Gauw weer wat posten, mensen... ik ben verslaafd aan dit topic!!!quote:diawlke - donderdag 6 januari 2005 @ 00:18
Ik las vroeger in mijn computerboekje dat je de muis omhoog moest doen om je pijltje te laten bewegen... Toen merkte ik dat die muis in de lucht houden niet veel hielp...
Farfalina - zondag 30 januari 2005 @ 21:44
Mijn vriend heeft als kind heel lang gedacht dat het paard het mannetje was en de koe het vrouwtje.
Scootmobiel - zaterdag 23 april 2005 @ 23:11
Toen ik nog een klein Scootmobieltje was, had ik nogal een raar beeld van het verschijnsel 'oorlog'.
M'n vader had al vaak verteld dat-ie in de oorlog suikerbieten gegeten had, dus ik zag bij het woord 'oorlog' in gedachten altijd een soort grote balzaal voor me (vraag me niet waarom... ), met luxe kroonluchters en een parketvloer, waarop reusachtig grote, geharnaste ridders elkaar te lijf gingen met speren en schilden. Steeds twee tegelijk, als een soort wedstrijd dus, met aan één kant van de zaal een lange rij tafels en stoelen, waar de mensen dan heerlijk op hun gemak suikerbieten zaten te eten, terwijl ze konden kijken naar het schouwspel. Een beetje alsof ze in een restaurant zaten dus eigenlijk, genietend van een spannende voorstelling, waarna ze tevreden weer naar huis gingen.
Jaaaaren later ontdekte ik pas dat een oorlog er toch wel een beetje anders aan toe gaat...
daeri - donderdag 30 juni 2005 @ 13:48
Mijn moeder zei vroeger altijd dat ik moest bukken als we met de auto onder een brug door gingen omdat je anders je hoofd zou stoten, en ik deed dat al braaf jaaaren.. tot ik er toen ik een jaar of 7 was achter kwam dat dat helemaal niet kon...
Vind ik eigenlijk helemaal niet eens zo gek.quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:12 schreef PM-girl het volgende:
ik zal m vast wel eens gepost hebben maar ik dacht tot mijn 20e dat een kippenei door de haan bevrucht werd nadat het was gelegd....
Nu wil ik weten hoe het nou echt gaat ook!quote:Op donderdag 21 juli 2005 20:12 schreef PM-girl het volgende:
ik zal m vast wel eens gepost hebben maar ik dacht tot mijn 20e dat een kippenei door de haan bevrucht werd nadat het was gelegd....
Check en checkquote:Op zaterdag 23 juli 2005 01:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nu wil ik weten hoe het nou echt gaat ook!.
'Dan sta ik hier dus voor Jan Jurk'quote:Op zaterdag 23 juli 2005 18:42 schreef milkingmonkey het volgende:
Dat "Jan met de korte achternaam" Jan Lul betekent![]()
Totdat ik op wikipedia dit las:
# Jan Doedel; Jan Joker; Jan Jurk; Jan Lul, Jan Gat - Sukkel.
Deze Jan wordt ook wel eufemistisch Jan met de korte achternaam genoemd.
![]()
Ik heb ooit een gevoetbald tegen een team waar mijn tegenstander Jan Jurk heette. En dat was een ongelooflijk lange negerquote:Op zaterdag 23 juli 2005 20:55 schreef The_Brain het volgende:
[..]
'Dan sta ik hier dus voor Jan Jurk'![]()
![]()
Haha heet je Jan Jurk en dan ben je ook nog een gruwelijk grote negert haha, hilarisch!quote:Op zaterdag 23 juli 2005 21:01 schreef kwintenstraler het volgende:
[..]
Ik heb ooit een gevoetbald tegen een team waar mijn tegenstander Jan Jurk heette. En dat was een ongelooflijk lange negerWas nog bij de B2 of zo, en die gozer was al bijna 2 meter
Beste verkapte tvp van de maandquote:Op zondag 24 juli 2005 21:46 schreef Yeahinho het volgende:
Wisten jullie al dat Bassie ook Vlugge Japie speelt, en de Baron in de eerste serie gewoon Adriaan is?
Shit, je hebt me doorquote:Op zondag 24 juli 2005 22:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Beste verkapte tvp van de maand![]()
.
Dat had ik met een jongen meisje uit de straatquote:Op maandag 25 juli 2005 09:35 schreef Knarf het volgende:
Dat de zanger van Culture Club een jongetje was.
(toen wist ik de naam van de zanger niet, en engels had ik ook nog niet gehad, dus die hint ontging mij ook)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |