Het is een gunst van de uitbater dat je op zijn terras mag zitten, niet een recht. Als ik een terras had dan kwam er een bordje met 'geen alleenstaanden toegestaan' erboven.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:08 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mag ik ook eens even uitrusten en zitten als ik een hele dag aan het shoppen ben![]()
kutquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
alleen met de vrienden die je ter plaatse maakt.
Dat je dan alleen uit eten gaan is logisch, maar ook meer van de nood een deugd maken. Alleen uit eten gaan in je eigen woonplaats slaat natuurlijk nergens op. Dan ben je echt een raar figuur.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:06 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
man, wat heb jij toch oogkleppen![]()
is alleen op zakenreis gaan ook zielig dan, of zou je dan al je vriendjes meenemen? waarschijnlijk eet je dan alleen op je hotelkamer omdat je te bang bent om naar buiten gezellig te gaan eten.
Ook toen ik vroeger moest gaan pleiten ver van mijn woonplaats, ging ik regelmatig alleen gaan eten. Nooit rare blikken gehad, en heerlijk ontspannend. En mijn vrienden hebben ook een leven, ik ga ze niet gaan bellen om eens 200 km te rijden omdat ik niet alleen durf eten![]()
Ligt eraan in welk land en of je man of vrouw bent. Als vrouw in bepaalde landen alleen op een terras is vragen om.... you know.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:06 schreef teamlead het volgende:
[..]
enne.. als ik dan daar ben.. mag ik dan ook op een terras gaan zitten
Oh gelukkig! Het mág van meneer A_N!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:01 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat is niet echt een vakantie, maar meer een soort werkbezoek; dat mag natuurlijk wel.
Alleen naar Disney als volwassenequote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:11 schreef Toeps het volgende:
[..]
Oh gelukkig! Het mág van meneer A_N!
Ik ben een aantal keer alleen naar Disney geweest. En dat was heel leuk.Ik ken wel een aantal mensen die daar werken, die zie ik dan ook eventjes, maar voor de rest.... Rust! Gewoon doen waar je zelf zin in hebt, en gewoon heerlijk tot rust komen. Maar dat mag je best triest vinden hoor. Daar voel ik me heus niet door beperkt.
Jeetje, heb jij een heel boek "leefregels en vooroordelen volgens A_N"? Lijkt me best wel beperkend en zo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:12 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Alleen naar Disney als volwassenedat vind ik meer iets voor pedofielen.
Blijkbaar mogen mensen die in hun eentje gaan shoppen de hele dag niet zittenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:08 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
mag ik ook eens even uitrusten en zitten als ik een hele dag aan het shoppen ben![]()
Hey, ik doe met je mee. Wel op een andere plek natuurlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die hype heb ik altijd al suf gevonden, dus wederom: no thanks.
Ik denk dat ik morgen weer eens even lekker in mijn uppie op een terrasje ga brunchen.
Maar ga je alleen met vrienden op stap, of ga je met iemand samen die vrienden opzoeken?quote:Gelukkig ga ik vanavond met vrienden op stap, dus ben ik weer in evenwicht.
Of je hebt een flauw gevoel voor humor of je hebt geen flauw benul hoe de echte wereld in elkaar zit....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:12 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Alleen naar Disney als volwassenedat vind ik meer iets voor pedofielen.
Kijk kijk, de achilleshiel. Een waar kuddedier, zoals ik al schreef. De trots van de middelmaat. Nog even en je steekt de loftrompet over Vinex-locaties.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Dat je dan alleen uit eten gaan is logisch, maar ook meer van de nood een deugd maken. Alleen uit eten gaan in je eigen woonplaats slaat natuurlijk nergens op. Dan ben je echt een raar figuur.
St. Petersburg ligt nog steeds in Ruslandquote:
Man.quote:of je man of vrouw bent. Als vrouw in bepaalde landen alleen op een terras is vragen om.... you know.
Je hebt je troef toch niet al een keer gebruikt hequote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
St. Petersburg ligt nog steeds in Rusland
[..]
Man.
mag ut? mag ut? ah toe?
Goed plan! Do not disturb me and my brunch!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:14 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Hey, ik doe met je mee. Wel op een andere plek natuurlijk.
Ik ga alleen. En kom die vrienden daar tegen. Misschien niet meteen. Maar dan verstop ik me wel even in de garderobe. Of de wc. Of drink ik heel triest en alleen mijn vodka aan de bar.quote:Maar ga je alleen met vrienden op stap, of ga je met iemand samen die vrienden opzoeken?
Dilemma's, dilemma's. Ik ga morgen naar een verjaardag. Alleen. Tot het moment dat ik er ben natuurlijk. Maar hoe telt dat dan?
Nee gewoon normen en waarden zoals elk persoon. Ik durf ze alleen hardop uit te spreken terwijl de meeste andere mensen onzin uitkramen als "iedereen moet doen wat ie zelf wil" terwijl ze daar diep van binnen geen reet van menen. Mensen moeten helemaal niet doen wat ze zelf willen, mensen moeten doen wat ik wil. Dat dat niet altijd lukt is logisch maar daarom bewerk ik ook mensen op fora als Fok om ze mijn mening en wil op te dringen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:14 schreef Toeps het volgende:
[..]
Jeetje, heb jij een heel boek "leefregels en vooroordelen volgens A_N"? Lijkt me best wel beperkend en zo.
Hoeveel volwassen ken jij die alleen naar Disneyland zijn geweest? Ik geen gelukkig. Maar zie hiervoor ook mijn topic over gestoorde mensen op Fok.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:15 schreef base3ball het volgende:
[..]
Of je hebt een flauw gevoel voor humor of je hebt geen flauw benul hoe de echte wereld in elkaar zit....
Nee, als je in de stad loopt, honger/trek hebt en je gaat dan iet ergens wat eten, maar eerst naar huis omdat je anders, godverbiede, alleen ergens iets te eten bestelt, dan ben je een raar figuur.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dat je dan alleen uit eten gaan is logisch, maar ook meer van de nood een deugd maken. Alleen uit eten gaan in je eigen woonplaats slaat natuurlijk nergens op. Dan ben je echt een raar figuur.
Game lost, dude.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:17 schreef American_Nightmare het volgende:
Nee gewoon normen en waarden zoals elk persoon. Ik durf ze alleen hardop uit te spreken terwijl de meeste andere mensen onzin uitkramen als "iedereen moet doen wat ie zelf wil" terwijl ze daar diep van binnen geen reet van menen. Mensen moeten helemaal niet doen wat ze zelf willen, mensen moeten doen wat ik wil. Dat dat niet altijd lukt is logisch maar daarom bewerk ik ook mensen op fora als Fok om ze mijn mening en wil op te dringen.
Ah de bevestiging dat het hier gaat om een flauw gevoel voor humorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:17 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nee gewoon normen en waarden zoals elk persoon. Ik durf ze alleen hardop uit te spreken terwijl de meeste andere mensen onzin uitkramen als "iedereen moet doen wat ie zelf wil" terwijl ze daar diep van binnen geen reet van menen. Mensen moeten helemaal niet doen wat ze zelf willen, mensen moeten doen wat ik wil. Dat dat niet altijd lukt is logisch maar daarom bewerk ik ook mensen op fora als Fok om ze mijn mening en wil op te dringen.
Ik minstens 5.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hoeveel volwassen ken jij die alleen naar Disneyland zijn geweest? Ik geen gelukkig. Maar zie hiervoor ook mijn topic over gestoorde mensen op Fok.
Het gaat niet alleen om je disney opmerking, maar om al je opmerkingen. Dat iedereen maar te pas en te onpas iets samen moet doen dat is onzin. Het komt weleens beter uit om iets alleen te doen. En soms is het gewoon prettiger om in je eentje iets te doen. Maar ja ik heb dan ook geen normen en waarden hequote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:19 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hoeveel volwassen ken jij die alleen naar Disneyland zijn geweest? Ik geen gelukkig. Maar zie hiervoor ook mijn topic over gestoorde mensen op Fok.
Vooral voor jezelf, en de reacties die je zou wekken.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Vriendinnen van mij willen nog altijd (zijn rond de 30!) nergens alleen binnenkomen.
Desnoods wachten ze buiten op hun stapmaatjes om dan samen naar binnen te gaan.
Waar ben je dan bang voor zeg...
Niet als je vandaag al iets anders in je eentje hebt gedaan, anders doe je weer teveel dingen in je eentje. Voor je het weet krijg je nog een boete.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:27 schreef Toeps het volgende:
Ik ga zo maar eens sporten. Dat schijnt dan weer wél alleen te mogen geloof ik.
Hier zitten alleen schizofrene drugsgebruikers alleen aan de bar.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Ik ga een Guinness halen in de kroeg. Alleen. Al denk ik dat er vast wel wat bekenden binnen komen vallen. Als ik al niet die bekende ben die binnen komt vallen terwijl er al iemand anders zit.
Ja zo'n restauranthouder baalt ook als er 1 iemand gaat zitten vreten terwijl aan dezelfde tafel 2, 3 of zelfs 4 mensen kunnen zitten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:30 schreef Kreator het volgende:
Toen ik landelijk werkte moest ik vaak een aantal dagen ergens naartoe en dan zit je in een hotel. Dan ging ook echt wel alleen naar de bios, alleen uit eten etc etc.
Alleen uit eten gaan vinden mensen wel raar. Zo kreeg ik ooit in Den Bosch de vraag 'of de rest van het gezelschap zo kwam'. Toen ik daar op antwoordde dat ik al met al m'n vrienden was, kreeg ik een hele rits verontschuldigingen...
ja, alle restaurants zitten altijd zo nokvol hé, dat er aan een andere tafel geen groepje meer kan zittenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:49 schreef American_Nightmare het volgende:
Ja zo'n restauranthouder baalt ook als er 1 iemand gaat zitten vreten terwijl aan dezelfde tafel 2, 3 of zelfs 4 mensen kunnen zitten.
Goede restaurants wel ja. Maar ja als je sociaal gehandicapt bent dan heb je ook geen goede baan en geen geld voor een fatsoenlijk restaurant dus op zich heb je daarin wel weer gelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:42 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja, alle restaurants zitten altijd zo nokvol hé, dat er aan een andere tafel geen groepje meer kan zitten. een tafel met één persoon is nog altjid beter dan een lege tafel
Jij en je vrienden dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:48 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hier zitten alleen schizofrene drugsgebruikers alleen aan de bar.
dan wordt het tijd dat jij eens een deftige job zoekt, want blijkbaar heb je nog nooit een goed restaurant van binnen gezien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Goede restaurants wel ja. Maar ja als je sociaal gehandicapt bent dan heb je ook geen goede baan en geen geld voor een fatsoenlijk restaurant dus op zich heb je daarin wel weer gelijk.
Jij hebt echt een heel wereldvreemd beeld van alles.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Goede restaurants wel ja. Maar ja als je sociaal gehandicapt bent dan heb je ook geen goede baan en geen geld voor een fatsoenlijk restaurant dus op zich heb je daarin wel weer gelijk.
Preciesquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:21 schreef cinnamongirl het volgende:
Vriendinnen van mij willen nog altijd (zijn rond de 30!) nergens alleen binnenkomen.
Desnoods wachten ze buiten op hun stapmaatjes om dan samen naar binnen te gaan.
Waar ben je dan bang voor zeg...
..als je een slechte baan hebt, zit je niet zo snel landelijk in hotels hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:45 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wat moet je met zelfstandig worden als je een goede relatie hebt?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:53 schreef Scandalous het volgende:
In je eentje lunchenIn m'n eentje reizen heb ik ook meerdere keren gedaan, wordt je alleen maar zelfstandig van
![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:25 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Wat moet je met zelfstandig worden als je een goede relatie hebt?
Dus als je nooit alleen op reis gaat of alleen naar de bios gaat ben je hulpeloos?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:27 schreef Scandalous het volgende:
[..]Dus als je een relatie hebt moet je hulpeloos zijn?
Dat zei ik nergensquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:29 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dus als je nooit alleen op reis gaat of alleen naar de bios gaat ben je hulpeloos?
nee, maar als je het soms wel doet, ben je volgens jou zielig.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:29 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Dus als je nooit alleen op reis gaat of alleen naar de bios gaat ben je hulpeloos?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |