Moet je zorgen dat je gesloten hokjes op werk hebt.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik vind dat geluid van die plons erger als je het op het werk bent. 3 velletjes voor het schijten in het water doet wonderen
Nog erger; hoe kan je er dan ooit fatsoenlijk foto's van maken??quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:40 schreef moonmovies het volgende:
Je weet wel, van die wc's zonder plateautje. Dan zit je te schijten, dan valt je perfect gedraaide drol in zo'n put met water, en zit je hele reet onder het pleewater
![]()
klacht: natte reet
Trust me...quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:43 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Moet je zorgen dat je gesloten hokjes op werk hebt.
Waar moet ik je op geloven? Ik heb het namelijk wel.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 5 april 2008 20:09 schreef JDude het volgende:
Terechte klacht. Met zo'n plonsding heb je na afloop niet eens eer van je noeste arbeid.
Dan pis je alsnog tegen de muurquote:Op zaterdag 5 april 2008 21:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Goed hoog boven de wc hangen zodat de spetters je niet kunnen raken!
3 velletjes?quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:41 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik vind dat geluid van die plons erger als je het op het werk bent. 3 velletjes voor het schijten in het water doet wonderen
ik stop er gewoon zo'n hele rol in ... dan kan de drol nog mooi door dat gaatje heen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:38 schreef Rosbief het volgende:
[..]
3 velletjes?Ik moffel er een halve rol in!
quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:41 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ik stop er gewoon zo'n hele rol in ... dan kan de drol nog mooi door dat gaatje heen.
En dan maken dat je wegkomt bij het doortrekken/overstromen.quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:41 schreef immortalsean het volgende:
[..]
ik stop er gewoon zo'n hele rol in ... dan kan de drol nog mooi door dat gaatje heen.
quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:41 schreef immortalsean het volgende:
[..]
wellicht interessant voor een poll op de FP...quote:Op zaterdag 5 april 2008 21:38 schreef Rosbief het volgende:
[..]
3 velletjes?Ik moffel er een halve rol in!
Een lager plateau?quote:Op zondag 6 april 2008 02:56 schreef Henno het volgende:
Tja, vind daar maar eens een compromis tussen. 1 van de grote problemen die de mensheid nog moet overwinnen.
Een stomaquote:Op zondag 6 april 2008 02:56 schreef Henno het volgende:
Tja, vind daar maar eens een compromis tussen. 1 van de grote problemen die de mensheid nog moet overwinnen.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:45 schreef cdneger het volgende:
[..]
Nog erger; hoe kan je er dan ooit fatsoenlijk foto's van maken??
en je broek zeiknat van achterquote:Op maandag 7 april 2008 19:24 schreef snorfiets het volgende:
Van het weekend had ik er weer 1 te pakken -> PLONS.. pis op me bips..
x
Nee, die heb ik altijd tot over de knieen. knappe plas die zich daarheen weet te vliegen.quote:
Poepkickquote:Op dinsdag 8 april 2008 03:51 schreef star_gazer het volgende:
in je hand opvangen en langzaam neerdompelen
Welhaast onmogelijk. Denk aan windrichting, temperatuur, wet van Murphy, formule van Camp, E=MC2, zit je naar het oosten of naar het westen, welke etage zit je? Allemaal zaken die van enorme invloed zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:15 schreef Rosbief het volgende:
Kan iemand berekenen wat de maximale hoogte is die de waterspetters kunnen bereiken indien men een langwerpige drol ( 5cm doorsnede, lengte 15cm, 150 gram) verticaal dropt, 40cm boven het wateroppervlak, aangenomen dat de drol vanuit stilstand start bij het verlaten van de anus?
en natuurlijk de structuur en samenstelling van je nelson.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:45 schreef DSS24 het volgende:
Nog niet te praten over het type tiolet waar je op zit te schijten. Dat kan een groot gat, klein gat, rond gat, aflopend gat, of bijvoorbeeld een ovaal gat zijn. Afhankelijk van je pis ( die je gegarandeerd er eerst in hebt laten lopen) reageert het water natuurlijk ook anders op de vallende drol.
herkenbaarquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:55 schreef Salatrel het volgende:
erger is als je mooie versgedraaide drol rechtop op het plateau staat
vervolgens afbreekt naar voren valt en tegen je balzak klappert
quote:Op dinsdag 8 april 2008 21:08 schreef RobertVH het volgende:
Een lekkere zaktikker, goed tegen een plak zak
Ik vraag meteen patent aan voor een w.c. met verhoging die met 1 druk op de knop zichzelf inschuift.quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:23 schreef Borne het volgende:
die WC's met verhoging zijn niet ideaal om staand je water te laten lopen!
loop snachts maar een in je blote voeten/benen naar zo'n wc en ga er maar eens goed voor staan, dan merk je wat normaal gesproken naast de pot terecht komt spetteren, ook niet echt lekker fris.
Eigenlijk zou iedereen 2 wc's moeten hebben
Voor het verstoppen van de bruine jongen => verhoging![]()
Voor de kleine boodschap => plonspot
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |