Het was wel zo bedoeld (als ergernis omdat het zo raar wordt gevonden), maar als de mods het topic hier niet goed vinden staan mag het best verplaatst worden naar GC.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:56 schreef Tha-CheF het volgende:
Schopje GC, niet echt een klacht of wel soms?
Ik denk dat dat je gewoon in je hoofd zit? Ik ga niet vaak alleen uit, heel af en toe en dan is er niks aan de hand. Maar goed, je bent ook wel contactgestoord als je niet tijdens het uitgaan wat bekende of vrienden maakt, als je ze al niet tegenkomt. Dus niks mis mee lijkt mij.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:58 schreef MadMarine het volgende:
schijnbaar is alleen uitgaan in het algemeen gewoon keihard not-done.
niemand kijkt je raar (hoogstens geërgerd) aan als je met een club bezopen schreeuwende mensen over straat rolt, maar als je in je ééntje een biertje besteld... ho maar
Daar lijk ik niet bepaald op.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:07 schreef honderd het volgende:
Ik ben trouwens ook één keer alleen naar de bios geweest, moest een filmverslag schrijven, ik was de enige in die hele zaal, ik dacht chillen! Maar nee, kwam er nog zon vrouw aan die ook in haar eentje was. Ging ze pal naast me zitten, niks mis mee, deed ze haar schoenen uitDikke kankerlucht, vroeg ik of ze die pantoffels niet even aan kon doen omdat het nogal misselijke geur was, zweet en geitenwollensokken. Maar dat deed ze niet, toen had ik mijn beker cola maar over die poten gedonderd en gesplit.
Als je in deze omschrijving valt snap ik wel waarom mensen je raar aankeken.
Ik denk het niet. Ik denk dat je uiterlijk wel een rol speelt. Een aantrekkelijk iemand die in zijn eentje uit gaat is opvallend.quote:Op maandag 12 maart 2007 13:11 schreef Freeflyer het volgende:
ik moet zeggen dat ik voordat ik mijn huidige vriendin ontmoette met regelmaat alleen in de bioscoop zat.
zou het ook nog verschil maken of je man of vrouw bent?
Nou dat duurt nog wel een jaar hoorquote:Op maandag 12 maart 2007 13:02 schreef BrandX het volgende:
Ik ga regelmatig alleen naar de film, en loop nooit tegen de door TS genoemde dingen aan. Ik koop gewoon een kaartje, krijg geen commentaar, ik ga gewoon naar de 'kaartjesscheurder/ster' en die laat mij zonder commentaar door nadat het verplichte scheurritueel heeft plaatsgevonden.
No problemo's hier. En we hebben het hier over Den Haag, meest bezochte bioscoop is het oude tuschinski naast de mac (die het meest) en soms de pathe op Scheveningen.(minder vaak, want ik heb een pleuris hekel aan pauze tijdens de film)
binnenkort is de nieuwe megabios in het centrum klaar. ben wel benieuwd, ga die dan snel checken.
naar wat ik begreep zou de bioscoop eind van de zomer uiterlijk open zijn. Het gebeuren er om heen later.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |