abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 mei 2007 @ 20:06:19 #201
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_48977193
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 14:58 schreef American_Nightmare het volgende:
Altijd van die zielige figuren die alleen naar de bios gaan.. en alleen op een terras zitten is helemaal triest natuurlijk. Maar ja je moet iets als je geen vrienden hebt.
Hahaha, zo quasi-rebels he, haha. Hoe zielig.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_48977358
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:06 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Hahaha, zo quasi-rebels he, haha. Hoe zielig.
Voel je je aangesproken? Ik ben in het dagelijks leven omringt door een hoop normale mensen en eigenlijk niemand gaat alleen naar de bioscoop. Is toch ook zielig om daar alleen te gaan zitten omringt door vriendengroepen en stelletjes
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 3 mei 2007 @ 20:18:31 #203
24313 Gremen
Eindbaas
pi_48977654
Ik heb dat ook wel eens gedaan, was naar een film die niet meer zolang zou draaien, maar ik wou hem wel graag zien. Niemand anders kon/wou verder en toen maar alleen gegaan
Heb me prima vermaakt En wat maakt het verder uit of je nou thuis alleen een film kijkt of in de bios. Met vrienden is misschien wat gezelliger, maar praten doe je in de bios toch niet of weinig
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_48977976
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:10 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Voel je je aangesproken? Ik ben in het dagelijks leven omringt door een hoop normale mensen en eigenlijk niemand gaat alleen naar de bioscoop. Is toch ook zielig om daar alleen te gaan zitten omringt door vriendengroepen en stelletjes
waarom dan?

dat je niet altijd alleen gaat, well duh, maar als je eens in de stad loopt, ja, alleen, en je loopt langs de bios, en je hebt tijd over, of het begint te regenen, of ms zelfs zit je gewoon thuis , al je géén vrienden elders en anders occupied en geen reet op de tv en die ene film die je zo graag wil zien draait, waarom is het dan in godsnaam zielig om in het donker, zodat je omringenden amper kan zien, een film te gaan kijken op een groot doek, ipv te wachten tot het op dvd is en je enkel je tv tot beschikkin hebt?

en waarom is alleen op een terrasje zitten raar, als je , in je eentje! huuuuh bent wezen shoppen, het prachtig weer is, je moe van het slenteren bent en je dorst hebt en zie daar, plots doemt er een gezellig terras op en zowaar een tafeltje vrij?

het is ms wel zieliger om te pas en te onpas te reageren alsof men jou aanvalt, en dan te gaan schermen met oncontroleerbare feiten als "ik heb een hele hoop vrienden, ik ga nooit alleen ergens zitten, of naar toe, mijn vrienden willen altijd wel met me mee, en als ze dat niet willen, wat nooit voorkomt overigens, want wij zijn allemaal tof en gezellig , dan blijf ik thuis"
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_48978182
Vrienden zijn sowieso overrated.
pi_48978488
alleen naar de bios gaan is niet vreemd
doe het zelf ook zo vaak

fuck de mening van andere mensen, gewoon doen wat je zelf wil.
pi_48978591
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:32 schreef skiczukie het volgende:
Vrienden zijn sowieso overrated.
daar is zelfs ooit een liedje over gemaakt
pi_48978647
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:43 schreef milagro het volgende:

[..]

daar is zelfs ooit een liedje over gemaakt
Titel?
pi_48978836
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:44 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Titel?
uuuh, houd u me voor het lapje of is u jonger dan ik denk

Vriendschap - Het Goede Doel
  donderdag 3 mei 2007 @ 20:52:08 #210
24313 Gremen
Eindbaas
pi_48978941
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:44 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Titel?
Het Goede Doel - Vriendschap

edit: oke, ik ben traag
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_48987890
Henk Westbroek. En dan die shit serieus nemen.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:16:02 #212
13554 Jernau.Morat.Gurgeh
Great Dictator.
pi_48999158
quote:
Altijd van die zielige figuren die alleen naar de bios gaan.. en alleen op een terras zitten is helemaal triest natuurlijk. Maar ja je moet iets als je geen vrienden hebt.
Niets alleen durven doen, altijd maar iemand bij je moeten hebben om je aan te kunnen spiegelen of om je onzekerheid te compenseren: Dan ben je pas een zielige kneus.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_48999411
quote:
wat heeft het alleen naar de bioscoop gaan en het alleen op een terras zitten te maken met het aantal vrienden dat je hebt.

Of loop jij dag in dag uit met al je vriendjes aan de hand
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  vrijdag 4 mei 2007 @ 12:43:32 #214
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49000348
quote:
Een kwaadaardig kuddedier! Dat ze nog bestaan...
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_49000515
quote:
Op donderdag 3 mei 2007 20:10 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wat een vreemde mening. Okay, alleen op het terras zitten zou ik ook niet snel doen, maar alleen naar de bios? Waarom niet? Als je niet om je date heengaat, neem ik aan dat je voor de film gaat. Niks mis mee, dunkt me. Als het licht uit gaat en de film begint, wil ik sowieso geen gezeik meer aan m'n kop.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 13:26:29 #216
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_49001982
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Niets alleen durven doen, altijd maar iemand bij je moeten hebben om je aan te kunnen spiegelen of om je onzekerheid te compenseren: Dan ben je pas een zielige kneus.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_49004602
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 12:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Niks aan toe te voegen.
Ik ben ook weleens alleen naar een concert gegaan omdat ik die band toevallig wilde zien.
Voelde me wel stoer; beslist niet zielig.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 14:46:14 #218
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49005068
quote:
Voorbeeldje:
Afgelopen week: 20+ graden. Vrienden: werken. teamlead: vrij -> terras

en nu?

iemand moet toch happen...
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 4 mei 2007 @ 14:49:47 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49005201
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 14:46 schreef teamlead het volgende:

[..]

Voorbeeldje:

en nu?

Je had gewoon heel zielig thuis op je balkon of in je tuin moeten gaan zitten .
Alleen lunchen is voor mij een heerlijke ontspanning. Door de week lunch ik altijd met een aantal leuke collega's, in het weekend vaak met mijn dierbare ikje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_49006495
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 14:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Alleen als je daar niet te zien bent natuurlijk, anders moet je maar binnen gaan zitten en je (blijkbaar) antisociale tendenzen daar botvieren.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_49009457
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 14:46 schreef teamlead het volgende:

[..]

Voorbeeldje:

en nu?

Persoonlijk ga ik met wat vrienden op een terras zitten, of met m'n vriendin, maar nooit alleen. Ik vind het behoorlijk bizar om tussen de stelletjes, vriendengroepen, families etc een beetje alleen op een terras te gaan zitten.
Alsof er geen andere dingen te doen zijn als je vrij bent..
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:49:37 #222
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49009514
zat andere dingen te doen maar er zijn er maar weinig zo prettig als in de zon een biertje drinken
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_49009525
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 14:49 schreef Copycat het volgende:

[..]

Alleen lunchen is voor mij een heerlijke ontspanning. Door de week lunch ik altijd met een aantal leuke collega's, in het weekend vaak met mijn dierbare ikje.
Wat is er mis met gewoon alleen thuis zijn? Als ik vrij heb terwijl de rest moet werken (wat nooit voorkomt omdat ik fulltime werk) dan ga ik echt niet naar de bios of op het terras zitten.

Maar goed de mensen die dat wel doen; gaan jullie soms ook alleen op stap, of alleen naar een pretpark, alleen op vakantie?
pi_49009597
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:49 schreef teamlead het volgende:
zat andere dingen te doen maar er zijn er maar weinig zo prettig als in de zon een biertje drinken
Heb je geen tuin? Het bier is er goedkoper en je houdt ook niet op asociale wijze tafeltjes bezet waar ook meer mensen aan kunnen zitten die bovendien gezelligheid toevoegen aan het terras.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:52:27 #225
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49009642
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:51 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Heb je geen tuin? Het bier is er goedkoper en je houdt ook niet op asociale wijze tafeltjes bezet waar ook meer mensen aan kunnen zitten die bovendien gezelligheid toevoegen aan het terras.
geen tuin, maar al had ik die wel: dan nog is een terras leuker

en als ik "asociaal" een tafeltje bezet hou, hadden ze maar eerder moeten komen
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:52:35 #226
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49009647
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat is er mis met gewoon alleen thuis zijn? Als ik vrij heb terwijl de rest moet werken (wat nooit voorkomt omdat ik fulltime werk) dan ga ik echt niet naar de bios of op het terras zitten.

Maar goed de mensen die dat wel doen; gaan jullie soms ook alleen op stap, of alleen naar een pretpark, alleen op vakantie?
iemand die zich pas bevestigd ziet zodra zijn vrienden om hem heen staan... over eenzaamheid gesproken.

Yes my dear, ik ga ook alleen op vakantie. Gráág zelfs. Zou je ook eens moeten doen -- als je daar het lef voor hebt.
pi_49009698
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:52 schreef teamlead het volgende:

[..]

en als ik "asociaal" een tafeltje bezet hou, hadden ze maar eerder moeten komen
dat noemen ze schuld afschuiven.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:55:39 #228
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49009745
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:54 schreef SlimShady het volgende:

[..]

dat noemen ze schuld afschuiven.
nee hoor... Als ik op een terras kom en er is geen plek, heb ik ook pech gehad. Life can be a bitch sometimes
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:57:25 #229
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49009817
Maar waarom zou je het hele tafeltje voor jezelf moeten hebben als je er toch maar alleen zit?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:57:26 #230
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49009818
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:49 schreef American_Nightmare het volgende:

Alleen thuis is het zo verdomd moeilijk mensen kijken, één van de leukere dingen op een terras .
quote:
Ik ga dit jaar idd alleen op vakantie. Maar wel naar een vriend die in Italië woont. En die waarschijnlijk een aantal dagen van mijn vakantiedagen gewoon moet werken. Dan ga ik dus in mijn uppie op een Marosticaans terrasje zitten, rijd ik in mijn uppie in mijn gehuurde auto naar het strand van Jesolo en ga ik in mijn uppie shoppen.
Ik kan me prima alleen vermaken, gelukkig.
pi_49009834
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:52 schreef Ringo het volgende:

[..]

iemand die zich pas bevestigd ziet zodra zijn vrienden om hem heen staan... over eenzaamheid gesproken.

Yes my dear, ik ga ook alleen op vakantie. Gráág zelfs. Zou je ook eens moeten doen -- als je daar het lef voor hebt.
Eenzaamheid? Wtf heeft dat er nou weer mee te maken, ik heb een berg vrienden en een vriendin, dus alleen ben ik zelden (juist blij als dat wel eens is) en laat staan eenzaam.

Sja alleen op vakantie, dat zijn toch alleen zieligerds die dat doen. Of oude mensen die helemaal niemand meer hebben. Vroeger toen ik nogal labiel was (puber enzo) wilde ik dat ook gaan doen, maar toen wilde een vriend mee en was het toch nog een hele vette vakantie. Ik ken verder niemand nu die alleen op vakantie zou gaan. Dat is echt iets voor labiele zielige figuren. Het moet haast wel iets als cognitieve dissonantie zijn dat ervoor zorgt dat die mensen ook nog genieten van zo'n "vakantie".
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:58:16 #232
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49009849
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:57 schreef Ringo het volgende:
Maar waarom zou je het hele tafeltje voor jezelf moeten hebben als je er toch maar alleen zit?
dat hoeft wat mij betreft ook niet hoor. Als iemand erbij wil komen zitten vind ik het best
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:58:35 #233
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49009860
pi_49009874
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:51 schreef American_Nightmare het volgende:

ja, als ik in de stad aan het shoppen ben, ga ik terug naar huis om iets te drinken en dan keer ik terug naar de stad:') .

Nee, dan zet ik me gezellig op een terrasje, heerlijk ontspannend is dat
pi_49009879
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:57 schreef Ringo het volgende:
Als ik met m'n vriendin op een terras ga zitten, ga ik natuurlijk niet bij zo'n einzelganger aan tafel zitten. Met een hele groep vrienden is wel weer leuk, en dan diegene wegpesten
  vrijdag 4 mei 2007 @ 16:59:15 #236
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49009888
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:57 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Eenzaamheid? Wtf heeft dat er nou weer mee te maken, ik heb een berg vrienden en een vriendin, dus alleen ben ik zelden (juist blij als dat wel eens is) en laat staan eenzaam.

Sja alleen op vakantie, dat zijn toch alleen zieligerds die dat doen. Of oude mensen die helemaal niemand meer hebben. Vroeger toen ik nogal labiel was (puber enzo) wilde ik dat ook gaan doen, maar toen wilde een vriend mee en was het toch nog een hele vette vakantie. Ik ken verder niemand nu die alleen op vakantie zou gaan. Dat is echt iets voor labiele zielige figuren. Het moet haast wel iets als cognitieve dissonantie zijn dat ervoor zorgt dat die mensen ook nog genieten van zo'n "vakantie".
ik ben labiel en zielig

Hoeveel mensen ken jij die graag 3 weken naar St. Petersburg willen om een intensieve taalcursus te volgen?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:00:05 #237
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49009916
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:59 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Als ik met m'n vriendin op een terras ga zitten, ga ik natuurlijk niet bij zo'n einzelganger aan tafel zitten. Met een hele groep vrienden is wel weer leuk, en dan diegene wegpesten
altijd leuk als dat gebeurt

vooral gewoon mee bestellen met die hele groep enzo
pi_49009928
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:58 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ja, als ik in de stad aan het shoppen ben, ga ik terug naar huis om iets te drinken en dan keer ik terug naar de stad:') .

Nee, dan zet ik me gezellig op een terrasje, heerlijk ontspannend is dat
Dan koop je toch ergens een blikje. De uitbater heeft ook liever gezellige mensen op zijn terras.
pi_49009944
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:59 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Je bevestigt nu wel het vooroordeel dat ik al over je had.
pi_49009962
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 16:59 schreef teamlead het volgende:

[..]

ik ben labiel en zielig

Hoeveel mensen ken jij die graag 3 weken naar St. Petersburg willen om een intensieve taalcursus te volgen?
Dat is niet echt een vakantie, maar meer een soort werkbezoek; dat mag natuurlijk wel.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:01:35 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49009977
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:00 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dan koop je toch ergens een blikje. De uitbater heeft ook liever gezellige mensen op zijn terras.
Als een pauper aan een blikje lurken op straat? No thanks.
pi_49009978
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:00 schreef hummus het volgende:

[..]

Je bevestigt nu wel het vooroordeel dat ik al over je had.
Oh, vertel?
pi_49010005
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Als een pauper aan een blikje lurken op straat? No thanks.
Een flesje dan. Met een flesje spa hoor je er echt bij tegenwoordig.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:04:06 #244
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49010074
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:02 schreef American_Nightmare het volgende:

Een flesje dan. Met een flesje spa hoor je er echt bij tegenwoordig.
Die hype heb ik altijd al suf gevonden, dus wederom: no thanks.
Ik denk dat ik morgen weer eens even lekker in mijn uppie op een terrasje ga brunchen. Gelukkig ga ik vanavond met vrienden op stap, dus ben ik weer in evenwicht .
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:05:51 #245
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49010147
quote:
. Ik vraag me af of die "labiele, zielige figuren" waar jij het over hebt, het zouden redden zodra ze met hun koffertje op het vliegveld van Rio staan -- of waar ook ter wereld. Dat zijn juist de mensen die altijd andere mensen in hun buurt nodig hebben omdat ze te bang zijn (of te laf) om in hun eentje grote beslissingen te nemen.

Dat jij geen mensen kent die wel eens alleen op vakantie gaan, of de voordelen daarvan kunnen inzien, is vooral tekenend voor de sociale omgeving waarin jij je beweegt.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:06:01 #246
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49010152
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:01 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dat is niet echt een vakantie, maar meer een soort werkbezoek; dat mag natuurlijk wel.

enne.. als ik dan daar ben.. mag ik dan ook op een terras gaan zitten
pi_49010184
quote:

man, wat heb jij toch oogkleppen

is alleen op zakenreis gaan ook zielig dan, of zou je dan al je vriendjes meenemen? waarschijnlijk eet je dan alleen op je hotelkamer omdat je te bang bent om naar buiten gezellig te gaan eten.

Ook toen ik vroeger moest gaan pleiten ver van mijn woonplaats, ging ik regelmatig alleen gaan eten. Nooit rare blikken gehad, en heerlijk ontspannend. En mijn vrienden hebben ook een leven, ik ga ze niet gaan bellen om eens 200 km te rijden omdat ik niet alleen durf eten
pi_49010233
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:05 schreef Ringo het volgende:

[..]

. Ik vraag me af of die "labiele, zielige figuren" waar jij het over hebt, het zouden redden zodra ze met hun koffertje op het vliegveld van Rio staan -- of waar ook ter wereld. Dat zijn juist de mensen die altijd andere mensen in hun buurt nodig hebben omdat ze te bang zijn (of te laf) om in hun eentje grote beslissingen te nemen.

Dat jij geen mensen kent die wel eens alleen op vakantie gaan, of de voordelen daarvan kunnen inzien, is vooral tekenend voor de sociale omgeving waarin jij je beweegt.
Mijn vrienden zijn ongeveer allemaal gebonden (in de zin dat ze een relatie hebben) dus dat die niet alleen op vakantie gaan lijkt me vrij logisch. Dus wat dat over mijn omgeving zegt is me niet geheel duidelijk.
pi_49010235
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:00 schreef American_Nightmare het volgende:

mag ik ook eens even uitrusten en zitten als ik een hele dag aan het shoppen ben
pi_49010258
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:06 schreef teamlead het volgende:

[..]

alleen met de vrienden die je ter plaatse maakt .
pi_49010278
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:08 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

mag ik ook eens even uitrusten en zitten als ik een hele dag aan het shoppen ben
Het is een gunst van de uitbater dat je op zijn terras mag zitten, niet een recht. Als ik een terras had dan kwam er een bordje met 'geen alleenstaanden toegestaan' erboven.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:09:29 #252
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49010282
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:08 schreef SlimShady het volgende:

[..]

alleen met de vrienden die je ter plaatse maakt .
kut Die versta ik de eerste week waarschijnljk nog niet
pi_49010314
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:06 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

man, wat heb jij toch oogkleppen

is alleen op zakenreis gaan ook zielig dan, of zou je dan al je vriendjes meenemen? waarschijnlijk eet je dan alleen op je hotelkamer omdat je te bang bent om naar buiten gezellig te gaan eten.

Ook toen ik vroeger moest gaan pleiten ver van mijn woonplaats, ging ik regelmatig alleen gaan eten. Nooit rare blikken gehad, en heerlijk ontspannend. En mijn vrienden hebben ook een leven, ik ga ze niet gaan bellen om eens 200 km te rijden omdat ik niet alleen durf eten
Dat je dan alleen uit eten gaan is logisch, maar ook meer van de nood een deugd maken. Alleen uit eten gaan in je eigen woonplaats slaat natuurlijk nergens op. Dan ben je echt een raar figuur.
pi_49010345
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:06 schreef teamlead het volgende:

[..]

Ligt eraan in welk land en of je man of vrouw bent. Als vrouw in bepaalde landen alleen op een terras is vragen om.... you know.
pi_49010347
quote:

[..]

Oh gelukkig! Het mág van meneer A_N!

Ik ben een aantal keer alleen naar Disney geweest. En dat was heel leuk. Ik ken wel een aantal mensen die daar werken, die zie ik dan ook eventjes, maar voor de rest.... Rust! Gewoon doen waar je zelf zin in hebt, en gewoon heerlijk tot rust komen. Maar dat mag je best triest vinden hoor. Daar voel ik me heus niet door beperkt.
pi_49010389
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:11 schreef Toeps het volgende:

[..]

Oh gelukkig! Het mág van meneer A_N!

Ik ben een aantal keer alleen naar Disney geweest. En dat was heel leuk. Ik ken wel een aantal mensen die daar werken, die zie ik dan ook eventjes, maar voor de rest.... Rust! Gewoon doen waar je zelf zin in hebt, en gewoon heerlijk tot rust komen. Maar dat mag je best triest vinden hoor. Daar voel ik me heus niet door beperkt.
Alleen naar Disney als volwassene dat vind ik meer iets voor pedofielen.
pi_49010420
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:12 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Jeetje, heb jij een heel boek "leefregels en vooroordelen volgens A_N"? Lijkt me best wel beperkend en zo.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:14:39 #258
140245 base3ball
State Of Mind
pi_49010432
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:08 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

Blijkbaar mogen mensen die in hun eentje gaan shoppen de hele dag niet zitten .

Net zoals de gedachte dat iedereen die ergens in zijn eentje naar toe gaat geen vrienden heeft. Als je dat denkt ben je behoorlijk kortzichtig. Naar de bios ging ik vroeger soms weleens alleen. Mijn vrienden waren niet een even grote filmliefhebber als ik, en ik wilde dan toch die ene film zien. Maar eigenlijk is het dan natuurlijk zo dat je geen vrienden hebt in de ogen van sommige mensen .

Sinds een paar jaar ken ik iemand die vrijwel altijd dezelfde films wil zien als ik en anders slepen we elkaar er wel naartoe . Altijd wel leuk om ff na te praten over de film. Maar zou er geen probleem mee hebben om een film in mijn eentje te gaan zien als ik niemand mee zou krijgen.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:14:41 #259
Great Dictator.
pi_49010433
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:04 schreef Copycat het volgende:

[..]

Die hype heb ik altijd al suf gevonden, dus wederom: no thanks.
Ik denk dat ik morgen weer eens even lekker in mijn uppie op een terrasje ga brunchen.
Hey, ik doe met je mee. Wel op een andere plek natuurlijk .
quote:
Gelukkig ga ik vanavond met vrienden op stap, dus ben ik weer in evenwicht .
Maar ga je alleen met vrienden op stap, of ga je met iemand samen die vrienden opzoeken?

Dilemma's, dilemma's. Ik ga morgen naar een verjaardag. Alleen. Tot het moment dat ik er ben natuurlijk. Maar hoe telt dat dan?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:15:39 #260
140245 base3ball
State Of Mind
pi_49010464
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:12 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Of je hebt een flauw gevoel voor humor of je hebt geen flauw benul hoe de echte wereld in elkaar zit....
www.xi-online.nl
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:16:03 #261
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49010482
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Dat je dan alleen uit eten gaan is logisch, maar ook meer van de nood een deugd maken. Alleen uit eten gaan in je eigen woonplaats slaat natuurlijk nergens op. Dan ben je echt een raar figuur.
Kijk kijk, de achilleshiel. Een waar kuddedier, zoals ik al schreef. De trots van de middelmaat. Nog even en je steekt de loftrompet over Vinex-locaties.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:16:09 #262
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_49010485
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:11 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ligt eraan in welk land en
St. Petersburg ligt nog steeds in Rusland
quote:
of je man of vrouw bent. Als vrouw in bepaalde landen alleen op een terras is vragen om.... you know.
Man.

mag ut? mag ut? ah toe?
pi_49010522
Ik ben trouwens graag een raar figuur. Kun je lekker alles doen wat je leuk vindt, zonder je zorgen hoeven te maken over je imago.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:17:36 #264
140245 base3ball
State Of Mind
pi_49010529
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:16 schreef teamlead het volgende:

[..]

St. Petersburg ligt nog steeds in Rusland
[..]

Man.

mag ut? mag ut? ah toe?
Je hebt je troef toch niet al een keer gebruikt he . Anders krijg je geen toestemming.
www.xi-online.nl
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:17:45 #265
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49010532
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

Hey, ik doe met je mee. Wel op een andere plek natuurlijk .
Goed plan! Do not disturb me and my brunch!
quote:
Maar ga je alleen met vrienden op stap, of ga je met iemand samen die vrienden opzoeken?

Dilemma's, dilemma's. Ik ga morgen naar een verjaardag. Alleen. Tot het moment dat ik er ben natuurlijk. Maar hoe telt dat dan?
Ik ga alleen. En kom die vrienden daar tegen. Misschien niet meteen. Maar dan verstop ik me wel even in de garderobe. Of de wc. Of drink ik heel triest en alleen mijn vodka aan de bar.
pi_49010536
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:14 schreef Toeps het volgende:

[..]

Jeetje, heb jij een heel boek "leefregels en vooroordelen volgens A_N"? Lijkt me best wel beperkend en zo.
Nee gewoon normen en waarden zoals elk persoon. Ik durf ze alleen hardop uit te spreken terwijl de meeste andere mensen onzin uitkramen als "iedereen moet doen wat ie zelf wil" terwijl ze daar diep van binnen geen reet van menen. Mensen moeten helemaal niet doen wat ze zelf willen, mensen moeten doen wat ik wil. Dat dat niet altijd lukt is logisch maar daarom bewerk ik ook mensen op fora als Fok om ze mijn mening en wil op te dringen.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:19:04 #267
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49010567
Misschien moet jij eens niet voor andere mensen denken.
En misschien moet ik maar eens gaan borrelen. Met collega's.
pi_49010574
quote:

[..]

Oh, vertel?
Kuddedier
pi_49010576
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:15 schreef base3ball het volgende:

[..]

Of je hebt een flauw gevoel voor humor of je hebt geen flauw benul hoe de echte wereld in elkaar zit....
Hoeveel volwassen ken jij die alleen naar Disneyland zijn geweest? Ik geen gelukkig. Maar zie hiervoor ook mijn topic over gestoorde mensen op Fok.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:19:41 #270
Great Dictator.
pi_49010581
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:10 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Nee, als je in de stad loopt, honger/trek hebt en je gaat dan iet ergens wat eten, maar eerst naar huis omdat je anders, godverbiede, alleen ergens iets te eten bestelt, dan ben je een raar figuur.

Als je je zo ontzettend laat leiden door wat anderen van je zouden kunnen denken, wat voor een schijnvrijheid denk je dan te hebben? Van de sociale regels die jij mensen op wenst te leggen zou een fundamentalistische ayatollah nog stijl van achterover slaan.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:19:42 #271
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49010582
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:17 schreef American_Nightmare het volgende:
Nee gewoon normen en waarden zoals elk persoon. Ik durf ze alleen hardop uit te spreken terwijl de meeste andere mensen onzin uitkramen als "iedereen moet doen wat ie zelf wil" terwijl ze daar diep van binnen geen reet van menen. Mensen moeten helemaal niet doen wat ze zelf willen, mensen moeten doen wat ik wil. Dat dat niet altijd lukt is logisch maar daarom bewerk ik ook mensen op fora als Fok om ze mijn mening en wil op te dringen.
Game lost, dude.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:19:52 #272
140245 base3ball
State Of Mind
pi_49010589
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:17 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ah de bevestiging dat het hier gaat om een flauw gevoel voor humor
www.xi-online.nl
pi_49010643
Vriendinnen van mij willen nog altijd (zijn rond de 30!) nergens alleen binnenkomen.
Desnoods wachten ze buiten op hun stapmaatjes om dan samen naar binnen te gaan.
Waar ben je dan bang voor zeg...
pi_49010653
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:19 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hoeveel volwassen ken jij die alleen naar Disneyland zijn geweest? Ik geen gelukkig. Maar zie hiervoor ook mijn topic over gestoorde mensen op Fok.
Ik minstens 5. We gaan ook wel eens met z'n allen naar Disneyland hoor. Ik ken ook mensen die een hele dag alleen met de trein gaan. Of alleen op vakantie. Of alleen naar de film, alleen naar het theater of alleen naar de kermis.

Maarre, ik krijg een beetje het brugklasgevoel hier. Allemaal in dezelfde schoenen en spijkerbroek, anders zijn we niet cool en horen we er niet bij hoor!

Serieus, wat is jóuw probleem als iemand ánders een dagje alleen weg gaat?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:22:06 #275
140245 base3ball
State Of Mind
pi_49010666
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:19 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om je disney opmerking, maar om al je opmerkingen. Dat iedereen maar te pas en te onpas iets samen moet doen dat is onzin. Het komt weleens beter uit om iets alleen te doen. En soms is het gewoon prettiger om in je eentje iets te doen. Maar ja ik heb dan ook geen normen en waarden he
www.xi-online.nl
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:22:58 #276
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49010696
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Vriendinnen van mij willen nog altijd (zijn rond de 30!) nergens alleen binnenkomen.
Vooral voor jezelf, en de reacties die je zou wekken.

Ik zeg: psychiater. Rare figuren...
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:24:47 #277
Great Dictator.
pi_49010740
Ik ga een Guinness halen in de kroeg. Alleen. Al denk ik dat er vast wel wat bekenden binnen komen vallen. Als ik al niet die bekende ben die binnen komt vallen terwijl er al iemand anders zit .
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:26:20 #278
140245 base3ball
State Of Mind
pi_49010781
Ik ga maar eens alleen de hond uitlaten. Of zal ik even de buren vragen of ze mee lopen, anders krijg je al die rare blikken
www.xi-online.nl
pi_49010837
Ik ga zo maar eens sporten. Dat schijnt dan weer wél alleen te mogen geloof ik.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:30:26 #280
140245 base3ball
State Of Mind
pi_49010909
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:27 schreef Toeps het volgende:
Ik ga zo maar eens sporten. Dat schijnt dan weer wél alleen te mogen geloof ik.
Niet als je vandaag al iets anders in je eentje hebt gedaan, anders doe je weer teveel dingen in je eentje. Voor je het weet krijg je nog een boete.
www.xi-online.nl
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 mei 2007 @ 17:30:29 #281
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_49010913
Toen ik landelijk werkte moest ik vaak een aantal dagen ergens naartoe en dan zit je in een hotel. Dan ging ook echt wel alleen naar de bios, alleen uit eten etc etc.

Alleen uit eten gaan vinden mensen wel raar. Zo kreeg ik ooit in Den Bosch de vraag 'of de rest van het gezelschap zo kwam'. Toen ik daar op antwoordde dat ik al met al m'n vrienden was, kreeg ik een hele rits verontschuldigingen.. .
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:31:00 #282
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49010925
Ik ga eens lekker in me uppie naar de plee.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 17:33:24 #283
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_49010991
Maar misschien dat ik een vriend vraag om mijn kont af te vegen.
pi_49011453
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik ga een Guinness halen in de kroeg. Alleen. Al denk ik dat er vast wel wat bekenden binnen komen vallen. Als ik al niet die bekende ben die binnen komt vallen terwijl er al iemand anders zit .
Hier zitten alleen schizofrene drugsgebruikers alleen aan de bar.
pi_49011491
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:30 schreef Kreator het volgende:
Toen ik landelijk werkte moest ik vaak een aantal dagen ergens naartoe en dan zit je in een hotel. Dan ging ook echt wel alleen naar de bios, alleen uit eten etc etc.

Alleen uit eten gaan vinden mensen wel raar. Zo kreeg ik ooit in Den Bosch de vraag 'of de rest van het gezelschap zo kwam'. Toen ik daar op antwoordde dat ik al met al m'n vrienden was, kreeg ik een hele rits verontschuldigingen.. .
Ja zo'n restauranthouder baalt ook als er 1 iemand gaat zitten vreten terwijl aan dezelfde tafel 2, 3 of zelfs 4 mensen kunnen zitten.
pi_49013218
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:49 schreef American_Nightmare het volgende:

Ja zo'n restauranthouder baalt ook als er 1 iemand gaat zitten vreten terwijl aan dezelfde tafel 2, 3 of zelfs 4 mensen kunnen zitten.
ja, alle restaurants zitten altijd zo nokvol hé, dat er aan een andere tafel geen groepje meer kan zitten . een tafel met één persoon is nog altjid beter dan een lege tafel
pi_49013302
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:42 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

ja, alle restaurants zitten altijd zo nokvol hé, dat er aan een andere tafel geen groepje meer kan zitten . een tafel met één persoon is nog altjid beter dan een lege tafel
Goede restaurants wel ja. Maar ja als je sociaal gehandicapt bent dan heb je ook geen goede baan en geen geld voor een fatsoenlijk restaurant dus op zich heb je daarin wel weer gelijk.
pi_49013525
Eigenlijk gaat dit nergens over. Als je wat wilt doen moet je het doen. Als niemand anders mee wilt doen dan moet je het maar alleen doen. Als je steeds op andere mensen blijf wachten blijf je je hele leven wachten.

Specifiek over de bios, waar ik woon (adam) zie ik wel vaker mensen alleen naar de bios gaan (doe ik zelf ook vaak). Vooral sinds dat pathe pas ingevoerd is. Het wordt volgens mij niet echt gezien als een taboe. Je gaat naar de film om een fllm te kijken, niet om dat hele ding in de zaal te analyseren met vriend(innen).

Het enige wat wel naar is als je naar de bios gaat is dat er na de film weinig te doen is. Je gaat niet gauw op vrijdag avond in je eentje ergens wat drinken of zo.
pi_49013557
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:48 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hier zitten alleen schizofrene drugsgebruikers alleen aan de bar.
Jij en je vrienden dus.
pi_49013560
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 18:45 schreef American_Nightmare het volgende:

Goede restaurants wel ja. Maar ja als je sociaal gehandicapt bent dan heb je ook geen goede baan en geen geld voor een fatsoenlijk restaurant dus op zich heb je daarin wel weer gelijk.
dan wordt het tijd dat jij eens een deftige job zoekt, want blijkbaar heb je nog nooit een goed restaurant van binnen gezien.
pi_49013640
quote:

[..]

Jij hebt echt een heel wereldvreemd beeld van alles.

Ik denk dat jij geen eens vrienden hebt en uit frustratie zit je hier de irritante puber uit te hangen.

Maar het geeft niks hoor, we hebben op FOK! wel vaker van die zielige figuren gehad.

Niet in je polsjes snijden, hè, anders wordt de vloer vies.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 18:57:54 #292
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_49013724
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 17:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Precies .
Aan de andere kant is het ook wel stom om in je eentje entree te betalen in een discotheek of ergens anders waar je entreegeld moet betalen terwijl de rest op het moment suprème smst dat ze toch maar niet komen
Sowiezo, als je als redelijk aantrekkelijk persoon op een terrasje gaat zitten in je eentje, ben je toch nooit lang alleen.. of zie ik dat nou verkeerd
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Official ESF Kreviewer vrijdag 4 mei 2007 @ 19:02:06 #293
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_49013886
quote:

[..]

..als je een slechte baan hebt, zit je niet zo snel landelijk in hotels hoor. . Het was gewoon een gemiddeld restaurant waar je 20 euro betaalt voor een standaard gerecht en het was woensdagavond laat, dus het interesseerde ze geen reet dat ik er alleen was, op het feit na dat ze dacht dat ik niet alleen zou gaan eten.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 19:53:24 #294
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_49016198
In je eentje lunchen In m'n eentje reizen heb ik ook meerdere keren gedaan, wordt je alleen maar zelfstandig van
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_49017588
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 19:53 schreef Scandalous het volgende:
In je eentje lunchen In m'n eentje reizen heb ik ook meerdere keren gedaan, wordt je alleen maar zelfstandig van
Wat moet je met zelfstandig worden als je een goede relatie hebt?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:27:45 #296
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_49017673
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:25 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wat moet je met zelfstandig worden als je een goede relatie hebt?
Dus als je een relatie hebt moet je hulpeloos zijn?
pi_49017722
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:27 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Dus als je een relatie hebt moet je hulpeloos zijn?
Dus als je nooit alleen op reis gaat of alleen naar de bios gaat ben je hulpeloos?
  vrijdag 4 mei 2007 @ 20:30:34 #298
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_49017793
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:29 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Dus als je nooit alleen op reis gaat of alleen naar de bios gaat ben je hulpeloos?
Dat zei ik nergens Ik zie alleen niet wat zelfstandig zijn te maken heeft met of je een relatie hebt of niet.
pi_49017798
Zo, net terug van eten met vrienden. Alhoewel ik wel het eerst was en dus zeker een kwartier zielig ben geweest .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_49017827
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 20:29 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

nee, maar als je het soms wel doet, ben je volgens jou zielig.

waarom zo 1 richtings rigide, meneer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')