Karel vertaalt men in Charles.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:58 schreef Daywalk3r het volgende:
het is toch ook gewoon " Karel de Grote " ?
Als in achternaam.
Ik weet nog trouwens dat een vriendin van me een verslag moest maken over Karel de Grote in het engels.
Had ze "Karel the big one" getypt![]()
maar dat is dus Karel the great..
Och ja en nu snap ik ook dat het dan geen achternaam is.. Anders was het gewoon Karel de Grote gebleven
herkenbaar................................ .. .. . . .. . .. .. . ..quote:Op donderdag 28 februari 2008 00:31 schreef Mudkipz het volgende:
Je wilt het waarschijnlijk niet weten, maar ik kwam vragen of ik naar beneden mocht, en vroeg me af waarom papa op mama lag te slapen.. ahem.. daar kom je later liever niet achter
Dat besefte ik ook pas toen ik voor het eerste ging tanken en wat druppels morstequote:Op woensdag 27 februari 2008 00:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat benzine niet zwart is
Ja, maar dat klopt ook wel zeg maarquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:31 schreef amaranta het volgende:
Ik dacht dat je vanaf je 18de niet meer ontvoerd kon worden door kinderlokkers, je was immers geen kind meer.
Nou ja uberhaubt ontvoerd of verkracht. Je was dan groot en bij grote mensen gebeurde zoiets niet.squote:Op donderdag 28 februari 2008 23:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, maar dat klopt ook wel zeg maar
Oh, nog zo 1, ik dacht altijd dat cola van drop werd gemaakt, omdat chocomel van chocolade werd gemaakt. Logisch tochquote:Op donderdag 28 februari 2008 23:31 schreef ArTiC het volgende:
Dat cola altijd zwart was...
toen ik nog een klein articje was wilde ik altijd zwarte cola
Dus tijdens je post snap je het ineens?quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Als in achternaam.
Ik weet nog trouwens dat een vriendin van me een verslag moest maken over Karel de Grote in het engels.
Och ja en nu snap ik ook dat het dan geen achternaam is.. Anders was het gewoon Karel de Grote gebleven
Kwam ik een maandje geleden oid achter.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 13:03 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Kwam ik een maandje geleden oid achter.
Ik was echt geshockeerd.
Muha! De botol cebok fles bedoel je, of weet je ook nog niet dat dat zo genoemd wordt?quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:08 schreef Flowce het volgende:
De fles water die bij mijn opa en oma in het toilet stond..... nooit begrepen..
weet nu dat het was ipv wc papier, schijnt een indonesische methode te zijn om je reet me te cleanen
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:34 schreef Brett-Anderson het volgende:
euhm.. vandaag las ik dat het gazeuse campagne pils is ipv champagne pils. Ik vond het al zo raar.
Rode diesel in je auto = belastingfraude = zeer hoge boete...quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:55 schreef tha_one het volgende:
Ben er gisteravond achtergekomen dat Rode diesel gewoon witte diesel met een kleurstof is.
Altijd gedacht dat Rode slechter zou zijn voor je auto.
Ja.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 21:32 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dus tijdens je post snap je het ineens?
Daar kwam ik ook achter nadat Joran vd S er was geweest.quote:
Gazeuse is niks meer dan een aanduiding dat er prik in zitquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:34 schreef Brett-Anderson het volgende:
euhm.. vandaag las ik dat het gazeuse campagne pils is ipv champagne pils. Ik vond het al zo raar.
Karel de Grote wordt in het Engels Charlemagne genoemd.quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Als in achternaam.
Dus je hebt 't nu maar in de tank van je auto gegooid?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 11:55 schreef tha_one het volgende:
Ben er gisteravond achtergekomen dat Rode diesel gewoon witte diesel met een kleurstof is.
Altijd gedacht dat Rode slechter zou zijn voor je auto.
WIst ik nietquote:Op zondag 16 maart 2008 17:00 schreef Quispi het volgende:
Ik kwam er een paar jaar geleden achter dat de vreemde uitstulping aan het handvat van de blikopener een potopener is. Bleek toch wel erg handig te zijn...
Maar hij heet Seabertquote:Op zondag 16 maart 2008 21:06 schreef star01 het volgende:
dat Siebert, dat zeehondje van die tv-serie van vroeger natuurlijk gewoon seabird(zeehond) heette
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |