Nietje door je navel!quote:Op maandag 5 april 2004 13:54 schreef Drinkemaatje het volgende:
Centerfold.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 13:54 schreef Drinkemaatje het volgende:
Centerfold.![]()
![]()
![]()
Dan realiseert dante_A zich bij deze dat Demon in Diemen zit omdat het Demon heet?quote:Op maandag 5 april 2004 14:03 schreef thewizzard het volgende:
Nietje door je navel!
Overigens, ik realiseerde me net dat Demon Internet natuurlijk zo heet omdat ze in Diemen zitten.
FOUT!
Demon internet komt oorspronkelijk uit engeland. Daar hebben ze geen diemen.
ievanessens ongeveer.. heeft dat hier iets mee te maken?quote:Op maandag 5 april 2004 14:04 schreef Jokaim het volgende:
hoe spreek je nou eigenlijk evanescence uit?
"Evanescence"quote:Op maandag 5 april 2004 14:04 schreef Jokaim het volgende:
hoe spreek je nou eigenlijk evanescence uit?
Oh, dat wist ik niet. Dan zijn ze natuurlijk in Diemen gaan zitten omdat ze Demon hetenquote:Op maandag 5 april 2004 14:03 schreef thewizzard het volgende:
Demon internet komt oorspronkelijk uit engeland. Daar hebben ze geen diemen.
Oh Ik heb ook Demon en dacht gewoon dat het een soort onchristelijke naam wasquote:Op maandag 5 april 2004 14:02 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Nietje door je navel!![]()
Overigens, ik realiseerde me net dat Demon Internet natuurlijk zo heet omdat ze in Diemen zitten.![]()
Ik ben ook jarig op 1 jan! Maar mn ouders hebben me snel duidelijk gemaakt dat het niet voor mij bedoeld was...quote:Op maandag 5 april 2004 14:02 schreef jeroenpost17 het volgende:
Ik dacht altijd dat al dat vuurwerk met oud en nieuw voor mij werd afgestoken! Ik ben jarig op 1 jan:):)
quote:Op maandag 5 april 2004 14:11 schreef Dante_A het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet. Dan zijn ze natuurlijk in Diemen gaan zitten omdat ze Demon heten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |