Onze vorige kat (een kater) deed het niet hoor.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:47 schreef Conorach het volgende:
Alle katten doen dat.
Dan was je vorige kat bijzonderder dan deze 2.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:56 schreef Saarah het volgende:
[..]
Onze vorige kat (een kater) deed het niet hoor.
Bij die kater heb ik het echt nooit gezien, dan was hij dus een uitzondering. Wist ik niet.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:08 schreef Urnie het volgende:
[..]
Dan was je vorige kat bijzonderder dan deze 2.
Die van mij doen het ook alle 3. De 1 wat meer dan de ander, maar ze doen het wel.
Dat zou ook wel kunnen. Als m'n katten het doen zijn ze altijd erg ontspannen en ze spinnen er bijna altijd bij.quote:Op zaterdag 7 april 2007 16:47 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij is het een uiting van genoegen.
Dat zekerquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:47 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij is het een uiting van genoegen.
Ik dacht ook dat het daar vandaan komt. Een soort reflex wat ergens nog onderin hun geheugen zit. En als ze heel erg in hun comfi-zone zitten komt het weer naar boven.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:18 schreef Saarah het volgende:
[..]
Bij die kater heb ik het echt nooit gezien, dan was hij dus een uitzondering. Wist ik niet.
Maar wat is dan de reden dat ze het doen? Ik las ergens dat ze het bij hun moeder deden om 'de melkproductie op gang te brengen' en dat klinkt wel tamelijk logisch. Dus dan is het een gewoonte die ze nooit verleerd zijn?
Heb je mazzel dat ze het nog op schoot doen....quote:Op maandag 9 april 2007 09:42 schreef Pleione het volgende:
het is heel schattig, en verrekte pijnlijk als ze dat op je schoot doen
Ja dat idd.quote:Op maandag 9 april 2007 17:17 schreef Elefes het volgende:
Wat doen ze dan precies? Is dat gewoon lekker met de nageltjes in je arm/been of het kleedje en dan afwisselend het ene en het andere pootje? Ik dacht dat alle katten dat deden![]()
Ja, en dus soms (lees in het geval van onze kat: vaak) als je ze dan lekker wilt aaien ineens je hand/arm aan gaan vallen omdat ze toch eigenlijk wel willen spelenquote:Op maandag 9 april 2007 23:04 schreef Frezer het volgende:
Doen ze allemaal,.
Alleen jammer dat ze op latere leeftijd nagels er bij gebruiken,.
waar zijn katten handschoentjes te koop?quote:Op maandag 9 april 2007 23:49 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ja, en dus soms (lees in het geval van onze kat: vaak) als je ze dan lekker wilt aaien ineens je hand/arm aan gaan vallen omdat ze toch eigenlijk wel willen spelen
Zeg maar rustig 6 wkn..quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik hoorde van een kattengedragsdeskundige dat het gezond zou zijn om kittens pas na de zestiende (!) week bij de moeder weg te halen. Niet alleen melktrappelen, maar ook sproeien, onzindelijkheid, schuwheid, agressie etc. zou ermee te maken hebben dat 'wij' het normaal vinden om kittens vanaf tien weken bij de moeder weg te halen.
Op je achtste nog steeds een frummeldoekje?!quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:37 schreef Aventura het volgende:
Ik denk dat je het kunt vergelijken met kinderen. Er zijn erbij die nog tot de middelbare school duimen, en mijn nicht had tot haar 8ste een frummeldoekje
Het varieert gewoon per kat. De mijne waren echt niet ouder dan 8 weken toen ik ze kreeg en ze gedragen zich normaal.
mijn meis doet het wel es op mn voorgevelquote:Op zondag 22 april 2007 10:26 schreef Lollifant het volgende:
Hij doet het ook wel eens op mijn buik, auw!
verkapt wraak nemen doen mn meisjes hier anders;quote:Op maandag 23 april 2007 10:41 schreef ThE_ED het volgende:
Nee, als je kat op je buik wil springen maar 1 poot tussen je benen zet, dat is pas au.
of misschien was dat wel een soort verkapte wraakpoging
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |