Dat topic kan ik me nog herinneren, volgens mij, maar betekent dit dat de G27 op hun beurt de daklozen weer verjagen dan?quote:Op zondag 16 maart 2008 19:26 schreef sigme het volgende:
Het kostte een lelijke boel zoektijd: Daklozen worden landlopers
quote:Op zondag 16 maart 2008 21:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Oost-Europeanen.
Waar, ook bij de Appie in BoZ? Hij had bij ons een soort kindermondharmonica iig in roodachtig plastic in zijn mond en speelde daarmee, een nietszeggend deuntje.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:19 schreef LXIV het volgende:
Hier zitten zo ook, of hebben we het over dezelfde man?
Die straatkrantjes dudes hebben we ook paar keer gezien, maar dat waren vrij jonge mensen die gewoon konden werken iig.quote:Ik vraag me in ieder geval altijd af hoe ze rond kunnen komen van die paar euro aan straatkrantjes en fooien die ze collecteren. De meesten komen idd uit Oost-Europa.
BoZ natuurlijk, al ga ik meestal naar de MCD. Voor de Appie moet ik de auto pakken, dus dat doe ik liever niet.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waar, ook bij de Appie in BoZ? Hij had bij ons een soort kindermondharmonica iig in roodachtig plastic in zijn mond en speelde daarmee, een nietszeggend deuntje.
[..]
Die straatkrantjes dudes hebben we ook paar keer gezien, maar dat waren vrij jonge mensen die gewoon konden werken iig.
Ze lijken idd uit Oost-Europa te komen.
MCD???quote:Op zondag 16 maart 2008 21:36 schreef LXIV het volgende:
[..]
BoZ natuurlijk, al ga ik meestal naar de MCD. Voor de Appie moet ik de auto pakken, dus dat doe ik liever niet.
We zijn gister wel in Bergen geweest, bij V&D en ANWB-shop, geen protest demo gezien.quote:Heb je trouwens nog iets gezien van die protestdemonstratie van gisteren? Was dit weekeinde niet in town.
Maar waar dan?quote:Op zondag 16 maart 2008 21:43 schreef LXIV het volgende:
MCD is ook een zuidelijke supermarktketen .Iets met Cooperatie ofzo. Goede supermarkt, altijd een plakje worst.
Én een broodje voor de kleinequote:Op zondag 16 maart 2008 21:43 schreef LXIV het volgende:
MCD is ook een zuidelijke supermarktketen .Iets met Cooperatie ofzo. Goede supermarkt, altijd een plakje worst.
In Meilustquote:Op zondag 16 maart 2008 21:44 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar waar dan?
Ken alleen de zeeduizend en de Appuie in Bergen en ik ken Bergen goed hoor.
Dat bedoelde ik natuurlijk ook. Alleen is een plakje worst een bekender fenomeen.quote:
Nee, Meilust is het beste en groenste deel van BoZ.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, ken de naam, maar weet niet waar dat zit.
Give me a clue.
Bij die grote flats?
Je moet even Google met die pics opstarten misschien dat ik het herken dan?quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:15 schreef LXIV het volgende:
Die van Sigme, idd. Wist niet dat je GE ook kon hyperlinken!
Okee, ik zie nu waar je ongeveer woont. Ik ken dat daar niet goed idd. Zal er van de week eens langs gaan, ben wel benieuwd.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:13 schreef LXIV het volgende:
51302038N 41739520O
Google Earth is makkelijker hoor, als je een bepaalde stad kent.quote:
Dat kun je aan en uit zetten met de goede knopjes.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je moet even Google met die pics opstarten misschien dat ik het herken dan?
Misschien zie je daar die bedelaar met die mondharminca ook op..
Nee, want als je geen geek bent kun je ook geen verstand van topografie hebben.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:19 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dan weet jij waarschijnlijk ook niet welke schurkenstaten allemaal bij Europa (gaan) horen en waar dus al dat bedelende tuig vandaan komt.
Ah, satelliet ja.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:29 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat kun je aan en uit zetten met de goede knopjes.
PS Sigme:
[ afbeelding ]
1) Hier woon ik
2) Hier staan kastanje, noten en appelbomen
3) Kinderboerderij
4) Opa&Oma
5) Ganzen
6) MCD (worst)
7) Speeltuin
Nu ken je mijn woensdag-route dus
Is Amber je dochter? En zit zij in BoZ op de kinderopvang?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:37 schreef Ryan3 het volgende:
Nou ja, ik ga morgen Amber wegbrengen, zal eens door je wijk heen rijden, op zoek naar bedelaars..
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:37 schreef LXIV het volgende:
Qua woonomgeving is het goed toeven hier. Lopend naar het centrum, maar ook zo buiten de stad de bossen in. Niet dat dit nodig is, want we hebben al een bos voor de deur. Alsmede een grote plas, een groot park, etc etc.
Helaas is BoZ voor mij ook ver van mijn werk, en is de specifieke woning die ik bewoon te klein geworden. Of ons gezin te groot natuurlijk.
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:38 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is Amber je dochter? En zit zij in BoZ op de kinderopvang?
Ok. Anders zou mijn vriendin jullie IRL wellicht gekend hebben.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, Amber is Stali, mijn partner, wij wonen in de gemeente Woensdrecht, zeg maar.
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:44 schreef LXIV het volgende:
Nou valt het verder qua huizenprijzen ook nog alleszins mee in BoZ, je betaalt 30% minder dan in bijvoorbeeld Den Bosch, maar het is ook lastig om in deze hoek werk te krijgen op niveau.
Die van ons zit bij kinderopvang in woensdrecht gewoon.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:45 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok. Anders zou mijn vriendin jullie IRL wellicht gekend hebben.
Heen en weer? 78 km.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:51 schreef LXIV het volgende:
Hoe ver moet je? Ik 94 km.
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:55 schreef LXIV het volgende:
94 heen en 94 terug.
78 heen en weer is toch een lachertje!
Ah, parttime thuiswerkertje.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:59 schreef LXIV het volgende:
Nee. Maar ik rijd het niet iedere dag, dat moet ik wel zeggen.
Wtf?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:05 schreef LXIV het volgende:
Nee, ik werk gewoon 32 uur p/w en blijf op ma en do op mijn werk! Toevallig las ik afgelopen week dat hiervoor ook weer een term bedacht was, ben hem helaas vergeten.
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:07 schreef LXIV het volgende:
Zoiets, ja.
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:08 schreef LXIV het volgende:
32 uur per week werken vind ik trouwens ideaal. Zou niet meer anders willen! Vijf hele dagen achtereen te moeten werken!!![]()
Nu werk je één dag, en is het al weer bijna weekend (1 daags of 2 daags). Heerlijk. En het kost bijna niets.
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:13 schreef LXIV het volgende:
Daar heb ik ook wel eens aan gedacht, de vrijwillige brandweer. Gewoon lekker van huis af met de mannen onder elkaar!
Nee, nee! van 70quote:Op zondag 16 maart 2008 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, cooper test hè.. Dat wordt eventueel nog moeilijk voor mij. Wil het in principe wel doen, alleen volgend jaar, doe nu de EHBO, kinder-EHBO, reanimatie en BHV.
Maar jij bent van 64?
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:17 schreef LXIV het volgende:
Vandaag was ik bij een vriend op bezoek en die was ook 32 uur p/w gaan werken. Het valt me op dat steeds meer mensen dat gaan doen.
Voor de eerste generatie hoogopgeleiden is het rijden in een hele dure auto nog status en luxe, maar voor de tweede is een vierdaagse werkweek dat.
70 uur per week werken en altijd bereikbaar moeten zijn is toch meer iets voor de newbies, de nouveau riche ahw. Voor diegenen die altijd al in zekere welstand geleefd hebben is die extra tijd veel belangrijker.
Nee, okee, dat vroeg ik me af en daar hadden we discussie over hier, een tijdje geleden.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:25 schreef LXIV het volgende:
Welnu, het hangt er vanaf wat voor soort mensen je aanstuurt. Ik geef al 14 jaar leiding en ben steeds minder actief geworden. Eigenlijk doe ik feitelijk helemaal niets meer en laat iedereen zo veel mogelijk zijn eigen gang gaan. Werkt het beste.
idd 4 dagen werken en op woensdag vrijquote:Op zondag 16 maart 2008 23:08 schreef LXIV het volgende:
32 uur per week werken vind ik trouwens ideaal. Zou niet meer anders willen! Vijf hele dagen achtereen te moeten werken!!![]()
Nu werk je één dag, en is het al weer bijna weekend (1 daags of 2 daags). Heerlijk. En het kost bijna niets.
Dat kun je ook doen als je 40 uur werktquote:Op maandag 17 maart 2008 16:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd 4 dagen werken en op woensdag vrij
waarom zou je, een huis is toch niet te betalen en zolang ik de basisvoorzieningen heb + wat luxe als een auto en kan uitgaan dan vind ik het meer dan zatquote:Op maandag 17 maart 2008 21:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat kun je ook doen als je 40 uur werkt![]()
Moet je wel 4 dagen van 10 uur draaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |