Ik ga ervan uit dat dat over Hugh Grant gaat, aangezien je levend bewijs hebt gezien dat ik zelfs bij een dialoog nauwelijks een tweede persoon nodig heb?quote:Op zondag 29 april 2007 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat had ik nou nooit achter jou gezocht.
Bij een filmhuis is het vaak ook makkelijk een praatje met vreemden aan te knopen. In een Pathe gaat dat wat moeilijker, dat is toch wat minder knus.quote:Op maandag 30 april 2007 10:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik zou gewoon gaan en er schijt aan hebben. Ik vind bioscopen veel leuker met z'n tweeën of een groepje want dan kun je erover napraten.
Ik heb altijd het idee dat mensen die zich daar druk over maken, onzeker zijn of ook daadwerkelijk een klein sociaal leven hebben. Als je weet dat je gewoon een blij sociaal leven hebt, kan het je toch zeker geen kont schelen wat anonieme mensen in een zaal van jou vinden?quote:Op maandag 30 april 2007 13:03 schreef As_33 het volgende:
ZIjn reactie: dat KAN toch helemaal niet, dan kom ik zo zielig over. So what![]()
Ja, erg leuk inderdaad. De laatste maanden is er eens in de 4 weken geloof ik 'ZIn in Film' . Daar ben ik een aantal keer heen geweest, wel met vriendin, maar goed. Er zaten genoeg mensen in de zaal die lekker in hun uppie kwamen kijken omdat ze de film boeiend vonden.quote:Op maandag 30 april 2007 12:20 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Bij een filmhuis is het vaak ook makkelijk een praatje met vreemden aan te knopen. In een Pathe gaat dat wat moeilijker, dat is toch wat minder knus.
Ik weet niet of hier mensen uit omgeving Leiden komen, maar het Kijkhuis kan ik echt aanraden. Ademt een soort buurthuis-sfeer uit, de 'kassa' is een sigarendoosje, het draait op vrijwilligers en toch is de beeld- en geluidskwaliteit erg hoog. In de pauze geven ze je graag een rondleiding in het kamertje van de projector. En als de meerderheid van het publiek geen zin in pauze heeft, slaan ze die gewoon over
![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 23:03 schreef Nosh het volgende:
En anders heb ik domweg genoeg aan mijn eigen gedachten, mijn eigen observaties, mijn eigen semi-autistische kleine wereldje. Zowel bij concerten als kroegen als disco's kan ik gewoon heel tevreden met mijn eigen aanwezigheid zijn.
Tuurlijk, iemand om tegen aan te ouwehoeren is ook goed, maar het is geen vereiste voor een goede avond.
Ja alleen concerten bezoeken...die 'stap' zou ik ook nog weleens willen zetten.quote:Op maandag 30 april 2007 17:34 schreef super-muffin het volgende:
tsja zo raar vind ik het niet. Ik wist niet eens dat er mensen zich over verbaasden, tot dat ik een paar weken geleden met een meisje naar de film ging, die moest lachen om een jongen die alleen zat.
Zelf heb ik er geen problemen mee. Ben ook een aantal maanden alleen naar een concert geweest, omdat niemand van mijn vrienden die band kent of goed vind. Best wel lekker, ff lekker alleen genieten, ipv met vrienden er over hebben hoe tof ze klinken.
Eigenlijk ben ik het helemaal eens met Nosh:
[..]
Een blij sociaal leven?quote:Op maandag 30 april 2007 13:47 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat mensen die zich daar druk over maken, onzeker zijn of ook daadwerkelijk een klein sociaal leven hebben. Als je weet dat je gewoon een blij sociaal leven hebt, kan het je toch zeker geen kont schelen wat anonieme mensen in een zaal van jou vinden?
Nóg erger is dan als je met een vriend naar de bios gaat, er een stel meiden achter je het grappig vinden om te vragen of wij soms homo zijnquote:Op zondag 29 april 2007 13:44 schreef Slarioux het volgende:
Erger is het nog als 2 jongens een stoel uit elkaar gaan zitten, zodat ze geen homostel lijken. Dat begon in de VS, maar zie je hier ook zo vaak
Hoe halen mensen het überhaupt in hun kop om dat te vragen?quote:Op maandag 30 april 2007 18:57 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Nóg erger is dan als je met een vriend naar de bios gaat, er een stel meiden achter je het grappig vinden om te vragen of wij soms homo zijn.
Dat is het niveau tegenwoordig.quote:Op maandag 30 april 2007 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe halen mensen het überhaupt in hun kop om dat te vragen?![]()
welke film was dat?quote:Op maandag 30 april 2007 19:36 schreef Scandalous het volgende:
Vind ik niks raars aan, als ik iemand alleen zie zitten denk ik heus niet dat het een kneus is ofzoIk heb het ook wel eens gedaan, liep ik in de stad en zag ik dat er een film draaide waar toch verder niemand in geinteresseerd is, dus ben ik in m'n eentje gegaan
Awwwwquote:Op maandag 30 april 2007 19:41 schreef milagro het volgende:
[..]
welke film was dat?
ik gok "verhaal met een staartje"![]()
Ik snap er geen reet van.quote:Op maandag 30 april 2007 19:54 schreef milagro het volgende:
honderd jaar geleden ben ik op een saaie zondag naar de toendertijd nog bestaande bioscoop naast het Congresgebouw te DH gegaan , een of andere film met een of andere acteur......, twee uur later liep ik als verdoofd naar huis, belde mijn vriendin op "ik heb nou een film gezien met een acteur, echt, zo ..... morgen gaan we samen, je móet dit zien" ......... nu ja, de film was dus American Gigolo, en de acteur mag je raden
de mensen achter mij in de bios hadden uitstekend zicht, want ik zakte steeds verder onderuit volgens mij wegens niet te onderdrukken![]()
Het waren meisjes van 15 jaar die voor het eerst zonder papa en mama naar de bios gingen gok ik zo.quote:Op maandag 30 april 2007 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe halen mensen het überhaupt in hun kop om dat te vragen?![]()
Awww that is so cute.quote:Op maandag 30 april 2007 19:57 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Het waren meisjes van 15 jaar die voor het eerst zonder papa en mama naar de bios gingen gok ik zo.
Ik vind het eerder kansloos als iemand persé anderen nodig heeft om zulke dingen te doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:29 schreef Sargon het volgende:
alleen op vakantie, alleen uitgaan alleen naar de film alleen een broodje halen bij de bakker
ik vind het maar kansloos
ik ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 12:28 schreef SpecialGuest het volgende:
Ik vind het eerder kansloos als iemand persé anderen nodig heeft om zulke dingen te doen.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:29 schreef Sargon het volgende:
alleen op vakantie, alleen uitgaan alleen naar de film alleen een broodje halen bij de bakker
Het wachten is uiteraard op een aparte shoppoolstrook in de supermarkt.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Vooral dat alleen een broodje halen bij de bakker. Dat is wel zó kansloos. Ik neem altijd mijn hele posse mee.
Prachtig idee! Laat het vastleggen voordat iemand anders met die eer gaat strijken!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:11 schreef Litpho het volgende:
Het wachten is uiteraard op een aparte shoppoolstrook in de supermarkt.
hangjongere zekerquote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:29 schreef Sargon het volgende:
Heb je dit heel kansloos alleen getikt?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:29 schreef Sargon het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Oh, OT:
Ik zie het probleem niet, ik doe zoveel dingen alleen dus waarom naar de bioscoop gaan niet?
ik ook! en van een van de keren dat ik het niet deed, daar loopt het resultaat van hier rond in huisquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:22 schreef Scandalous het volgende:
[..]Ik doe eigenlijk zoveel mogelijk dingen alleen
![]()
Daarnaast, naar de bioscoop ga je om een film te kijken. Nou ja, doorgaans dan. Dus wat maakt het dan eigenlijk uit of er nou iemand naast je ziet die je kent of niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:22 schreef Scandalous het volgende:
[..]Ik doe eigenlijk zoveel mogelijk dingen alleen
![]()
nu ja, vaak alleen zijn is een taboe voor velen, geen grote vriendenkring hebben ook, geen druk sociaal leven hebben ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:30 schreef Posdnous het volgende:
Ik ben zo vaak alleen naar de bios geweest, het is eigenlijk ook nooit in me op gekomen dat dat raar zou zijn. Sinds wanneer is dat een taboe.
Als ik in het weekend in de stad ben, pik ik vaak een zaterdageditie van de NRC mee, en ga ik in een rustig café lekker aan de bar met een biertje er bij de krant doorspitten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
Alleen ergens lunchen in de stad is voor mij een van de lekkerste verwenmomentjes voor mezelf. Doe dat bijna elk weekend, gewapend met boek of tijdschrift.
mensen die intelectueel het nrc zitten te lezen op een manier van: kijk mij slim zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als ik in het weekend in de stad ben, pik ik vaak een zaterdageditie van de NRC mee, en ga ik in een rustig café lekker aan de bar met een biertje er bij de krant doorspitten.
Heerlijk is dat.
Jij hebt een hopeloos egoprobleem he?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:59 schreef Sargon het volgende:
[..]
mensen die intelectueel het nrc zitten te lezen op een manier van: kijk mij slim zijn.
...en alleen maar om jou te ergeren uiteraardquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:59 schreef Sargon het volgende:
[..]
mensen die intelectueel het nrc zitten te lezen op een manier van: kijk mij slim zijn.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:23 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Ik zie wel vaak vreemden alleen naar de bios gaan.
Toch verdacht....
irritant ja.. beetje gaan zitten showen dat ze kunnen lezenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:59 schreef Sargon het volgende:
[..]
Als ik het daarom zou doen dan ging ik wel met de Times op het terras zitten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:59 schreef Sargon het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lach erom. Ik prik zo door dat flinter dunne laagje schijn heen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en alleen maar om jou te ergeren uiteraard![]()
beetje onzeker, kind?![]()
Ik kan je aanraden om voortaan maar gewoon weg te blijven met je nietszeggende kutposts. Als je de mogelijkheid om te kunnen posten wil blijven houden, that is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:56 schreef Sargon het volgende:
ik kan je overgens een goede kapper aanraden
meteen weer beginnen met scheldenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan je aanraden om voortaan maar gewoon weg te blijven met je nietszeggende kutposts. Als je de mogelijkheid om te kunnen posten wil blijven houden, that is.
Het zal me aan m'n reet roesten waar jij doorheen denkt te prikken, als je mij maar rustig m'n krantje laat lezen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:55 schreef Sargon het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lach erom. Ik prik zo door dat flinter dunne laagje schijn heen.
Waar mogelijk zal ik dat verhinderen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het zal me aan m'n reet roesten waar jij doorheen denkt te prikken, als je mij maar rustig m'n krantje laat lezen.
Nee, je vindt het eng en je durft niet zonder je homies. Zeg dat dan gewoon in plaats van die semi-stoere opmerkingen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:29 schreef Sargon het volgende:
Ja wie heeft er nou nog nooit in zijn eentje een film gezien thuis? Alleen eten doe ik ook wel eens, maar dan is het meestal na een zware avond trainen. Dan zoek ik gewoon een leuke tent op. Helemaal niks mis mee en ik ben er ook nog nooit op aangesproken.quote:Op zondag 29 april 2007 16:24 schreef Kersje86 het volgende:
Zelf ga ik eigenlijks nooit meer naar de bios maar kijk wel vaak alleen een filmpje op de bank. Alleen naar de bios gaan, vanuit ander mans ogen vinden ze het sneu en zielig voor die persoon, maja ik bedoel als je met een groepje gaat... ben je toch eigenlijks toch ook stil tijdens de film? wat maakt het dus uit of je nou alleen of met een groepje gaat
Kan ik begrijpen maar vind ik persoonlijk toch wat anders dan naar de bioscoop, al was het maar omdat je bij cabaret meer zoiets hebt van 'samen lachen' of zo. En omdat je niet zo in het donker zit als bij een film (hangt er vanaf maar regelmatig is dat zo).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Alleen naar de bios heb ik nog nooit gedaan, maar ga tegenwoordig veel naar cabaret enzo. Vrienden van mij vinden dit niet leuk of hebben t geld er gewoon niet altijd voor over. En ik wil die shows gewoon zien. Dus ga ik tegenwoordig vaak alleen.
Klopt, alleen naar de bios is toegankelijker dan naar t theater. Het is een keuze die je maakt. Maar ik ben blij dat ik dit tegenwoordig doe. Vind het namelijk erg jammer dat ik dit niet eerder gedaan heb. Je loopt dan toch een hoop mis.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:47 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen maar vind ik persoonlijk toch wat anders dan naar de bioscoop, al was het maar omdat je bij cabaret meer zoiets hebt van 'samen lachen' of zo. En omdat je niet zo in het donker zit als bij een film (hangt er vanaf maar regelmatig is dat zo).
Een boek, tijdschrift of krant lezen gaat uitstekend tijdens het wegwerken van een maaltijd in een eetcafé hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:09 schreef MooieBoot het volgende:
Ik vind het een beetje triest staan als iemand alleen in een restaurant zit. Alleen in een kroeg om mensen te ontmoeten of te bezatten kan ik me nog voorstellen. Ik ga zelf alleen uit eten om bijvoorbeeld met iemand bij te kletsen (dus voor de gezelligheid) of speciale gebeurtenissen (meestal met de familie, verjaardagen, kerst). Als ik alleen uit eten ga zou ik na 5 minuten klaar zijn met het spelen op mn mobieltje en niet weten waar ik moet kijken dus weg gaan
Ik zou niet weten wat er sneu aan is. Ikzelf ga af en toe in de middag naar de bioscoop en zelden dat er dan iemand mee zou kunnen, nog afgezien van het feit dat ik daar het nut niet zo van in zie, ik richt mijn aandacht op de film.quote:Op zondag 29 april 2007 13:42 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb helemaal geen zin om met iemand anders te gaan en wil straks naar de bioschoop, maar weer speelt dat gevoel op dat dat stiekem best sneu is.
Je moet je eens afvragen hoeveel mensen voor zaken in het buitenland zijn. En je hebt niet altijd een dinerafspraak. Dan zit je dus alleen.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:09 schreef MooieBoot het volgende:
Ik vind het een beetje triest staan als iemand alleen in een restaurant zit.
Wat ik dan wel vaak doe is aan de bar eten in een eetcafe-gelegenheid.quote:Op woensdag 2 mei 2007 13:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je moet je eens afvragen hoeveel mensen voor zaken in het buitenland zijn. En je hebt niet altijd een dinerafspraak. Dan zit je dus alleen.
Lekker rustig trouwens.
Lekker rustig ja, maar voor zaken alleen zijn kan ik me best opgelaten voelen. Overigens spreken mensen je in het buitenland veel sneller aan dan in NLquote:Op woensdag 2 mei 2007 13:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je moet je eens afvragen hoeveel mensen voor zaken in het buitenland zijn. En je hebt niet altijd een dinerafspraak. Dan zit je dus alleen.
Lekker rustig trouwens.
Nederlanders zijn te nuchter om op leuke meisjes of jongens af te stappen inderdaad. Ze willen eerst zeker weten dat ze geen blauwtje lopenquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:02 schreef Arjan het volgende:
[..]
Lekker rustig ja, maar voor zaken alleen zijn kan ik me best opgelaten voelen. Overigens spreken mensen je in het buitenland veel sneller aan dan in NL
Hoe kom je hierbij?? heb je een bron, want ik en velen hier vinden het helemaal niet vreemd.quote:Op zondag 29 april 2007 14:00 schreef teamlead het volgende:
ondanks het stijgende aantal singles in Nederland, is het nog steeds not done om als single dan ook alleen ergens heen te gaan. Dat geldt voor de bioscoop, maar ook voor restaurants en zelfs de kroeg. Ik denk dat veel mensen het raar vinden dat iemand zich ook kan amuseren als hij of zij alleen is
Eenzaamheid is een talent.quote:Op woensdag 2 mei 2007 23:45 schreef Surroor het volgende:
Maar weet je, ik ben altijd al eenzaam geweest.![]()
Prima dat je erop kickt om met knuppels in hoenderhokken te smijten, maar doe dat dan wel iets constructiever. Dit is al een kleine tig keer weerlegd, wat je had kunnen zien als je het topic daadwerkelijk had gelezen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:58 schreef American_Nightmare het volgende:
Altijd van die zielige figuren die alleen naar de bios gaan.. en alleen op een terras zitten is helemaal triest natuurlijk. Maar ja je moet iets als je geen vrienden hebt.
Uiteraard valt iedereen die dat heeft weerlegd onder American_NIghtmares definitie van "zielige figuren", dus dat kan niet als werkelijke weerlegging gerekend worden, slechts als proberen hun zielige situatie recht te praten.quote:
Oh, dat heb ik wel vaak gedaanquote:Op maandag 30 april 2007 02:17 schreef cinnamongirl het volgende:
Het enige dat ik nooit alleen zou doen is op een terrasje zitten. Voor de rest heb ik nergens moeite mee.
Hahaha, zo quasi-rebels he, haha. Hoe zielig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:58 schreef American_Nightmare het volgende:
Altijd van die zielige figuren die alleen naar de bios gaan.. en alleen op een terras zitten is helemaal triest natuurlijk. Maar ja je moet iets als je geen vrienden hebt.
Voel je je aangesproken? Ik ben in het dagelijks leven omringt door een hoop normale mensen en eigenlijk niemand gaat alleen naar de bioscoop. Is toch ook zielig om daar alleen te gaan zitten omringt door vriendengroepen en stelletjesquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:06 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hahaha, zo quasi-rebels he, haha. Hoe zielig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |