quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:39 schreef RickoKun het volgende:
verkapt ik-doe-uni-dus-ik-ben-ubah! topique!
IS DET ZO MISTOR?!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:06 schreef Viswijfje het volgende:
ik kan er echt niet tegen alsof mensen je dom noemen! wie bepaalt nou wat dom is??
ik heb dan wel geen uni gedaan maar wel mavo en ik was bij engels bevoorbeeld één van de besten!
Nederlands lag je niet zo ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:06 schreef Viswijfje het volgende:
ik kan er echt niet tegen alsof mensen je dom noemen! wie bepaalt nou wat dom is??
ik heb dan wel geen uni gedaan maar wel mavo en ik was bij engels bevoorbeeld één van de besten!
in het land van de blinden, is eenoog koning...quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:06 schreef Viswijfje het volgende:
Op mavo niveau, ja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:06 schreef Viswijfje het volgende:
Gelukkig voel jij je na het plaatsen van zo'n opmerking weer helemaal top he! Stomme pauper!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:14 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Op mavo niveau, ja.
Dat is net zo verstaanbaar als een kind van 2 met het syndroom van down.
Serieus...wat doe jij dan voor opleiding boekenwurm?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:14 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Op mavo niveau, ja.
Och, ik weet niet wat erger is. Een MAVO diploma of een sociale handicap.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:14 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Op mavo niveau, ja.
Een Mavo diploma.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Och, ik weet niet wat erger is. Een MAVO diploma of een sociale handicap.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:42 schreef Viswijfje het volgende:
ik dacht dat fok het land wel redelijk weer spiegelde! waarom is iedereen dan tegen mavo? alsof het hele land profesors is!!
Hoe naiefquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:42 schreef Viswijfje het volgende:
ik dacht dat fok het land wel redelijk weer spiegelde! waarom is iedereen dan tegen mavo? alsof het hele land profesors is!!
ik snap wel dat niet heel nederland een abonement voor fok heeft, maar in de docu zeiden ze dat ook dat zo'n beetje van alle soorten mensen op fok zitquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:53 schreef Shadowlyse het volgende:
Kijk eens aan een lager opgeleiden bash topicpopcorn pakt
En nu kijken wanneer de eerste reacties komen als: "een opleiding zegt eigenlijk ook niks"
"sommige kunnen anderen dingen goed (pijpen ofzo)![]()
Deze dames kunnen vast ook andere dingen heul goed![]()
Dat kan dan wel zo wezen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat opleiding t belangrijkste is is echt iets van hoogopgeleiden die op andere vlakken niet gelukkig zijn en dus maar op hun papiertje geilen!
tuurlijk mag je er trots op zijn wat je bereikt hebt, maar gun mij dat dan ook.. ik ben blij met me mavo-diploma, ik heb er zeker in me laatste jaar heeel hard voor moeten knokken en dat maakt t voor mij net zoveel waard als jou diploma van de universiteit!!!!
Wat lief je hapt volledigquote:Op dinsdag 24 april 2007 19:57 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat opleiding t belangrijkste is is echt iets van hoogopgeleiden die op andere vlakken niet gelukkig zijn en dus maar op hun papiertje geilen!
tuurlijk mag je er trots op zijn wat je bereikt hebt, maar gun mij dat dan ook.. ik ben blij met me mavo-diploma, ik heb er zeker in me laatste jaar heeel hard voor moeten knokken en dat maakt t voor mij net zoveel waard als jou diploma van de universiteit!!!!
Algemene ontwikkeling.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:44 schreef Viswijfje het volgende:
waarom zou ik 5 jaar op school gaan zitten als ik bevoorbeeld alleen maar kapster zou willen worden?
quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:59 schreef Danjall het volgende:
[..]
Dat kan dan wel zo wezen.
Maar ben je net zo content met het feit dat jij veel minder gaat verdienen ook al heb je harder gewerkt ?![]()
ja maar je toon van "sommige dingen kunnen andere heel goed" en dat andere wat je zei was erg naar vond ikquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:01 schreef Shadowlyse het volgende:
[..]
Wat lief je hapt volledigWaar zeg ik dat ik neerkijk op wat men lager opgeleiden noemt? Het was meer bedoeld als een constatering/voorspelling over de komende reacties.
![]()
ik geloof niet dat ik in dat jaar extra biologie en aardrijkskunde veel meer zou leren dan in een jaar hard werken, mensen leren kennen, sochtends het nieuws kijken etcquote:
zuchtquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:04 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ik in dat jaar extra biologie en aardrijkskunde veel meer zou leren dan in een jaar hard werken, mensen leren kennen, sochtends het nieuws kijken etc
Een jaar extra opleiding sluit uiteraard het leren kennen van mensen en kijken van het nieuws niet uitquote:Op dinsdag 24 april 2007 20:04 schreef Viswijfje het volgende:
ik geloof niet dat ik in dat jaar extra biologie en aardrijkskunde veel meer zou leren dan in een jaar hard werken, mensen leren kennen, sochtends het nieuws kijken etc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |