Hahaha, zo quasi-rebels he, haha. Hoe zielig.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:58 schreef American_Nightmare het volgende:
Altijd van die zielige figuren die alleen naar de bios gaan.. en alleen op een terras zitten is helemaal triest natuurlijk. Maar ja je moet iets als je geen vrienden hebt.
Voel je je aangesproken? Ik ben in het dagelijks leven omringt door een hoop normale mensen en eigenlijk niemand gaat alleen naar de bioscoop. Is toch ook zielig om daar alleen te gaan zitten omringt door vriendengroepen en stelletjesquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:06 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Hahaha, zo quasi-rebels he, haha. Hoe zielig.
waarom dan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken? Ik ben in het dagelijks leven omringt door een hoop normale mensen en eigenlijk niemand gaat alleen naar de bioscoop. Is toch ook zielig om daar alleen te gaan zitten omringt door vriendengroepen en stelletjes
daar is zelfs ooit een liedje over gemaaktquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:32 schreef skiczukie het volgende:
Vrienden zijn sowieso overrated.
Titel?quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:43 schreef milagro het volgende:
[..]
daar is zelfs ooit een liedje over gemaakt![]()
Het Goede Doel - Vriendschapquote:
Niets alleen durven doen, altijd maar iemand bij je moeten hebben om je aan te kunnen spiegelen of om je onzekerheid te compenseren: Dan ben je pas een zielige kneus.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:58 schreef American_Nightmare het volgende:
Altijd van die zielige figuren die alleen naar de bios gaan.. en alleen op een terras zitten is helemaal triest natuurlijk. Maar ja je moet iets als je geen vrienden hebt.
wat heeft het alleen naar de bioscoop gaan en het alleen op een terras zitten te maken met het aantal vrienden dat je hebt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:58 schreef American_Nightmare het volgende:
Een kwaadaardig kuddedier! Dat ze nog bestaan...quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:58 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat een vreemde mening. Okay, alleen op het terras zitten zou ik ook niet snel doen, maar alleen naar de bios? Waarom niet? Als je niet om je date heengaat, neem ik aan dat je voor de film gaat. Niks mis mee, dunkt me. Als het licht uit gaat en de film begint, wil ik sowieso geen gezeik meer aan m'n kop.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Voel je je aangesproken? Ik ben in het dagelijks leven omringt door een hoop normale mensen en eigenlijk niemand gaat alleen naar de bioscoop. Is toch ook zielig om daar alleen te gaan zitten omringt door vriendengroepen en stelletjes
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Niets alleen durven doen, altijd maar iemand bij je moeten hebben om je aan te kunnen spiegelen of om je onzekerheid te compenseren: Dan ben je pas een zielige kneus.
Niks aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 12:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Niets alleen durven doen, altijd maar iemand bij je moeten hebben om je aan te kunnen spiegelen of om je onzekerheid te compenseren: Dan ben je pas een zielige kneus.
Voorbeeldje:quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:58 schreef American_Nightmare het volgende:
Je had gewoon heel zielig thuis op je balkon of in je tuin moeten gaan zittenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
Voorbeeldje:
Afgelopen week: 20+ graden. Vrienden: werken. teamlead: vrij -> terras
en nu?
iemand moet toch happen...
Alleen als je daar niet te zien bent natuurlijk, anders moet je maar binnen gaan zitten en je (blijkbaar) antisociale tendenzen daar botvieren.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je had gewoon heel zielig thuis op je balkon of in je tuin moeten gaan zitten.
Persoonlijk ga ik met wat vrienden op een terras zitten, of met m'n vriendin, maar nooit alleen. Ik vind het behoorlijk bizar om tussen de stelletjes, vriendengroepen, families etc een beetje alleen op een terras te gaan zitten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
Voorbeeldje:
Afgelopen week: 20+ graden. Vrienden: werken. teamlead: vrij -> terras
en nu?
iemand moet toch happen...
Wat is er mis met gewoon alleen thuis zijn? Als ik vrij heb terwijl de rest moet werken (wat nooit voorkomt omdat ik fulltime werk) dan ga ik echt niet naar de bios of op het terras zitten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je had gewoon heel zielig thuis op je balkon of in je tuin moeten gaan zitten.
Alleen lunchen is voor mij een heerlijke ontspanning. Door de week lunch ik altijd met een aantal leuke collega's, in het weekend vaak met mijn dierbare ikje.
Heb je geen tuin? Het bier is er goedkoper en je houdt ook niet op asociale wijze tafeltjes bezet waar ook meer mensen aan kunnen zitten die bovendien gezelligheid toevoegen aan het terras.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:49 schreef teamlead het volgende:
zat andere dingen te doenmaar er zijn er maar weinig zo prettig als in de zon een biertje drinken
geen tuin, maar al had ik die wel: dan nog is een terras leukerquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:51 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Heb je geen tuin? Het bier is er goedkoper en je houdt ook niet op asociale wijze tafeltjes bezet waar ook meer mensen aan kunnen zitten die bovendien gezelligheid toevoegen aan het terras.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat is er mis met gewoon alleen thuis zijn? Als ik vrij heb terwijl de rest moet werken (wat nooit voorkomt omdat ik fulltime werk) dan ga ik echt niet naar de bios of op het terras zitten.
Maar goed de mensen die dat wel doen; gaan jullie soms ook alleen op stap, of alleen naar een pretpark, alleen op vakantie?
dat noemen ze schuld afschuiven.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:52 schreef teamlead het volgende:
[..]
en als ik "asociaal" een tafeltje bezet hou, hadden ze maar eerder moeten komen
nee hoor...quote:
Alleen thuis is het zo verdomd moeilijk mensen kijken, één van de leukere dingen op een terrasquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat is er mis met gewoon alleen thuis zijn? Als ik vrij heb terwijl de rest moet werken (wat nooit voorkomt omdat ik fulltime werk) dan ga ik echt niet naar de bios of op het terras zitten.
Ik ga dit jaar idd alleen op vakantie. Maar wel naar een vriend die in Italië woont. En die waarschijnlijk een aantal dagen van mijn vakantiedagen gewoon moet werken. Dan ga ik dus in mijn uppie op een Marosticaans terrasje zitten, rijd ik in mijn uppie in mijn gehuurde auto naar het strand van Jesolo en ga ik in mijn uppie shoppen.quote:Maar goed de mensen die dat wel doen; gaan jullie soms ook alleen op stap, of alleen naar een pretpark, alleen op vakantie?
Eenzaamheid? Wtf heeft dat er nou weer mee te maken, ik heb een berg vrienden en een vriendin, dus alleen ben ik zelden (juist blij als dat wel eens is) en laat staan eenzaam.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
iemand die zich pas bevestigd ziet zodra zijn vrienden om hem heen staan... over eenzaamheid gesproken.
Yes my dear, ik ga ook alleen op vakantie. Gráág zelfs. Zou je ook eens moeten doen -- als je daar het lef voor hebt.
dat hoeft wat mij betreft ook niet hoor. Als iemand erbij wil komen zitten vind ik het bestquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:57 schreef Ringo het volgende:
Maar waarom zou je het hele tafeltje voor jezelf moeten hebben als je er toch maar alleen zit?
ja, als ik in de stad aan het shoppen ben, ga ik terug naar huis om iets te drinken en dan keer ik terug naar de stad:') .quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:51 schreef American_Nightmare het volgende:
Heb je geen tuin? Het bier is er goedkoper en je houdt ook niet op asociale wijze tafeltjes bezet waar ook meer mensen aan kunnen zitten die bovendien gezelligheid toevoegen aan het terras.
Als ik met m'n vriendin op een terras ga zitten, ga ik natuurlijk niet bij zo'n einzelganger aan tafel zitten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:57 schreef Ringo het volgende:
Maar waarom zou je het hele tafeltje voor jezelf moeten hebben als je er toch maar alleen zit?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:57 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Eenzaamheid? Wtf heeft dat er nou weer mee te maken, ik heb een berg vrienden en een vriendin, dus alleen ben ik zelden (juist blij als dat wel eens is) en laat staan eenzaam.
Sja alleen op vakantie, dat zijn toch alleen zieligerds die dat doen. Of oude mensen die helemaal niemand meer hebben. Vroeger toen ik nogal labiel was (puber enzo) wilde ik dat ook gaan doen, maar toen wilde een vriend mee en was het toch nog een hele vette vakantie. Ik ken verder niemand nu die alleen op vakantie zou gaan. Dat is echt iets voor labiele zielige figuren. Het moet haast wel iets als cognitieve dissonantie zijn dat ervoor zorgt dat die mensen ook nog genieten van zo'n "vakantie".
altijd leuk als dat gebeurtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als ik met m'n vriendin op een terras ga zitten, ga ik natuurlijk niet bij zo'n einzelganger aan tafel zitten.Met een hele groep vrienden is wel weer leuk, en dan diegene wegpesten
Dan koop je toch ergens een blikje. De uitbater heeft ook liever gezellige mensen op zijn terras.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:58 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja, als ik in de stad aan het shoppen ben, ga ik terug naar huis om iets te drinken en dan keer ik terug naar de stad:') .
Nee, dan zet ik me gezellig op een terrasje, heerlijk ontspannend is dat![]()
Je bevestigt nu wel het vooroordeel dat ik al over je had.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:59 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als ik met m'n vriendin op een terras ga zitten, ga ik natuurlijk niet bij zo'n einzelganger aan tafel zitten.Met een hele groep vrienden is wel weer leuk, en dan diegene wegpesten
Dat is niet echt een vakantie, maar meer een soort werkbezoek; dat mag natuurlijk wel.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:59 schreef teamlead het volgende:
[..]ik ben labiel en zielig
Hoeveel mensen ken jij die graag 3 weken naar St. Petersburg willen om een intensieve taalcursus te volgen?
Als een pauper aan een blikje lurken op straat? No thanks.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:00 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dan koop je toch ergens een blikje. De uitbater heeft ook liever gezellige mensen op zijn terras.
Oh, vertel?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:00 schreef hummus het volgende:
[..]
Je bevestigt nu wel het vooroordeel dat ik al over je had.
Een flesje dan. Met een flesje spa hoor je er echt bij tegenwoordig.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als een pauper aan een blikje lurken op straat? No thanks.
Die hype heb ik altijd al suf gevonden, dus wederom: no thanks.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:02 schreef American_Nightmare het volgende:
Een flesje dan. Met een flesje spa hoor je er echt bij tegenwoordig.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:57 schreef American_Nightmare het volgende:
Sja alleen op vakantie, dat zijn toch alleen zieligerds die dat doen. Of oude mensen die helemaal niemand meer hebben. Vroeger toen ik nogal labiel was (puber enzo) wilde ik dat ook gaan doen, maar toen wilde een vriend mee en was het toch nog een hele vette vakantie. Ik ken verder niemand nu die alleen op vakantie zou gaan. Dat is echt iets voor labiele zielige figuren. Het moet haast wel iets als cognitieve dissonantie zijn dat ervoor zorgt dat die mensen ook nog genieten van zo'n "vakantie".
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:01 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat is niet echt een vakantie, maar meer een soort werkbezoek; dat mag natuurlijk wel.
man, wat heb jij toch oogkleppenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:57 schreef American_Nightmare het volgende:
Mijn vrienden zijn ongeveer allemaal gebonden (in de zin dat ze een relatie hebben) dus dat die niet alleen op vakantie gaan lijkt me vrij logisch. Dus wat dat over mijn omgeving zegt is me niet geheel duidelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:05 schreef Ringo het volgende:
[..]. Ik vraag me af of die "labiele, zielige figuren" waar jij het over hebt, het zouden redden zodra ze met hun koffertje op het vliegveld van Rio staan -- of waar ook ter wereld. Dat zijn juist de mensen die altijd andere mensen in hun buurt nodig hebben omdat ze te bang zijn (of te laf) om in hun eentje grote beslissingen te nemen.
Dat jij geen mensen kent die wel eens alleen op vakantie gaan, of de voordelen daarvan kunnen inzien, is vooral tekenend voor de sociale omgeving waarin jij je beweegt.
mag ik ook eens even uitrusten en zitten als ik een hele dag aan het shoppen benquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Dan koop je toch ergens een blikje. De uitbater heeft ook liever gezellige mensen op zijn terras.
alleen met de vrienden die je ter plaatse maaktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
enne.. als ik dan daar ben.. mag ik dan ook op een terras gaan zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |