abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 april 2007 @ 20:39:23 #1
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_48751339
Die mensen snap ik niet.

Ik las laatst een nieuwspost over dat hoofddoekjes verboden zouden worden op één of andere gristenschool. Mooi dacht ik, een christenbashtopic. Maar wat schetst mijn verbazing, opeens zijn alle fokkers het met de gristenen eens. Blijkbaar zijn er een heleboel Nederlanders tegen hoofddoekjes en daar snap ik niets van.
Wat boeit het mij nou wat één of ander besnord wijf om haar hoofd heeft zitten? Ik heb er nog nooit kanker van gekregen of hooikoorts. Tevens heeft nog nooit iemand me proberen te slaan met een hoofddoekje.

Wat maken sommige mensen het zich toch moeilijk zeg . Zich overal maar aan ergeren..

P.S. blijf asjeblieft aardig tegen mij . Ik kan er ook niks aan doen dat ik een linkse allochtonenknuffelaar ben die de poorten van Arisch Nederland wil openzetten voor de islamofascistische horden en alle moordenaars en verkrachters met een werkstraf wil wegsturen .
Ik vind mezelf erg slim.
  donderdag 26 april 2007 @ 20:40:36 #2
105263 Litso
Interlectueel.
pi_48751395
Inderdaad. Als ze maar niet mijn baan inpikken.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
  donderdag 26 april 2007 @ 20:43:43 #3
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_48751532
Kijk, die vrouwen dragen hoofddoekjes om de mannen niet in de verleiding te brengen. Ergo, het dragen van een hoofddoekje betekent dus dat ik en heethol ben dat zich niet zou kunnen beheersen.
Het is dus gewoon beledigend.
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  Donald Duck held donderdag 26 april 2007 @ 20:43:50 #4
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_48751535
Als ik het bij iemand zie die aan het werk is vind ik het echt belachelijk. Sowieso vind ik de hoofddoek dom, maar op straat doen ze maar gewoon.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 26 april 2007 @ 20:44:50 #5
105263 Litso
Interlectueel.
pi_48751580
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:43 schreef Pikkebaas het volgende:
Kijk, die vrouwen dragen hoofddoekjes om de mannen niet in de verleiding te brengen. Ergo, het dragen van een hoofddoekje betekent dus dat ik en heethol ben dat zich niet zou kunnen beheersen.
Dat iemand zijn fiets op slot zet zie je ook als een persoonlijke belediging, namelijk dat jij een dief bent?
  donderdag 26 april 2007 @ 20:45:30 #6
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_48751612
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:43 schreef Pikkebaas het volgende:
Kijk, je kan je dus beledigd gaan voelen, of..... Je haalt je schouders op.

Ik kies voor het tweede.
Ik vind mezelf erg slim.
pi_48751646
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:39 schreef Victor_Eremita het volgende:
P.S. blijf asjeblieft aardig tegen mij . Ik kan er ook niks aan doen dat ik een linkse allochtonenknuffelaar ben die de poorten van Arisch Nederland wil openzetten voor de islamofascistische horden en alle moordenaars en verkrachters met een werkstraf wil wegsturen .
Je geeft het antwoord zelf al, Nederland moet Arisch blijven.
  donderdag 26 april 2007 @ 20:46:38 #8
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_48751655
Ik snap al dat gezeik om hoofddoekjes ook niet. Veel van die meiden kiezen er zelf voor om het te dragen, net als veel christenen er voor kiezen een kruisje te dragen of whatever.

Mensen moeten gewoon altijd wat te zeiken hebben, en dan gaan ze maar op minderheden zeiken
  donderdag 26 april 2007 @ 20:47:58 #9
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_48751709
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:46 schreef Tsurany het volgende:

[..]

En dat bereikt men door op internetfora over hoofddoekjes te gaan zeuren?
Ik vind mezelf erg slim.
  donderdag 26 april 2007 @ 20:48:13 #10
105263 Litso
Interlectueel.
pi_48751718
quote:

[..]

Ja, want Ariërs zijn superieur
  donderdag 26 april 2007 @ 20:48:15 #11
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48751719
Heb nergens last van. Niet van hoofddoekjes, niet van burka's, niet van kruisjes, rozenkransen, tulbanden of wat dan ook. Snap sowieso niet waar al dat gezeik vandaan komt. Laat die mensen toch in hun geloof. Kijk de andere kant op als het je stoort ofzo.
(Un)masking for the greater good.
  donderdag 26 april 2007 @ 20:48:30 #12
105263 Litso
Interlectueel.
pi_48751722
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:47 schreef Victor_Eremita het volgende:

[..]

Ze omleggen is nog verboden.
  donderdag 26 april 2007 @ 20:50:04 #13
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48751777
quote:

[..]

Wat een enge denkbeelden heb je.
pi_48751822
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:44 schreef Litso het volgende:

[..]

Dat iemand zijn fiets op slot zet zie je ook als een persoonlijke belediging, namelijk dat jij een dief bent?
Goede vergelijking

Vergelijk het dan met het binnengaan van een winkel alwaar je merkbaar in de gaten wordt gehouden omdat het personeel vermoedt dat je er bent om iets te jatten. Dat voelt als een belediging, of niet?
Big dick.
pi_48751872
de TP zal ook eens niet uit Nijmegen komen heh, het staphorst van de linkse wereld

Ik zou zeggen

kom hier in Rotterdam wonen dan snap je het

ik wil Nederland zien, geen arabie
  donderdag 26 april 2007 @ 20:53:08 #16
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_48751882
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:51 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Goede vergelijking

Vergelijk het dan met het binnengaan van een winkel alwaar je merkbaar in de gaten wordt gehouden omdat het personeel vermoedt dat je er bent om iets te jatten. Dat voelt als een belediging, of niet?
Ja, maar ook die vergelijking vind ik behoorlijk vergezocht. Bovendien is een hoofddoekje dragen meer een gewoonte dan een manier om hordes geile mannen van je af te houden.
Ik vind mezelf erg slim.
pi_48751932
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:48 schreef Natalie het volgende:
Heb nergens last van. Niet van hoofddoekjes, niet van burka's, niet van kruisjes, rozenkransen, tulbanden of wat dan ook. Snap sowieso niet waar al dat gezeik vandaan komt. Laat die mensen toch in hun geloof. Kijk de andere kant op als het je stoort ofzo.
  donderdag 26 april 2007 @ 20:54:23 #18
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_48751933
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:52 schreef noorschehammer het volgende:
de TP zal ook eens niet uit Nijmegen komen heh, het staphorst van de linkse wereld

Ik zou zeggen

kom hier in Rotterdam wonen dan snap je het

ik wil Nederland zien, geen arabie
Ik kom wel eens in Rotterdam en ja dan zie ik veel mensen met een kleurtje. Ik zie het probleem daarin echter niet.
Ik vind mezelf erg slim.
pi_48751962
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:54 schreef Victor_Eremita het volgende:

[..]

Ik kom wel eens in Rotterdam en ja dan zie ik veel mensen met een kleurtje. Ik zie het probleem daarin echter niet.
Ik dacht dat het topic over hoofddoekjes>religie ging en niet over rassen
pi_48751973
Wat ze thuis doen moeten ze zelf weten.... maar het gaat om het principe.... wij mogen geen petje op op de pasfoto maar zij wel een hoofddoekje... dat is gewoon raar... daarnaast is het in Turkije zelf verboden een hoofddoekje te dragen... Nederland is dus gewoon een raar land! Ik ben dus niet tegen een hoofddoekje maar wel tegen de prinipes die er aan vast kleven
pi_48751993
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:47 schreef Victor_Eremita het volgende:

[..]

Nee, daar hebben we van die leuke hokjes voor waar ze in kunnen douchen.
pi_48752009
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:48 schreef Natalie het volgende:
Nee logisch

je woont in ASSEN

daar zitten nauwelijks moslims laat staan andere buitenlandse culturen en religies
pi_48752012
Ik heb geen last van hoofddoekjes, ik heb last van de ideologie erachter, Tot een tijdje terug waren hoofddoekjes geen issue, maar de laatste 10 jaar neemt het hoofddoek gebruik met sprongen toe.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_48752047
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:48 schreef Litso het volgende:

[..]

Ze omleggen is nog verboden.
helaasch
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 26 april 2007 @ 20:58:16 #25
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_48752079
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:55 schreef HellRaver het volgende:
Wat ze thuis doen moeten ze zelf weten.... maar het gaat om het principe.... wij mogen geen petje op op de pasfoto maar zij wel een hoofddoekje... dat is gewoon raar... daarnaast is het in Turkije zelf verboden een hoofddoekje te dragen... Nederland is dus gewoon een raar land! Ik ben dus niet tegen een hoofddoekje maar wel tegen de prinipes die er aan vast kleven
In Turkije is het niet verboden om een hoofddoekje te dragen. Volgens mij alleen bij openbare functies en op onderwijsinstellingen. Bovendien is Turkije daarin het enige land op deze planeet (samen met Frankrijk op scholen). Welk land is er dan vreemd? Nogmaals, wat is er zo afschuwelijk aan een lapje stom om iemands hoofd?

Als je zo jaloers bent dat zij wél iets op hun hoofd mogen zetten op een of ander suf fotootje zet jij toch ook gewoon een hoofddoek op?
Ik vind mezelf erg slim.
  donderdag 26 april 2007 @ 20:59:39 #26
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_48752123
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:56 schreef longinus het volgende:
Tot een tijdje terug waren hoofddoekjes geen issue, maar de laatste 10 jaar neemt het hoofddoek gebruik met sprongen toe.
Daar heb ik niks van gemerkt, maar misschien wil je je uitleggen?
Ik vind mezelf erg slim.
pi_48752131
hoofddoekjes vind ik an sich niet zo heel erg, maar wel waar ze voor staan (onderdrukking), de onzinnigheid er van (staat niet in koran ed)

wel vind ik een burka storend, of zwaar gesluierd, gewoon omdat je niet ziet wie je voor je hebt, net zoals wanneer iemand met een motorhelm op langsloopt/tegen praat

en ik vind het eigenlijk gewoon een vorm van intergreren. ik bedoel, wij worden ons geacht bij hun tohc ook aan te passen enzo...
The fact that Faith moves mountains is wonderful
but whose mountains does it move and for what reason is more important....
pi_48752135
de islam is een imperialistische fascistische politieke beweging, een van de symbolen is de hoofddoek, die symbool staat voor ''ik sta boven jouw dhimmi''
pi_48752158
Op straat en bij openbare gelegenheden moeten mensen zelf weten wat ze aantrekken, het is niet allemaal altijd even fraai en soms onsmakelijk maar dat moeten ze helemaal zelf weten.

Waar ik mij enorm aan erger is dat moslima's zich het recht toe-eigenen om een hoofddoek te dragen op plaatsen en in situaties waar niet of anders gelovigen geen hoofddeksel mogen dragen. Bijvoorbeeld in een klaslokaal.

Ik vind het dus in principe idioot en zelfs discriminerend dat gelovigen menen allerlei rechten te hebben omdat dingen zouden moeten van hun geloof die niet gelovigen niet hebben.
  donderdag 26 april 2007 @ 21:01:16 #30
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_48752180
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:00 schreef noorschehammer het volgende:
de islam is een imperialistische fascistische politieke beweging, een van de symbolen is de hoofddoek, die symbool staat voor ''ik sta boven jouw dhimmi''

Inderdaad, ALLEMAAL!
In plaats van wij westerlingen hebben [b]zij[/b[ een of ander collectief bewustzijn waardoor ze allemaal hetzelfde zijn, met maar één ding in hun agenda. VEROVERING VAN EUROPA!!1!1
Ik vind mezelf erg slim.
  donderdag 26 april 2007 @ 21:02:36 #31
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48752232
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:56 schreef noorschehammer het volgende:

[..]

Nee logisch

je woont in ASSEN

daar zitten nauwelijks moslims laat staan andere buitenlandse culturen en religies
Staat dat er nog steeds
Afijn, dan moet ik dat eens aanpassen. Zit voornamelijk in regio Amsterdam momenteel.
Niet dat ik overigens geen recht van spreken zou hebben als ik meer in Assen zou verblijven. Maar dat zal jij wel niet weten. Ik bedoel, zo'n dom Drents stadje, wie komt daar nu? Van hoofddoekjes en burka's hebben ze daar nog nooit gehoord. Laat staan dat ze die daar hebben.
Kom toch 's onder die steen vandaan.
  donderdag 26 april 2007 @ 21:03:01 #32
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_48752244
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:59 schreef DropjesLover het volgende:
hoofddoekjes vind ik an sich niet zo heel erg, maar wel waar ze voor staan (onderdrukking), de onzinnigheid er van (staat niet in koran ed)

wel vind ik een burka storend, of zwaar gesluierd, gewoon omdat je niet ziet wie je voor je hebt, net zoals wanneer iemand met een motorhelm op langsloopt/tegen praat

en ik vind het eigenlijk gewoon een vorm van intergreren. ik bedoel, wij worden ons geacht bij hun tohc ook aan te passen enzo...
In bijvoorbeeld Saoudi Arabië moeten we ons aan hen aanpassen omdat dat een dictatuur is. In bijvoorbeeld Turkije of Tunesië maakt het niemand iets uit of je wel of geen hoofddoek dragen omdat dat, net zoals Nederland, vrijere landen zijn.
Ik vind mezelf erg slim.
pi_48752250
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:01 schreef Victor_Eremita het volgende:

[..]

Inderdaad, ALLEMAAL!
In plaats van wij westerlingen hebben [b]zij[/b[ een of ander collectief bewustzijn waardoor ze allemaal hetzelfde zijn, met maar één ding in hun agenda. VEROVERING VAN EUROPA!!1!1
lees de koran er maar op na, is een handleiding voor verovering van gebieden en mensen.
  donderdag 26 april 2007 @ 21:06:23 #34
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48752370
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:44 schreef Litso het volgende:

[..]

scherp.....
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  donderdag 26 april 2007 @ 21:06:33 #35
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_48752378
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:03 schreef noorschehammer het volgende:

[..]

lees de koran er maar op na, is een handleiding voor verovering van gebieden en mensen.
1) Volgens mij overdrijf je een heeeel klein beetje... Volgens mij zijn het eerder een hoop verhaaltjes waar je wijze lessen uit moet trekken.
2) Al zou de Koran zo zijn, dat betekent niet dat ALLE moslims op oorlogspad zijn. Zij kunnen ook denken hoor. Het zijn net mensen.
Ik vind mezelf erg slim.
pi_48752440
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:02 schreef Natalie het volgende:

[..]

Staat dat er nog steeds
Afijn, dan moet ik dat eens aanpassen. Zit voornamelijk in regio Amsterdam momenteel.
Niet dat ik overigens geen recht van spreken zou hebben als ik meer in Assen zou verblijven. Maar dat zal jij wel niet weten. Ik bedoel, zo'n dom Drents stadje, wie komt daar nu? Van hoofddoekjes en burka's hebben ze daar nog nooit gehoord. Laat staan dat ze die daar hebben.
Kom toch 's onder die steen vandaan.
dom stadje ? wat is er zo dom aan ? omdat het Nederlands is ? minder vervuiling, criminaliteit, meer natuur en ruimte ? ja dat is zeker dom, ze moeten allemaal zoals Rotterdam en bagger Amsterdam worden
pi_48752517
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:06 schreef Victor_Eremita het volgende:

[..]

1) Volgens mij overdrijf je een heeeel klein beetje... Volgens mij zijn het eerder een hoop verhaaltjes waar je wijze lessen uit moet trekken.
2) Al zou de Koran zo zijn, dat betekent niet dat ALLE moslims op oorlogspad zijn. Zij kunnen ook denken hoor. Het zijn net mensen.
de bijbel is een verzameling van verhalen

de koran is 1 grote regelboek
  donderdag 26 april 2007 @ 21:10:32 #38
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48752545
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:03 schreef noorschehammer het volgende:

[..]

ik heb het 1x getracht te lezen, alleen maar, mozes dit, jezus dat , mohammed deze, aaron zus en david zo in de koran....

kreeg ik ook allemaal op school maar dan uit de bijbel
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_48752663
Ik ben het er absoluut mee eens. Die hoofddoekjes kunnen mij dus echt geen reet schelen. Al droegen ze bolhoedjes. Hun keus toch
  donderdag 26 april 2007 @ 21:14:12 #40
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_48752670
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:00 schreef Alfje het volgende:
Op straat en bij openbare gelegenheden moeten mensen zelf weten wat ze aantrekken, het is niet allemaal altijd even fraai en soms onsmakelijk maar dat moeten ze helemaal zelf weten.

Waar ik mij enorm aan erger is dat moslima's zich het recht toe-eigenen om een hoofddoek te dragen op plaatsen en in situaties waar niet of anders gelovigen geen hoofddeksel mogen dragen. Bijvoorbeeld in een klaslokaal.

Ik vind het dus in principe idioot en zelfs discriminerend dat gelovigen menen allerlei rechten te hebben omdat dingen zouden moeten van hun geloof die niet gelovigen niet hebben.
Hier heb je misschien een punt dat gelovigen worden voorgetrokken voor verstandige mensen. Maar in plaats van je je eraan ergeren kun je toch ook gewoon je schouders ophalen? Die dwaze gelovigen zitten hun hele leven te zwoegen om in hun paradijsje te komen terwijl dat niet eens bestaat! De stakkers! En zo'n verschrikkelijk privilege vind ik het dragen van een doekje nu ook weer niet.
Ik vind mezelf erg slim.
  donderdag 26 april 2007 @ 21:14:57 #41
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48752697
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:08 schreef noorschehammer het volgende:

[..]

dom stadje ? wat is er zo dom aan ? omdat het Nederlands is ? minder vervuiling, criminaliteit, meer natuur en ruimte ? ja dat is zeker dom, ze moeten allemaal zoals Rotterdam en bagger Amsterdam worden
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt. A la, dat kan je zo hebben. Van onderwerp veranderen dient ook nergens toe. Dat ik geen recht van spreken zou hebben, dát stoort me. 'Oeh, die komt uit Drenthe. Wat heeft die er nu voor verstand van?'

Je beeld van Assen is overigens wel erg idealistisch. Als het allemaal zo perfect was, dan woonde ik wel ergens in een woonboerderij in een bos met een vijvertje in de tuin.

Zucht.
pi_48752736
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:14 schreef erikkll het volgende:
Ik ben het er absoluut mee eens. Die hoofddoekjes kunnen mij dus echt geen reet schelen. Al droegen ze bolhoedjes. Hun keus toch
Dat zou ik dus ook zeggen als ik in Groenlo woonde

ver-van-je-bed-show
pi_48752780
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:14 schreef Natalie het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is niet je sterkste punt. A la, dat kan je zo hebben. Van onderwerp veranderen dient ook nergens toe. Dat ik geen recht van spreken zou hebben, dát stoort me. 'Oeh, die komt uit Drenthe. Wat heeft die er nu voor verstand van?'

Je beeld van Assen is overigens wel erg idealistisch. Als het allemaal zo perfect was, dan woonde ik wel ergens in een woonboerderij in een bos met een vijvertje in de tuin.

Zucht.
ik heb het over het feit dat Drenthe behoorlijk blank en moslimvrij is terwijl ik hier elke dag honderden hoofddoekjes zie
  donderdag 26 april 2007 @ 21:17:58 #44
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_48752800
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:15 schreef noorschehammer het volgende:

[..]

Dat zou ik dus ook zeggen als ik in Groenlo woonde

ver-van-je-bed-show
groenloooooo dicht bij almelooooooooo?
pi_48752820
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:14 schreef Victor_Eremita het volgende:

[..]

Hier heb je misschien een punt dat gelovigen worden voorgetrokken voor verstandige mensen. Maar in plaats van je je eraan ergeren kun je toch ook gewoon je schouders ophalen? Die dwaze gelovigen zitten hun hele leven te zwoegen om in hun paradijsje te komen terwijl dat niet eens bestaat! De stakkers! En zo'n verschrikkelijk privilege vind ik het dragen van een doekje nu ook weer niet.
Ik zie hier steeds meer moslims, meer moskeeen meer hoofddoekjes burka's etc

Ik wil in Nederland wonen, niet in arabie
  donderdag 26 april 2007 @ 21:22:09 #46
171950 Victor_Eremita
Tederheidsmachine
pi_48752968
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:18 schreef noorschehammer het volgende:

[..]

Ik zie hier steeds meer moslims, meer moskeeen meer hoofddoekjes burka's etc

Ik wil in Nederland wonen, niet in arabie
Ik vind een Nederland zonder buitenlandse invloeden maar saai. Het zou het mijns inziens minder leefbaar maken . Bovendien geloof ik dat er mensen wonen in Nederland en niet per sé blauwogige blondjes.

Ik snap nog steeds niet waar je je zo druk om maakt. Waarom kun je niet gewoon je schouders ophalen?
Ik vind mezelf erg slim.
pi_48752994
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:14 schreef Victor_Eremita het volgende:

[..]

Ik erger me ook niet aan hoofddoekjes opzich, maar aan de arrogantie dat ze hun eigen regeltjes en soms wetten boven de algemeen geldende wetten en regels. En als dat enkel zou gebeuren bij kleding keuze zou het me licht storen maar zou ik het verder wel best vinden, maar het gaat zelfs zo ver dat er regelmatig imams zijn die oproepen tot moord omdat iemand wat verkeerds gezegd zou hebben of ambtenaren die wijgeren hun beroep uit te oefenen en mensen te trouwen als ze toevallig van hetzelfde geslacht zijn.
  donderdag 26 april 2007 @ 21:23:42 #48
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48753033
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:17 schreef noorschehammer het volgende:

[..]

ik heb het over het feit dat Drenthe behoorlijk blank en moslimvrij is terwijl ik hier elke dag honderden hoofddoekjes zie
Mja, en dus?
Die belemmeren je het uitzicht? Je kan er niet omheen kijken?
Of stoort het je simpelweg omdat ze je eraan herinneren dat het moslims zijn, en die mag je niet?
pi_48753081
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:22 schreef Victor_Eremita het volgende:

[..]

Ik vind een Nederland zonder buitenlandse invloeden maar saai. Het zou het mijns inziens minder leefbaar maken . Bovendien geloof ik dat er mensen wonen in Nederland en niet per sé blauwogige blondjes.

Ik snap nog steeds niet waar je je zo druk om maakt. Waarom kun je niet gewoon je schouders ophalen?
Verhuis dan naar Amerika, multikul no1

Omdat het de natuur is dat ik me eigen soort en eigen omgeving wilt zien en beschermen
pi_48753101
quote:
Op donderdag 26 april 2007 21:23 schreef Natalie het volgende:

[..]

Mja, en dus?
Die belemmeren je het uitzicht? Je kan er niet omheen kijken?
Of stoort het je simpelweg omdat ze je eraan herinneren dat het moslims zijn, en die mag je niet?
Je word hier ermee DOOD gegooid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')