Ik ga ervan uit dat dat over Hugh Grant gaat, aangezien je levend bewijs hebt gezien dat ik zelfs bij een dialoog nauwelijks een tweede persoon nodig heb?quote:Op zondag 29 april 2007 22:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat had ik nou nooit achter jou gezocht.
Bij een filmhuis is het vaak ook makkelijk een praatje met vreemden aan te knopen. In een Pathe gaat dat wat moeilijker, dat is toch wat minder knus.quote:Op maandag 30 april 2007 10:12 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik zou gewoon gaan en er schijt aan hebben. Ik vind bioscopen veel leuker met z'n tweeën of een groepje want dan kun je erover napraten.
Ik heb altijd het idee dat mensen die zich daar druk over maken, onzeker zijn of ook daadwerkelijk een klein sociaal leven hebben. Als je weet dat je gewoon een blij sociaal leven hebt, kan het je toch zeker geen kont schelen wat anonieme mensen in een zaal van jou vinden?quote:Op maandag 30 april 2007 13:03 schreef As_33 het volgende:
ZIjn reactie: dat KAN toch helemaal niet, dan kom ik zo zielig over. So what![]()
Ja, erg leuk inderdaad. De laatste maanden is er eens in de 4 weken geloof ik 'ZIn in Film' . Daar ben ik een aantal keer heen geweest, wel met vriendin, maar goed. Er zaten genoeg mensen in de zaal die lekker in hun uppie kwamen kijken omdat ze de film boeiend vonden.quote:Op maandag 30 april 2007 12:20 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Bij een filmhuis is het vaak ook makkelijk een praatje met vreemden aan te knopen. In een Pathe gaat dat wat moeilijker, dat is toch wat minder knus.
Ik weet niet of hier mensen uit omgeving Leiden komen, maar het Kijkhuis kan ik echt aanraden. Ademt een soort buurthuis-sfeer uit, de 'kassa' is een sigarendoosje, het draait op vrijwilligers en toch is de beeld- en geluidskwaliteit erg hoog. In de pauze geven ze je graag een rondleiding in het kamertje van de projector. En als de meerderheid van het publiek geen zin in pauze heeft, slaan ze die gewoon over
![]()
quote:Op zondag 29 april 2007 23:03 schreef Nosh het volgende:
En anders heb ik domweg genoeg aan mijn eigen gedachten, mijn eigen observaties, mijn eigen semi-autistische kleine wereldje. Zowel bij concerten als kroegen als disco's kan ik gewoon heel tevreden met mijn eigen aanwezigheid zijn.
Tuurlijk, iemand om tegen aan te ouwehoeren is ook goed, maar het is geen vereiste voor een goede avond.
Ja alleen concerten bezoeken...die 'stap' zou ik ook nog weleens willen zetten.quote:Op maandag 30 april 2007 17:34 schreef super-muffin het volgende:
tsja zo raar vind ik het niet. Ik wist niet eens dat er mensen zich over verbaasden, tot dat ik een paar weken geleden met een meisje naar de film ging, die moest lachen om een jongen die alleen zat.
Zelf heb ik er geen problemen mee. Ben ook een aantal maanden alleen naar een concert geweest, omdat niemand van mijn vrienden die band kent of goed vind. Best wel lekker, ff lekker alleen genieten, ipv met vrienden er over hebben hoe tof ze klinken.
Eigenlijk ben ik het helemaal eens met Nosh:
[..]
Een blij sociaal leven?quote:Op maandag 30 april 2007 13:47 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat mensen die zich daar druk over maken, onzeker zijn of ook daadwerkelijk een klein sociaal leven hebben. Als je weet dat je gewoon een blij sociaal leven hebt, kan het je toch zeker geen kont schelen wat anonieme mensen in een zaal van jou vinden?
Nóg erger is dan als je met een vriend naar de bios gaat, er een stel meiden achter je het grappig vinden om te vragen of wij soms homo zijnquote:Op zondag 29 april 2007 13:44 schreef Slarioux het volgende:
Erger is het nog als 2 jongens een stoel uit elkaar gaan zitten, zodat ze geen homostel lijken. Dat begon in de VS, maar zie je hier ook zo vaak
Hoe halen mensen het überhaupt in hun kop om dat te vragen?quote:Op maandag 30 april 2007 18:57 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Nóg erger is dan als je met een vriend naar de bios gaat, er een stel meiden achter je het grappig vinden om te vragen of wij soms homo zijn.
Dat is het niveau tegenwoordig.quote:Op maandag 30 april 2007 19:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe halen mensen het überhaupt in hun kop om dat te vragen?![]()
welke film was dat?quote:Op maandag 30 april 2007 19:36 schreef Scandalous het volgende:
Vind ik niks raars aan, als ik iemand alleen zie zitten denk ik heus niet dat het een kneus is ofzoIk heb het ook wel eens gedaan, liep ik in de stad en zag ik dat er een film draaide waar toch verder niemand in geinteresseerd is, dus ben ik in m'n eentje gegaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |