WHoehoeheo dan zijn ze wel gepawns jaaa ;D D:"(Ddquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:55 schreef SuperRogier het volgende:
Meestal is het zo van "Bel ik gelegen?" dan antwoord jij "neen"
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:00 schreef Silentium het volgende:
Zeggen: 'Momentje, ik loop even naar beneden'
Vervolgens de telefoon van de trap gooien, gillen, wat gaan kreunen en dan stil zijn.
'Hallo? Meneer? Gaat alles goed daar?'
.
en die dude zo van wtfquote:Op woensdag 2 mei 2007 17:58 schreef Guilin het volgende:
Telemarketeer versus Willekeurig Persoon:
T: Goedenavond u spreek met <dieendie> spreek ik met de heer/mevrouw <insert naam>?
WP: Sorry, met wie spreek ik?
T: Met <dieendie>.
WP: O sorry, dan heb ik een verkeerd nummer gebeld.
En dan ophangen natuurlijk.
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:00 schreef Silentium het volgende:
Zeggen: 'Momentje, ik loop even naar beneden'
Vervolgens de telefoon van de trap gooien, gillen, wat gaan kreunen en dan stil zijn.
'Hallo? Meneer? Gaat alles goed daar?'
.
Dat deed ik vroeger.quote:Op woensdag 2 mei 2007 17:54 schreef gebrokenglas het volgende:Wacht je tot z/hij klaar is zijn verhaaltje met je 'nee dank u ik heb geen interesse, ja fijne avond, ja u ook dank u, daag'
Dat doe ik nu. Extreem onbeleefd natuurlijk, een aanrader.quote:Verbreek je zonder iets te zeggen gelijk de verbinding bij de tekst 'het Goedenavond u spreekt met <insert bedrijf>, ....." Deze is errug onbeleefd maar na de zoveelste beller wel erg verleidelijk.
geile foonseksquote:Op woensdag 2 mei 2007 18:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vraag hun prive hummer zodat je vanavond of vannacht als je uit je werk komt hun kan bellen om gezellig verder te gaan met het gesprek
quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:11 schreef Bluurgh het volgende:
ik ga meestal hijgen.
dat zou wat zijn ...quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:18 schreef bijdehand het volgende:
of zelf een product proberen te verkopen als ze bellen
"Hoe kan ik nu zien dat u ligt?"quote:Op woensdag 2 mei 2007 18:12 schreef Enchanter het volgende:
Telefoonhoer :"Hallo meneer , bel ik gelegen?"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |