Ze zeggen feitelijk dus dat ze het bericht ontvangen hebben maar niets met mijn bericht doen. Kunnen ze dat wel maken? Als zij post naar mij sturen (zeg een rekening ofzo) kan ik ook niet een "automatische" brief terug sturen dat ik mijn reet ermee heb afgeveegd en het ongelezen doorgespoeld heb? (uiteraard incl mijn telefoonnnummer zodat ze me kunnen bellen als ze echt wat moeten).quote:LS,
Dit emailadres wordt niet door de afdeling klantenservice gelezen, uw bericht wordt ook niet doorgestuurd.
Onze klantenservice is telefonisch bereikbaar van maandag t/m zaterdag van 09:00 tot 21:00 uur.
Klantenservice
Abonnees met een abonnement: 0900-9323 (20ct/min)
Abonnees zonder abonnement: 0900-9325 (50ct/min)
Verkoopinformatie
0900-9327 (20ct/min)
Correspondentie adres
CanalDigitaal
T.a.v. afdeling Klantenservice
Postbus 444
1200JJ Hilversum
Ik vind dat al vrij geniaalquote:Abonnees zonder abonnement: 0900-9325 (50ct/min)
Ik denk dat ze bedoelen te zeggen dat ze klantenservice@canaldigitaal.nl niet aanbieden als manier om in contact te komen met de klantenservice (om wat voor reden dan ook). Ze sturen je waarschijnlijk deze reactie omdat er toch 'n hoop mensen aannemen dat dat wel werkt, en ze zo dus (nogmaals, waarschijnlijk, het zal tenslotte ook wel op 'n website staan) kunnen laten weten hoe men wel in contact kan komen met de klantenservice.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:30 schreef TR08 het volgende:
Ze zeggen feitelijk dus dat ze het bericht ontvangen hebben maar niets met mijn bericht doen. Kunnen ze dat wel maken?
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:44 schreef Farenji het volgende:
Je moet ze gewoon elke week een baksteen sturen, aan hun antwoordnummer. Dat kost jou niks, maar moet je eens opletten hoe snel ze reageren!!
Canaldigitaal
Antwoordnummer 1100
1200 VB Hilversum
Tsja zo kan je het ook lezen. Ik las het in eerste instantie als dat ze specifiek mijn adres niet accepteerden als afzender (het lijkt er op hun site op dat mensen die klant zijn wel via e-mail contact kunnen hebben namelijk en ze vragen op de brief die ik kreeg ook om een e-mail adres).quote:Op zaterdag 29 maart 2008 16:06 schreef anboni het volgende:
[..]
Ik denk dat ze bedoelen te zeggen dat ze klantenservice@canaldigitaal.nl niet aanbieden als manier om in contact te komen met de klantenservice (om wat voor reden dan ook). -knip-
Nee, dat is niet noodzakelijkerwijs het geval. Ze zullen waarschijnlijk wel een programmaatje hebben draaien dat mail naar invalid e-mail adressen een black hole in stuurt. Dit om reverse-NDR-spam te voorkomen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:35 schreef TR08 het volgende:
Ik heb ze ook maar een mail terug gestuurd (naar pers@, info@ en webmaster@) dat hun bureaucratie niet mijn probleem is en dat ze het intern maar uitzoeken. Op die adressen heb ik geen foutmelding terug gehad dus ze zijn aangekomen.
Niet op tijd betaald, wachtwoord kwijt, wie probeer je nu de schuld te geven?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:50 schreef Farenji het volgende:
Het kan nog veel erger. Ik was laatst ver weg op vakantie, toen opeens mijn mobiele abo van Orange zomaar werd afgesloten omdat ik nog een rekening van 15 euro had openstaan die ik een maand!!! te laat had betaald. Ik kon niks meer, niet eens meer gebeld worden of SMS ontvangen. Ik had daar wel internet, dus ik dacht: ff mailen. Dat kon niet want er was nergens een emailadres te vinden; klantenservice@ werd ook daar niet geaccepteerd, zelfde verhaal als bij anaaldigitaal. Je kon wel een vraag mailen dmv een contactformulier. Maar daar moest je eerst voor inloggen. Helaas wist ik mijn wachtwoord niet meer. Maar geen nood: je kon je wachtwoord laten toesturen ... maar alleen via SMS.
Die rekening betalen kon ik dus ook niet meer omdat ik voor postbank online smsjes moet kunnen ontvangen. Dus moesten mensen in NL mijn rekening gaan betalen, moest ik verdomme nog anderhalve week wachten tot ik weer kon bellen.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:30 schreef TR08 het volgende:
Ik woon nu al een jaar in mijn huidige huisje en krijg daar steeds post van een vorige bewoner.
Breng doos naar postkantoor.quote:Canaldigitaal
Antwoordnummer 1100
1200 VB Hilversum
Dat is dus wat ik tot nog toe gedaan hebquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:37 schreef soylent het volgende:
Kruis met dikke stift je naam en adres op de envelop door. Schrijf erbij: "GEADDRESSEERDE ONBEKEND OP DIT ADRES". Zet een kringeltje rond hun (afzend)adres. Gooi hem weer in de brievenbus. Klaar!
Tvpquote:Op zondag 30 maart 2008 11:27 schreef TR08 het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik tot nog toe gedaan heb
Ik heb trouwens geen bakstenen liggen in huis, maar nog wel wat oud ijzer, dat werkt misschien ook
Een beetje grof, maar meestal doet de tekst "Geadresseerde overleden" het wel.quote:Op zondag 30 maart 2008 11:27 schreef TR08 het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik tot nog toe gedaan heb
Ik heb trouwens geen bakstenen liggen in huis, maar nog wel wat oud ijzer, dat werkt misschien ook
Ware het niet dat die verhuisservice tegenwoordig niet meer gratis is...quote:Op zondag 30 maart 2008 11:38 schreef jack4ya het volgende:
Ze waren zelfs te lui geweest om de gratis verhuisdienst in te schakelen.
Tegenwoordig misschien, maar toen gratis of echt voor een luttel bedrag. Ik vond het echt bijna asociaal naar ons toe, ik heb serieus bergen post voor die mensen gehad.quote:Op zondag 30 maart 2008 16:24 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Ware het niet dat die verhuisservice tegenwoordig niet meer gratis is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |