quote:Op dinsdag 24 april 2007 18:39 schreef RickoKun het volgende:
verkapt ik-doe-uni-dus-ik-ben-ubah! topique!
IS DET ZO MISTOR?!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:06 schreef Viswijfje het volgende:
ik kan er echt niet tegen alsof mensen je dom noemen! wie bepaalt nou wat dom is??
ik heb dan wel geen uni gedaan maar wel mavo en ik was bij engels bevoorbeeld één van de besten!
Nederlands lag je niet zo ?quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:06 schreef Viswijfje het volgende:
ik kan er echt niet tegen alsof mensen je dom noemen! wie bepaalt nou wat dom is??
ik heb dan wel geen uni gedaan maar wel mavo en ik was bij engels bevoorbeeld één van de besten!
in het land van de blinden, is eenoog koning...quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:06 schreef Viswijfje het volgende:
Op mavo niveau, ja.quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:06 schreef Viswijfje het volgende:
Gelukkig voel jij je na het plaatsen van zo'n opmerking weer helemaal top he! Stomme pauper!quote:Op dinsdag 24 april 2007 19:14 schreef MaximumRush het volgende:
[..]
Op mavo niveau, ja.
Dat is net zo verstaanbaar als een kind van 2 met het syndroom van down.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |