Een lager plateau?quote:Op zondag 6 april 2008 02:56 schreef Henno het volgende:
Tja, vind daar maar eens een compromis tussen. 1 van de grote problemen die de mensheid nog moet overwinnen.
Een stomaquote:Op zondag 6 april 2008 02:56 schreef Henno het volgende:
Tja, vind daar maar eens een compromis tussen. 1 van de grote problemen die de mensheid nog moet overwinnen.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:45 schreef cdneger het volgende:
[..]
Nog erger; hoe kan je er dan ooit fatsoenlijk foto's van maken??
en je broek zeiknat van achterquote:Op maandag 7 april 2008 19:24 schreef snorfiets het volgende:
Van het weekend had ik er weer 1 te pakken -> PLONS.. pis op me bips..
x
Nee, die heb ik altijd tot over de knieen. knappe plas die zich daarheen weet te vliegen.quote:
Poepkickquote:Op dinsdag 8 april 2008 03:51 schreef star_gazer het volgende:
in je hand opvangen en langzaam neerdompelen
Welhaast onmogelijk. Denk aan windrichting, temperatuur, wet van Murphy, formule van Camp, E=MC2, zit je naar het oosten of naar het westen, welke etage zit je? Allemaal zaken die van enorme invloed zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:15 schreef Rosbief het volgende:
Kan iemand berekenen wat de maximale hoogte is die de waterspetters kunnen bereiken indien men een langwerpige drol ( 5cm doorsnede, lengte 15cm, 150 gram) verticaal dropt, 40cm boven het wateroppervlak, aangenomen dat de drol vanuit stilstand start bij het verlaten van de anus?
en natuurlijk de structuur en samenstelling van je nelson.quote:Op dinsdag 8 april 2008 12:45 schreef DSS24 het volgende:
Nog niet te praten over het type tiolet waar je op zit te schijten. Dat kan een groot gat, klein gat, rond gat, aflopend gat, of bijvoorbeeld een ovaal gat zijn. Afhankelijk van je pis ( die je gegarandeerd er eerst in hebt laten lopen) reageert het water natuurlijk ook anders op de vallende drol.
herkenbaarquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:55 schreef Salatrel het volgende:
erger is als je mooie versgedraaide drol rechtop op het plateau staat
vervolgens afbreekt naar voren valt en tegen je balzak klappert
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |