quote:Op woensdag 27 februari 2008 09:54 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze diegene dan in een mal stopten, en dat hijzelf in een standbeeld verwerkt werd![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oja, omdat ik zag dat heel veel mensen dit niet wisten wou ik hem nog eens posten :
Wat ik me laatst toch bedacht
Er was een paar jaar geleden een reclame op tv, die ging als volgt:
"Marina, marina, marina, marina, marina - de mix.
Dat zit hier speciaal in dit pakje, waar ook nog een sausmix bij is!
enz enz"
Ik dacht altijd dat het gewoon Marina, de mix was
Zing ik dat laatst weer, denk ik ineens; OOOOH
marinademix!
Dat was wel even een helder moment.
Tvp dus.
Linkje naar die reklame?quote:Op woensdag 27 februari 2008 10:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
Oja, omdat ik zag dat heel veel mensen dit niet wisten wou ik hem nog eens posten :
enz enz"
marinademix!
Tvp dus.
LOL die wist ik dus ook niet hahahquote:Op woensdag 27 februari 2008 10:26 schreef PluisigNijntje het volgende:
enz enz"
marinademix!
Tvp dus.
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 23:48 schreef Julaz het volgende:
Dat je met de versnellingspook in een auto niet in de benzine roert
Ze hebben het wel met "een fles" geprobeerd, maar daar zijn serieus vliegtuigen door verongelukt...quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:03 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dat astronaut of straaljagerpiloot geen stoer beroep is. Ze hebben namelijk een dikke luier om. (ooit een toilet in een F16 gezien?)
Bassie speelde toch ook B2 met heel subtiel de B van Bassie?quote:- Voor de Bassie & Adriaan-fans onder ons: de rol van Vlugge Japie werd door Bassie gespeeld, en die van de Baron (in het begin) door Adriaan (later door Paul van Gorcum); (ja, echt waar! )
Ik dacht dat de B voor 'boef' stond.quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:41 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Bassie speelde toch ook B2 met heel subtiel de B van Bassie?
steenstrips, ik snapte nooit waarom dat strips genoemd werden omdat er geen stripfiguurtjes op stondenquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:51 schreef Schuttingbeer het volgende:
Mijn ouders hadden vroeger één muur met allemaal bakstenen waarvan ik dacht dat het echte bakstenen waren, maar het waren allemaal opgeplakte dingen![]()
WÁT?!quote:Op woensdag 27 februari 2008 00:03 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Dat astronaut of straaljagerpiloot geen stoer beroep is. Ze hebben namelijk een dikke luier om. (ooit een toilet in een F16 gezien?)
Bassie is toch ook een boef?quote:Op woensdag 27 februari 2008 13:44 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ik dacht dat de B voor 'boef' stond.
ohquote:Op woensdag 27 februari 2008 13:33 schreef Nepthys het volgende:
Dat bol.com niet zomaar een leuke naam is, maar dat het staat voor Bertelsmann OnLine.
ik moet 3 keer lezen voordat ik het snapte... maar...quote:Op woensdag 27 februari 2008 15:43 schreef Scootmobiel het volgende:
Als kind heb ik heel lang gedacht dat de achtervoegsels bij sommige bijbelse namen (Judas Iskariot, Jezus Christus, Maria Magdalena, Simon de Zeloot en weet ik wie er allemaal nog langskwamen...) gewoon achternamen waren.... In gedachten zag ik daarbij al een naambordje met bijvoorbeeld 'J. Iskariot' op de huisdeur staan.![]()
Hetzelfde had ik ook met geschiedkundige figuren als Karel de Grote, Filips de Stoute enz.
Grote hilariteit als je omgeving er dan achter komt dat je dat al die jaren echt serieus gedacht hebt!
Steenstripsquote:Op woensdag 27 februari 2008 11:51 schreef Schuttingbeer het volgende:
Mijn ouders hadden vroeger één muur met allemaal bakstenen waarvan ik dacht dat het echte bakstenen waren, maar het waren allemaal opgeplakte dingen![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2008 20:58 schreef Daywalk3r het volgende:
het is toch ook gewoon " Karel de Grote " ?
Als in achternaam.
Ik weet nog trouwens dat een vriendin van me een verslag moest maken over Karel de Grote in het engels.
Had ze "Karel the big one" getypt![]()
maar dat is dus Karel the great..
Och ja en nu snap ik ook dat het dan geen achternaam is.. Anders was het gewoon Karel de Grote gebleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |