Als ik in het weekend in de stad ben, pik ik vaak een zaterdageditie van de NRC mee, en ga ik in een rustig café lekker aan de bar met een biertje er bij de krant doorspitten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:28 schreef Copycat het volgende:
Alleen ergens lunchen in de stad is voor mij een van de lekkerste verwenmomentjes voor mezelf. Doe dat bijna elk weekend, gewapend met boek of tijdschrift.
mensen die intelectueel het nrc zitten te lezen op een manier van: kijk mij slim zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:24 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Als ik in het weekend in de stad ben, pik ik vaak een zaterdageditie van de NRC mee, en ga ik in een rustig café lekker aan de bar met een biertje er bij de krant doorspitten.
Heerlijk is dat.
Jij hebt een hopeloos egoprobleem he?quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:59 schreef Sargon het volgende:
[..]
mensen die intelectueel het nrc zitten te lezen op een manier van: kijk mij slim zijn.
...en alleen maar om jou te ergeren uiteraardquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:59 schreef Sargon het volgende:
[..]
mensen die intelectueel het nrc zitten te lezen op een manier van: kijk mij slim zijn.
quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:23 schreef Starfighter_Pilot het volgende:
Ik zie wel vaak vreemden alleen naar de bios gaan.
Toch verdacht....
irritant ja.. beetje gaan zitten showen dat ze kunnen lezenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:59 schreef Sargon het volgende:
[..]
Als ik het daarom zou doen dan ging ik wel met de Times op het terras zitten.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 14:59 schreef Sargon het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lach erom. Ik prik zo door dat flinter dunne laagje schijn heen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en alleen maar om jou te ergeren uiteraard![]()
beetje onzeker, kind?![]()
Ik kan je aanraden om voortaan maar gewoon weg te blijven met je nietszeggende kutposts. Als je de mogelijkheid om te kunnen posten wil blijven houden, that is.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:56 schreef Sargon het volgende:
ik kan je overgens een goede kapper aanraden
meteen weer beginnen met scheldenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan je aanraden om voortaan maar gewoon weg te blijven met je nietszeggende kutposts. Als je de mogelijkheid om te kunnen posten wil blijven houden, that is.
Het zal me aan m'n reet roesten waar jij doorheen denkt te prikken, als je mij maar rustig m'n krantje laat lezen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 16:55 schreef Sargon het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lach erom. Ik prik zo door dat flinter dunne laagje schijn heen.
Waar mogelijk zal ik dat verhinderen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 17:03 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Het zal me aan m'n reet roesten waar jij doorheen denkt te prikken, als je mij maar rustig m'n krantje laat lezen.
Nee, je vindt het eng en je durft niet zonder je homies. Zeg dat dan gewoon in plaats van die semi-stoere opmerkingen.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 00:29 schreef Sargon het volgende:
alleen op vakantie, alleen uitgaan alleen naar de film alleen een broodje halen bij de bakker
ik vind het maar kansloos
Ja wie heeft er nou nog nooit in zijn eentje een film gezien thuis? Alleen eten doe ik ook wel eens, maar dan is het meestal na een zware avond trainen. Dan zoek ik gewoon een leuke tent op. Helemaal niks mis mee en ik ben er ook nog nooit op aangesproken.quote:Op zondag 29 april 2007 16:24 schreef Kersje86 het volgende:
Zelf ga ik eigenlijks nooit meer naar de bios maar kijk wel vaak alleen een filmpje op de bank. Alleen naar de bios gaan, vanuit ander mans ogen vinden ze het sneu en zielig voor die persoon, maja ik bedoel als je met een groepje gaat... ben je toch eigenlijks toch ook stil tijdens de film? wat maakt het dus uit of je nou alleen of met een groepje gaat
Kan ik begrijpen maar vind ik persoonlijk toch wat anders dan naar de bioscoop, al was het maar omdat je bij cabaret meer zoiets hebt van 'samen lachen' of zo. En omdat je niet zo in het donker zit als bij een film (hangt er vanaf maar regelmatig is dat zo).quote:Op dinsdag 1 mei 2007 15:36 schreef Cuegirllie het volgende:
Alleen naar de bios heb ik nog nooit gedaan, maar ga tegenwoordig veel naar cabaret enzo. Vrienden van mij vinden dit niet leuk of hebben t geld er gewoon niet altijd voor over. En ik wil die shows gewoon zien. Dus ga ik tegenwoordig vaak alleen.
Klopt, alleen naar de bios is toegankelijker dan naar t theater. Het is een keuze die je maakt. Maar ik ben blij dat ik dit tegenwoordig doe. Vind het namelijk erg jammer dat ik dit niet eerder gedaan heb. Je loopt dan toch een hoop mis.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 22:47 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen maar vind ik persoonlijk toch wat anders dan naar de bioscoop, al was het maar omdat je bij cabaret meer zoiets hebt van 'samen lachen' of zo. En omdat je niet zo in het donker zit als bij een film (hangt er vanaf maar regelmatig is dat zo).
Een boek, tijdschrift of krant lezen gaat uitstekend tijdens het wegwerken van een maaltijd in een eetcafé hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2007 12:09 schreef MooieBoot het volgende:
Ik vind het een beetje triest staan als iemand alleen in een restaurant zit. Alleen in een kroeg om mensen te ontmoeten of te bezatten kan ik me nog voorstellen. Ik ga zelf alleen uit eten om bijvoorbeeld met iemand bij te kletsen (dus voor de gezelligheid) of speciale gebeurtenissen (meestal met de familie, verjaardagen, kerst). Als ik alleen uit eten ga zou ik na 5 minuten klaar zijn met het spelen op mn mobieltje en niet weten waar ik moet kijken dus weg gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |