Jezus gebeurd dat echt? Wat ontzettend sneuquote:Op zondag 29 april 2007 13:44 schreef Slarioux het volgende:
Erger is het nog als 2 jongens een stoel uit elkaar gaan zitten, zodat ze geen homostel lijken. Dat begon in de VS, maar zie je hier ook zo vaak
Whehe echt? Sterk staaltje homofobie.quote:Op zondag 29 april 2007 13:44 schreef Slarioux het volgende:
Erger is het nog als 2 jongens een stoel uit elkaar gaan zitten, zodat ze geen homostel lijken. Dat begon in de VS, maar zie je hier ook zo vaak
Beter hang ik in mijn eentje, scheelt een hoop gezeik.quote:Op zondag 29 april 2007 13:48 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben altijd zo'n "ik lach om te laten zien dat ik het snap"-figuur en dat doe ik als ik alleen ga nooit, dat is wel fijn.
He bah Slar, ben jij ook zo iemand die na de grap de grap nog even uit gaat leggen met een 'haha, wat slim!' erachter? Dan verdien je klappen hoor.quote:Op zondag 29 april 2007 13:48 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben altijd zo'n "ik lach om te laten zien dat ik het snap"-figuur en dat doe ik als ik alleen ga nooit, dat is wel fijn.
Precies, het is zo lekker rustig in je eentjequote:Op zondag 29 april 2007 13:48 schreef milagro het volgende:
het is niet vreemd, maar het is de angst voor het alleen zijn bij de anderen zelf dat ze projecteren op jou
vroeger deed ik het geregeld, alleen naar de bios
ook wel eens alleen op vakantie geweest, heerlijk, wat een rust dan
Nee dat gelukkig niet, meer van "aandacht aandacht". Maar ik sla mezelf van binnen en dat helptquote:Op zondag 29 april 2007 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
He bah Slar, ben jij ook zo iemand die na de grap de grap nog even uit gaat leggen met een 'haha, wat slim!' erachter? Dan verdien je klappen hoor.
Je doet me denken aan het meisje wat ooit voor me zat en de film niet boeiend vond en de aandacht van d'r vriendje probeerde te trekken door gefrunnik en gezoen, wat het vriendje niet op prijs steldequote:Op zondag 29 april 2007 13:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet, meer van "aandacht aandacht". Maar ik sla mezelf van binnen en dat helpt.
Hé, já, dat was m'n volgende probleem, ga ik in de stad even of toch maar nietquote:Op zondag 29 april 2007 13:58 schreef milagro het volgende:
dvd's kijk ik ook het liefst alleen, en evt later nog een keer dan met iemand anders erbij
"uit eten gaan" deed ik ook vroeger geregeld alleen, dan kwam ik van mijn werk, en dan effe dat ene Italiaanse restaurant in of Fat Kee, boekje mee en eten/lezen
bij de Italiaan is dat overigens verre van rustig
al de obers hangen om je heen dan en fluisteren van alles in je oor bij het langslopen
Sowieso valt het op hoe *eng* mensen het vinden om alleen te zijn. Je kent het wel, de stelletjes die elkaar compleet opslokken en geen minuut zonder elkaar gaan omdat dat wellicht een teken is dat het mis is ofzo. Een avondje gewoon alleen op balkon met een boek doorbrengen is ook raar, je kan toch met vrienden uit in die tussentijd? Dat idee.quote:Op zondag 29 april 2007 14:00 schreef teamlead het volgende:
ondanks het stijgende aantal singles in Nederland, is het nog steeds not done om als single dan ook alleen ergens heen te gaan. Dat geldt voor de bioscoop, maar ook voor restaurants en zelfs de kroeg.
Ik denk dat veel mensen het raar vinden dat iemand zich ook kan amuseren als hij of zij alleen is
mwah. ik niet. Ik ga uit eten omdat ik a) geen zin heb om te koken en/of b) zin heb in een maaltijd die ik zelf niet kan klaarmaken. Als daar anderen bij zijn, kan dat gezellig zijn, maar da's niet mijn belangrijkste overwegingquote:Op zondag 29 april 2007 14:03 schreef skiczukie het volgende:
Uit eten alleen zou ik ook niet snel doen, uit eten doe je meestal voor de gezelligheid toch.
Ben ik met je eens, eerlijk gezegd, maar dat komt omdat uit eten gaan hier wordt gezien als een luxe, terwijl in veel andere landen je gewoon ergens naar binnen stapt om te eten, omdat het daar niet per se een sociale gebeurtenis is.quote:Op zondag 29 april 2007 14:03 schreef skiczukie het volgende:
Uit eten alleen zou ik ook niet snel doen, uit eten doe je meestal voor de gezelligheid toch.
quote:Op zondag 29 april 2007 14:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Sowieso valt het op hoe *eng* mensen het vinden om alleen te zijn. Je kent het wel, de stelletjes die elkaar compleet opslokken en geen minuut zonder elkaar gaan omdat dat wellicht een teken is dat het mis is ofzo. Een avondje gewoon alleen op balkon met een boek doorbrengen is ook raar, je kan toch met vrienden uit in die tussentijd? Dat idee.
Bij mij is het andersom, ik moet echt leren om me socialer op te stellenquote:Op zondag 29 april 2007 14:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
precies ja. De meewarige blikken die je soms krijgt als je zegt dat je in het weekend lekker alleen op de bank hebt gehangen met je laptop of een goed boek, in plaats van een bruisend sociaal netwerk te onderhouden
Al moet ik wel toegeven dat ik dat heb moeten leren, dat alleen zijn
Bevobbeld?quote:Op zondag 29 april 2007 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom, ik moet echt leren om me socialer op te stellen. Als ik een paar dagen bevobbeld bij m'n vriendje ben geweest en dan nog wat gedaan met vrienden, moet ik echt een dag voor mezelf hebben. Aan het eind van sociale bezigheden word ik ook echt chagrijnig en moe
.
allochtoon hehquote:
We zijn kluizenaars TL, social outkasts. Heb jij ook die onbedwingbare neiging om je baard te laten staan en een bochel te creëren?quote:Op zondag 29 april 2007 14:15 schreef teamlead het volgende:dat heb ik tegenwoordig ook... met dit weer zit ik graag op een terras, beetje mensen kijken enzo, maar als dan de 3e dag iemand me belt, word ik al moe bij het idee dat ik wéér sociaal moet gaan doen
Nog afgezien van het feit dat ik straks naar een film ga metquote:Op zondag 29 april 2007 14:17 schreef Sailmaker het volgende:
Maar Waarom zou je eigenlijk alleen gaan als je iemand heb die even slim is (zodat je film niet hoeft uit te leggen..) en iemand die niet zeikt, oftwel een goede vriend. Ik kan goed dat mensen soms ff alleen willen zijn (dus een boek lezen op je balkon is ook echt niet apart ofzo) maar in een bios zit je ook nog met anderen. Ik vind het altijd gezellig om zodra de film afgelopen is aan de rest te vragen wat ze ervan vonden
Naar een discotheek niet, een kroeg regelmatig.quote:Op zondag 29 april 2007 14:20 schreef BrauN het volgende:
Ik heb 't zelf nooit gedaan en ga het niet doen ook, denk ik. Maar raar vind ik 't niet.
Overigens vind ik alleen uitgaan wel volledig not-done, maar dat doen ook niet erg veel mensen denk ik.
quote:Op zondag 29 april 2007 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We zijn kluizenaars TL, social outkasts. Heb jij ook die onbedwingbare neiging om je baard te laten staan en een bochel te creëren?
waarom vind je dat not-done danquote:Op zondag 29 april 2007 14:20 schreef BrauN het volgende:
Ik heb 't zelf nooit gedaan en ga het niet doen ook, denk ik. Maar raar vind ik 't niet.
Overigens vind ik alleen uitgaan wel volledig not-done, maar dat doen ook niet erg veel mensen denk ik.
Hmm, moeilijk uit te leggen. Het kan natuurlijk wel als je ergens heen gaat waar je volk kent, da's leuk. Maar gewoon in je eentje naar een 'vreemde' kroeg of club gaan vind ik gewoon apart.quote:
Alleen op vakantie, wat vind je daar van dan?quote:Op zondag 29 april 2007 14:27 schreef BrauN het volgende:
[..]
Hmm, moeilijk uit te leggen. Het kan natuurlijk wel als je ergens heen gaat waar je volk kent, da's leuk. Maar gewoon in je eentje naar een 'vreemde' kroeg of club gaan vind ik gewoon apart.
Voor feesten is het natuurlijk een ander verhaal. Als je naar 'n chique technofeest gaat dan ga je volledig voor de sfeer en muziek en leer je vanzelf metgezellen kennen. Dat dan weer wel.
Als ik de mogelijkheden had had ik vandaag in een vliegtuig gezeten.quote:Op zondag 29 april 2007 14:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Alleen op vakantie, wat vind je daar van dan?
tofquote:Op zondag 29 april 2007 14:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
volgens mij alleen acceptabel als duidelijk zichtbaar is dat je op iemand wacht óf als je voldoende tassen bij je hebt, zodat duidelijk is dat je daar niet zit voor de koffie, maar om even je boodschappen te kunnen neerzettenquote:Op zondag 29 april 2007 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Grappig eigenlijk, dat er zoveel ongeschreven wetten over lijken te bestaan.
En koffie drinken in een koffiezaakje, hoe denkt men daarover?
daarom zette ik "uit eten gaan" ook tussen haakjes... het was puur een kwestie van uit werk onderweg langs tig eettentjes lopen en dus ofwel thuis alleen eten, ofwel dáár alleen eten, en zij koken een stuk beter dan ik kanquote:Op zondag 29 april 2007 14:03 schreef skiczukie het volgende:
Moet kunnen. Zelf ook een keer gedaan, een paar dagen in NYC. Maar dat was omdat ik daarna in Ohio ging stagelopen. Anders was ik wel samen met iemand anders gegaan... Maar alleen reizen of op vakantie moet kunnen.quote:Op zondag 29 april 2007 14:29 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Maar waarom zou een kroeg niet kunnen dan?quote:Op zondag 29 april 2007 14:36 schreef BrauN het volgende:
[..]
Moet kunnen. Zelf ook een keer gedaan, een paar dagen in NYC. Maar dat was omdat ik daarna in Ohio ging stagelopen. Anders was ik wel samen met iemand anders gegaan... Maar alleen reizen of op vakantie moet kunnen.
ik naar beide, maar dan alleen als ik daar mensen al ken , zeker denk te weten wel een bekende aan te treffen.quote:Op zondag 29 april 2007 14:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Naar een discotheek niet, een kroeg regelmatig.
Lieve schat, dat kan wel, maar vooral als je denkt daar wat (vage) bekenden aan te treffen. Maar naar een kroeg gaan waarvan je bij voorbaat weet dat je er niemand kent lijkt me gewoon vrij schraal. De meeste 'groepjes' zijn toch met elkaar op stap en als er dan ineens een jodocus in z'n eentje bij komt staan en begint te lullen hebben de meeste mensen toch zoiets van: "quote:Op zondag 29 april 2007 14:37 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Maar waarom zou een kroeg niet kunnen dan?
Music and Lyrics? Helpt het als ik zeg dat ik die een paar weken terug al alleen gezien heb?quote:Op zondag 29 april 2007 14:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nog afgezien van het feit dat ik straks naar een film ga metHugh Grant
Ja, daar stoor ik me echt niet aan. In een koffiezaak zit ik net zo makkelijk om te wachten als voor de koffie als om doodgewoon (wel met consumptie uiteraard) even te zitten. Boek of krant erbij en ik ben zo een half uurtje verder.quote:Op zondag 29 april 2007 14:33 schreef teamlead het volgende:
[..]
volgens mij alleen acceptabel als duidelijk zichtbaar is dat je op iemand wacht óf als je voldoende tassen bij je hebt, zodat duidelijk is dat je daar niet zit voor de koffie, maar om even je boodschappen te kunnen neerzetten
mag ik mee?quote:Op zondag 29 april 2007 18:46 schreef _gaby_ het volgende:
das het probleem ook met die pathe kaart. dan moet je wel gaan anders is het zonde en je krijgt niet altijd iemand mee...
Hangt ervan af. Als je als gehele groep gaat (ergo ontmoeten bij iemand thuis en dan gaan) dan wellicht wel. Maar als de groep binnen druppelt dan is het niet zo vreemd als een bekende plotseling tagged.quote:Op zondag 29 april 2007 15:36 schreef BrauN het volgende:
[..]
Lieve schat, dat kan wel, maar vooral als je denkt daar wat (vage) bekenden aan te treffen. Maar naar een kroeg gaan waarvan je bij voorbaat weet dat je er niemand kent lijkt me gewoon vrij schraal. De meeste 'groepjes' zijn toch met elkaar op stap en als er dan ineens een jodocus in z'n eentje bij komt staan en begint te lullen hebben de meeste mensen toch zoiets van: "".
Denk ik hoor... Puur hypothetisch dit, he.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wels vreemd heb opgekeken maar nu let ik er niet meer op.quote:Op zondag 29 april 2007 18:38 schreef skippy22 het volgende:
Ik vind het helemaal niet vreemd/raar Remi alleen in de bioscoop is net zo leuk als met iemand anders Heeft ook zo z,n voordelen alle popcorn voor jezelf e.d
Zal ik ook niet doen. Gelukkig heb ik daar een partner voorquote:Op zondag 29 april 2007 14:03 schreef skiczukie het volgende:
Dat had ik nou nooit achter jou gezochtquote:Op zondag 29 april 2007 18:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Music and Lyrics? Helpt het als ik zeg dat ik die een paar weken terug al alleen gezien heb?.
Ja,belachelijk eigenlijk.quote:Op zondag 29 april 2007 14:00 schreef teamlead het volgende:
ondanks het stijgende aantal singles in Nederland, is het nog steeds not done om als single dan ook alleen ergens heen te gaan. Dat geldt voor de bioscoop, maar ook voor restaurants en zelfs de kroeg.
Ik denk dat veel mensen het raar vinden dat iemand zich ook kan amuseren als hij of zij alleen is
Dat had ik in de V&D - zit ik in m'n eentje te lunchen, zegt de ene helft van een ouder echtpaar dat ik best wel bij hun mag aanschuiven als ik alleen benquote:Op zondag 29 april 2007 22:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,belachelijk eigenlijk.
Ik ga wel eens alleen op stap en dan staan mensen je aan te kijken met zo'n blik van:"Oh,zielig.".
Terwijl ik een topavond heb. Ik ben zelfs wel eens aangesproken:"Ben je alleen?" Ja,und??
Uit eten gaan zal ik dan weer niet in mijn uppie doen, dan wordt je aangestaard door het halve restaurant.
Verder is het ook te debiel voor woorden dat alleen op vakantie gaan duurder is dan met zijn 2-en.
Dat komt omdat het de waarheid is. Ga je soms ook alleen een romantische hotelkamer boeken?quote:Op zondag 29 april 2007 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar inderdaad, het idee dat iemand die alleen naar de film gaat zielig en vriendloos is is snel geboren.
Ik vind de bioscoop nou niet bepaald romantisch.quote:Op zondag 29 april 2007 22:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat komt omdat het de waarheid is. Ga je soms ook alleen een romantische hotelkamer boeken?
Dat komt omdat je altijd alleen gaat omdat je geen vrienden hebt.quote:Op zondag 29 april 2007 23:01 schreef archgallo het volgende:
[..]
Ik vind de bioscoop nou niet bepaald romantisch.
Als ik alleen in de kroeg zit, zit ik aan de bar. Waar vaak ook mensen zitten die je halfdronken aanspreken, of gewoon even eruitwilden. Wildvreemden, maar er komen vaak de briljantste gesprekken uit.quote:Op zondag 29 april 2007 15:36 schreef BrauN het volgende:
[..]
Lieve schat, dat kan wel, maar vooral als je denkt daar wat (vage) bekenden aan te treffen. Maar naar een kroeg gaan waarvan je bij voorbaat weet dat je er niemand kent lijkt me gewoon vrij schraal. De meeste 'groepjes' zijn toch met elkaar op stap en als er dan ineens een jodocus in z'n eentje bij komt staan en begint te lullen hebben de meeste mensen toch zoiets van: "".
Denk ik hoor... Puur hypothetisch dit, he.
Tja, als jij luide pubers, een plakkerige grond, ringtones die afgaan en mensen die tegen je rugleuning schoppen romantisch vindt, snap ik wel waarom jij geen vriendin hebt.quote:Op zondag 29 april 2007 23:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat komt omdat je altijd alleen gaat omdat je geen vrienden hebt.
Ga nou niet happen. Te makkelijk, enzo.quote:Op zondag 29 april 2007 23:05 schreef archgallo het volgende:
[..]
Tja, als jij luide pubers, een plakkerige grond, ringtones die afgaan en mensen die tegen je rugleuning schoppen romantisch vindt, snap ik wel waarom jij geen vriendin hebt.
Word dat net-niet-rellen nou niet saai?quote:Op zondag 29 april 2007 22:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat komt omdat het de waarheid is. Ga je soms ook alleen een romantische hotelkamer boeken?
Het is beter als in jezelf prevelen en denken dat iemand het hoort toch?quote:Op zondag 29 april 2007 23:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Word dat net-niet-rellen nou niet saai?
Dat doe ik wel eens functioneel. Soms moet ik alleen naar het buitenland voor beurzen en zo en dan moet ik toch echt eten. Vaak alleen dan dus. Eten is en blijft toch een 1e levensbehoefte he.quote:Op zondag 29 april 2007 23:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Alleen naar de bios kan op zich nog net. Als het echt een leuke film is en niemand wil/kan mee.
Wat ik wel extreem raar vind is alleen uit eten gaan. Dat heb ik al een paar keer gezien. Ik vind het er toch wel erg zielig uitzien, iemand zo alleen aan een tafeltje.
ik begrijp maar niet wat mensen daar zielig aan vindenquote:Op zondag 29 april 2007 23:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Alleen naar de bios kan op zich nog net. Als het echt een leuke film is en niemand wil/kan mee.
Wat ik wel extreem raar vind is alleen uit eten gaan. Dat heb ik al een paar keer gezien. Ik vind het er toch wel erg zielig uitzien, iemand zo alleen aan een tafeltje.
Als ik romantisch wil kijk ik wel een filmpje thuis met m'n vriendin. Dan kan je tenminste ongestoord praten en dergelijke, en de film kan ook op pauzequote:Op zondag 29 april 2007 23:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Dat komt omdat je altijd alleen gaat omdat je geen vrienden hebt.
wat is daar nou mis mee? je kunt ook overdrijven.quote:Op zondag 29 april 2007 13:44 schreef Slarioux het volgende:
We lijken op elkaarquote:Op zondag 29 april 2007 23:03 schreef Nosh het volgende:
[..]
Als ik alleen in de kroeg zit, zit ik aan de bar. Waar vaak ook mensen zitten die je halfdronken aanspreken, of gewoon even eruitwilden. Wildvreemden, maar er komen vaak de briljantste gesprekken uit.
En anders heb ik domweg genoeg aan mijn eigen gedachten, mijn eigen observaties, mijn eigen semi-autistische kleine wereldje. Zowel bij concerten als kroegen als disco's kan ik gewoon heel tevreden met mijn eigen aanwezigheid zijn.
Tuurlijk, iemand om tegen aan te ouwehoeren is ook goed, maar het is geen vereiste voor een goede avond.
Omdat uit eten gaan toch ook vooral een sociaal iets is. Dat doe je niet alleen. Neem dan een afhaalmaaltijd ofzo als je toch in je eentje bent en niet wilt koken.quote:Op zondag 29 april 2007 23:13 schreef teamlead het volgende:
ik begrijp maar niet wat mensen daar zielig aan vinden
En als dat nou niet lukt. Kan hier niet al te veel krijgen van afhaalmaatlijden. Dus zal toch de stad in moeten, dan is het koud tegen die tijd dat ik thuis ben. Dus zo nu en dan gewoon alleen uit eten als ik ergens echt zin in hebquote:Op zondag 29 april 2007 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat uit eten gaan toch ook vooral een sociaal iets is. Dat doe je niet alleen. Neem dan een afhaalmaaltijd ofzo als je toch in je eentje bent en niet wilt koken.
Is ook een optie. Maar ik snap nog steeds niet wat er mis is met gewoon lekker bediend worden met goed eten wat je zelf niet kan maken en de afhaal ook niet zo lekker maakt. Afhaal is (over het algemeen) toch wat simpeler dan als je ervoor gaat zitten in een restaurant.quote:Op zondag 29 april 2007 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Omdat uit eten gaan toch ook vooral een sociaal iets is. Dat doe je niet alleen. Neem dan een afhaalmaaltijd ofzo als je toch in je eentje bent en niet wilt koken.
wantquote:Op zondag 29 april 2007 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Hoe gaan we dat oplossen als jij aandacht wil dan?quote:Op zondag 29 april 2007 23:23 schreef Slarioux het volgende:
Zullen we een keer met z'n allen alleen naar de bios gaan?
Natuurlijk, het is makkelijk en lekker. En gezien de andere reacties hier wordt het blijkbaar dus niet echt vreemd gevonden. Maar ik zou het dus echt nooit doen. Ik zou me erbij te ongemakkelijk voelen denk ik.quote:Op zondag 29 april 2007 23:20 schreef Litso het volgende:
[..]
Is ook een optie. Maar ik snap nog steeds niet wat er mis is met gewoon lekker bediend worden met goed eten wat je zelf niet kan maken en de afhaal ook niet zo lekker maakt. Afhaal is (over het algemeen) toch wat simpeler dan als je ervoor gaat zitten in een restaurant.
Je mag meppen.quote:Op zondag 29 april 2007 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe gaan we dat oplossen als jij aandacht wil dan?
Dat is dus waar ik me ook over verbaas. Dat het zo'n negatieve smaak heeft bij veel mensen, en ook bij mij, terwijl dat helemaal niet nodig is.quote:Op zondag 29 april 2007 23:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is makkelijk en lekker. En gezien de andere reacties hier wordt het blijkbaar dus niet echt vreemd gevonden. Maar ik zou het dus echt nooit doen. Ik zou me erbij te ongemakkelijk voelen denk ik.
Dat is iig een eerlijke reactiequote:Op zondag 29 april 2007 23:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is makkelijk en lekker. En gezien de andere reacties hier wordt het blijkbaar dus niet echt vreemd gevonden. Maar ik zou het dus echt nooit doen. Ik zou me erbij te ongemakkelijk voelen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |