mooiquote:
quote:Op zondag 5 september 2010 23:31 schreef borisz het volgende:
WK hockey: Nederland wint op z'n DUits van DUitsland.De 2-1 viel in de laatste minuut.
Ben er weer uit.quote:
toffe kereltjesquote:Op zondag 5 september 2010 23:43 schreef Againzender het volgende:
is dit ook te zien als je niet als ik ben ingelogd?
[ link | afbeelding ]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijnquote:Op zondag 5 september 2010 23:43 schreef Againzender het volgende:
[ link | afbeelding ]
ging de wekker?quote:
Probeer al drie dagen vroeg te gaan slapen. Maar dat werkt niet a;s je 'middags pas je bed uit komt.quote:
quote:Op zondag 5 september 2010 06:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja maar dat mag weer niet van vrouwlief, heel raar
Leuke fotoquote:Op zondag 5 september 2010 23:43 schreef Againzender het volgende:
[ link | afbeelding ]
En als je de wekker eens zet?quote:Op maandag 6 september 2010 00:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Probeer al drie dagen vroeg te gaan slapen. Maar dat werkt niet a;s je 'middags pas je bed uit komt.
Moet iets anders verzinnen.
Ik geniet nu hiervan. Als tegenwicht voor alle onzin die ik post.
[TV-TIP] Televisienacht van de poëzie. Nu op NED-2
Niet iedereen zijn ding. Ik weet het.
BNR is net niet helemaal zuiver te krijgen hier, ik pik vaak wel de panels mee rond twaalven. Vooral het sportpanel, lekker ergeren aan domme meningen.quote:Op maandag 6 september 2010 15:10 schreef borisz het volgende:
Ik heb tegenwoordig veel BNR aan staan dus veranderd er niet veel
Wel jammer dat LdL op de zaterdagmiddag verdwijnt.LdL begint nu pas om 16.30.
quote:
Dat heb ik met Zombie van de Cranberriesquote:Op maandag 6 september 2010 19:19 schreef rubbereend het volgende:
Leuk die nieuwe reclame van Bugles, maar dat liedje blijft enorm in je hoofd hangen
Sprak bij de naschoolse opvang een medewerker van de GL Tweede Kamerfractie, die had er uitermate de pest in van wat er allemaal gebeurt vandaag.quote:Op maandag 6 september 2010 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar gaat één van de laatste fatsoenlijke CDAers
Ja idd dat tenminste nog een reden om op het CDA te stemmen... gaat lekker zo met die partij.quote:Op maandag 6 september 2010 16:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar gaat één van de laatste fatsoenlijke CDAers
en Wilders lacht zich kapot ondertussen...quote:Op maandag 6 september 2010 20:38 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd dat tenminste nog een reden om op het CDA te stemmen... gaat lekker zo met die partij.
Zijn het ook spullen die je ook kan gebruiken?quote:Op maandag 6 september 2010 20:27 schreef appelsientje het volgende:
Hehehe ben goed bezig geweest... net in de AH geweest... alleen spullen gehaald waarvan het 2e product gratis is
leuke aanbiedingen zo
quote:Op maandag 6 september 2010 23:25 schreef Againzender het volgende:
AT5 herhaalt hun registratie van de huldiging van Ajax na de CL winst in 95. Was toch weer een beetje vergeten wat een gekkenhyuis dat was
toen ik uit de bus stapte terug uit Wenen ging ik finaal door mn knie (moet je ook niet zo raar doen op de wedstrijddagquote:Op maandag 6 september 2010 23:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was wel mooi om te zien destijds ja
quote:Op maandag 6 september 2010 23:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen ik uit de bus stapte terug uit Wenen ging ik finaal door mn knie (moet je ook niet zo raar doen op de wedstrijddag), toen besloten met mn zusje om de huldiging maar gewoon thuis te kijken
daar hadden we in Wenen ook al niet over te klagenquote:Op maandag 6 september 2010 23:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar was het bier ook meer binnen handbereik
JAquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:40 schreef borisz het volgende:
Halsema. Maakte mooi gebruik van het autootje van Geert.
Ja dat zal hem lerenquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:59 schreef rubbereend het volgende:
Andy Schleck en Stuart O'Grady zijn door Riis uit de Vuelta gezet
Was geweldigquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:40 schreef borisz het volgende:
Vertel waarom ?quote:Op dinsdag 7 september 2010 14:59 schreef rubbereend het volgende:
Andy Schleck en Stuart O'Grady zijn door Riis uit de Vuelta gezet
Nee ze zijn na het eten nog wat gaan drinken en dat mocht niet volgens de regels van de ploegquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Hebben een wijntje gedronken bij het eten.
Ook goed. Maar goed voor hun is het seizoen al over. Ze zijn alleen maar bezig met hun nieuwe ploeg.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Nee ze zijn na het eten nog wat gaan drinken en dat mocht niet volgens de regels van de ploeg
Ja daar zit Fränk Schleck danquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Ook goed. Maar goed voor hun is het seizoen al over. Ze zijn alleen maar bezig met hun nieuwe ploeg.
De interne regels zijn overtreden! Rita zou trots op hem zijnquote:
Dat bedoel ol. Nadat ie ooit bekende de Tour met dope te hebben gewonnen valt ie nog meer door de mens.quote:Op dinsdag 7 september 2010 15:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De interne regels zijn overtreden! Rita zou trots op hem zijn
Maar goed dit was natuurlijk nooit gebeurd als de gebroeders Schleck niet weg zouden gaan bij Riis
Nouja, tis ook niet allemaal even netjes wat er gebeurd is, een ploegleider bij hem zat terwijl hij voor de ploeg Riis werkte lekker alvast zijn eigen ploeg voor het jaar erop bij elkaar te verzamelen. Die man is er ook door Riis uitgegooidquote:Op dinsdag 7 september 2010 15:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat bedoel ol. Nadat ie ooit bekende de Tour met dope te hebben gewonnen valt ie nog meer door de mens.
goed meegelift iddquote:Op dinsdag 7 september 2010 14:40 schreef borisz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |