quote:Op zaterdag 28 april 2007 05:22 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik heb al mijn afspraken al moeten annuleren, zo zal ik vandaag gezellig met vrienden naar een soort klein festivalletje gaan met allerlei bandjes, dat gaat dus niet door omdat ik zelfs amper nog de trap op of af kan lopen.![]()
Die wandeling lijkt me niet echt slim.quote:Op zaterdag 28 april 2007 05:24 schreef DarkElf het volgende:
wat vervelend zeg
heb je al een lange wandeling geprobeerd gevolgd door een hete douche, warme melk en dan je bed in?
als dit blijft zou ik toch eens de HA bellen en vragen of hij een oplossing weet.
Als je al zolang wakker bent zou ik mezelf wel als spoedgeval durven bestempelen hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2007 05:30 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
HA is een idee, maar pas dinsdag weer te bereiken. (er zijn wel artsen te bereiken die weekenddienst draaien, maar dat is alleen voor spoedgevallen)
M'n lichaam is doodmoe, vooral m'n benen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 05:40 schreef SeLang het volgende:
Het is nu 5:40 in NL, dus een perfect tijdstip om een lekker lang stuk te gaan fietsen terwijl de vogeltjes fluiten
Joh bel die dokter es, dit klinkt helemaal niet goedquote:Op zaterdag 28 april 2007 05:48 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
M'n lichaam is doodmoe, vooral m'n benen.
Dus geen fietsen voor mij.
Nee, nog niet gelukt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 05:48 schreef Prospera het volgende:
Hopelijk is TS in slaap gevallen of anders onderweg naar een doktersdienst![]()
Die dienstdoende heeft dienst, is wakker en verveeld zich rot zonder jouw telefoontjequote:Op zaterdag 28 april 2007 05:50 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Nee, nog niet gelukt.
En ik gun de dienstdoende arts ook wat slaap, die ga ik echt niet om 5.45 zijn of haar nest uit trimmen op het spoednummer.![]()
Blijft me toch altijd boeien, is verslavende tv.quote:Op zaterdag 28 april 2007 05:55 schreef Sebasser het volgende:
Je kan ook discovery gaan kijken.
al die herhalingen val je ook wel snel van in slaap.
Heimwee ?quote:Op zaterdag 28 april 2007 05:57 schreef SeLang het volgende:
Op dit tijdstip moet je niet meer proberen te gaan slapen.
Bovendien wordt het een prachtige dag in NL.
Vanavond weer een herkansing
Dat niet, maar ik ben niet vergeten hoe mooi een zonnige lentedag in NL kan zijn, vooral s'morgensquote:
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op zaterdag 28 april 2007 06:12 schreef popolon het volgende:
100 uur wakker aan een stuk door.
Ja tuurlijk.
Heb het zelf vaker meegemaakt, maar dan met een middeltje tegen de slaap. Anders red ik dat neit.quote:Op zaterdag 28 april 2007 06:12 schreef popolon het volgende:
100 uur wakker aan een stuk door.
Ja tuurlijk.
Bron: http://www.rtl.nl/(/actue(...)6/43/slaapgebrek.xmlquote:Te weinig slapen kan dodelijk zijn, blijkt uit onderzoek van de universiteit in het Duitse Trier. Een mens kan weken zonder eten, maar zonder slaap is iemand binnen tien dagen dood.
Normaal gesproken kan dat niet.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:43 schreef spenky het volgende:
wat ook helpt is je computer uitzetten,, ik slaap super kut als mijn computer aanstaat... niet van eht geluid.. maar door de straling ofzo.. weet ook niet..
Het werd tijdquote:Op zaterdag 28 april 2007 08:44 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik ga nu bellen.
en? wat zei hij/zij?quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:44 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik ga nu bellen.
Een hormoon.quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:55 schreef staticdata het volgende:
Sex hebbenBij mannen wordt na de sex een symptoon aangemaakt waardoor ze moe worden
(tijdelijk dan)
Doen ze meestal binnen een half uur. Met een beetje pech wordt je afgewimpeld door de assistente, ik zou gewoon doorvragen naar de huisarts, daar wordt hij voor betaald.quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:52 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Assistente gaat nu overleg plegen met de huisarts, ik wordt straks teruggebeld.
Bedoel je niet hormoon?quote:Op zaterdag 28 april 2007 08:55 schreef staticdata het volgende:
Sex hebbenBij mannen wordt na de sex een symptoon aangemaakt waardoor ze moe worden
(tijdelijk dan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |