abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48831216
Nou?

Ik heb helemaal geen zin om met iemand anders te gaan en wil straks naar de bioschoop, maar weer speelt dat gevoel op dat dat stiekem best sneu is .

Is het omdat we (ik) ons (me) teveel aantrek van wat anderen zouden kunnen denken, of omdat het gewoon ingeprent is dat dat soort dingen sociale evenementen zijn waarbij je met anderen dient te gaan? Hebben anderen daar nou last van? Welk psychologisch probleem zit hierachter? .

Overigens ga ik straks wel gewoon hoor, daar niet van. Maar goed.
  zondag 29 april 2007 @ 13:44:34 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_48831269
Erger is het nog als 2 jongens een stoel uit elkaar gaan zitten, zodat ze geen homostel lijken. Dat begon in de VS, maar zie je hier ook zo vaak
pi_48831302
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_48831325
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:44 schreef Slarioux het volgende:
Erger is het nog als 2 jongens een stoel uit elkaar gaan zitten, zodat ze geen homostel lijken. Dat begon in de VS, maar zie je hier ook zo vaak
Jezus gebeurd dat echt? Wat ontzettend sneu
pi_48831332
quote:
Whehe echt? Sterk staaltje homofobie.
  zondag 29 april 2007 @ 13:46:56 #6
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_48831333
Omdat het als iets sociaals gezien wordt terwijl het dat helemaal niet is. Als iemand gaat fluisteren staat de halve zaal al op stelten (geheel terecht overigens) omdat er contact is met een ander mens!!
Daarna kan je leuk tegen degene met wie je bent gegaan zeggen waarom je het kut of goed vond.

Jaja, met anderen is het velen male leuker...

Een dvd op de bank kijken met andere vind ik dan ook leuker dan naar de bios met andere. En ik ga toch alleen maar naar het Filmhuis en daar zit het altijd compleet vol met loners
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zondag 29 april 2007 @ 13:48:07 #7
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_48831368
Afhankelijk van de film, geniet ik liever in m'n eentje dan met meerderen van een goed verhaal of plottwist.
pi_48831374
het is niet vreemd, maar het is de angst voor het alleen zijn bij de anderen zelf dat ze projecteren op jou

vroeger deed ik het geregeld, alleen naar de bios
ook wel eens alleen op vakantie geweest, heerlijk, wat een rust dan
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zondag 29 april 2007 @ 13:48:38 #9
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_48831383
Ik ben altijd zo'n "ik lach om te laten zien dat ik het snap"-figuur en dat doe ik als ik alleen ga nooit, dat is wel fijn.
pi_48831411
Alleen naar de bioscoop! Tssss!
pi_48831441
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:48 schreef Slarioux het volgende:
Ik ben altijd zo'n "ik lach om te laten zien dat ik het snap"-figuur en dat doe ik als ik alleen ga nooit, dat is wel fijn.
Beter hang ik in mijn eentje, scheelt een hoop gezeik.
pi_48831493
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:48 schreef Slarioux het volgende:
He bah Slar, ben jij ook zo iemand die na de grap de grap nog even uit gaat leggen met een 'haha, wat slim!' erachter? Dan verdien je klappen hoor.
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:48 schreef milagro het volgende:
het is niet vreemd, maar het is de angst voor het alleen zijn bij de anderen zelf dat ze projecteren op jou

vroeger deed ik het geregeld, alleen naar de bios
ook wel eens alleen op vakantie geweest, heerlijk, wat een rust dan
Precies, het is zo lekker rustig in je eentje . En als ik dan een keer een vreselijke chickflick wil zien waar niemand voor te porren is, sja, dan ga ik gewoon lekker alleen .

Maar inderdaad, het idee dat iemand die alleen naar de film gaat zielig en vriendloos is is snel geboren.
  zondag 29 april 2007 @ 13:54:59 #13
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_48831554
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

He bah Slar, ben jij ook zo iemand die na de grap de grap nog even uit gaat leggen met een 'haha, wat slim!' erachter? Dan verdien je klappen hoor.
Nee dat gelukkig niet, meer van "aandacht aandacht". Maar ik sla mezelf van binnen en dat helpt .

Vaak is het alleen maar irritant om met anderen naar de film te gaan want er zijn er altijd wel, vrouwen en mannen gelijk, die geen drol van het verhaal snappen en elke *snap* naar een andere locatie uitgelegd moeten krijgen en het verschil tussen een flashback en de film niet snappen.

Mooiste vond ik nog wel van een vriendin van mij tijdens X-Men 3. "Wat is ie ineens oud!"
pi_48831648
dvd's kijk ik ook het liefst alleen, en evt later nog een keer dan met iemand anders erbij

"uit eten gaan" deed ik ook vroeger geregeld alleen, dan kwam ik van mijn werk, en dan effe dat ene Italiaanse restaurant in of Fat Kee, boekje mee en eten/lezen

bij de Italiaan is dat overigens verre van rustig
al de obers hangen om je heen dan en fluisteren van alles in je oor bij het langslopen
  zondag 29 april 2007 @ 14:00:27 #15
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48831730
ondanks het stijgende aantal singles in Nederland, is het nog steeds not done om als single dan ook alleen ergens heen te gaan. Dat geldt voor de bioscoop, maar ook voor restaurants en zelfs de kroeg.
Ik denk dat veel mensen het raar vinden dat iemand zich ook kan amuseren als hij of zij alleen is
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_48831756
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:54 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Nee dat gelukkig niet, meer van "aandacht aandacht". Maar ik sla mezelf van binnen en dat helpt .
Je doet me denken aan het meisje wat ooit voor me zat en de film niet boeiend vond en de aandacht van d'r vriendje probeerde te trekken door gefrunnik en gezoen, wat het vriendje niet op prijs stelde .
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:58 schreef milagro het volgende:
dvd's kijk ik ook het liefst alleen, en evt later nog een keer dan met iemand anders erbij

"uit eten gaan" deed ik ook vroeger geregeld alleen, dan kwam ik van mijn werk, en dan effe dat ene Italiaanse restaurant in of Fat Kee, boekje mee en eten/lezen

bij de Italiaan is dat overigens verre van rustig
al de obers hangen om je heen dan en fluisteren van alles in je oor bij het langslopen
Hé, já, dat was m'n volgende probleem, ga ik in de stad even of toch maar niet . Want uit eten gaan in je eentje is nóg vreemder, blijkbaar .
pi_48831828
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:00 schreef teamlead het volgende:
ondanks het stijgende aantal singles in Nederland, is het nog steeds not done om als single dan ook alleen ergens heen te gaan. Dat geldt voor de bioscoop, maar ook voor restaurants en zelfs de kroeg.
Ik denk dat veel mensen het raar vinden dat iemand zich ook kan amuseren als hij of zij alleen is
Sowieso valt het op hoe *eng* mensen het vinden om alleen te zijn. Je kent het wel, de stelletjes die elkaar compleet opslokken en geen minuut zonder elkaar gaan omdat dat wellicht een teken is dat het mis is ofzo. Een avondje gewoon alleen op balkon met een boek doorbrengen is ook raar, je kan toch met vrienden uit in die tussentijd? Dat idee.
pi_48831830
Uit eten alleen zou ik ook niet snel doen, uit eten doe je meestal voor de gezelligheid toch.
  zondag 29 april 2007 @ 14:06:26 #19
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48831889
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:03 schreef skiczukie het volgende:
Uit eten alleen zou ik ook niet snel doen, uit eten doe je meestal voor de gezelligheid toch.
mwah. ik niet. Ik ga uit eten omdat ik a) geen zin heb om te koken en/of b) zin heb in een maaltijd die ik zelf niet kan klaarmaken. Als daar anderen bij zijn, kan dat gezellig zijn, maar da's niet mijn belangrijkste overweging
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
  zondag 29 april 2007 @ 14:08:07 #20
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_48831921
quote:
Ben ik met je eens, eerlijk gezegd, maar dat komt omdat uit eten gaan hier wordt gezien als een luxe, terwijl in veel andere landen je gewoon ergens naar binnen stapt om te eten, omdat het daar niet per se een sociale gebeurtenis is.
  zondag 29 april 2007 @ 14:08:15 #21
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48831924
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:03 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Sowieso valt het op hoe *eng* mensen het vinden om alleen te zijn. Je kent het wel, de stelletjes die elkaar compleet opslokken en geen minuut zonder elkaar gaan omdat dat wellicht een teken is dat het mis is ofzo. Een avondje gewoon alleen op balkon met een boek doorbrengen is ook raar, je kan toch met vrienden uit in die tussentijd? Dat idee.
precies ja. De meewarige blikken die je soms krijgt als je zegt dat je in het weekend lekker alleen op de bank hebt gehangen met je laptop of een goed boek, in plaats van een bruisend sociaal netwerk te onderhouden

Al moet ik wel toegeven dat ik dat heb moeten leren, dat alleen zijn
pi_48832067
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:08 schreef teamlead het volgende:

[..]

precies ja. De meewarige blikken die je soms krijgt als je zegt dat je in het weekend lekker alleen op de bank hebt gehangen met je laptop of een goed boek, in plaats van een bruisend sociaal netwerk te onderhouden

Al moet ik wel toegeven dat ik dat heb moeten leren, dat alleen zijn
Bij mij is het andersom, ik moet echt leren om me socialer op te stellen . Als ik een paar dagen bevobbeld bij m'n vriendje ben geweest en dan nog wat gedaan met vrienden, moet ik echt een dag voor mezelf hebben. Aan het eind van sociale bezigheden word ik ook echt chagrijnig en moe .
  zondag 29 april 2007 @ 14:15:38 #23
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48832132
dat heb ik tegenwoordig ook... met dit weer zit ik graag op een terras, beetje mensen kijken enzo, maar als dan de 3e dag iemand me belt, word ik al moe bij het idee dat ik wéér sociaal moet gaan doen
pi_48832138
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:13 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Bij mij is het andersom, ik moet echt leren om me socialer op te stellen . Als ik een paar dagen bevobbeld bij m'n vriendje ben geweest en dan nog wat gedaan met vrienden, moet ik echt een dag voor mezelf hebben. Aan het eind van sociale bezigheden word ik ook echt chagrijnig en moe .
Bevobbeld?
pi_48832172
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:15 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Bevobbeld?
Ja.
pi_48832182
Maar Waarom zou je eigenlijk alleen gaan als je iemand heb die even slim is (zodat je film niet hoeft uit te leggen..) en iemand die niet zeikt, oftwel een goede vriend. Ik kan goed dat mensen soms ff alleen willen zijn (dus een boek lezen op je balkon is ook echt niet apart ofzo) maar in een bios zit je ook nog met anderen. Ik vind het altijd gezellig om zodra de film afgelopen is aan de rest te vragen wat ze ervan vonden
God is nothing more than a teddy bear for grown ups
pi_48832186
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:17 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja.
Dan is het goed.
  zondag 29 april 2007 @ 14:17:55 #28
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48832187
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:15 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Bevobbeld?
allochtoon heh
pi_48832222
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:15 schreef teamlead het volgende:
dat heb ik tegenwoordig ook... met dit weer zit ik graag op een terras, beetje mensen kijken enzo, maar als dan de 3e dag iemand me belt, word ik al moe bij het idee dat ik wéér sociaal moet gaan doen
We zijn kluizenaars TL, social outkasts. Heb jij ook die onbedwingbare neiging om je baard te laten staan en een bochel te creëren?
  zondag 29 april 2007 @ 14:20:18 #30
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_48832251
Ik heb 't zelf nooit gedaan en ga het niet doen ook, denk ik. Maar raar vind ik 't niet.

Overigens vind ik alleen uitgaan wel volledig not-done, maar dat doen ook niet erg veel mensen denk ik.
pi_48832273
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:17 schreef Sailmaker het volgende:
Maar Waarom zou je eigenlijk alleen gaan als je iemand heb die even slim is (zodat je film niet hoeft uit te leggen..) en iemand die niet zeikt, oftwel een goede vriend. Ik kan goed dat mensen soms ff alleen willen zijn (dus een boek lezen op je balkon is ook echt niet apart ofzo) maar in een bios zit je ook nog met anderen. Ik vind het altijd gezellig om zodra de film afgelopen is aan de rest te vragen wat ze ervan vonden
Nog afgezien van het feit dat ik straks naar een film ga met Hugh Grant en de meeste mensen in m'n omgeving daar niet dood gevonden zouden willen worden, heb ik momenteel gewoon geen behoefte aan iemand anders z'n visie erop. Ja, je zit daar met anderen, maar ik was niet echt van plan om de rijen af te gaan en een praatje te gaan maken met iedereen.
pi_48832286
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:20 schreef BrauN het volgende:
Ik heb 't zelf nooit gedaan en ga het niet doen ook, denk ik. Maar raar vind ik 't niet.

Overigens vind ik alleen uitgaan wel volledig not-done, maar dat doen ook niet erg veel mensen denk ik.
Naar een discotheek niet, een kroeg regelmatig.
  zondag 29 april 2007 @ 14:21:42 #33
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48832290
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:19 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

We zijn kluizenaars TL, social outkasts. Heb jij ook die onbedwingbare neiging om je baard te laten staan en een bochel te creëren?
voor de vorm houd ik het wel maar bij zo'n lullig ringbaardje, maar dat is alleen om te voorkomen dat ik die momenten waarop ik gedwongen wordt tot sociale interactie ook nog gezeur aan m'n hoofd krijg

alleen die bochel doe ik niet. Kben al zo klein.. als daar ook nog een bochel bij komt zie ik helemaal uit als grumpy
  zondag 29 april 2007 @ 14:22:15 #34
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48832314
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:20 schreef BrauN het volgende:

waarom vind je dat not-done dan
  zondag 29 april 2007 @ 14:27:58 #35
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_48832511
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:22 schreef teamlead het volgende:

[..]

waarom vind je dat not-done dan
Hmm, moeilijk uit te leggen. Het kan natuurlijk wel als je ergens heen gaat waar je volk kent, da's leuk. Maar gewoon in je eentje naar een 'vreemde' kroeg of club gaan vind ik gewoon apart.

Voor feesten is het natuurlijk een ander verhaal. Als je naar 'n chique technofeest gaat dan ga je volledig voor de sfeer en muziek en leer je vanzelf metgezellen kennen. Dat dan weer wel.
pi_48832572
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:27 schreef BrauN het volgende:

[..]

Hmm, moeilijk uit te leggen. Het kan natuurlijk wel als je ergens heen gaat waar je volk kent, da's leuk. Maar gewoon in je eentje naar een 'vreemde' kroeg of club gaan vind ik gewoon apart.

Voor feesten is het natuurlijk een ander verhaal. Als je naar 'n chique technofeest gaat dan ga je volledig voor de sfeer en muziek en leer je vanzelf metgezellen kennen. Dat dan weer wel.
Alleen op vakantie, wat vind je daar van dan?
pi_48832610
Grappig eigenlijk, dat er zoveel ongeschreven wetten over lijken te bestaan.

En koffie drinken in een koffiezaakje, hoe denkt men daarover?
pi_48832631
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:29 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Als ik de mogelijkheden had had ik vandaag in een vliegtuig gezeten.
  zondag 29 april 2007 @ 14:32:28 #39
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48832709
quote:

[..]

tof

niemand die zo nodig nog even ergens wil gaan kijken, of op het strand wil liggen terwijl je zelf nou net bedacht had om de stad in te gaan, niemand die zeikt "ik ben moe" als je net het lokale nachtleven ontdekt heb en niemand die wil blijven hangen in de kroeg als je moe bent
heerlijk
  zondag 29 april 2007 @ 14:33:29 #40
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48832754
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Grappig eigenlijk, dat er zoveel ongeschreven wetten over lijken te bestaan.

En koffie drinken in een koffiezaakje, hoe denkt men daarover?
volgens mij alleen acceptabel als duidelijk zichtbaar is dat je op iemand wacht óf als je voldoende tassen bij je hebt, zodat duidelijk is dat je daar niet zit voor de koffie, maar om even je boodschappen te kunnen neerzetten
pi_48832821
quote:
daarom zette ik "uit eten gaan" ook tussen haakjes... het was puur een kwestie van uit werk onderweg langs tig eettentjes lopen en dus ofwel thuis alleen eten, ofwel dáár alleen eten, en zij koken een stuk beter dan ik kan en niethoevenkoken is voor mij altijd een feest

ik zou niet zo snel vanuit huis de bus pakken of de fiets om ergens te gaan eten, dan haal je wel wat ff bij de take away, maar langslopend en alleen, why not.

als je het eenmaal gedaan hebt, is het een volgende keer ook minder eng, of zelfs helemaal niet eng, tenten als Fat Kee, in Den Haag daar val je als eenling niet echt op ook nog eens.

als ik alleen ben en in de stad eet ik daar tussen de middag ook wel eens
lekkerste Chinees van Nederland
pi_48832823
Nou goed, ik ga de film maar 's halen. Ik zal vanavond verslag geven.
  zondag 29 april 2007 @ 14:36:01 #43
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_48832853
quote:

[..]

Moet kunnen. Zelf ook een keer gedaan, een paar dagen in NYC. Maar dat was omdat ik daarna in Ohio ging stagelopen. Anders was ik wel samen met iemand anders gegaan... Maar alleen reizen of op vakantie moet kunnen.
pi_48832917
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:36 schreef BrauN het volgende:

[..]

Moet kunnen. Zelf ook een keer gedaan, een paar dagen in NYC. Maar dat was omdat ik daarna in Ohio ging stagelopen. Anders was ik wel samen met iemand anders gegaan... Maar alleen reizen of op vakantie moet kunnen.
Maar waarom zou een kroeg niet kunnen dan?
pi_48833014
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:21 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Naar een discotheek niet, een kroeg regelmatig.
ik naar beide, maar dan alleen als ik daar mensen al ken , zeker denk te weten wel een bekende aan te treffen.

alleen ergens koffie drinken ook geen probleem, ik zou werkelijk niet weten waarom dat zo zou moeten zijn
winkelen doe ik het liefst alleen en als ik dan dorst heb en moe ben effe ergens neerploffen en wat drinken en evt wat eten, en voor evt. opgelatenheid boekje of tijdschrift mee en klaar
sommige tentjes zijn er ook op ingericht, hebben een leestafel
  zondag 29 april 2007 @ 15:10:35 #46
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_48834848
Lekker belangerijk, ga gewoon joh. Als jij naar de bios wil moet je dat doen.
Thinking about thinking of you.
  zondag 29 april 2007 @ 15:35:04 #47
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_48835981
Ik wil wel met je mee, dan hoef ik ook niet alleen, waar kan ik je ophalen?
Because they will last that long.
  zondag 29 april 2007 @ 15:36:12 #48
34721 BrauN
U HAV EIGHTS LOLZ!!!11!!
pi_48836047
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:37 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Maar waarom zou een kroeg niet kunnen dan?
Lieve schat, dat kan wel, maar vooral als je denkt daar wat (vage) bekenden aan te treffen. Maar naar een kroeg gaan waarvan je bij voorbaat weet dat je er niemand kent lijkt me gewoon vrij schraal. De meeste 'groepjes' zijn toch met elkaar op stap en als er dan ineens een jodocus in z'n eentje bij komt staan en begint te lullen hebben de meeste mensen toch zoiets van: " ".

Denk ik hoor... Puur hypothetisch dit, he.
pi_48840478
Zelf ga ik eigenlijks nooit meer naar de bios maar kijk wel vaak alleen een filmpje op de bank. Alleen naar de bios gaan, vanuit ander mans ogen vinden ze het sneu en zielig voor die persoon, maja ik bedoel als je met een groepje gaat... ben je toch eigenlijks toch ook stil tijdens de film? wat maakt het dus uit of je nou alleen of met een groepje gaat
  zondag 29 april 2007 @ 18:38:35 #50
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_48845135
Ik vind het helemaal niet vreemd/raar Remi alleen in de bioscoop is net zo leuk als met iemand anders Heeft ook zo z,n voordelen alle popcorn voor jezelf e.d
pi_48845214
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:21 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nog afgezien van het feit dat ik straks naar een film ga met Hugh Grant
Music and Lyrics? Helpt het als ik zeg dat ik die een paar weken terug al alleen gezien heb? .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_48845290
quote:
Op zondag 29 april 2007 14:33 schreef teamlead het volgende:

[..]

volgens mij alleen acceptabel als duidelijk zichtbaar is dat je op iemand wacht óf als je voldoende tassen bij je hebt, zodat duidelijk is dat je daar niet zit voor de koffie, maar om even je boodschappen te kunnen neerzetten
Ja, daar stoor ik me echt niet aan. In een koffiezaak zit ik net zo makkelijk om te wachten als voor de koffie als om doodgewoon (wel met consumptie uiteraard) even te zitten. Boek of krant erbij en ik ben zo een half uurtje verder.
pi_48845324
das het probleem ook met die pathe kaart. dan moet je wel gaan anders is het zonde en je krijgt niet altijd iemand mee...
pi_48846102
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:46 schreef _gaby_ het volgende:
das het probleem ook met die pathe kaart. dan moet je wel gaan anders is het zonde en je krijgt niet altijd iemand mee...
mag ik mee?
God is nothing more than a teddy bear for grown ups
pi_48846287
gezellig haha
  zondag 29 april 2007 @ 19:53:14 #56
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_48846831
wààrom in godsnaam zou je nou niet in je eentje naar de bios kunnen!
't is bijna lachwekkend... 't zaallicht gaat uit, en je kan je metgezel toch niet zien (laat staan een enerverend gesprek beginnen) dus het ideale verpozen in je eentje!
ja tuurlijk, in de pauze en vooraf sta je er solo bij, so what.

alleen op vakantie heb ik ook gedaan, sterker nog: dit jaar weer een maand Remi naar de USA!
maar goed, die amerikanen lullen je toch de oren van je kop dus om dat nou alléén te noemen...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_48847068
Hej ik ga altijd een stoel uit elkaar zitten als ik met een vriend naar de bios ga.
Weet je waarom?
Omdat ik anders niet twee armleuningen heb en er naast me een papzak mijn arm van de leuning ligt te duwen. En om nou met een meisje naar de bios te gaan en een stoel verder te gaan zitten gaat een beetje te ver maar ik moet me wel inhouden want armleuningen

En nou verwacht ik eigenlijk wel een : Haha, wat slim
  zondag 29 april 2007 @ 20:08:00 #58
71624 pomtiedom
Shadow Soldier
pi_48847268
quote:
Op zondag 29 april 2007 15:36 schreef BrauN het volgende:

[..]

Lieve schat, dat kan wel, maar vooral als je denkt daar wat (vage) bekenden aan te treffen. Maar naar een kroeg gaan waarvan je bij voorbaat weet dat je er niemand kent lijkt me gewoon vrij schraal. De meeste 'groepjes' zijn toch met elkaar op stap en als er dan ineens een jodocus in z'n eentje bij komt staan en begint te lullen hebben de meeste mensen toch zoiets van: " ".

Hangt ervan af. Als je als gehele groep gaat (ergo ontmoeten bij iemand thuis en dan gaan) dan wellicht wel. Maar als de groep binnen druppelt dan is het niet zo vreemd als een bekende plotseling tagged.
I mean no harm
  zondag 29 april 2007 @ 20:31:03 #59
155158 Pascal86
Volvo for life
pi_48847905
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:38 schreef skippy22 het volgende:
Ik vind het helemaal niet vreemd/raar Remi alleen in de bioscoop is net zo leuk als met iemand anders Heeft ook zo z,n voordelen alle popcorn voor jezelf e.d
Ik moet eerlijk bekennen dat ik ook wels vreemd heb opgekeken maar nu let ik er niet meer op.
Because they will last that long.
pi_48848065
Ik vind het eng in me eentje in de bioscoop,uitgaan of uit eten
Daarom ga ik veel liever met vrienden.
Op zaterdag 23 juni 2007 18:54 schreef MASD het volgende:
Double-Helix is mijn held vandaag! _O_
pi_48849819
quote:
Zal ik ook niet doen. Gelukkig heb ik daar een partner voor d
De bioscoop is een ander verhaal. Als ik geen mensen mee kan krijgen en ik wil een film toch graag zien, ga ik rustig alleen.
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_48850167
Als er een uitgaansgelegenheid is waar je juist nauwelijks interactie hebt met een eventueel meegaand persoon is het wel een bioscoop. Niks vreemds, saais of zieligs aan dus.
pi_48850501
Ik ging zo vaak in mijn eentje naar de bios(is alweer een tijdje geleden) maar heb me daarom niet minder vermaakt.
Ik vind het vaak wel lekker, ook naar kroegen, disco's waar dan ook ga ik allemaal alleen als ik er op het laatste moment zin in krijg en er niemand meer thuis is of mee kan.
Dan ga ik ook naar plaatsen waar ik niemand ken, meestal wel waar ik kan dansen trouwens.
Er is niemand die reageert alsof dat raar is.
Tis gewoon lekker af en toe
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
pi_48851380
Een vriend van me gaat vrijwel altijd alleen, want zijn vriendin heeft een waardeloze filmsmaak, en verder is hij niet zo 'afsprekerig', dus hij beslist het vaak pas op het laatste moment. Vooral in de Lux hier in Nijmegen kun je prima in je eentje gaan, want er is niet eens een pauze

In m'n eentje wat eten in een restaurant doe ik ook gewoon hoor, als ik 's avonds naar een vergadering moet en het loont de moeite niet om na m'n werk nog naar huis te gaan. Heb helemaal geen zin om dan effe snel wat te gaan snacken, ik eet graag lekker en wil dus gewoon een eetcafeetje of restaurantje.
pi_48851966
quote:
Op zondag 29 april 2007 18:41 schreef Litpho het volgende:

[..]

Music and Lyrics? Helpt het als ik zeg dat ik die een paar weken terug al alleen gezien heb? .
Dat had ik nou nooit achter jou gezocht . Maar inderdaad, en ik heb me kostelijk vermaakt .

Verder zat ik in een zaal met 2 oudere stellen en nog een loner, dus ik heb me geen seconde opgelaten gevoeld, voor zover dat al gebeurde. Daarnaast had ik het gezelschap van m'n goede vrienden Ben en Jerry.
pi_48852111
quote:
Ja,belachelijk eigenlijk.

Ik ga wel eens alleen op stap en dan staan mensen je aan te kijken met zo'n blik van:"Oh,zielig.".
Terwijl ik een topavond heb. Ik ben zelfs wel eens aangesproken:"Ben je alleen?" Ja,und??

Uit eten gaan zal ik dan weer niet in mijn uppie doen, dan wordt je aangestaard door het halve restaurant.

Verder is het ook te debiel voor woorden dat alleen op vakantie gaan duurder is dan met zijn 2-en.
  zondag 29 april 2007 @ 22:48:44 #67
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_48852164
Gewoon gaan alleen Ken er wel meer die alleen gaan, en daar is toch helemaal niets mis mee?
Zeker naar de bios, praten mag je toch niet.

Zelfs uit eten alleen gaat prima, gewoon gaan zitten en genieten van het eten
stupidity has become as common as common sense was before
pi_48852204
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:47 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ja,belachelijk eigenlijk.

Ik ga wel eens alleen op stap en dan staan mensen je aan te kijken met zo'n blik van:"Oh,zielig.".
Terwijl ik een topavond heb. Ik ben zelfs wel eens aangesproken:"Ben je alleen?" Ja,und??

Uit eten gaan zal ik dan weer niet in mijn uppie doen, dan wordt je aangestaard door het halve restaurant.

Verder is het ook te debiel voor woorden dat alleen op vakantie gaan duurder is dan met zijn 2-en.
Dat had ik in de V&D - zit ik in m'n eentje te lunchen, zegt de ene helft van een ouder echtpaar dat ik best wel bij hun mag aanschuiven als ik alleen ben . Thanks, but no thanks .
pi_48852216
niks mis mee.. ik doe het ook heel vaak

ik ga het liefst in de middag als de zaal zo goed als leeg is..

dan kan je ongestoort van de film genieten

in de avond ga ik liever met vrienden.. voor de gezelligheid
pi_48852373
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:52 schreef clumsy_clown het volgende:

Maar inderdaad, het idee dat iemand die alleen naar de film gaat zielig en vriendloos is is snel geboren.
Dat komt omdat het de waarheid is. Ga je soms ook alleen een romantische hotelkamer boeken?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_48852598
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat komt omdat het de waarheid is. Ga je soms ook alleen een romantische hotelkamer boeken?
Ik vind de bioscoop nou niet bepaald romantisch.
pi_48852638
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:01 schreef archgallo het volgende:

[..]

Ik vind de bioscoop nou niet bepaald romantisch.
Dat komt omdat je altijd alleen gaat omdat je geen vrienden hebt.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zondag 29 april 2007 @ 23:03:40 #73
136780 Nosh
hurpdurp
pi_48852699
quote:
Op zondag 29 april 2007 15:36 schreef BrauN het volgende:

[..]

Als ik alleen in de kroeg zit, zit ik aan de bar. Waar vaak ook mensen zitten die je halfdronken aanspreken, of gewoon even eruitwilden. Wildvreemden, maar er komen vaak de briljantste gesprekken uit.

En anders heb ik domweg genoeg aan mijn eigen gedachten, mijn eigen observaties, mijn eigen semi-autistische kleine wereldje. Zowel bij concerten als kroegen als disco's kan ik gewoon heel tevreden met mijn eigen aanwezigheid zijn.
Tuurlijk, iemand om tegen aan te ouwehoeren is ook goed, maar het is geen vereiste voor een goede avond.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_48852706
Wat een onzin Die_Hofstadgruppe Je wil die film gewoon zien. En je hebt het druk, dus je kunt alleen vanavond nog, want volgende week draait ie niet meer. En je vrienden kunnen niet, of hebben geen trek in die film.

Dan ga toch niet zielig thuis blijven zitten? Dan ga je lekker die film zien
en later aan iedereen vertellen wat voor geweldigs ze gemist hebben

Als het zo uitkomt, ga ik in m'n eentje naar de film, naar restaurants, en op vakantie. Het enige wat ik niet meer doe is in m'n eentje naar een concert of uberhaupt in m'n eentje uitgaan. Als vrouw alleen heb je bij zulke gelegenheden blijkbaar "als je wilt scoren moet je mij aanklampen" op je voorhoofd staan en ik wens juist helemaal niet aangeklampt te worden midden tijdens het concert waarvoor ik speciaal ben gekomen. Alleen als er een heel goeie band komt zou ik nog een uitzondering maken, maar naar een heel goeie band krijg je vaak wel weer mensen mee.
pi_48852740
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tja, als jij luide pubers, een plakkerige grond, ringtones die afgaan en mensen die tegen je rugleuning schoppen romantisch vindt, snap ik wel waarom jij geen vriendin hebt.
  zondag 29 april 2007 @ 23:07:38 #76
136780 Nosh
hurpdurp
pi_48852841
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:05 schreef archgallo het volgende:

[..]

Tja, als jij luide pubers, een plakkerige grond, ringtones die afgaan en mensen die tegen je rugleuning schoppen romantisch vindt, snap ik wel waarom jij geen vriendin hebt.
Ga nou niet happen. Te makkelijk, enzo.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_48852909
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Word dat net-niet-rellen nou niet saai?
pi_48852922
Och, ik ging tijdens tentamenperiodes regelmatig een cappuccino drinken bij het café om de hoek. En denk maar niet dat je dan rustig kunt zitten, de serveersters, eigenaar of andere mensen menen je bezig te moeten houden.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  Donald Duck held zondag 29 april 2007 @ 23:11:13 #79
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_48852979
Alleen naar de bios kan op zich nog net. Als het echt een leuke film is en niemand wil/kan mee.
Wat ik wel extreem raar vind is alleen uit eten gaan. Dat heb ik al een paar keer gezien. Ik vind het er toch wel erg zielig uitzien, iemand zo alleen aan een tafeltje.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_48852984
In je eentje uit eten gaan komt wel voor, maar vind ik niet leuk. Maar is soms onvermijdelijk als ik voor mijn werk ergens naar toe moet. Maar met z'n tweeen is het gezelliger.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_48853021
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:09 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Word dat net-niet-rellen nou niet saai?
Het is beter als in jezelf prevelen en denken dat iemand het hoort toch?
pi_48853038
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:11 schreef __Saviour__ het volgende:
Alleen naar de bios kan op zich nog net. Als het echt een leuke film is en niemand wil/kan mee.
Wat ik wel extreem raar vind is alleen uit eten gaan. Dat heb ik al een paar keer gezien. Ik vind het er toch wel erg zielig uitzien, iemand zo alleen aan een tafeltje.
Dat doe ik wel eens functioneel. Soms moet ik alleen naar het buitenland voor beurzen en zo en dan moet ik toch echt eten. Vaak alleen dan dus. Eten is en blijft toch een 1e levensbehoefte he.
  zondag 29 april 2007 @ 23:13:23 #83
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48853047
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:11 schreef __Saviour__ het volgende:
ik begrijp maar niet wat mensen daar zielig aan vinden
  Moderator zondag 29 april 2007 @ 23:15:35 #84
42184 crew  DaMart
pi_48853143
Ik ben ook wel eens in mijn eentje naar de bios geweest. Het was jaren geleden en ik zou niet eens meer weten welke film het was. Maar goed, in mijn eentje naar de bios werd in dat geval in mijn eentje in de bios. Hij was net nieuw en het programma liep wat achter op de rest van Nederland, dus veel volk trok hij toen nog niet .

Alleen op vakantie gaan heeft overigens zo zijn voor- en nadelen. Voordeel is dat je je eigen plan kunt trekken, zonder rekening te hoeven houden met de wensen van anderen. Nadeel is dan weer dat je ervaringen en indrukken niet direct met iemand kan delen. Maar goed, met een digitale camera bij de hand is dat probleem te ondervangen . Blijft over dat het wel ongezellig kan zijn in je eentje in een restaurant, maar ook dat went. Overigens ga ik komende juli weer een weekje alleen naar de Alpen toen.
  zondag 29 april 2007 @ 23:16:41 #85
105263 Litso
Interlectueel.
pi_48853181
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Als ik romantisch wil kijk ik wel een filmpje thuis met m'n vriendin. Dan kan je tenminste ongestoord praten en dergelijke, en de film kan ook op pauze

De laatste tijd ga ik niet zoveel meer naar de film, maar een jaar ofzo geleden ging ik wekelijks op dinsdag alleen. Heerlijk.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_48853185
quote:
wat is daar nou mis mee? je kunt ook overdrijven.

als er toch zat lege stoelen zijn..
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  zondag 29 april 2007 @ 23:17:35 #87
105263 Litso
Interlectueel.
pi_48853213
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:03 schreef Nosh het volgende:

[..]

Als ik alleen in de kroeg zit, zit ik aan de bar. Waar vaak ook mensen zitten die je halfdronken aanspreken, of gewoon even eruitwilden. Wildvreemden, maar er komen vaak de briljantste gesprekken uit.

En anders heb ik domweg genoeg aan mijn eigen gedachten, mijn eigen observaties, mijn eigen semi-autistische kleine wereldje. Zowel bij concerten als kroegen als disco's kan ik gewoon heel tevreden met mijn eigen aanwezigheid zijn.
Tuurlijk, iemand om tegen aan te ouwehoeren is ook goed, maar het is geen vereiste voor een goede avond.
We lijken op elkaar
  Donald Duck held zondag 29 april 2007 @ 23:18:27 #88
46149 __Saviour__
pi_48853241
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:13 schreef teamlead het volgende:
ik begrijp maar niet wat mensen daar zielig aan vinden
Omdat uit eten gaan toch ook vooral een sociaal iets is. Dat doe je niet alleen. Neem dan een afhaalmaaltijd ofzo als je toch in je eentje bent en niet wilt koken.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 29 april 2007 @ 23:20:03 #89
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_48853287
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Omdat uit eten gaan toch ook vooral een sociaal iets is. Dat doe je niet alleen. Neem dan een afhaalmaaltijd ofzo als je toch in je eentje bent en niet wilt koken.
En als dat nou niet lukt. Kan hier niet al te veel krijgen van afhaalmaatlijden. Dus zal toch de stad in moeten, dan is het koud tegen die tijd dat ik thuis ben. Dus zo nu en dan gewoon alleen uit eten als ik ergens echt zin in heb
stupidity has become as common as common sense was before
  zondag 29 april 2007 @ 23:20:24 #90
105263 Litso
Interlectueel.
pi_48853294
quote:

[..]

Is ook een optie. Maar ik snap nog steeds niet wat er mis is met gewoon lekker bediend worden met goed eten wat je zelf niet kan maken en de afhaal ook niet zo lekker maakt. Afhaal is (over het algemeen) toch wat simpeler dan als je ervoor gaat zitten in een restaurant.
  zondag 29 april 2007 @ 23:22:46 #91
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48853368
quote:

[..]

want als single mag je niet uiteten, tenzij je een begeleider bij je hebt? Uit eten is precies dat: eten. Dat het in goed gezelschap ook nog eens gezellig kan zijn, is een bonus
Ik vind Japans heerlijk. Weinig mensen in mijn vriendenkring delen die mening. Moet ik dan maar geen Japans meer eten
  zondag 29 april 2007 @ 23:23:48 #92
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_48853397
Zullen we een keer met z'n allen alleen naar de bios gaan?
pi_48853444
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:23 schreef Slarioux het volgende:
Zullen we een keer met z'n allen alleen naar de bios gaan?
Hoe gaan we dat oplossen als jij aandacht wil dan?
  Donald Duck held zondag 29 april 2007 @ 23:26:37 #94
46149 __Saviour__
pi_48853491
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:20 schreef Litso het volgende:

[..]

Is ook een optie. Maar ik snap nog steeds niet wat er mis is met gewoon lekker bediend worden met goed eten wat je zelf niet kan maken en de afhaal ook niet zo lekker maakt. Afhaal is (over het algemeen) toch wat simpeler dan als je ervoor gaat zitten in een restaurant.
Natuurlijk, het is makkelijk en lekker. En gezien de andere reacties hier wordt het blijkbaar dus niet echt vreemd gevonden. Maar ik zou het dus echt nooit doen. Ik zou me erbij te ongemakkelijk voelen denk ik.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zondag 29 april 2007 @ 23:27:07 #95
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_48853516
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:25 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hoe gaan we dat oplossen als jij aandacht wil dan?
Je mag meppen.
pi_48853569
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:26 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Natuurlijk, het is makkelijk en lekker. En gezien de andere reacties hier wordt het blijkbaar dus niet echt vreemd gevonden. Maar ik zou het dus echt nooit doen. Ik zou me erbij te ongemakkelijk voelen denk ik.
Dat is dus waar ik me ook over verbaas. Dat het zo'n negatieve smaak heeft bij veel mensen, en ook bij mij, terwijl dat helemaal niet nodig is.
pi_48853703
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:27 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Je mag meppen.
Oe, ok, dan is het goed.
  zondag 29 april 2007 @ 23:51:11 #98
105263 Litso
Interlectueel.
pi_48854253
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:26 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Dat is iig een eerlijke reactie
Ik ook hoor. Maar ik kan als ik eerlijk tegen mezelf gewoon niet rechtvaardigen waaróm ik me er ongemakkelijk bij voel, ik vind het tenslotte niet vreemd ofzo als ik het een ander zie doen.
pi_48856775
Ik ga redelijk vaak alleen naar de bioscoop. Ik heb zo'n Pathe Unlimited abonnement (voor 17,50 per maand onbeperkt naar de film) en dan lukt het lang niet altijd om een vriend enthousiast te krijgen om mee te gaan. Interesseert me niet echt veel overigens, tijdens de film ben je toch niet sociaal bezig. Wat andere mensen er van vinden kan me helemaal niet bezig houden, ik kijk zelf ook niet naar mensen in de zaal. Ik ga overigens nooit in het weekend naar de bioscoop, maar dat heeft meer te maken met het volk wat er dan komt in Pathe biscopen. Type schreeuwen-en-bellen-tijdens-de-film. Doordeweeks is het toch lekker rustig en zitten er meer mensen alleen in de zaal.

Alleen reizen is trouwens echt een aanrader als je naar hostels gaat. Dan ben je echt nooit 'alleen'.
pi_48856861
Het enige dat ik nooit alleen zou doen is op een terrasje zitten. Voor de rest heb ik nergens moeite mee.
  maandag 30 april 2007 @ 02:20:41 #101
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_48856886
Ik heb Starwars deel 4, 5 en 6 in m'n ééntje gezien.
Maar dat was doordeweeks toen er een handje vol mensen in de bios zat.

Ik zie er geen probleem in, je gaat voor de film of voor het sociale aspect (die ik nog moet ontdekken ) of allebeide.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_48857798
quote:
Op zondag 29 april 2007 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dat had ik nou nooit achter jou gezocht .
Ik ga ervan uit dat dat over Hugh Grant gaat, aangezien je levend bewijs hebt gezien dat ik zelfs bij een dialoog nauwelijks een tweede persoon nodig heb? .
pi_48857895
Hier zie ik best vaak mensen alleen in de bios zitten, niets vreemds aan. Heb het zelf ook wel eens gedaan en ik zou het zo weer doen als dat zo uitkomt. En bij films die niet zo druk zijn, kun je soms ook uitgebreid nakletsen met wildvreemde mensen (mocht je daar behoefte aan hebben) .

Alleen uit eten gaan vind ik minder leuk, ik voel me dan vaak toch wat opgelaten en verschuil me achter een boek.
pi_48857899
Om over de drempel heen te komen, kun je 't best naar een porno bioscoop gaan om te beginnen.
pi_48857911
Ik heb 4 bioscoop bonnen gekregen van 10 euro voor mijn verjaardag, ik ga dus ook maar eens alleen naar de bios.
pi_48857958
Ik heb het zelf nooit gedaan, maar ik zou het best kunnen. Maar dan niet in mijn eentje naar de Pathe ofzo maar wel naar een filmhuis waar een film draait ik speciaal wil zien maar waar niemand mee naar toe wilt. Sowieso lijkt de bios mij een goed tijdverdrijf als je even een paar uurtjes niks te doen hebt.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_48859126
Ik zou gewoon gaan en er schijt aan hebben. Ik vind bioscopen veel leuker met z'n tweeën of een groepje want dan kun je erover napraten.
pi_48861389
quote:
Op maandag 30 april 2007 10:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik zou gewoon gaan en er schijt aan hebben. Ik vind bioscopen veel leuker met z'n tweeën of een groepje want dan kun je erover napraten.
Bij een filmhuis is het vaak ook makkelijk een praatje met vreemden aan te knopen. In een Pathe gaat dat wat moeilijker, dat is toch wat minder knus.

Ik weet niet of hier mensen uit omgeving Leiden komen, maar het Kijkhuis kan ik echt aanraden. Ademt een soort buurthuis-sfeer uit, de 'kassa' is een sigarendoosje , het draait op vrijwilligers en toch is de beeld- en geluidskwaliteit erg hoog. In de pauze geven ze je graag een rondleiding in het kamertje van de projector. En als de meerderheid van het publiek geen zin in pauze heeft, slaan ze die gewoon over
  maandag 30 april 2007 @ 12:22:55 #109
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_48861439
ben niet zo'n film-naprater...in je eentje naar de bios is niet zo raar, vind ik...net als bv in je eentje op een terrasje zitten...

in je eentje uit eten voelt zonder duidelijk aanwijsbare reden wel wat ongemakkelijker, moet ik zeggen...misschien omdat uit eten voor mij toch meer een sociaal gebeuren is, en niet alleen om het eten gaat...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_48862195
Als het uitkomt ga ik ook wel in mijn eentje naar de bios, en dan krijg je inderdaad soms van andere mensen een hele rare reactie, dat het toch triest is als je niemand hebt om mee te gaan. Nog zo'n voorbeeldje, laatst wilde een vriend van me een bepaalde film in de bios zien, maar hij had niemand om mee te gaan (ik was al geweest en vond het niet boeiend genoeg om nog een keer te gaan), dus ik vroeg hem waarom hij niet gewoon in zijn eentje ging als hij de film zo graag wilde zien. ZIjn reactie: dat KAN toch helemaal niet, dan kom ik zo zielig over. So what
Arseen (As), atoomnummer 33
pi_48862226
Ik zou niet snel alleen gaan
hello world
pi_48863074
quote:
Op maandag 30 april 2007 13:03 schreef As_33 het volgende:
ZIjn reactie: dat KAN toch helemaal niet, dan kom ik zo zielig over. So what
Ik heb altijd het idee dat mensen die zich daar druk over maken, onzeker zijn of ook daadwerkelijk een klein sociaal leven hebben. Als je weet dat je gewoon een blij sociaal leven hebt, kan het je toch zeker geen kont schelen wat anonieme mensen in een zaal van jou vinden?
pi_48863271
Dit verschijnsel heet in de psychologie 'defensieve projectie'
pi_48863431
Ik snap de poeha eromheen ook niet echt. Ik ga naar de bios voor de film, niet om iemand gezelschap te houden.
pi_48864383
Ik persoonlijk denk dat het voortkomt uit een bepaald moraal. Veel vrienden hebben is goed, geslaagd zijn in je carriere/leven is goed en weetikveelwatallemaal is goed. Constant worden we hiermee ook geconfronteerd en dit voorbeeldje in de OP vind ik een mooie.

We zouden zelf netjes kunnen doen wat er van ons verwacht wordt (met veel vrienden uitgaan/naar de bioscoop), maar waar blijft je persoonlijkheid dan? Als je alsmaar doet wat er van je verwacht wordt hoef ik je geeneens meer te kennen, want naar alle waarschijnlijkheid doe je dan ook niet wat je werkelijk wilt.

Dus bij deze: respect voor mevrouw Clumsy_Clown die (als vrouw nota bene) er schijt aan heeft.
  maandag 30 april 2007 @ 15:52:18 #116
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_48864892
quote:
Op maandag 30 april 2007 12:20 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Bij een filmhuis is het vaak ook makkelijk een praatje met vreemden aan te knopen. In een Pathe gaat dat wat moeilijker, dat is toch wat minder knus.

Ik weet niet of hier mensen uit omgeving Leiden komen, maar het Kijkhuis kan ik echt aanraden. Ademt een soort buurthuis-sfeer uit, de 'kassa' is een sigarendoosje , het draait op vrijwilligers en toch is de beeld- en geluidskwaliteit erg hoog. In de pauze geven ze je graag een rondleiding in het kamertje van de projector. En als de meerderheid van het publiek geen zin in pauze heeft, slaan ze die gewoon over
Ja, erg leuk inderdaad. De laatste maanden is er eens in de 4 weken geloof ik 'ZIn in Film' . Daar ben ik een aantal keer heen geweest, wel met vriendin, maar goed. Er zaten genoeg mensen in de zaal die lekker in hun uppie kwamen kijken omdat ze de film boeiend vonden.

Ik kijk zelf niet vreemd op als er mensen alleen naar de bios gaan, maar om zelf alleen te gaan, vind ik toch wat raar. Best suf eigenlijk, nu ik er zo over nadenk.

Een avondje film kijken wordt door veel mensen gezien als een sociale gebeurtenis. Dat is het wellicht ook voor die mensen. Je kunt immers die film ook in je eentje thuis kijken.
Maar gelukkig denken we niet allemaal hetzelfde.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_48866417
tsja zo raar vind ik het niet. Ik wist niet eens dat er mensen zich over verbaasden, tot dat ik een paar weken geleden met een meisje naar de film ging, die moest lachen om een jongen die alleen zat.

Zelf heb ik er geen problemen mee. Ben ook een aantal maanden alleen naar een concert geweest, omdat niemand van mijn vrienden die band kent of goed vind. Best wel lekker, ff lekker alleen genieten, ipv met vrienden er over hebben hoe tof ze klinken.

Eigenlijk ben ik het helemaal eens met Nosh:
quote:
Op zondag 29 april 2007 23:03 schreef Nosh het volgende:
pi_48866846
Biosje zou ik niet snel doen maar het zou best te overwegen zijn als ik een film heeeeel graag wil zien en ik zou moeten wachten tot iemand mee wil. Daar heb ik geen zin dan in. Gelukkig komt het niet veel voor dat ik persé naar een film moet.
Daarnaast ga ik 9 vd 10 keer alleen naar de stad (om te winkelen dan) en ga dan ook ergens wat eten. Alleen eten vind ik totaal geen probleem, heerlijk juist. Ik ben een loner.
Alleen op vakantie gaan lijkt me eigenlijk best eng want ben niet iemand die snel contact legt met anderen dus lijkt me wat lastig maar ook hiervoor geldt, heb geen zin om te wachten tot iemand mee wil of kan.
pi_48866876
quote:
Op maandag 30 april 2007 17:34 schreef super-muffin het volgende:
tsja zo raar vind ik het niet. Ik wist niet eens dat er mensen zich over verbaasden, tot dat ik een paar weken geleden met een meisje naar de film ging, die moest lachen om een jongen die alleen zat.

Zelf heb ik er geen problemen mee. Ben ook een aantal maanden alleen naar een concert geweest, omdat niemand van mijn vrienden die band kent of goed vind. Best wel lekker, ff lekker alleen genieten, ipv met vrienden er over hebben hoe tof ze klinken.

Eigenlijk ben ik het helemaal eens met Nosh:
[..]
Ja alleen concerten bezoeken...die 'stap' zou ik ook nog weleens willen zetten.
pi_48867432
quote:
Op maandag 30 april 2007 13:47 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee dat mensen die zich daar druk over maken, onzeker zijn of ook daadwerkelijk een klein sociaal leven hebben. Als je weet dat je gewoon een blij sociaal leven hebt, kan het je toch zeker geen kont schelen wat anonieme mensen in een zaal van jou vinden?
Een blij sociaal leven?
pi_48867905
quote:
Nóg erger is dan als je met een vriend naar de bios gaat, er een stel meiden achter je het grappig vinden om te vragen of wij soms homo zijn . Echt gebeurt, dacht wtf is hier aan de hand.. Ik kon het niet laten om te zeggen dat ik het wel wilde bewijzen dat ik hetero was, maar een trio (vvm, waren 2 knappe meiden en 1 mindere haha ) tijdens de film vonden zij niet zo'n goed idee.. . Oke ze waren ook nog wat jong maargoed !

En ontopic: Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht, als er een leuke film komt die ik wil zien bel ik wat mensen op die misschien mee willen, komt altijd wel goed.

[ Bericht 3% gewijzigd door Beroepsgokker op 30-04-2007 19:04:28 ]
pi_48868638
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:57 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Nóg erger is dan als je met een vriend naar de bios gaat, er een stel meiden achter je het grappig vinden om te vragen of wij soms homo zijn .
Hoe halen mensen het überhaupt in hun kop om dat te vragen?
pi_48868733
quote:
Op maandag 30 april 2007 19:29 schreef vencodark het volgende:

[..]

Dat is het niveau tegenwoordig.
  maandag 30 april 2007 @ 19:36:52 #124
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_48868841
Vind ik niks raars aan, als ik iemand alleen zie zitten denk ik heus niet dat het een kneus is ofzo Ik heb het ook wel eens gedaan, liep ik in de stad en zag ik dat er een film draaide waar toch verder niemand in geinteresseerd is, dus ben ik in m'n eentje gegaan
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_48868964
quote:
Op maandag 30 april 2007 19:36 schreef Scandalous het volgende:
Vind ik niks raars aan, als ik iemand alleen zie zitten denk ik heus niet dat het een kneus is ofzo Ik heb het ook wel eens gedaan, liep ik in de stad en zag ik dat er een film draaide waar toch verder niemand in geinteresseerd is, dus ben ik in m'n eentje gegaan
welke film was dat?
ik gok "verhaal met een staartje"
  maandag 30 april 2007 @ 19:47:19 #126
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_48869098
quote:
Op maandag 30 april 2007 19:41 schreef milagro het volgende:

[..]

welke film was dat?
ik gok "verhaal met een staartje"
Awwww Marie-Antoinette
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_48869293
honderd jaar geleden ben ik op een saaie zondag naar de toendertijd nog bestaande bioscoop naast het Congresgebouw te DH gegaan , een of andere film met een of andere acteur......, twee uur later liep ik als verdoofd naar huis, belde mijn vriendin op "ik heb nou een film gezien met een acteur, echt, zo ..... morgen gaan we samen, je móet dit zien" ......... nu ja, de film was dus American Gigolo, en de acteur mag je raden

de mensen achter mij in de bios hadden uitstekend zicht, want ik zakte steeds verder onderuit volgens mij wegens niet te onderdrukken
pi_48869337
quote:
Op maandag 30 april 2007 19:54 schreef milagro het volgende:
honderd jaar geleden ben ik op een saaie zondag naar de toendertijd nog bestaande bioscoop naast het Congresgebouw te DH gegaan , een of andere film met een of andere acteur......, twee uur later liep ik als verdoofd naar huis, belde mijn vriendin op "ik heb nou een film gezien met een acteur, echt, zo ..... morgen gaan we samen, je móet dit zien" ......... nu ja, de film was dus American Gigolo, en de acteur mag je raden

de mensen achter mij in de bios hadden uitstekend zicht, want ik zakte steeds verder onderuit volgens mij wegens niet te onderdrukken
Ik snap er geen reet van.
pi_48869347
quote:
Op maandag 30 april 2007 19:29 schreef vencodark het volgende:

[..]

Het waren meisjes van 15 jaar die voor het eerst zonder papa en mama naar de bios gingen gok ik zo.
pi_48869366
quote:
Op maandag 30 april 2007 19:56 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ik denk dat je de film dan gezien moet hebben
pi_48869421
quote:
Op maandag 30 april 2007 19:56 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Ze werd geil van de film. Althans, dat maakt op mij de indruk.
pi_48869445
quote:
Op maandag 30 april 2007 19:57 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Het waren meisjes van 15 jaar die voor het eerst zonder papa en mama naar de bios gingen gok ik zo.
Awww that is so cute.
pi_48869657
quote:
Op maandag 30 april 2007 20:01 schreef vencodark het volgende:

[..]

Awww that is so cute.
Dat zeker (ik was toen nog een paar jaar jonger )
  maandag 30 april 2007 @ 23:45:51 #134
111228 Hopey
Di Jillae?!
pi_48876467
Ik ging ook wel eens alleen naar de bios. Bij mijn school was vlakbij Pathe Arena. En er draaide in de middag Amelie.. eenmalig, alleen op een dinsdag. Aangezien niemand die film kende in mijn omgeving en het best kortdag was, al helemaal in de middag. Ben ik gewoon in mijn eentje gegaan. Geen probleem. Liep zelfs met een grote lach de bios uit. Later ook eens gedaan met een andere film die ik niet kan heugen. Maar ik zou het geen prob vinden om alleen te gaan. Maar eerder in de middag ofzo, wanneer het lekker rustig is. En het niet zo erg druk is.
Als ik een film perse wil zien en niemand wilt mee of heeft tijd, dan zou ik gewoon lekker alleen gaan. Heb alleen laatste tijd totaal geen zicht op de nieuwste films.
Toen ik in het buitenland woonde ging ik ook wel eens sightseeing in mijn uppie. Koop je ook voor veel dingen alleen een ticket. Ging ik lekker in mijn eentje bij de Starbucks zitten, tijdschriftje lezen. Zou met alleen op reis gaan niet veel anders zijn. Of zelfs hier zou ik het gewoon zo doen.
Seen it all done it all, can't remember most of it
  dinsdag 1 mei 2007 @ 00:29:58 #135
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_48877393
alleen op vakantie, alleen uitgaan alleen naar de film alleen een broodje halen bij de bakker

ik vind het maar kansloos
pi_48885495
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 00:29 schreef Sargon het volgende:
alleen op vakantie, alleen uitgaan alleen naar de film alleen een broodje halen bij de bakker

Ik vind het eerder kansloos als iemand persé anderen nodig heeft om zulke dingen te doen.
pi_48885934
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 12:28 schreef SpecialGuest het volgende:

Ik vind het eerder kansloos als iemand persé anderen nodig heeft om zulke dingen te doen.
ik ook.

Mensen die niets alleen durven of willen doen, ... *ril*
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:09:32 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48886725
quote:

Vooral dat alleen een broodje halen bij de bakker. Dat is wel zó kansloos. Ik neem altijd mijn hele posse mee.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_48886798
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:09 schreef Copycat het volgende:

[..]

Vooral dat alleen een broodje halen bij de bakker. Dat is wel zó kansloos. Ik neem altijd mijn hele posse mee.
Het wachten is uiteraard op een aparte shoppoolstrook in de supermarkt.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:12:45 #140
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48886834
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:11 schreef Litpho het volgende:

Het wachten is uiteraard op een aparte shoppoolstrook in de supermarkt.
Prachtig idee! Laat het vastleggen voordat iemand anders met die eer gaat strijken!
pi_48886838
quote:

hangjongere zeker
ja, logisch, dan is alleen dingen doen heel eng natuurlijk
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:15:00 #142
13554 Jernau.Morat.Gurgeh
Great Dictator.
pi_48886904
quote:

Heb je dit heel kansloos alleen getikt?
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:16:48 #143
Great Dictator.
pi_48886965
Oh, OT:
Ik zie het probleem niet, ik doe zoveel dingen alleen dus waarom naar de bioscoop gaan niet?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:22:28 #144
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_48887153
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Oh, OT:
Ik zie het probleem niet, ik doe zoveel dingen alleen dus waarom naar de bioscoop gaan niet?
Ik doe eigenlijk zoveel mogelijk dingen alleen
pi_48887192
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:22 schreef Scandalous het volgende:

[..]

ik ook! en van een van de keren dat ik het niet deed, daar loopt het resultaat van hier rond in huis

zie je wat er van komt

edit : ik eet nu overigens een heel rolletje pepermunt in mijn eentje op
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:25:47 #146
Great Dictator.
pi_48887256
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:22 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Daarnaast, naar de bioscoop ga je om een film te kijken. Nou ja, doorgaans dan. Dus wat maakt het dan eigenlijk uit of er nou iemand naast je ziet die je kent of niet?
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:28:48 #147
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48887359
Alleen naar de bioscoop gaan is voor mij al wel heel lang geleden. Ten tijde van E.T. omdat degene met wie ik zou gaan uiteindelijk niet kon en ik per se toen die film wilde zien.
Maar mocht ik een film nu in de bioscoop willen zien en niemand hebben om mee te gaan, dan zou ik er geen enkel probleem mee hebben alleen te gaan. Waarom wel?

Alleen ergens lunchen in de stad is voor mij een van de lekkerste verwenmomentjes voor mezelf. Doe dat bijna elk weekend, gewapend met boek of tijdschrift.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:30:12 #148
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_48887404
Ik ben zo vaak alleen naar de bios geweest, het is eigenlijk ook nooit in me op gekomen dat dat raar zou zijn. Sinds wanneer is dat een taboe .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_48887485
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:30 schreef Posdnous het volgende:
Ik ben zo vaak alleen naar de bios geweest, het is eigenlijk ook nooit in me op gekomen dat dat raar zou zijn. Sinds wanneer is dat een taboe .
nu ja, vaak alleen zijn is een taboe voor velen, geen grote vriendenkring hebben ook, geen druk sociaal leven hebben ook.

ik heb geen grote vriendenkring, geen volgeboekte agenda met allerhande feestjes en partijen en etentjes , en ben heel heel graag alleen, mijn eigen beste gezelschap.

dat maakt je in de ogen van toch best velen een beetje.... raar of zielig of erger .... KANSLOOS .. huuuuuh
  dinsdag 1 mei 2007 @ 13:35:00 #150
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_48887555
Ik heb best wel een grote vriendenkring en ga soms (niet vaak) ook wel met anderen naar de film, maar naar de bios gaan is nu juist iets wat je perfect kunt doen als je alleen bent, in plaats van thuisblijven bijvoorbeeld.

Bovendien kan ik de meeste vrienden of vriendinnen onmogelijk overhalen om naar de films te gaan waar ik heen wil.

pi_48889096
Ik zie wel vaak vreemden alleen naar de bios gaan.

Toch verdacht....
You don't need eyes to see, you need vision.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:24:20 #152
Great Dictator.
pi_48889132
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
Alleen ergens lunchen in de stad is voor mij een van de lekkerste verwenmomentjes voor mezelf. Doe dat bijna elk weekend, gewapend met boek of tijdschrift.
Als ik in het weekend in de stad ben, pik ik vaak een zaterdageditie van de NRC mee, en ga ik in een rustig café lekker aan de bar met een biertje er bij de krant doorspitten.

Heerlijk is dat .
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:41:20 #153
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_48889691
Dat doe ik ook regelmatig .
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:59:56 #154
135430 Sargon
pi_48890249
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Als ik in het weekend in de stad ben, pik ik vaak een zaterdageditie van de NRC mee, en ga ik in een rustig café lekker aan de bar met een biertje er bij de krant doorspitten.

Heerlijk is dat .
mensen die intelectueel het nrc zitten te lezen op een manier van: kijk mij slim zijn.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:03:30 #155
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_48890347
Precies, dat mensen gewoon willen weten wat er in staat is natuurlijk ondenkbaar.
pi_48890593
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:59 schreef Sargon het volgende:

[..]

mensen die intelectueel het nrc zitten te lezen op een manier van: kijk mij slim zijn.
Jij hebt een hopeloos egoprobleem he? .

Trouwens, winkelen doe ik sowieso *altijd* alleen. Ik ben een hel om mee te winkelen, omdat ik het eigenlijk vreselijk vind. Dat hele winkel in, winkel uit, kleding aan, kleding uit is niets voor mij en ik ben er ook zo snel mogelijk weer vanaf. Dus niet echt van wat je zegt 'een gezellig uitje' .
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:18:15 #157
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_48890822
quote:

[..]

...en alleen maar om jou te ergeren uiteraard

beetje onzeker, kind?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:21:59 #158
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48890941
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:23 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Ik zie wel vaak vreemden alleen naar de bios gaan.

Toch verdacht....
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:22:33 #159
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48890965
quote:

[..]

irritant ja.. beetje gaan zitten showen dat ze kunnen lezen
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:22:56 #160
Great Dictator.
pi_48890979
quote:

[..]

Als ik het daarom zou doen dan ging ik wel met de Times op het terras zitten.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:36:31 #161
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_48891455
Alleen naar de bios heb ik nog nooit gedaan, maar ga tegenwoordig veel naar cabaret enzo. Vrienden van mij vinden dit niet leuk of hebben t geld er gewoon niet altijd voor over. En ik wil die shows gewoon zien. Dus ga ik tegenwoordig vaak alleen.
De eerste keer is wel vreemd en in de pauzes voel je je toch beetje eenling, wantja wat moet je doen. Maar als ik naar huis ga heb ik toch een erg leuke avond gehad en beter dan wanneer ik thuis was gebleven.

Onlangs ook 2x alleen uitgeweest. Beetje danscafe achtig ding waar ik zoweizo elk weekend te vinden ben met een vriendin. Zij kon niet (ziek enzo), maar ik wil uit, dansen!!! Ondanks dat je er niet veel mensen kent (op barpersoneel na dan) heb ik me ontzettend goed vermaakt.

Toch zie je dat veel mensen je raar aankijken en denken, die is zielig. Dat is wel jammer
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:55:22 #162
135430 Sargon
pi_48894216
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:18 schreef Abbadon het volgende:

[..]

...en alleen maar om jou te ergeren uiteraard

beetje onzeker, kind?
Nee hoor, ik lach erom. Ik prik zo door dat flinter dunne laagje schijn heen.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:56:22 #163
135430 Sargon
pi_48894260
ik kan je overgens een goede kapper aanraden
pi_48894409
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:56 schreef Sargon het volgende:
ik kan je overgens een goede kapper aanraden
Ik kan je aanraden om voortaan maar gewoon weg te blijven met je nietszeggende kutposts. Als je de mogelijkheid om te kunnen posten wil blijven houden, that is.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:02:28 #165
135430 Sargon
pi_48894463
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik kan je aanraden om voortaan maar gewoon weg te blijven met je nietszeggende kutposts. Als je de mogelijkheid om te kunnen posten wil blijven houden, that is.
meteen weer beginnen met schelden
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:03:05 #166
Great Dictator.
pi_48894483
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:55 schreef Sargon het volgende:

[..]

Nee hoor, ik lach erom. Ik prik zo door dat flinter dunne laagje schijn heen.
Het zal me aan m'n reet roesten waar jij doorheen denkt te prikken, als je mij maar rustig m'n krantje laat lezen.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:04:22 #167
135430 Sargon
pi_48894515
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 17:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Het zal me aan m'n reet roesten waar jij doorheen denkt te prikken, als je mij maar rustig m'n krantje laat lezen.
Waar mogelijk zal ik dat verhinderen.
pi_48905283
quote:

Nee, je vindt het eng en je durft niet zonder je homies. Zeg dat dan gewoon in plaats van die semi-stoere opmerkingen.

Weet je wat echt kansloos is?

Zielig alleen thuis zitten omdat niemand met je mee wilde of kon.

Ik ga toch geen dingen laten omdat mijn vrienden allemaal verplicht naast hun drie-sterren vrieskistje op de Ikea-bank naar GTST zitten te loeren.

Bovendien, als ik bijv. naar een concert ga ben ik uitermate ongezellig gezelschap, ik ga namelijk voor de muziek en iedereen moet dan gewoon lekker zijn klep dicht houden. En als ik naar een tent ga waar ze ( de in jouw ogen kansloze) 80's en 90's draaien heeft ook niemand wat aan mij, want dan sta ik de hele avond op de dansvloer.

En ik kan je melden, dat zijn vaak de heerlijkste avonden.
pi_48907554
Naar bioscopen doordeweeks gaan als de hele zaal bijna leeg is is perfect om alleen naar toe te gaan! Zeker voor cultfilms.
pi_48907703
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:24 schreef Kersje86 het volgende:
Zelf ga ik eigenlijks nooit meer naar de bios maar kijk wel vaak alleen een filmpje op de bank. Alleen naar de bios gaan, vanuit ander mans ogen vinden ze het sneu en zielig voor die persoon, maja ik bedoel als je met een groepje gaat... ben je toch eigenlijks toch ook stil tijdens de film? wat maakt het dus uit of je nou alleen of met een groepje gaat
Ja wie heeft er nou nog nooit in zijn eentje een film gezien thuis? Alleen eten doe ik ook wel eens, maar dan is het meestal na een zware avond trainen. Dan zoek ik gewoon een leuke tent op. Helemaal niks mis mee en ik ben er ook nog nooit op aangesproken.
ADHD-C
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:47:03 #171
167723 sanni
Acima de seu
pi_48908059
Deed "alleen naar de film gaan " ook weleens als ik zin had en in de stad was. Gasten die dat vreemd vinden is hetzelfde slag die ook niet alleen ergens naar binnen durven te lopen omdat ze het 'eng'vinden
te worden aangekeken door die types die altijd met iemand moeten zijn omdat ze zich anders geen houding weten te geven en het liefst met een capouchon weer richting huis vertrekken om online te vertellen hoe kut gasten zijn die "alleen uitgaan"
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:47:22 #172
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_48908077
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Alleen naar de bios heb ik nog nooit gedaan, maar ga tegenwoordig veel naar cabaret enzo. Vrienden van mij vinden dit niet leuk of hebben t geld er gewoon niet altijd voor over. En ik wil die shows gewoon zien. Dus ga ik tegenwoordig vaak alleen.
Kan ik begrijpen maar vind ik persoonlijk toch wat anders dan naar de bioscoop, al was het maar omdat je bij cabaret meer zoiets hebt van 'samen lachen' of zo. En omdat je niet zo in het donker zit als bij een film (hangt er vanaf maar regelmatig is dat zo).
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:51:18 #173
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_48911417
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:47 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Kan ik begrijpen maar vind ik persoonlijk toch wat anders dan naar de bioscoop, al was het maar omdat je bij cabaret meer zoiets hebt van 'samen lachen' of zo. En omdat je niet zo in het donker zit als bij een film (hangt er vanaf maar regelmatig is dat zo).
Klopt, alleen naar de bios is toegankelijker dan naar t theater. Het is een keuze die je maakt. Maar ik ben blij dat ik dit tegenwoordig doe. Vind het namelijk erg jammer dat ik dit niet eerder gedaan heb. Je loopt dan toch een hoop mis.
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_48922102
Ik vind het een beetje triest staan als iemand alleen in een restaurant zit. Alleen in een kroeg om mensen te ontmoeten of te bezatten kan ik me nog voorstellen. Ik ga zelf alleen uit eten om bijvoorbeeld met iemand bij te kletsen (dus voor de gezelligheid) of speciale gebeurtenissen (meestal met de familie, verjaardagen, kerst). Als ik alleen uit eten ga zou ik na 5 minuten klaar zijn met het spelen op mn mobieltje en niet weten waar ik moet kijken dus weg gaan
pi_48922204
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:09 schreef MooieBoot het volgende:
Ik vind het een beetje triest staan als iemand alleen in een restaurant zit. Alleen in een kroeg om mensen te ontmoeten of te bezatten kan ik me nog voorstellen. Ik ga zelf alleen uit eten om bijvoorbeeld met iemand bij te kletsen (dus voor de gezelligheid) of speciale gebeurtenissen (meestal met de familie, verjaardagen, kerst). Als ik alleen uit eten ga zou ik na 5 minuten klaar zijn met het spelen op mn mobieltje en niet weten waar ik moet kijken dus weg gaan
Een boek, tijdschrift of krant lezen gaat uitstekend tijdens het wegwerken van een maaltijd in een eetcafé hoor.
pi_48922298
Ik zit in het verkeerde topic zie ik
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:16:26 #177
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_48922309
Uit eten gaan in m'n eentje kan ik me ook niet zo snel voorstellen. Of ik moet toevallig ergens in een vreemde stad zitten. Maar niet om eens lekker uit eten te gaan.
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:23:13 #178
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_48922525
Héél vaak gedaan. En nog steeds.

Ik vind het altijd raar als ik mensen tegenkom die dat raar vinden.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  woensdag 2 mei 2007 @ 12:26:16 #179
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_48922612
Ben twee jaar geleden een keer alleen op reis gegaan. Bezocht daar een vriendin, die overigens wel gewoon aan het werk was. In mijn eentje de stad en omgeving wezen verkennen en denk je dan dat ik een lunchpakketje maak ofzo? Nee hoor, lekker het terras op!

Als mijn vriend en ik weleens allebei gaan winkelen, doen we allebei onze eigen route en spreken we dan halverwege ergens in een kroeg af. Heerlijk om daar alvast effe te zitten met een krantje.

Ik werk deze dagen thuis en woon sinds kort 3x vallen van het strand. Aangezien (bijna) ieder normaal persoon aan het werk is, wandel ik zelf geregeld naar het strand en ga er lekker zitten met mijn laptopje.

Mensen die dit vreemd vinden, bedenken te veel wat anderen ervan vinden. Geeft niet hoor, op mijn 16e zou ik het niet in mijn hoofd halen om alleen dingetjes te doen. Ik maakte me veel te druk over wat anderen ervan zouden vinden.
pi_48924800
quote:
Op zondag 29 april 2007 13:42 schreef clumsy_clown het volgende:

Ik heb helemaal geen zin om met iemand anders te gaan en wil straks naar de bioschoop, maar weer speelt dat gevoel op dat dat stiekem best sneu is .
Ik zou niet weten wat er sneu aan is. Ikzelf ga af en toe in de middag naar de bioscoop en zelden dat er dan iemand mee zou kunnen, nog afgezien van het feit dat ik daar het nut niet zo van in zie, ik richt mijn aandacht op de film.

Tsja, het komt niet zo vaak voor en kennelijk omdat mensen zich opgelaten voelen ofzo als ze alleen in de bioscoop zitten. Heb ik zelf niet zo'n last van, ik doe waar ik zin in heb en wanneer ik er zin in heb.

Natuurlijk ga ik meestal gewoon met mijn vriendin, maar dat is dan altijd gewoon op de standaard tijden. Druk en niet zelden de film die je wil zien uitverkocht. En ik haat het werkelijk om ergens in een hoekje van de zaal te zitten.

Kortom: niet druk om maken.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_48924858
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:09 schreef MooieBoot het volgende:
Ik vind het een beetje triest staan als iemand alleen in een restaurant zit.
Je moet je eens afvragen hoeveel mensen voor zaken in het buitenland zijn. En je hebt niet altijd een dinerafspraak. Dan zit je dus alleen.

Lekker rustig trouwens.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 2 mei 2007 @ 13:49:32 #182
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_48925146
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 13:41 schreef DS4 het volgende:

[..]

Je moet je eens afvragen hoeveel mensen voor zaken in het buitenland zijn. En je hebt niet altijd een dinerafspraak. Dan zit je dus alleen.

Lekker rustig trouwens.
Wat ik dan wel vaak doe is aan de bar eten in een eetcafe-gelegenheid.
pi_48925612
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 13:41 schreef DS4 het volgende:

[..]

Lekker rustig trouwens.
Lekker rustig ja, maar voor zaken alleen zijn kan ik me best opgelaten voelen. Overigens spreken mensen je in het buitenland veel sneller aan dan in NL
  woensdag 2 mei 2007 @ 14:08:36 #184
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_48925806
ik ga dit jaar weer helemaal alleen op vakantie - 4 weken naar de USA, dus iedere avond alleen eten, overal alleen heen, in en op. And I love it!
(ja dat weet ik zeker want ik heb het al eens zo gedaan, was helemaal geweldig!)

idd ga ik ook liever aan de bar zitten eten, indien mogelijk, maar anders zit ik gewoon alleen aan een tafeltje met een boek of wat anders te lezen. Helemaal prima, en ws zullen er mensen zijn die wat van me denken... maar guess what, mensen denken altijd wat!
Als jij er zit met je vriend(in) zullen ze nog zitten bekokstoven of jullie relatie wel door de beugel kan.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_48927136
Ik ga vaak alleen naar de biosscoop in Antwerpen dat is wel een hele lage drempel omdat het zo'n mega complex is. Maar ik geniet er echt super van! Je hoeft echt niet mijn zijn 2en naar de film te gaan er wordt toch geen woord gezegd in de film.
pi_48927375
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 14:02 schreef Arjan het volgende:

[..]

Lekker rustig ja, maar voor zaken alleen zijn kan ik me best opgelaten voelen. Overigens spreken mensen je in het buitenland veel sneller aan dan in NL
Nederlanders zijn te nuchter om op leuke meisjes of jongens af te stappen inderdaad. Ze willen eerst zeker weten dat ze geen blauwtje lopen
pi_48927539
quote:
ondanks het stijgende aantal singles in Nederland, is het nog steeds not done om als single dan ook alleen ergens heen te gaan. Dat geldt voor de bioscoop, maar ook voor restaurants en zelfs de kroeg. Ik denk dat veel mensen het raar vinden dat iemand zich ook kan amuseren als hij of zij alleen is
Hoe kom je hierbij?? heb je een bron, want ik en velen hier vinden het helemaal niet vreemd.
  woensdag 2 mei 2007 @ 23:45:22 #188
177565 Surroor
A silent psychopath..
pi_48948506
Ik ben vandaag alleen naar de bioscoop geweest! De eerste keer in m'n hele leven! En het was leuk! Wat een gezellige kerel ben ik toch. Ik zat in een rij, waar helemaal NIEMAND zat! Dus die rij was voor mij alleen, beter kan niet!!
We all go a little mad sometimes. Haven't you?
  woensdag 2 mei 2007 @ 23:45:57 #189
177565 Surroor
A silent psychopath..
pi_48948525
Maar weet je, ik ben altijd al eenzaam geweest.
We all go a little mad sometimes. Haven't you?
  donderdag 3 mei 2007 @ 00:47:04 #190
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_48950041
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 23:45 schreef Surroor het volgende:
Maar weet je, ik ben altijd al eenzaam geweest.
Eenzaamheid is een talent.
  donderdag 3 mei 2007 @ 11:48:05 #191
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_48959002
Ik ga zo vaak alleen naar de bios. Samen naar de bios is natuurlijk alleen maar gezelliger, maar alleen is ook prima. Niets vreemds aan. Alleen niets durven ondernemen, dat vind ik vreemd
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_48959198
Je bent vooral zo onvrij dan. Stel je voor, je absoluut favoriete artiest komt voor het eerst in jaren weer eens in Nederland, maar net op die ene avond kunnen je vrienden niet, of ze vinden het een waardeloze artiest, of breken hun been net van tevoren. En jij gaat niet naar het concert waar je zo dolgraag naartoe zou gaan, omdat de wereld dan ziet dat je alleen bent. En mist dus dat concert. Dan maak je jezelf wel heel erg afhankelijk van je omgeving, en dus erg onvrij.
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:08:54 #193
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_48959933
Absoluut.
Alleen ontmoet je ook makkelijker mensen buiten de vaste vriendengroep om, want je probeert toch wel op een of andere manier contact met anderen te leggen
Signature:
Maximaal
4
regels
pi_48961023
Ik vind het ook heerlijk om alleen naar een film te gaan. Vooral als het zo'n meidenfilm is waar ik niemand mee naar toe kan krijgen.. prima, dan ga ik wel alleen.

Ik vind het sowieso heel fijn om regelmatig dingen alleen te doen. Ik word heel vervelend als ik de hele tijd mensen om me heen heb en moet dan echt ff op adem komen.
Winkelen doe ik ook regelmatig alleen.. lekker met je iPod rondsjokken en met niemand rekening houden.
Uiteten is ongeveer hetzelfde verhaal. Al klink ik nu stoerder dan ik ben. Ik stond laatst op het punt om het te doen, maar liet de Chinees toch maar naar mij komen, in plaats van dat ik naar hen toe ging Maar goed, ik zal binnenkort wel een keer alleen aanschuiven.

Het ultieme alleen-zijn lijkt me alleen op vakantie gaan. Dat lijkt me echt geweldig. Elke keer als ik weer met vriendinnen weg ben, denk ik 'volgend jaar ga ik alleen'. Maar elke keer komt het er niet van..
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:44:36 #195
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_48961296
Ik ging heel vaak alleen naar de bios, bij voorkeur op een doordeweekse middag, heerlijk!
Lekker naar de film koekeloeren en niet hoeven te ouwehoeren met deze of gene, vondt het echt ontspannend

[ Bericht 1% gewijzigd door Vivi op 03-05-2007 21:58:43 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  donderdag 3 mei 2007 @ 12:47:06 #196
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_48961387
Shoppen doen denk ik wel meer mensen alleen.. Het is leuk om met iemand in de stad rond te lopen, maar dan moet niet het hoofddoel zijn; kleren kopen die je ook echt nodig hebt. Want dan lukt het toch vaak niet. Winkel in, winkel uit.. uren in winkels rondkijken, nee dank je.

Maar uit eten gaan zal ik zlef niet snel doen. Weet niet, dat vind ik nog niet echt wat. Misschien namate je ouder wordt dat je dat sneller doet. (ivm zaken enzo)
pi_48966524
Altijd van die zielige figuren die alleen naar de bios gaan.. en alleen op een terras zitten is helemaal triest natuurlijk. Maar ja je moet iets als je geen vrienden hebt.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 3 mei 2007 @ 15:22:33 #198
136780 Nosh
hurpdurp
pi_48967442
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 14:58 schreef American_Nightmare het volgende:
Altijd van die zielige figuren die alleen naar de bios gaan.. en alleen op een terras zitten is helemaal triest natuurlijk. Maar ja je moet iets als je geen vrienden hebt.
Prima dat je erop kickt om met knuppels in hoenderhokken te smijten, maar doe dat dan wel iets constructiever. Dit is al een kleine tig keer weerlegd, wat je had kunnen zien als je het topic daadwerkelijk had gelezen.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_48967530
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 15:22 schreef Nosh het volgende:

[..]

Dit is al een kleine tig keer weerlegd
Uiteraard valt iedereen die dat heeft weerlegd onder American_NIghtmares definitie van "zielige figuren", dus dat kan niet als werkelijke weerlegging gerekend worden, slechts als proberen hun zielige situatie recht te praten.
  donderdag 3 mei 2007 @ 19:35:12 #200
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_48976069
quote:
Op maandag 30 april 2007 02:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Het enige dat ik nooit alleen zou doen is op een terrasje zitten. Voor de rest heb ik nergens moeite mee.
Oh, dat heb ik wel vaak gedaan . Voornamelijk omdat ik geen zin had om ergens bij iemand thuis af te spreken of op een 'centrale locatie' maar gewoon op 't terrasje af wou spreken. Als ik dan als eerste was dan ging ik alvast zitten, dronk alvast een biertje en ging wat mensen kijken.. Helemaal geen blikken gehad van zo die is kansloos oid.. maar misschien komt dat ook wel omdat in de stad waarin ik woon een hoop mensen mij wel kennen en me ook vaak genoeg met vrienden daar zien. Beter dat ik relaxed op een terrasje zit te wachten dan dat ik buiten op straat een beetje zenuwachtig zit te SMSen of te bellen waar m'n vrienden blijven, toch?

Wat ik wel ontzettend sneu vind is op je werk in je eentje gaan eten in de kantine, dat zou ik echt nooit doen

Verder alleen naar de bioscoop, om maar eens ontopic te zijn : Ik heb het tot nu toe 2x gedaan 1x was het omdat niemand dus Saw 2 wou zien, ik ben de enige horrorfan in m'n vriendengroep. Dus toen ben ik alleen gegaan. Toen kwam ik bij de bios nog een leuk meisje tegen die ook in d'r eentje ging dus toen hebben we gezellig samen gekeken . Verder heb ik ook '300' in m'n eentje gezien.. ach.. who cares?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 3 mei 2007 @ 20:06:19 #201
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_48977193
quote:
Hahaha, zo quasi-rebels he, haha. Hoe zielig.
pi_48977358
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:06 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Hahaha, zo quasi-rebels he, haha. Hoe zielig.
Voel je je aangesproken? Ik ben in het dagelijks leven omringt door een hoop normale mensen en eigenlijk niemand gaat alleen naar de bioscoop. Is toch ook zielig om daar alleen te gaan zitten omringt door vriendengroepen en stelletjes
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 3 mei 2007 @ 20:18:31 #203
24313 Gremen
Eindbaas
pi_48977654
Ik heb dat ook wel eens gedaan, was naar een film die niet meer zolang zou draaien, maar ik wou hem wel graag zien. Niemand anders kon/wou verder en toen maar alleen gegaan
Heb me prima vermaakt En wat maakt het verder uit of je nou thuis alleen een film kijkt of in de bios. Met vrienden is misschien wat gezelliger, maar praten doe je in de bios toch niet of weinig
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_48977976
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:10 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Voel je je aangesproken? Ik ben in het dagelijks leven omringt door een hoop normale mensen en eigenlijk niemand gaat alleen naar de bioscoop. Is toch ook zielig om daar alleen te gaan zitten omringt door vriendengroepen en stelletjes
waarom dan?

dat je niet altijd alleen gaat, well duh, maar als je eens in de stad loopt, ja, alleen, en je loopt langs de bios, en je hebt tijd over, of het begint te regenen, of ms zelfs zit je gewoon thuis , al je géén vrienden elders en anders occupied en geen reet op de tv en die ene film die je zo graag wil zien draait, waarom is het dan in godsnaam zielig om in het donker, zodat je omringenden amper kan zien, een film te gaan kijken op een groot doek, ipv te wachten tot het op dvd is en je enkel je tv tot beschikkin hebt?

en waarom is alleen op een terrasje zitten raar, als je , in je eentje! huuuuh bent wezen shoppen, het prachtig weer is, je moe van het slenteren bent en je dorst hebt en zie daar, plots doemt er een gezellig terras op en zowaar een tafeltje vrij?

het is ms wel zieliger om te pas en te onpas te reageren alsof men jou aanvalt, en dan te gaan schermen met oncontroleerbare feiten als "ik heb een hele hoop vrienden, ik ga nooit alleen ergens zitten, of naar toe, mijn vrienden willen altijd wel met me mee, en als ze dat niet willen, wat nooit voorkomt overigens, want wij zijn allemaal tof en gezellig , dan blijf ik thuis"
pi_48978182
Vrienden zijn sowieso overrated.
pi_48978488
alleen naar de bios gaan is niet vreemd
doe het zelf ook zo vaak

fuck de mening van andere mensen, gewoon doen wat je zelf wil.
pi_48978591
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:32 schreef skiczukie het volgende:
Vrienden zijn sowieso overrated.
daar is zelfs ooit een liedje over gemaakt
pi_48978647
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:43 schreef milagro het volgende:

[..]

daar is zelfs ooit een liedje over gemaakt
Titel?
pi_48978836
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:44 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Titel?
uuuh, houd u me voor het lapje of is u jonger dan ik denk

Vriendschap - Het Goede Doel
  donderdag 3 mei 2007 @ 20:52:08 #210
24313 Gremen
Eindbaas
pi_48978941
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:44 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Titel?
Het Goede Doel - Vriendschap

edit: oke, ik ben traag
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_48987890
Henk Westbroek. En dan die shit serieus nemen.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:16:02 #212
Great Dictator.
pi_48999158
quote:
Niets alleen durven doen, altijd maar iemand bij je moeten hebben om je aan te kunnen spiegelen of om je onzekerheid te compenseren: Dan ben je pas een zielige kneus.
pi_48999411
quote:
wat heeft het alleen naar de bioscoop gaan en het alleen op een terras zitten te maken met het aantal vrienden dat je hebt.

Of loop jij dag in dag uit met al je vriendjes aan de hand
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:43:32 #214
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49000348
quote:
Een kwaadaardig kuddedier! Dat ze nog bestaan...
pi_49000515
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:10 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wat een vreemde mening. Okay, alleen op het terras zitten zou ik ook niet snel doen, maar alleen naar de bios? Waarom niet? Als je niet om je date heengaat, neem ik aan dat je voor de film gaat. Niks mis mee, dunkt me. Als het licht uit gaat en de film begint, wil ik sowieso geen gezeik meer aan m'n kop.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 13:26:29 #216
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_49001982
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Niets alleen durven doen, altijd maar iemand bij je moeten hebben om je aan te kunnen spiegelen of om je onzekerheid te compenseren: Dan ben je pas een zielige kneus.
pi_49004602
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Niks aan toe te voegen.
Ik ben ook weleens alleen naar een concert gegaan omdat ik die band toevallig wilde zien.
Voelde me wel stoer; beslist niet zielig.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 14:46:14 #218
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49005068
quote:
Voorbeeldje:
Afgelopen week: 20+ graden. Vrienden: werken. teamlead: vrij -> terras

en nu?

iemand moet toch happen...
  vrijdag 4 mei 2007 @ 14:49:47 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49005201
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 14:46 schreef teamlead het volgende:

[..]

Voorbeeldje:

en nu?

Je had gewoon heel zielig thuis op je balkon of in je tuin moeten gaan zitten .
Alleen lunchen is voor mij een heerlijke ontspanning. Door de week lunch ik altijd met een aantal leuke collega's, in het weekend vaak met mijn dierbare ikje.
pi_49006495
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 14:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Alleen als je daar niet te zien bent natuurlijk, anders moet je maar binnen gaan zitten en je (blijkbaar) antisociale tendenzen daar botvieren.
pi_49009457
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 14:46 schreef teamlead het volgende:

[..]

Voorbeeldje:

en nu?

Persoonlijk ga ik met wat vrienden op een terras zitten, of met m'n vriendin, maar nooit alleen. Ik vind het behoorlijk bizar om tussen de stelletjes, vriendengroepen, families etc een beetje alleen op een terras te gaan zitten.
Alsof er geen andere dingen te doen zijn als je vrij bent..
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:49:37 #222
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49009514
zat andere dingen te doen maar er zijn er maar weinig zo prettig als in de zon een biertje drinken
pi_49009525
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 14:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Alleen lunchen is voor mij een heerlijke ontspanning. Door de week lunch ik altijd met een aantal leuke collega's, in het weekend vaak met mijn dierbare ikje.
Wat is er mis met gewoon alleen thuis zijn? Als ik vrij heb terwijl de rest moet werken (wat nooit voorkomt omdat ik fulltime werk) dan ga ik echt niet naar de bios of op het terras zitten.

Maar goed de mensen die dat wel doen; gaan jullie soms ook alleen op stap, of alleen naar een pretpark, alleen op vakantie?
pi_49009597
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:49 schreef teamlead het volgende:
zat andere dingen te doen maar er zijn er maar weinig zo prettig als in de zon een biertje drinken
Heb je geen tuin? Het bier is er goedkoper en je houdt ook niet op asociale wijze tafeltjes bezet waar ook meer mensen aan kunnen zitten die bovendien gezelligheid toevoegen aan het terras.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:52:27 #225
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49009642
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:51 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Heb je geen tuin? Het bier is er goedkoper en je houdt ook niet op asociale wijze tafeltjes bezet waar ook meer mensen aan kunnen zitten die bovendien gezelligheid toevoegen aan het terras.
geen tuin, maar al had ik die wel: dan nog is een terras leuker

en als ik "asociaal" een tafeltje bezet hou, hadden ze maar eerder moeten komen
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:52:35 #226
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49009647
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat is er mis met gewoon alleen thuis zijn? Als ik vrij heb terwijl de rest moet werken (wat nooit voorkomt omdat ik fulltime werk) dan ga ik echt niet naar de bios of op het terras zitten.

Maar goed de mensen die dat wel doen; gaan jullie soms ook alleen op stap, of alleen naar een pretpark, alleen op vakantie?
iemand die zich pas bevestigd ziet zodra zijn vrienden om hem heen staan... over eenzaamheid gesproken.

Yes my dear, ik ga ook alleen op vakantie. Gráág zelfs. Zou je ook eens moeten doen -- als je daar het lef voor hebt.
pi_49009698
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:52 schreef teamlead het volgende:

[..]

en als ik "asociaal" een tafeltje bezet hou, hadden ze maar eerder moeten komen
dat noemen ze schuld afschuiven.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:55:39 #228
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49009745
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:54 schreef SlimShady het volgende:

[..]

dat noemen ze schuld afschuiven.
nee hoor... Als ik op een terras kom en er is geen plek, heb ik ook pech gehad. Life can be a bitch sometimes
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:57:25 #229
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49009817
Maar waarom zou je het hele tafeltje voor jezelf moeten hebben als je er toch maar alleen zit?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:57:26 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49009818
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:49 schreef American_Nightmare het volgende:

Alleen thuis is het zo verdomd moeilijk mensen kijken, één van de leukere dingen op een terras .
quote:
Ik ga dit jaar idd alleen op vakantie. Maar wel naar een vriend die in Italië woont. En die waarschijnlijk een aantal dagen van mijn vakantiedagen gewoon moet werken. Dan ga ik dus in mijn uppie op een Marosticaans terrasje zitten, rijd ik in mijn uppie in mijn gehuurde auto naar het strand van Jesolo en ga ik in mijn uppie shoppen.
Ik kan me prima alleen vermaken, gelukkig.
pi_49009834
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:52 schreef Ringo het volgende:

[..]

iemand die zich pas bevestigd ziet zodra zijn vrienden om hem heen staan... over eenzaamheid gesproken.

Yes my dear, ik ga ook alleen op vakantie. Gráág zelfs. Zou je ook eens moeten doen -- als je daar het lef voor hebt.
Eenzaamheid? Wtf heeft dat er nou weer mee te maken, ik heb een berg vrienden en een vriendin, dus alleen ben ik zelden (juist blij als dat wel eens is) en laat staan eenzaam.

Sja alleen op vakantie, dat zijn toch alleen zieligerds die dat doen. Of oude mensen die helemaal niemand meer hebben. Vroeger toen ik nogal labiel was (puber enzo) wilde ik dat ook gaan doen, maar toen wilde een vriend mee en was het toch nog een hele vette vakantie. Ik ken verder niemand nu die alleen op vakantie zou gaan. Dat is echt iets voor labiele zielige figuren. Het moet haast wel iets als cognitieve dissonantie zijn dat ervoor zorgt dat die mensen ook nog genieten van zo'n "vakantie".
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:58:16 #232
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49009849
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:57 schreef Ringo het volgende:
Maar waarom zou je het hele tafeltje voor jezelf moeten hebben als je er toch maar alleen zit?
dat hoeft wat mij betreft ook niet hoor. Als iemand erbij wil komen zitten vind ik het best
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:58:35 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49009860
pi_49009874
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:51 schreef American_Nightmare het volgende:

ja, als ik in de stad aan het shoppen ben, ga ik terug naar huis om iets te drinken en dan keer ik terug naar de stad:') .

Nee, dan zet ik me gezellig op een terrasje, heerlijk ontspannend is dat
pi_49009879
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:57 schreef Ringo het volgende:
Als ik met m'n vriendin op een terras ga zitten, ga ik natuurlijk niet bij zo'n einzelganger aan tafel zitten. Met een hele groep vrienden is wel weer leuk, en dan diegene wegpesten
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:59:15 #236
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49009888
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:57 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Eenzaamheid? Wtf heeft dat er nou weer mee te maken, ik heb een berg vrienden en een vriendin, dus alleen ben ik zelden (juist blij als dat wel eens is) en laat staan eenzaam.

Sja alleen op vakantie, dat zijn toch alleen zieligerds die dat doen. Of oude mensen die helemaal niemand meer hebben. Vroeger toen ik nogal labiel was (puber enzo) wilde ik dat ook gaan doen, maar toen wilde een vriend mee en was het toch nog een hele vette vakantie. Ik ken verder niemand nu die alleen op vakantie zou gaan. Dat is echt iets voor labiele zielige figuren. Het moet haast wel iets als cognitieve dissonantie zijn dat ervoor zorgt dat die mensen ook nog genieten van zo'n "vakantie".
ik ben labiel en zielig

Hoeveel mensen ken jij die graag 3 weken naar St. Petersburg willen om een intensieve taalcursus te volgen?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:00:05 #237
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49009916
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:59 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Als ik met m'n vriendin op een terras ga zitten, ga ik natuurlijk niet bij zo'n einzelganger aan tafel zitten. Met een hele groep vrienden is wel weer leuk, en dan diegene wegpesten
altijd leuk als dat gebeurt

vooral gewoon mee bestellen met die hele groep enzo
pi_49009928
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:58 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ja, als ik in de stad aan het shoppen ben, ga ik terug naar huis om iets te drinken en dan keer ik terug naar de stad:') .

Nee, dan zet ik me gezellig op een terrasje, heerlijk ontspannend is dat
Dan koop je toch ergens een blikje. De uitbater heeft ook liever gezellige mensen op zijn terras.
pi_49009944
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:59 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Je bevestigt nu wel het vooroordeel dat ik al over je had.
pi_49009962
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:59 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik ben labiel en zielig

Hoeveel mensen ken jij die graag 3 weken naar St. Petersburg willen om een intensieve taalcursus te volgen?
Dat is niet echt een vakantie, maar meer een soort werkbezoek; dat mag natuurlijk wel.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:01:35 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49009977
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:00 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dan koop je toch ergens een blikje. De uitbater heeft ook liever gezellige mensen op zijn terras.
Als een pauper aan een blikje lurken op straat? No thanks.
pi_49009978
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:00 schreef hummus het volgende:

[..]

Je bevestigt nu wel het vooroordeel dat ik al over je had.
Oh, vertel?
pi_49010005
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als een pauper aan een blikje lurken op straat? No thanks.
Een flesje dan. Met een flesje spa hoor je er echt bij tegenwoordig.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:04:06 #244
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49010074
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:02 schreef American_Nightmare het volgende:

Een flesje dan. Met een flesje spa hoor je er echt bij tegenwoordig.
Die hype heb ik altijd al suf gevonden, dus wederom: no thanks.
Ik denk dat ik morgen weer eens even lekker in mijn uppie op een terrasje ga brunchen. Gelukkig ga ik vanavond met vrienden op stap, dus ben ik weer in evenwicht .
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:05:51 #245
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49010147
quote:
. Ik vraag me af of die "labiele, zielige figuren" waar jij het over hebt, het zouden redden zodra ze met hun koffertje op het vliegveld van Rio staan -- of waar ook ter wereld. Dat zijn juist de mensen die altijd andere mensen in hun buurt nodig hebben omdat ze te bang zijn (of te laf) om in hun eentje grote beslissingen te nemen.

Dat jij geen mensen kent die wel eens alleen op vakantie gaan, of de voordelen daarvan kunnen inzien, is vooral tekenend voor de sociale omgeving waarin jij je beweegt.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:06:01 #246
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49010152
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:01 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat is niet echt een vakantie, maar meer een soort werkbezoek; dat mag natuurlijk wel.

enne.. als ik dan daar ben.. mag ik dan ook op een terras gaan zitten
pi_49010184
quote:

man, wat heb jij toch oogkleppen

is alleen op zakenreis gaan ook zielig dan, of zou je dan al je vriendjes meenemen? waarschijnlijk eet je dan alleen op je hotelkamer omdat je te bang bent om naar buiten gezellig te gaan eten.

Ook toen ik vroeger moest gaan pleiten ver van mijn woonplaats, ging ik regelmatig alleen gaan eten. Nooit rare blikken gehad, en heerlijk ontspannend. En mijn vrienden hebben ook een leven, ik ga ze niet gaan bellen om eens 200 km te rijden omdat ik niet alleen durf eten
pi_49010233
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:05 schreef Ringo het volgende:

[..]

. Ik vraag me af of die "labiele, zielige figuren" waar jij het over hebt, het zouden redden zodra ze met hun koffertje op het vliegveld van Rio staan -- of waar ook ter wereld. Dat zijn juist de mensen die altijd andere mensen in hun buurt nodig hebben omdat ze te bang zijn (of te laf) om in hun eentje grote beslissingen te nemen.

Dat jij geen mensen kent die wel eens alleen op vakantie gaan, of de voordelen daarvan kunnen inzien, is vooral tekenend voor de sociale omgeving waarin jij je beweegt.
Mijn vrienden zijn ongeveer allemaal gebonden (in de zin dat ze een relatie hebben) dus dat die niet alleen op vakantie gaan lijkt me vrij logisch. Dus wat dat over mijn omgeving zegt is me niet geheel duidelijk.
pi_49010235
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:00 schreef American_Nightmare het volgende:

mag ik ook eens even uitrusten en zitten als ik een hele dag aan het shoppen ben
pi_49010258
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:06 schreef teamlead het volgende:

[..]

alleen met de vrienden die je ter plaatse maakt .
pi_49010278
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:08 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

mag ik ook eens even uitrusten en zitten als ik een hele dag aan het shoppen ben
Het is een gunst van de uitbater dat je op zijn terras mag zitten, niet een recht. Als ik een terras had dan kwam er een bordje met 'geen alleenstaanden toegestaan' erboven.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:09:29 #252
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49010282
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:08 schreef SlimShady het volgende:

[..]

alleen met de vrienden die je ter plaatse maakt .
kut Die versta ik de eerste week waarschijnljk nog niet
pi_49010314
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:06 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

man, wat heb jij toch oogkleppen

is alleen op zakenreis gaan ook zielig dan, of zou je dan al je vriendjes meenemen? waarschijnlijk eet je dan alleen op je hotelkamer omdat je te bang bent om naar buiten gezellig te gaan eten.

Ook toen ik vroeger moest gaan pleiten ver van mijn woonplaats, ging ik regelmatig alleen gaan eten. Nooit rare blikken gehad, en heerlijk ontspannend. En mijn vrienden hebben ook een leven, ik ga ze niet gaan bellen om eens 200 km te rijden omdat ik niet alleen durf eten
Dat je dan alleen uit eten gaan is logisch, maar ook meer van de nood een deugd maken. Alleen uit eten gaan in je eigen woonplaats slaat natuurlijk nergens op. Dan ben je echt een raar figuur.
pi_49010345
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:06 schreef teamlead het volgende:

[..]

Ligt eraan in welk land en of je man of vrouw bent. Als vrouw in bepaalde landen alleen op een terras is vragen om.... you know.
pi_49010347
quote:

[..]

Oh gelukkig! Het mág van meneer A_N!

Ik ben een aantal keer alleen naar Disney geweest. En dat was heel leuk. Ik ken wel een aantal mensen die daar werken, die zie ik dan ook eventjes, maar voor de rest.... Rust! Gewoon doen waar je zelf zin in hebt, en gewoon heerlijk tot rust komen. Maar dat mag je best triest vinden hoor. Daar voel ik me heus niet door beperkt.
pi_49010389
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:11 schreef Toeps het volgende:

[..]

Oh gelukkig! Het mág van meneer A_N!

Ik ben een aantal keer alleen naar Disney geweest. En dat was heel leuk. Ik ken wel een aantal mensen die daar werken, die zie ik dan ook eventjes, maar voor de rest.... Rust! Gewoon doen waar je zelf zin in hebt, en gewoon heerlijk tot rust komen. Maar dat mag je best triest vinden hoor. Daar voel ik me heus niet door beperkt.
Alleen naar Disney als volwassene dat vind ik meer iets voor pedofielen.
pi_49010420
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:12 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Jeetje, heb jij een heel boek "leefregels en vooroordelen volgens A_N"? Lijkt me best wel beperkend en zo.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:14:39 #258
140245 base3ball
State Of Mind
pi_49010432
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:08 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Blijkbaar mogen mensen die in hun eentje gaan shoppen de hele dag niet zitten .

Net zoals de gedachte dat iedereen die ergens in zijn eentje naar toe gaat geen vrienden heeft. Als je dat denkt ben je behoorlijk kortzichtig. Naar de bios ging ik vroeger soms weleens alleen. Mijn vrienden waren niet een even grote filmliefhebber als ik, en ik wilde dan toch die ene film zien. Maar eigenlijk is het dan natuurlijk zo dat je geen vrienden hebt in de ogen van sommige mensen .

Sinds een paar jaar ken ik iemand die vrijwel altijd dezelfde films wil zien als ik en anders slepen we elkaar er wel naartoe . Altijd wel leuk om ff na te praten over de film. Maar zou er geen probleem mee hebben om een film in mijn eentje te gaan zien als ik niemand mee zou krijgen.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:14:41 #259
Great Dictator.
pi_49010433
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die hype heb ik altijd al suf gevonden, dus wederom: no thanks.
Ik denk dat ik morgen weer eens even lekker in mijn uppie op een terrasje ga brunchen.
Hey, ik doe met je mee. Wel op een andere plek natuurlijk .
quote:
Gelukkig ga ik vanavond met vrienden op stap, dus ben ik weer in evenwicht .
Maar ga je alleen met vrienden op stap, of ga je met iemand samen die vrienden opzoeken?

Dilemma's, dilemma's. Ik ga morgen naar een verjaardag. Alleen. Tot het moment dat ik er ben natuurlijk. Maar hoe telt dat dan?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:15:39 #260
140245 base3ball
State Of Mind
pi_49010464
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:12 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Of je hebt een flauw gevoel voor humor of je hebt geen flauw benul hoe de echte wereld in elkaar zit....
www.xi-online.nl
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:16:03 #261
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49010482
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Dat je dan alleen uit eten gaan is logisch, maar ook meer van de nood een deugd maken. Alleen uit eten gaan in je eigen woonplaats slaat natuurlijk nergens op. Dan ben je echt een raar figuur.
Kijk kijk, de achilleshiel. Een waar kuddedier, zoals ik al schreef. De trots van de middelmaat. Nog even en je steekt de loftrompet over Vinex-locaties.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:16:09 #262
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49010485
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:11 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ligt eraan in welk land en
St. Petersburg ligt nog steeds in Rusland
quote:
of je man of vrouw bent. Als vrouw in bepaalde landen alleen op een terras is vragen om.... you know.
Man.

mag ut? mag ut? ah toe?
pi_49010522
Ik ben trouwens graag een raar figuur. Kun je lekker alles doen wat je leuk vindt, zonder je zorgen hoeven te maken over je imago.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:17:36 #264
140245 base3ball
State Of Mind
pi_49010529
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:16 schreef teamlead het volgende:

[..]

St. Petersburg ligt nog steeds in Rusland
[..]

Man.

mag ut? mag ut? ah toe?
Je hebt je troef toch niet al een keer gebruikt he . Anders krijg je geen toestemming.
www.xi-online.nl
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:17:45 #265
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49010532
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Hey, ik doe met je mee. Wel op een andere plek natuurlijk .
Goed plan! Do not disturb me and my brunch!
quote:
Maar ga je alleen met vrienden op stap, of ga je met iemand samen die vrienden opzoeken?

Dilemma's, dilemma's. Ik ga morgen naar een verjaardag. Alleen. Tot het moment dat ik er ben natuurlijk. Maar hoe telt dat dan?
Ik ga alleen. En kom die vrienden daar tegen. Misschien niet meteen. Maar dan verstop ik me wel even in de garderobe. Of de wc. Of drink ik heel triest en alleen mijn vodka aan de bar.
pi_49010536
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:14 schreef Toeps het volgende:

[..]

Jeetje, heb jij een heel boek "leefregels en vooroordelen volgens A_N"? Lijkt me best wel beperkend en zo.
Nee gewoon normen en waarden zoals elk persoon. Ik durf ze alleen hardop uit te spreken terwijl de meeste andere mensen onzin uitkramen als "iedereen moet doen wat ie zelf wil" terwijl ze daar diep van binnen geen reet van menen. Mensen moeten helemaal niet doen wat ze zelf willen, mensen moeten doen wat ik wil. Dat dat niet altijd lukt is logisch maar daarom bewerk ik ook mensen op fora als Fok om ze mijn mening en wil op te dringen.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:19:04 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49010567
Misschien moet jij eens niet voor andere mensen denken.
En misschien moet ik maar eens gaan borrelen. Met collega's.
pi_49010574
quote:

[..]

Oh, vertel?
Kuddedier
pi_49010576
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:15 schreef base3ball het volgende:

[..]

Of je hebt een flauw gevoel voor humor of je hebt geen flauw benul hoe de echte wereld in elkaar zit....
Hoeveel volwassen ken jij die alleen naar Disneyland zijn geweest? Ik geen gelukkig. Maar zie hiervoor ook mijn topic over gestoorde mensen op Fok.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:19:41 #270
Great Dictator.
pi_49010581
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:10 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee, als je in de stad loopt, honger/trek hebt en je gaat dan iet ergens wat eten, maar eerst naar huis omdat je anders, godverbiede, alleen ergens iets te eten bestelt, dan ben je een raar figuur.

Als je je zo ontzettend laat leiden door wat anderen van je zouden kunnen denken, wat voor een schijnvrijheid denk je dan te hebben? Van de sociale regels die jij mensen op wenst te leggen zou een fundamentalistische ayatollah nog stijl van achterover slaan.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:19:42 #271
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49010582
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:17 schreef American_Nightmare het volgende:
Nee gewoon normen en waarden zoals elk persoon. Ik durf ze alleen hardop uit te spreken terwijl de meeste andere mensen onzin uitkramen als "iedereen moet doen wat ie zelf wil" terwijl ze daar diep van binnen geen reet van menen. Mensen moeten helemaal niet doen wat ze zelf willen, mensen moeten doen wat ik wil. Dat dat niet altijd lukt is logisch maar daarom bewerk ik ook mensen op fora als Fok om ze mijn mening en wil op te dringen.
Game lost, dude.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:19:52 #272
140245 base3ball
State Of Mind
pi_49010589
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:17 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ah de bevestiging dat het hier gaat om een flauw gevoel voor humor
www.xi-online.nl
pi_49010643
Vriendinnen van mij willen nog altijd (zijn rond de 30!) nergens alleen binnenkomen.
Desnoods wachten ze buiten op hun stapmaatjes om dan samen naar binnen te gaan.
Waar ben je dan bang voor zeg...
pi_49010653
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:19 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hoeveel volwassen ken jij die alleen naar Disneyland zijn geweest? Ik geen gelukkig. Maar zie hiervoor ook mijn topic over gestoorde mensen op Fok.
Ik minstens 5. We gaan ook wel eens met z'n allen naar Disneyland hoor. Ik ken ook mensen die een hele dag alleen met de trein gaan. Of alleen op vakantie. Of alleen naar de film, alleen naar het theater of alleen naar de kermis.

Maarre, ik krijg een beetje het brugklasgevoel hier. Allemaal in dezelfde schoenen en spijkerbroek, anders zijn we niet cool en horen we er niet bij hoor!

Serieus, wat is jóuw probleem als iemand ánders een dagje alleen weg gaat?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:22:06 #275
140245 base3ball
State Of Mind
pi_49010666
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:19 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om je disney opmerking, maar om al je opmerkingen. Dat iedereen maar te pas en te onpas iets samen moet doen dat is onzin. Het komt weleens beter uit om iets alleen te doen. En soms is het gewoon prettiger om in je eentje iets te doen. Maar ja ik heb dan ook geen normen en waarden he
www.xi-online.nl
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:22:58 #276
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49010696
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Vriendinnen van mij willen nog altijd (zijn rond de 30!) nergens alleen binnenkomen.
Vooral voor jezelf, en de reacties die je zou wekken.

Ik zeg: psychiater. Rare figuren...
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:24:47 #277
Great Dictator.
pi_49010740
Ik ga een Guinness halen in de kroeg. Alleen. Al denk ik dat er vast wel wat bekenden binnen komen vallen. Als ik al niet die bekende ben die binnen komt vallen terwijl er al iemand anders zit .
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:26:20 #278
140245 base3ball
State Of Mind
pi_49010781
Ik ga maar eens alleen de hond uitlaten. Of zal ik even de buren vragen of ze mee lopen, anders krijg je al die rare blikken
www.xi-online.nl
pi_49010837
Ik ga zo maar eens sporten. Dat schijnt dan weer wél alleen te mogen geloof ik.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:30:26 #280
140245 base3ball
State Of Mind
pi_49010909
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:27 schreef Toeps het volgende:
Ik ga zo maar eens sporten. Dat schijnt dan weer wél alleen te mogen geloof ik.
Niet als je vandaag al iets anders in je eentje hebt gedaan, anders doe je weer teveel dingen in je eentje. Voor je het weet krijg je nog een boete.
www.xi-online.nl
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 mei 2007 @ 17:30:29 #281
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_49010913
Toen ik landelijk werkte moest ik vaak een aantal dagen ergens naartoe en dan zit je in een hotel. Dan ging ook echt wel alleen naar de bios, alleen uit eten etc etc.

Alleen uit eten gaan vinden mensen wel raar. Zo kreeg ik ooit in Den Bosch de vraag 'of de rest van het gezelschap zo kwam'. Toen ik daar op antwoordde dat ik al met al m'n vrienden was, kreeg ik een hele rits verontschuldigingen.. .
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:31:00 #282
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49010925
Ik ga eens lekker in me uppie naar de plee.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:33:24 #283
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49010991
Maar misschien dat ik een vriend vraag om mijn kont af te vegen.
pi_49011453
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik ga een Guinness halen in de kroeg. Alleen. Al denk ik dat er vast wel wat bekenden binnen komen vallen. Als ik al niet die bekende ben die binnen komt vallen terwijl er al iemand anders zit .
Hier zitten alleen schizofrene drugsgebruikers alleen aan de bar.
pi_49011491
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:30 schreef Kreator het volgende:
Toen ik landelijk werkte moest ik vaak een aantal dagen ergens naartoe en dan zit je in een hotel. Dan ging ook echt wel alleen naar de bios, alleen uit eten etc etc.

Alleen uit eten gaan vinden mensen wel raar. Zo kreeg ik ooit in Den Bosch de vraag 'of de rest van het gezelschap zo kwam'. Toen ik daar op antwoordde dat ik al met al m'n vrienden was, kreeg ik een hele rits verontschuldigingen.. .
Ja zo'n restauranthouder baalt ook als er 1 iemand gaat zitten vreten terwijl aan dezelfde tafel 2, 3 of zelfs 4 mensen kunnen zitten.
pi_49013218
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:49 schreef American_Nightmare het volgende:

Ja zo'n restauranthouder baalt ook als er 1 iemand gaat zitten vreten terwijl aan dezelfde tafel 2, 3 of zelfs 4 mensen kunnen zitten.
ja, alle restaurants zitten altijd zo nokvol hé, dat er aan een andere tafel geen groepje meer kan zitten . een tafel met één persoon is nog altjid beter dan een lege tafel
pi_49013302
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:42 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ja, alle restaurants zitten altijd zo nokvol hé, dat er aan een andere tafel geen groepje meer kan zitten . een tafel met één persoon is nog altjid beter dan een lege tafel
Goede restaurants wel ja. Maar ja als je sociaal gehandicapt bent dan heb je ook geen goede baan en geen geld voor een fatsoenlijk restaurant dus op zich heb je daarin wel weer gelijk.
pi_49013525
Eigenlijk gaat dit nergens over. Als je wat wilt doen moet je het doen. Als niemand anders mee wilt doen dan moet je het maar alleen doen. Als je steeds op andere mensen blijf wachten blijf je je hele leven wachten.

Specifiek over de bios, waar ik woon (adam) zie ik wel vaker mensen alleen naar de bios gaan (doe ik zelf ook vaak). Vooral sinds dat pathe pas ingevoerd is. Het wordt volgens mij niet echt gezien als een taboe. Je gaat naar de film om een fllm te kijken, niet om dat hele ding in de zaal te analyseren met vriend(innen).

Het enige wat wel naar is als je naar de bios gaat is dat er na de film weinig te doen is. Je gaat niet gauw op vrijdag avond in je eentje ergens wat drinken of zo.
pi_49013557
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:48 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hier zitten alleen schizofrene drugsgebruikers alleen aan de bar.
Jij en je vrienden dus.
pi_49013560
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:45 schreef American_Nightmare het volgende:

Goede restaurants wel ja. Maar ja als je sociaal gehandicapt bent dan heb je ook geen goede baan en geen geld voor een fatsoenlijk restaurant dus op zich heb je daarin wel weer gelijk.
dan wordt het tijd dat jij eens een deftige job zoekt, want blijkbaar heb je nog nooit een goed restaurant van binnen gezien.
pi_49013640
quote:

[..]

Jij hebt echt een heel wereldvreemd beeld van alles.

Ik denk dat jij geen eens vrienden hebt en uit frustratie zit je hier de irritante puber uit te hangen.

Maar het geeft niks hoor, we hebben op FOK! wel vaker van die zielige figuren gehad.

Niet in je polsjes snijden, hè, anders wordt de vloer vies.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:57:54 #292
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_49013724
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Precies .
Aan de andere kant is het ook wel stom om in je eentje entree te betalen in een discotheek of ergens anders waar je entreegeld moet betalen terwijl de rest op het moment suprème smst dat ze toch maar niet komen
Sowiezo, als je als redelijk aantrekkelijk persoon op een terrasje gaat zitten in je eentje, ben je toch nooit lang alleen.. of zie ik dat nou verkeerd
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 mei 2007 @ 19:02:06 #293
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_49013886
quote:

[..]

..als je een slechte baan hebt, zit je niet zo snel landelijk in hotels hoor. . Het was gewoon een gemiddeld restaurant waar je 20 euro betaalt voor een standaard gerecht en het was woensdagavond laat, dus het interesseerde ze geen reet dat ik er alleen was, op het feit na dat ze dacht dat ik niet alleen zou gaan eten.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:53:24 #294
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_49016198
In je eentje lunchen In m'n eentje reizen heb ik ook meerdere keren gedaan, wordt je alleen maar zelfstandig van
pi_49017588
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 19:53 schreef Scandalous het volgende:
In je eentje lunchen In m'n eentje reizen heb ik ook meerdere keren gedaan, wordt je alleen maar zelfstandig van
Wat moet je met zelfstandig worden als je een goede relatie hebt?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:27:45 #296
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_49017673
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:25 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wat moet je met zelfstandig worden als je een goede relatie hebt?
Dus als je een relatie hebt moet je hulpeloos zijn?
pi_49017722
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:27 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Dus als je een relatie hebt moet je hulpeloos zijn?
Dus als je nooit alleen op reis gaat of alleen naar de bios gaat ben je hulpeloos?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:30:34 #298
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_49017793
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:29 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dus als je nooit alleen op reis gaat of alleen naar de bios gaat ben je hulpeloos?
Dat zei ik nergens Ik zie alleen niet wat zelfstandig zijn te maken heeft met of je een relatie hebt of niet.
pi_49017798
Zo, net terug van eten met vrienden. Alhoewel ik wel het eerst was en dus zeker een kwartier zielig ben geweest .
pi_49017827
quote:

[..]

nee, maar als je het soms wel doet, ben je volgens jou zielig.

waarom zo 1 richtings rigide, meneer
pi_49017855
quote:

[..]

Wat ben jij een stakker man!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')