Das een goeiequote:Op donderdag 23 december 2004 14:15 schreef Elin het volgende:
Ik ging vroeger altijd met mijn vader meefietsen als hij ging joggen. Hij rennen, ik fietsen. Dichtbij ons huis is een landgoed waar je heel leuk kan joggen maar bij de ingang stond een bordje " verboden voor onbevoegden" Omdat mijn vader geen zin had om zich daaraan te houden had ie mij vertelt dat onbevoegden mensen waren die in de gevangenis hadden gezeten.
Dat heb ik echt heel erg lang gedacht.. en natuurlijk ook al mijn vriendjes wijsgemaakt. Overal waar zon bordje stond ging ik trots naar binnen want ik had natuurlijk niet in gevangenis gezeten
oh dus...... en weet wat geleerdquote:Op vrijdag 24 december 2004 12:49 schreef C3La het volgende:
Ik heb vroeger eens een advertentie gelezen met de text "de aandeelhouder wint". Heb er nog steeds moeite mee om het goed te zeggen... "de aanhouder wint"!
En dan de opmerking volslank. Dan ben je dus wat dikker. Maar vroeger dacht ik altijd dat je dan helemaal slank was!
Is dat niet zo dan??quote:Op vrijdag 24 december 2004 13:49 schreef Loohcs het volgende:
Ik dacht vroeger dat vliegveld valkenburg in Limburg lag
wtf kennen ze wel, maar tvp ho maarquote:
Dat ligt hier om de hoek, ergens bij leiden enzo..quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:34 schreef Elin het volgende:
[..]
Is dat niet zo dan??
En waar ligt het dan wel?
domdomdom ik weet het...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |