WHoehoeheo dan zijn ze wel gepawns jaaa ;D D:"(Ddquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:55 schreef SuperRogier het volgende:
Meestal is het zo van "Bel ik gelegen?" dan antwoord jij "neen"
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:00 schreef Silentium het volgende:
Zeggen: 'Momentje, ik loop even naar beneden'
Vervolgens de telefoon van de trap gooien, gillen, wat gaan kreunen en dan stil zijn.
'Hallo? Meneer? Gaat alles goed daar?'
.
en die dude zo van wtfquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:58 schreef Guilin het volgende:
Telemarketeer versus Willekeurig Persoon:
T: Goedenavond u spreek met <dieendie> spreek ik met de heer/mevrouw <insert naam>?
WP: Sorry, met wie spreek ik?
T: Met <dieendie>.
WP: O sorry, dan heb ik een verkeerd nummer gebeld.
En dan ophangen natuurlijk.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:00 schreef Silentium het volgende:
Zeggen: 'Momentje, ik loop even naar beneden'
Vervolgens de telefoon van de trap gooien, gillen, wat gaan kreunen en dan stil zijn.
'Hallo? Meneer? Gaat alles goed daar?'
.
Dat deed ik vroeger.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:Wacht je tot z/hij klaar is zijn verhaaltje met je 'nee dank u ik heb geen interesse, ja fijne avond, ja u ook dank u, daag'
Dat doe ik nu. Extreem onbeleefd natuurlijk, een aanrader.quote:Verbreek je zonder iets te zeggen gelijk de verbinding bij de tekst 'het Goedenavond u spreekt met <insert bedrijf>, ....." Deze is errug onbeleefd maar na de zoveelste beller wel erg verleidelijk.
geile foonseksquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vraag hun prive hummer zodat je vanavond of vannacht als je uit je werk komt hun kan bellen om gezellig verder te gaan met het gesprek
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:11 schreef Bluurgh het volgende:
ik ga meestal hijgen.
dat zou wat zijn ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:18 schreef bijdehand het volgende:
of zelf een product proberen te verkopen als ze bellen
"Hoe kan ik nu zien dat u ligt?"quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:12 schreef Enchanter het volgende:
Telefoonhoer :"Hallo meneer , bel ik gelegen?"
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:14 schreef Steffy het volgende:
Ik scheld ze altijd verrot omdat ze vrijwel altijd bellen als je zit te eten. Dan vertel ik ze ff duidelijk dat ze vroeger een opleiding hadden moeten volgen zodat ze nu niet voor 3 euro 50 per uur aan het werk kunnen. Ik heb er een gruwelijke hekel aan en ze moeten het gewoon verbieden.
ik wil niet verplicht zijn om eens in de zoveel tijd iets te MOETEN kopenquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:25 schreef mschol het volgende:
ow en die marketeers op straat:
1 oordoppen in doen...
2 (in het geval van ECI errug leuk)
<verhaal aanhoren van persoon>
wat kost dat dan?
nou helemaal niks... (echter vergeten ze voor het gemak erbij te vertellen dat je verplicht ben eens per 3 maanden iets te kopen)
maar ik kan alle dvd's/cd's/game's tegen inkoopprijs krijgen, en als ik jullie folder zo zie betaal ik de hoofdprijs...
maar het is heel goedkoop hoor..
*zoek dvd uit* ow kijk een disney classic voor 20,-, die kan ik krijgen voor 10 of 15 euro...
ow waar dan?
gaat je niet aan, en ik heb dus geen intresse, dag...
en het liefst doe je dat nadat ze een boel gegevens hebben genoteerd![]()
quote:-Hi, would you be interested in switching over to TMI long distance service.
-Gee, I can't talk right now. Why don't you give me your home number and I'll call you later.
-Uh, I'm sorry we're not allowed to do that.
-Oh, I guess you don't want people calling you at home.
-No.
-Well now you know how I feel.
Ik heb zelf in een callcenter gewerkt en waar ik werkte werkten eigenlijk alleen maar HBO/WO studenten, 't verdient behoorlijk goedquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:14 schreef Steffy het volgende:
Ik scheld ze altijd verrot omdat ze vrijwel altijd bellen als je zit te eten. Dan vertel ik ze ff duidelijk dat ze vroeger een opleiding hadden moeten volgen zodat ze nu niet voor 3 euro 50 per uur aan het werk kunnen. Ik heb er een gruwelijke hekel aan en ze moeten het gewoon verbieden.
Dan bel ik u op een beter gelegen tijdstip even terug. Wanneer schikt het?quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:55 schreef SuperRogier het volgende:
Meestal is het zo van "Bel ik gelegen?" dan antwoord jij "neen"
ja leuk en aardig maar vaak genoeg zullen ze nee zeggen (ik had dat dus met ECI, ik vroeg of het mij geld kostte zegt die trol nee...)quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik wil niet verplicht zijn om eens in de zoveel tijd iets te MOETEN kopenIk begin daarom altijd met de vraag, als men vraagt of ze iets mogen vragen, of het mij geld gaat kosten, zo ja, dan heb ik geen interesse. En soms loop ik gewoon door met mijn muziek in mijn oren, alsof ik ze niet gezien/gehoord heb
![]()
ik merk het gauw genoeg of iets mij geld kost of niet.quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:42 schreef mschol het volgende:
[..]
ja leuk en aardig maar vaak genoeg zullen ze nee zeggen (ik had dat dus met ECI, ik vroeg of het mij geld kostte zegt die trol nee...)
in theorie klopt het wel wat ze zegt (immers stuurt eci iets toe en als je het niet wilt moet je het terug sturen)
toen ik thuis was (en na alles te hebben na gelezen) even kwaad eci opgebeld dat ze mijn inschrijving per omgaande moesten annuleren.. aangezien mij leugens waren verkocht..
gelukkig bestaat de wet koop op afstand en was een aangetekende brief voldoende om ze de mond te snoeren
Zondag!!!quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan bel ik u op een beter gelegen tijdstip even terug. Wanneer schikt het?
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:15 schreef Aanvoerder het volgende:
Als het een vrouw is, zachtjes hijgend fluisteren: 'mag ik een kuthaartje van je?'.
Als het een vent is, de hoorn een meter van je vandaag houden en roepen: 'hey moppie, hou even op met zuigen, je vriend is aan de lijn.'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |