quote:Op zondag 16 maart 2008 23:07 schreef LXIV het volgende:
Zoiets, ja.
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:08 schreef LXIV het volgende:
32 uur per week werken vind ik trouwens ideaal. Zou niet meer anders willen! Vijf hele dagen achtereen te moeten werken!!![]()
Nu werk je één dag, en is het al weer bijna weekend (1 daags of 2 daags). Heerlijk. En het kost bijna niets.
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:13 schreef LXIV het volgende:
Daar heb ik ook wel eens aan gedacht, de vrijwillige brandweer. Gewoon lekker van huis af met de mannen onder elkaar!
Nee, nee! van 70quote:Op zondag 16 maart 2008 23:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, cooper test hè.. Dat wordt eventueel nog moeilijk voor mij. Wil het in principe wel doen, alleen volgend jaar, doe nu de EHBO, kinder-EHBO, reanimatie en BHV.
Maar jij bent van 64?
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:17 schreef LXIV het volgende:
Vandaag was ik bij een vriend op bezoek en die was ook 32 uur p/w gaan werken. Het valt me op dat steeds meer mensen dat gaan doen.
Voor de eerste generatie hoogopgeleiden is het rijden in een hele dure auto nog status en luxe, maar voor de tweede is een vierdaagse werkweek dat.
70 uur per week werken en altijd bereikbaar moeten zijn is toch meer iets voor de newbies, de nouveau riche ahw. Voor diegenen die altijd al in zekere welstand geleefd hebben is die extra tijd veel belangrijker.
Nee, okee, dat vroeg ik me af en daar hadden we discussie over hier, een tijdje geleden.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:25 schreef LXIV het volgende:
Welnu, het hangt er vanaf wat voor soort mensen je aanstuurt. Ik geef al 14 jaar leiding en ben steeds minder actief geworden. Eigenlijk doe ik feitelijk helemaal niets meer en laat iedereen zo veel mogelijk zijn eigen gang gaan. Werkt het beste.
idd 4 dagen werken en op woensdag vrijquote:Op zondag 16 maart 2008 23:08 schreef LXIV het volgende:
32 uur per week werken vind ik trouwens ideaal. Zou niet meer anders willen! Vijf hele dagen achtereen te moeten werken!!![]()
Nu werk je één dag, en is het al weer bijna weekend (1 daags of 2 daags). Heerlijk. En het kost bijna niets.
Dat kun je ook doen als je 40 uur werktquote:Op maandag 17 maart 2008 16:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd 4 dagen werken en op woensdag vrij
waarom zou je, een huis is toch niet te betalen en zolang ik de basisvoorzieningen heb + wat luxe als een auto en kan uitgaan dan vind ik het meer dan zatquote:Op maandag 17 maart 2008 21:35 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat kun je ook doen als je 40 uur werkt![]()
Moet je wel 4 dagen van 10 uur draaien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |