O... kee... Neen, het is géén eterniet. Ik weet hoe eterniet er uit ziet, en dit is toch echt een soort spaanplaat.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:24 schreef Aitan het volgende:
Is eterniet,Leuk je gekent te hebben.
Nee srry ik heb geen id :S
amai, lekkage met een c, die is wel nieuw.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:40 schreef Bar_en_Boog het volgende:
die groene platen is vast watervast underlayment (grenen multiplex) de groene kleur is er in gekoem door het te impregneren met zouten. mogelijk zijn die zouten er toch een beejte uitgespoeld door leccage of condens. de Zouten zijn niet geheel onschadelijk, ze zitten er in om micororganismes te laten sterven.
Is vermoedelijk niet te doen. Het verschil in contrast is zó klein dat je er op een foto vrijwel niets van ziet (denk ik...)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:43 schreef Martijn_77 het volgende:
Heb je er foto's van?
De garage neigt inderdaad naar érg heet worden als de zon op het dak schijnt... De kant waar de plekken zich tonen vangt inderdaad het langste zon.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 23:14 schreef Marsepein het volgende:
Ik denk dat het watervastverlijmt spaanplaat is, waarbij de lijm/bindmiddelen aan het verdampen zijn. Ook kan het een schimmel zijn die door het droge weer van de laatste tijd het loodje heeft gelegd en tot poeder is gereincarneerd.
Het lijkt me iig geen vochtprobleem. Sterker nog, het lijkt me helemaal geen probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |