Wilders in dit gevalquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:28 schreef __Saviour__ het volgende:
tja god straft onmiddellijk he
Dit gaat wilders gebruiken !quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:22 schreef thloreg het volgende:
Heb je net een kwestie van Germaine C. gehad blijkt dat zojuist bij een AH een jochie van Marokkaanse afkomst achterna is gezeten door AH personeel en zonder te kijken is aangereden door een passerende auto.
[ link | afbeelding ]
Ware het niet dat toegesnelde Marokkanen de Surinaams/Antilliaanse bestuurder gelijk van opzettelijkheid betichte en zelfs al over een hetze van de Nederlandse samenleving jegens Marokkanen sprak. Gelukkig was de Politie snel ter plaatse te samen met de ambulance om een en ander op te lossen.
Klacht? Dieven die door hun eigen onoplettendheid een ongeluk krijgen en vervolgens de schuld van hun bij de samenleving cq anderen leggen. Ik zeg: Allah straft meteen
quote:
+ het ambulance personeelquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Lijkt me logisch dat de bestuurder vervolgt word.
grote kans dat dat ook nog gebeurd ookquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Lijkt me logisch dat de bestuurder vervolgt word.
Dat is het enige jammere aan dit nieuwsbericht inderdaad.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Tja. Natuurlijk wel zonde van de auto. Daar zit nu een deuk in.
Preciesquote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:52 schreef SlaadjeBla het volgende:
Poging tot moord! Dit was duidelijk een vooropgezette, rasistische aanslag op een goeie jongen. Dit kunnen wij als tolerante samenleving toch niet accepteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |