Nee, was ik te lui voor ..quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:23 schreef Liquidootje het volgende:
Heb je ook thuis leren spellen en schrijven?
ik zat te denken aan HKUquote:Op zaterdag 28 april 2007 14:25 schreef Liquidootje het volgende:
Oh en trouwens ik denk dat het grafisch lyceum ongeveer jouw niveau is.
Succes!
Dit moet ik volgen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:26 schreef nietzman het volgende:
Hoe, wat, waar en welke studie.
Ik lus geen bier.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:28 schreef nietzman het volgende:
Waar moet ik dan met m'n bier heen?
Ben je nu het grafisch lyceum een beetje aan het dissen jong? Er zijn heus ook wel gerenomeerde instanties hoor (quote:
Dat doet toch iedereen.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:30 schreef Liquidootje het volgende:
Ben je nu het grafisch lyceum een beetje aan het dissen jong?
Nee.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:35 schreef skiczukie het volgende:
Yo nietz, ik heb een meisje in mijn klas die serieus waar, kippevel krijgt als ze iets lelijks ziet. Heb jij ooit zoiets gehoord?
quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee.
Heb je niet gewoon koude handen?
Ik krijg überhaupt geen hoogte van je posts.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:45 schreef Ravii het volgende:
Serieus, ik krijg hele andere antwoorden dan wat de bedoeling was...!
Anyone heeft uberhoud gelezen wat ik vroeg!?
Sorry van me gebrekkig nederlands.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik krijg überhaupt geen hoogte van je posts.
Desing dus.quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:37 schreef skiczukie het volgende:
Ik had het niet over mijn lelijkheid. Maar over een VET LILLIK DESIGN .
Als dit je vraag was, wat was het antwoord dan?quote:Op zaterdag 28 april 2007 14:49 schreef Ravii het volgende:
Mijn vraag was, of iemand wel is de opleiding heeft gevolgt, grafic design, en wat je er allemaal moet doen kwa opdrachten en werkstukken etc.
Ik heb al een tijdje niets meer gemaakt,quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:21 schreef Piovan het volgende:
Laat eens wat werk van je zien
YEPquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:27 schreef menesis het volgende:
grafisch design/graphic design?
Dat is dus de vraag.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:29 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als dit je vraag was, wat was het antwoord dan?
Lijkt me nietquote:De opdrachten bestaan voornamelijk uit veel opstellen schrijven zonder taalfouten.![]()
quote:Ik heb al een tijdje niets meer gemaakt,
Zeg maar wat je wilt zien en ik begin eraan.
Een essay over de invloed William Morris en Augustus Pugin op het ornament in de hedendaagse architectuur en vormgeving.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:44 schreef Ravii het volgende:
Zeg maar wat je wilt zien en ik begin eraan.
Zo verdient Apple zijn geld.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:59 schreef nietzman het volgende:
Sterker nog, bij veel academies speelt technische kennis een zwaar ondergeschikte rol.
Hij gaat toch niet naar een academie?quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:59 schreef nietzman het volgende:
Ben benieuwd naar de posters, maar let wel dat een paar banners en sigs geen ene jota zeggen over grafisch vormgeven. Een beetje pielen met filtertjes en layer effectjes kan ik m'n oma ook nog wel aanleren.
Sterker nog, bij veel academies speelt technische kennis een zwaar ondergeschikte rol.
HKU zei 'ie.quote:Op zaterdag 28 april 2007 16:11 schreef skiczukie het volgende:
Hij gaat toch niet naar een academie?
Dit gaat over de HKU.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:15 schreef Piovan het volgende:
Met dit werk kom je makkelijk grafisch lyceum in.
mijn broer ookquote:Op zaterdag 28 april 2007 17:22 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik kwam zónder diploma op het 'grafisch lyceum'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |