abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 26 februari 2008 @ 23:02:48 #1
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_56999929
Deel 29!
Vorige delen:
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28

Voordat we verder gaan, eerst even een lijstje van dingen die in vorige delen al heel vaak genoemd zijn, dan hebben we die vast gehad...

- Voor de Bassie & Adriaan-fans onder ons: de rol van Vlugge Japie werd door Bassie gespeeld, en die van de Baron (in het begin) door Adriaan (later door Paul van Gorcum); (ja, echt waar! )
- Veel mensen kwamen er pas jaaaaaren later achter dat 'Ausfahrt' (in Duitsland) en 'Sortie' (in Frankrijk) géén plaatsnamen zijn, maar gewoon 'uitrit' betekent;
- En dat 'Einbahnstraße' geen straatnaam is, maar gewoon een eenrichtingsweg aanduidt...; ('Waar sta je nu?' 'Ehhh... even kijken... oh, in de Einbahnstraße...!' )
- Dat Benelux staat voor België, Nederland en Luxemburg en horeca een samenstelling is van hotel, restaurant en ca

- Dat 'Tatort' niet de naam is van de hoofdrolspeler uit die serie, maar 'plaats delict' (Tat-Ort) betekent (het 'daad-oord' dus eigenlijk);
- Dat Gorkum en Gorinchem niet 2 verschillende plaatsen zijn, en 's-Hertogenbosch en Den Bosch ook niet;
- Dat de wereld vóór de uitvinding van de kleurentelevisie en de kleurenfotografie NIET zwart-wit was...
- Dat er 'Disney' in het bekende logo stond, en niet 'Disnep' of 'Gisnep';
- Dat er géén nieuwslezers, omroepsters of zelfs hele kinderkoren in je TV-toestel zitten, en dat die jou ook niet kunnen zien als je in de huiskamer staat...;
- Dat de muziek niet elke keer weer live gezongen wordt als je je radio aanzet;

- Oh ja, en dat TVP 'terugvindpost' betekent... en dat het niet zo gewaardeerd wordt als je alleen die afkorting post in een topic, zonder verder zelf wat zinnigs toe te voegen... (hint, hint )
- Dat OP 'openingspost' betekent (eentje zoals deze dus), de eerste reactie daarop een FiPo (First Post) heet, de tweede een SePo (Second Post) en ga zo maar door...
- Dat 'FOK!' oorspronkelijk een afkorting was van 'Fokked Op Kids', maar later gewoon een naam op zich werd...

En natuurlijk zijn er dan ook nog woorden die je altijd verkeerd gelezen hebt, zoals bommelding (bom-melding, ja), pollepel, pijpetuitje, en uiteraard ons eigen Fok!woord 'banaanvraag'... Voor dit soort dingen kan je terecht in het topic normale woorden die bij verkeerd lezen raar zijn

Voor alle duidelijkheid: bovengenoemde dingen hoef je dus NIET MEER te vermelden.
Dat u dat maar ff weet.

Zo, dan hebben we dat vast gehad.
* Mompelt iets van oude koeien. Sloot enzo.

Met dank aan Scootmobiel voor de OP.

Brand los zou ik zeggen, dan kunnen we nu weer lachen/gieren/brullen om 'vers' materiaal!
  dinsdag 26 februari 2008 @ 23:03:18 #2
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_56999953
Als het goed is moet het dus 29 zijn, de nummering zou weer moeten kloppen nu
pi_57000037
Dat een milf niet altijd oud hoeft te zijn (milf = mother i'd like to fuck). Want tegenwoordig heb je ook heel veel tienermoeders
  dinsdag 26 februari 2008 @ 23:22:02 #4
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_57000523
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:04 schreef milfspotter het volgende:
Dat een milf niet altijd oud hoeft te zijn (milf = mother i'd like to fuck). Want tegenwoordig heb je ook heel veel tienermoeders
Gefeliciteerd, je wilt papa worden?
censuur :O
  dinsdag 26 februari 2008 @ 23:25:35 #5
130233 OssieMan
Winners do it hardcore
pi_57000618
Niet jaren, maar ik voetbalde bij RODA
Kwam er later pas achter dat dat stond voor Recht Op Doel Af
pi_57001113
quote:
Op dinsdag 26 februari 2008 23:25 schreef OssieMan het volgende:
Niet jaren, maar ik voetbalde bij RODA
Kwam er later pas achter dat dat stond voor Recht Op Doel Af
ik bij HBS. Ik dacht Haagse Ballen Sport. Was het: Houdt Braef Standt. Ik echt zo van wtf.
pi_57001200
Dat je met de versnellingspook in een auto niet in de benzine roert
  dinsdag 26 februari 2008 @ 23:49:31 #8
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57001229
Ik wist de afkorting van Horeca niet

Daarnaast kwam ik er pas sinds kort achter dat mijn school zelfs in de 2e oorlog al bestond (welliswaar in een ander gebouw).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57001472
Vroeger las of hoorde je wel eens in de krant/op het journaal dat er iemand gestenigd was.

Nu zijn daar in de media nooit beelden van natuurlijk, dus dacht ik altijd dat ze een gat graven, persoon er in en het dan vol storten met beton

wist ik veel wat voor een barbaarse gewoonte van woestijnbewoners t is...
  woensdag 27 februari 2008 @ 00:03:19 #10
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_57001525
Dat astronaut of straaljagerpiloot geen stoer beroep is. Ze hebben namelijk een dikke luier om. (ooit een toilet in een F16 gezien?)
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_57001622
De fles water die bij mijn opa en oma in het toilet stond..... nooit begrepen..

weet nu dat het was ipv wc papier, schijnt een indonesische methode te zijn om je reet me te cleanen
  woensdag 27 februari 2008 @ 00:08:41 #12
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_57001632
Toen ik nog klein was, als ik Baantjer keek, dacht ik altijd dat De Cock zei: "De Cock, met Zeeuwse K". Elke keer als ik dat hoorde, dacht ik: wat is dat nou voor rare letter? Pas een jaar of wat terug kwam ik er bij toeval achter dat hij steeds C-O-C-K zei, alleen dan heel snel.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_57001772
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:08 schreef Rikketik het volgende:
Toen ik nog klein was, als ik Baantjer keek, dacht ik altijd dat De Cock zei: "De Cock, met Zeeuwse K". Elke keer als ik dat hoorde, dacht ik: wat is dat nou voor rare letter? Pas een jaar of wat terug kwam ik er bij toeval achter dat hij steeds C-O-C-K zei, alleen dan heel snel.
quote:
Voor de Bassie & Adriaan-fans onder ons: de rol van Vlugge Japie werd door Bassie gespeeld, en die van de Baron (in het begin) door Adriaan (later door Paul van Gorcum); (ja, echt waar! )
Maar dat wist ik helemaal niet echt waar.. tering hee, dat is gewoon al jaren geleden en ik kom er nu pas achter dan ... geen idee of ik kan slapen nu
Wie, ik?
  Donald Duck held woensdag 27 februari 2008 @ 00:19:51 #14
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_57001831
Dat benzine niet zwart is
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_57002017
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:19 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat benzine niet zwart is
omg mn leven wat doe je
pi_57002205
Dat vrouwen wel poepen, ook mooie..
pi_57002207
Ik dacht als kind dat schrikdraad bestond om paardendieven af te schrikken
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 27 februari 2008 @ 00:44:24 #18
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_57002257
Oja weet 1!

Dat carlo en Irene dood gingen na de afscheidsshow van Telekids! _!
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_57002282
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:44 schreef GasTurbine het volgende:
Oja weet 1!

Dat heb ik nooit geweten (of bedoel je 'dat ze niet dood gingen' )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_57003075
Ik heb overburen met een zoon en een dochter. Ik kwam er vandaag achter dat de dochter de oudste van de twee was. Ik heb dus al 18 jaar gedacht dat zij jonger was dan haar broer. Mindblowing. Zo kwam ik er ook laatst achter dat de vriend van een vriendin van me even oud is als mijn vier-jaar-oudere zus. . Wist wel dat hij paar jaar ouder was, maar had er nooit zo bij stil gestaan. Mijn zus is echt al huisje/boompje/beestje en hij totaal niet, vandaag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_57005205
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:00 schreef Jimmeh het volgende:
Vroeger las of hoorde je wel eens in de krant/op het journaal dat er iemand gestenigd was.

Nu zijn daar in de media nooit beelden van natuurlijk, dus dacht ik altijd dat ze een gat graven, persoon er in en het dan vol storten met beton

wist ik veel wat voor een barbaarse gewoonte van woestijnbewoners t is...
Ik dacht dat ze diegene dan in een mal stopten, en dat hijzelf in een standbeeld verwerkt werd
pi_57005220
quote:
Op woensdag 27 februari 2008 00:44 schreef GasTurbine het volgende:
Oja weet 1!

pi_57005466
TVP
  woensdag 27 februari 2008 @ 10:22:12 #24
181396 PretKroket
Onßekwaam en doch lekker
pi_57005710
Dat meisjes geen piemels hebben
pi_57005769
Oja, omdat ik zag dat heel veel mensen dit niet wisten wou ik hem nog eens posten :

Wat ik me laatst toch bedacht
Er was een paar jaar geleden een reclame op tv, die ging als volgt:
"Marina, marina, marina, marina, marina - de mix.
Dat zit hier speciaal in dit pakje, waar ook nog een sausmix bij is!
enz enz"

Ik dacht altijd dat het gewoon Marina, de mix was
Zing ik dat laatst weer, denk ik ineens; OOOOH
marinademix!
Dat was wel even een helder moment.

Tvp dus.
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')