Dat iemand zijn fiets op slot zet zie je ook als een persoonlijke belediging, namelijk dat jij een dief bent?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:43 schreef Pikkebaas het volgende:
Kijk, die vrouwen dragen hoofddoekjes om de mannen niet in de verleiding te brengen. Ergo, het dragen van een hoofddoekje betekent dus dat ik en heethol ben dat zich niet zou kunnen beheersen.
Het is dus gewoon beledigend.
Kijk, je kan je dus beledigd gaan voelen, of..... Je haalt je schouders op.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:43 schreef Pikkebaas het volgende:
Kijk, die vrouwen dragen hoofddoekjes om de mannen niet in de verleiding te brengen. Ergo, het dragen van een hoofddoekje betekent dus dat ik en heethol ben dat zich niet zou kunnen beheersen.
Het is dus gewoon beledigend.
Je geeft het antwoord zelf al, Nederland moet Arisch blijven.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:39 schreef Victor_Eremita het volgende:
P.S. blijf asjeblieft aardig tegen mij. Ik kan er ook niks aan doen dat ik een linkse allochtonenknuffelaar ben die de poorten van Arisch Nederland wil openzetten voor de islamofascistische horden en alle moordenaars en verkrachters met een werkstraf wil wegsturen
.
En dat bereikt men door op internetfora over hoofddoekjes te gaan zeuren?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:46 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Je geeft het antwoord zelf al, Nederland moet Arisch blijven.
Ja, want Ariërs zijn superieurquote:Op donderdag 26 april 2007 20:46 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Ze omleggen is nog verboden.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:47 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
En dat bereikt men door op internetfora over hoofddoekjes te gaan zeuren?
Wat een enge denkbeelden heb je.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:46 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Goede vergelijkingquote:Op donderdag 26 april 2007 20:44 schreef Litso het volgende:
[..]
Dat iemand zijn fiets op slot zet zie je ook als een persoonlijke belediging, namelijk dat jij een dief bent?
Ja, maar ook die vergelijking vind ik behoorlijk vergezocht. Bovendien is een hoofddoekje dragen meer een gewoonte dan een manier om hordes geile mannen van je af te houden.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:51 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Goede vergelijking![]()
Vergelijk het dan met het binnengaan van een winkel alwaar je merkbaar in de gaten wordt gehouden omdat het personeel vermoedt dat je er bent om iets te jatten. Dat voelt als een belediging, of niet?
quote:Op donderdag 26 april 2007 20:48 schreef Natalie het volgende:
Heb nergens last van. Niet van hoofddoekjes, niet van burka's, niet van kruisjes, rozenkransen, tulbanden of wat dan ook. Snap sowieso niet waar al dat gezeik vandaan komt. Laat die mensen toch in hun geloof. Kijk de andere kant op als het je stoort ofzo.
Ik kom wel eens in Rotterdam en ja dan zie ik veel mensen met een kleurtje. Ik zie het probleem daarin echter niet.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:52 schreef noorschehammer het volgende:
de TP zal ook eens niet uit Nijmegen komen heh, het staphorst van de linkse wereld![]()
Ik zou zeggen
kom hier in Rotterdam wonen dan snap je het
ik wil Nederland zien, geen arabie
Ik dacht dat het topic over hoofddoekjes>religie ging en niet over rassenquote:Op donderdag 26 april 2007 20:54 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Ik kom wel eens in Rotterdam en ja dan zie ik veel mensen met een kleurtje. Ik zie het probleem daarin echter niet.
Nee, daar hebben we van die leuke hokjes voor waar ze in kunnen douchen.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:47 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
En dat bereikt men door op internetfora over hoofddoekjes te gaan zeuren?
Nee logischquote:Op donderdag 26 april 2007 20:48 schreef Natalie het volgende:
Heb nergens last van. Niet van hoofddoekjes, niet van burka's, niet van kruisjes, rozenkransen, tulbanden of wat dan ook. Snap sowieso niet waar al dat gezeik vandaan komt. Laat die mensen toch in hun geloof. Kijk de andere kant op als het je stoort ofzo.
helaaschquote:
In Turkije is het niet verboden om een hoofddoekje te dragen. Volgens mij alleen bij openbare functies en op onderwijsinstellingen. Bovendien is Turkije daarin het enige land op deze planeet (samen met Frankrijk op scholen). Welk land is er dan vreemd? Nogmaals, wat is er zo afschuwelijk aan een lapje stom om iemands hoofd?quote:Op donderdag 26 april 2007 20:55 schreef HellRaver het volgende:
Wat ze thuis doen moeten ze zelf weten.... maar het gaat om het principe.... wij mogen geen petje op op de pasfoto maar zij wel een hoofddoekje... dat is gewoon raar... daarnaast is het in Turkije zelf verboden een hoofddoekje te dragen... Nederland is dus gewoon een raar land! Ik ben dus niet tegen een hoofddoekje maar wel tegen de prinipes die er aan vast kleven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |