abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 april 2007 @ 18:50:00 #1
177870 HenkFrietTent
Met pinda saus?
pi_48867732
Stinkende hoere buren.

Verhaal:

Onze buurvrouw die heeft 2 kinderen en een ex (zo'n lidl sjonnie). Nu wilt dat wijf der kinderen niet meer naar der ex sturen, omdat die ex zijn nieuwe vriendin die kinderen slaat (geef ze wat dat betreft wel gelijk). Nu smeert dat wijf hem (buurvrouw) met die kinderen naar de biebltiotheek, omdat het die ex zijn week is ofzo. Nu krijgt die schoft die kinderen niet mee, dus word er ruzie gemaakt. Wouten erbij enzo, bijna slaan (wel leuk) maar nu mijn klacht:

NIET SCHREEUWEN ALS IK BITTERBALLEN AAN HET ETEN BEN!

Dat irriteert mijn rust dat gegil. Als ze nou gingen vechten kon ik daar mijn bitter ballentjes eten, maar nu hoort het hele blok het. Kut aso's . Nu maar hopen dat ze gaan vechten.
Ik heet geen Henk.
pi_48867762
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:50 schreef HenkFrietTent het volgende:
Stinkende hoere buren.

Verhaal:

Onze buurvrouw die heeft 2 kinderen en een ex (zo'n lidl sjonnie). Nu wilt dat wijf der kinderen niet meer naar der ex sturen, omdat die ex zijn nieuwe vriendin die kinderen slaat (geef ze wat dat betreft wel gelijk). Nu smeert dat wijf hem (buurvrouw) met die kinderen naar de biebltiotheek, omdat het die ex zijn week is ofzo. Nu krijgt die schoft die kinderen niet mee, dus word er ruzie gemaakt. Wouten erbij enzo, bijna slaan (wel leuk) maar nu mijn klacht:

NIET SCHREEUWEN ALS IK BITTERBALLEN AAN HET ETEN BEN!

Dat irriteert mijn rust dat gegil. Als ze nou gingen vechten kon ik daar mijn bitter ballentjes eten, maar nu hoort het hele blok het. Kut aso's . Nu maar hopen dat ze gaan vechten.
Nou wat enorm leuk. Vooral voor die kinderen.
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_48867788
ik heb vanochtend ook een paar bitterballen verorbert ... en ik moet zeggen, een koekenpan met olijfolie pwnd boven een frituurpan!!!1
  maandag 30 april 2007 @ 18:53:04 #4
177870 HenkFrietTent
Met pinda saus?
pi_48867801
DIe kinderen schreeuwen hier om half 7 mij wakker met dat gejank dat de bal in onze tuin ligt! Ze zijn bang voor vuurwerk dus dit jaar maar even wat zwaarder spul halen voor die kut koters. Blijven die tenminste binnen dit oud en nieuw.
Ik heet geen Henk.
  maandag 30 april 2007 @ 18:53:23 #5
177870 HenkFrietTent
Met pinda saus?
pi_48867809
quote:
Op maandag 30 april 2007 18:52 schreef immortalsean het volgende:
ik heb vanochtend ook een paar bitterballen verorbert ... en ik moet zeggen, een koekenpan met olijfolie pwnd boven een frituurpan!!!1
Ik kan ze bakken in de snackbar
Ik heet geen Henk.
  Milf maandag 30 april 2007 @ 18:57:33 #6
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_48867899
Ksssst
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')