abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48889096
Ik zie wel vaak vreemden alleen naar de bios gaan.

Toch verdacht....
You don't need eyes to see, you need vision.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:24:20 #152
13554 Jernau.Morat.Gurgeh
Great Dictator.
pi_48889132
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
Alleen ergens lunchen in de stad is voor mij een van de lekkerste verwenmomentjes voor mezelf. Doe dat bijna elk weekend, gewapend met boek of tijdschrift.
Als ik in het weekend in de stad ben, pik ik vaak een zaterdageditie van de NRC mee, en ga ik in een rustig café lekker aan de bar met een biertje er bij de krant doorspitten.

Heerlijk is dat .
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:41:20 #153
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_48889691
Dat doe ik ook regelmatig .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  dinsdag 1 mei 2007 @ 14:59:56 #154
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_48890249
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Als ik in het weekend in de stad ben, pik ik vaak een zaterdageditie van de NRC mee, en ga ik in een rustig café lekker aan de bar met een biertje er bij de krant doorspitten.

Heerlijk is dat .
mensen die intelectueel het nrc zitten te lezen op een manier van: kijk mij slim zijn.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:03:30 #155
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_48890347
Precies, dat mensen gewoon willen weten wat er in staat is natuurlijk ondenkbaar.
pi_48890593
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:59 schreef Sargon het volgende:

[..]

mensen die intelectueel het nrc zitten te lezen op een manier van: kijk mij slim zijn.
Jij hebt een hopeloos egoprobleem he? .

Trouwens, winkelen doe ik sowieso *altijd* alleen. Ik ben een hel om mee te winkelen, omdat ik het eigenlijk vreselijk vind. Dat hele winkel in, winkel uit, kleding aan, kleding uit is niets voor mij en ik ben er ook zo snel mogelijk weer vanaf. Dus niet echt van wat je zegt 'een gezellig uitje' .
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:18:15 #157
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_48890822
quote:

[..]

...en alleen maar om jou te ergeren uiteraard

beetje onzeker, kind?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:21:59 #158
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48890941
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 14:23 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Ik zie wel vaak vreemden alleen naar de bios gaan.

Toch verdacht....
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:22:33 #159
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_48890965
quote:

[..]

irritant ja.. beetje gaan zitten showen dat ze kunnen lezen
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:22:56 #160
Great Dictator.
pi_48890979
quote:

[..]

Als ik het daarom zou doen dan ging ik wel met de Times op het terras zitten.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 15:36:31 #161
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_48891455
Alleen naar de bios heb ik nog nooit gedaan, maar ga tegenwoordig veel naar cabaret enzo. Vrienden van mij vinden dit niet leuk of hebben t geld er gewoon niet altijd voor over. En ik wil die shows gewoon zien. Dus ga ik tegenwoordig vaak alleen.
De eerste keer is wel vreemd en in de pauzes voel je je toch beetje eenling, wantja wat moet je doen. Maar als ik naar huis ga heb ik toch een erg leuke avond gehad en beter dan wanneer ik thuis was gebleven.

Onlangs ook 2x alleen uitgeweest. Beetje danscafe achtig ding waar ik zoweizo elk weekend te vinden ben met een vriendin. Zij kon niet (ziek enzo), maar ik wil uit, dansen!!! Ondanks dat je er niet veel mensen kent (op barpersoneel na dan) heb ik me ontzettend goed vermaakt.

Toch zie je dat veel mensen je raar aankijken en denken, die is zielig. Dat is wel jammer
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:55:22 #162
135430 Sargon
pi_48894216
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:18 schreef Abbadon het volgende:

[..]

...en alleen maar om jou te ergeren uiteraard

beetje onzeker, kind?
Nee hoor, ik lach erom. Ik prik zo door dat flinter dunne laagje schijn heen.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 16:56:22 #163
135430 Sargon
pi_48894260
ik kan je overgens een goede kapper aanraden
pi_48894409
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:56 schreef Sargon het volgende:
ik kan je overgens een goede kapper aanraden
Ik kan je aanraden om voortaan maar gewoon weg te blijven met je nietszeggende kutposts. Als je de mogelijkheid om te kunnen posten wil blijven houden, that is.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:02:28 #165
135430 Sargon
pi_48894463
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik kan je aanraden om voortaan maar gewoon weg te blijven met je nietszeggende kutposts. Als je de mogelijkheid om te kunnen posten wil blijven houden, that is.
meteen weer beginnen met schelden
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:03:05 #166
Great Dictator.
pi_48894483
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 16:55 schreef Sargon het volgende:

[..]

Nee hoor, ik lach erom. Ik prik zo door dat flinter dunne laagje schijn heen.
Het zal me aan m'n reet roesten waar jij doorheen denkt te prikken, als je mij maar rustig m'n krantje laat lezen.
  dinsdag 1 mei 2007 @ 17:04:22 #167
135430 Sargon
pi_48894515
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 17:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:

[..]

Het zal me aan m'n reet roesten waar jij doorheen denkt te prikken, als je mij maar rustig m'n krantje laat lezen.
Waar mogelijk zal ik dat verhinderen.
pi_48905283
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 00:29 schreef Sargon het volgende:
alleen op vakantie, alleen uitgaan alleen naar de film alleen een broodje halen bij de bakker

ik vind het maar kansloos
Nee, je vindt het eng en je durft niet zonder je homies. Zeg dat dan gewoon in plaats van die semi-stoere opmerkingen.

Weet je wat echt kansloos is?

Zielig alleen thuis zitten omdat niemand met je mee wilde of kon.

Ik ga toch geen dingen laten omdat mijn vrienden allemaal verplicht naast hun drie-sterren vrieskistje op de Ikea-bank naar GTST zitten te loeren.

Bovendien, als ik bijv. naar een concert ga ben ik uitermate ongezellig gezelschap, ik ga namelijk voor de muziek en iedereen moet dan gewoon lekker zijn klep dicht houden. En als ik naar een tent ga waar ze ( de in jouw ogen kansloze) 80's en 90's draaien heeft ook niemand wat aan mij, want dan sta ik de hele avond op de dansvloer.

En ik kan je melden, dat zijn vaak de heerlijkste avonden.
pi_48907554
Naar bioscopen doordeweeks gaan als de hele zaal bijna leeg is is perfect om alleen naar toe te gaan! Zeker voor cultfilms.
pi_48907703
quote:
Op zondag 29 april 2007 16:24 schreef Kersje86 het volgende:
Zelf ga ik eigenlijks nooit meer naar de bios maar kijk wel vaak alleen een filmpje op de bank. Alleen naar de bios gaan, vanuit ander mans ogen vinden ze het sneu en zielig voor die persoon, maja ik bedoel als je met een groepje gaat... ben je toch eigenlijks toch ook stil tijdens de film? wat maakt het dus uit of je nou alleen of met een groepje gaat
Ja wie heeft er nou nog nooit in zijn eentje een film gezien thuis? Alleen eten doe ik ook wel eens, maar dan is het meestal na een zware avond trainen. Dan zoek ik gewoon een leuke tent op. Helemaal niks mis mee en ik ben er ook nog nooit op aangesproken.
ADHD-C
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:47:03 #171
167723 sanni
Acima de seu
pi_48908059
Deed "alleen naar de film gaan " ook weleens als ik zin had en in de stad was. Gasten die dat vreemd vinden is hetzelfde slag die ook niet alleen ergens naar binnen durven te lopen omdat ze het 'eng'vinden
te worden aangekeken door die types die altijd met iemand moeten zijn omdat ze zich anders geen houding weten te geven en het liefst met een capouchon weer richting huis vertrekken om online te vertellen hoe kut gasten zijn die "alleen uitgaan"
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:47:22 #172
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_48908077
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 15:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Alleen naar de bios heb ik nog nooit gedaan, maar ga tegenwoordig veel naar cabaret enzo. Vrienden van mij vinden dit niet leuk of hebben t geld er gewoon niet altijd voor over. En ik wil die shows gewoon zien. Dus ga ik tegenwoordig vaak alleen.
Kan ik begrijpen maar vind ik persoonlijk toch wat anders dan naar de bioscoop, al was het maar omdat je bij cabaret meer zoiets hebt van 'samen lachen' of zo. En omdat je niet zo in het donker zit als bij een film (hangt er vanaf maar regelmatig is dat zo).
  dinsdag 1 mei 2007 @ 23:51:18 #173
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_48911417
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:47 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Kan ik begrijpen maar vind ik persoonlijk toch wat anders dan naar de bioscoop, al was het maar omdat je bij cabaret meer zoiets hebt van 'samen lachen' of zo. En omdat je niet zo in het donker zit als bij een film (hangt er vanaf maar regelmatig is dat zo).
Klopt, alleen naar de bios is toegankelijker dan naar t theater. Het is een keuze die je maakt. Maar ik ben blij dat ik dit tegenwoordig doe. Vind het namelijk erg jammer dat ik dit niet eerder gedaan heb. Je loopt dan toch een hoop mis.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_48922102
Ik vind het een beetje triest staan als iemand alleen in een restaurant zit. Alleen in een kroeg om mensen te ontmoeten of te bezatten kan ik me nog voorstellen. Ik ga zelf alleen uit eten om bijvoorbeeld met iemand bij te kletsen (dus voor de gezelligheid) of speciale gebeurtenissen (meestal met de familie, verjaardagen, kerst). Als ik alleen uit eten ga zou ik na 5 minuten klaar zijn met het spelen op mn mobieltje en niet weten waar ik moet kijken dus weg gaan
pi_48922204
quote:
Op woensdag 2 mei 2007 12:09 schreef MooieBoot het volgende:
Ik vind het een beetje triest staan als iemand alleen in een restaurant zit. Alleen in een kroeg om mensen te ontmoeten of te bezatten kan ik me nog voorstellen. Ik ga zelf alleen uit eten om bijvoorbeeld met iemand bij te kletsen (dus voor de gezelligheid) of speciale gebeurtenissen (meestal met de familie, verjaardagen, kerst). Als ik alleen uit eten ga zou ik na 5 minuten klaar zijn met het spelen op mn mobieltje en niet weten waar ik moet kijken dus weg gaan
Een boek, tijdschrift of krant lezen gaat uitstekend tijdens het wegwerken van een maaltijd in een eetcafé hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')