abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 23 december 2004 @ 13:45:28 #1
18653 crew  D.
pi_24157930
Vorige deeltjes zijn: 1|2|3|4|5|6|7|8|9
pi_24158063
tvp
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_24158184
Netjes gedaan D.Rose!

* LintuxCx blijft de reekst ook weer fijn volgen. Zou wel leuk zijn als er aan het eind van dit deeltje ook weer iemand komt met een amazing discovery die veel mensen tot dan toe nog niet begrepen.

Waar is een nietverwijderaar als je 'm nodig hebt? MUST... TRY... NOW!
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_24158384
Heel een papier volgeniet en leeggehaald en het gaat idd beter via de bovenkant

Nog nooit zo'n slechte tvp geplaatst
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
  donderdag 23 december 2004 @ 14:07:48 #5
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_24158420
tvp
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_24158632
Ik ging vroeger altijd met mijn vader meefietsen als hij ging joggen. Hij rennen, ik fietsen. Dichtbij ons huis is een landgoed waar je heel leuk kan joggen maar bij de ingang stond een bordje " verboden voor onbevoegden" Omdat mijn vader geen zin had om zich daaraan te houden had ie mij vertelt dat onbevoegden mensen waren die in de gevangenis hadden gezeten.
Dat heb ik echt heel erg lang gedacht.. en natuurlijk ook al mijn vriendjes wijsgemaakt. Overal waar zon bordje stond ging ik trots naar binnen want ik had natuurlijk niet in gevangenis gezeten
pi_24158905
quote:
Op donderdag 23 december 2004 14:15 schreef Elin het volgende:
Ik ging vroeger altijd met mijn vader meefietsen als hij ging joggen. Hij rennen, ik fietsen. Dichtbij ons huis is een landgoed waar je heel leuk kan joggen maar bij de ingang stond een bordje " verboden voor onbevoegden" Omdat mijn vader geen zin had om zich daaraan te houden had ie mij vertelt dat onbevoegden mensen waren die in de gevangenis hadden gezeten.
Dat heb ik echt heel erg lang gedacht.. en natuurlijk ook al mijn vriendjes wijsgemaakt. Overal waar zon bordje stond ging ik trots naar binnen want ik had natuurlijk niet in gevangenis gezeten
Das een goeie
pi_24162369
zoeits dacht ik ook waarom zou je ergens niet mogen lopen??
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_24162463
Dat vroeger de mensen ook kleuren zagen, heel lang gedacht dat het niet zo was omdat ze toen zwart-wit televisie hadden Ze hadden de kleuren nog niet uitgevonden...
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk 'em in en ga maar mee, de bloemen buiten zetten.
Jailbait Gallery
pi_24167172
tvp
pi_24168854
Een stuk of vier jaar terug (dat was in de tweede klas) waren we op vakantie in Frankrijk en daar op de camping was ik een paar Franse kinderen die even oud waren tegengekomen. ZMaar hoe hard ik ook mijn best deed Frans te praten, zij bleven maar Engels praten.
Een paar dagen terug ontdekte ik in een notitie-schriftje het antwoord: ik had per ongeluk uit zenuwachtigheid gezegd dat ik "anglais" was, en dat dan daarnaa snel verbeterd, maar dat had blijkbaar niet iedereen gehoord.
pi_24175758
Ik denk dat ik doorheb wat het verschil is tussen de kleuren mapjes in My active topics

Als ze rood zijn, heeft er iemand in gereageerd, nadat je hem voor de laatste keer hebt bekeken en in die geel/ bruine mapjes is gewoon nog niks veranderd!

Of zeg ik nu iets heel doms?
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_24178344
Ik heb vroeger eens een advertentie gelezen met de text "de aandeelhouder wint". Heb er nog steeds moeite mee om het goed te zeggen... "de aanhouder wint"!

En dan de opmerking volslank. Dan ben je dus wat dikker. Maar vroeger dacht ik altijd dat je dan helemaal slank was!
+10 intelligent
pi_24179478
ik ben er net achter gekomen, dat adamsappel, natuurlijk van het verhaal adam en de appel en zo afkomt :p
..
pi_24179600
Ik dacht vroeger dat vliegveld valkenburg in Limburg lag
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_24185729
Ik kwam twee jaar terug op een pijnlijke manier achter de reden waarom kanker patienten vaak kaal zijn.
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
pi_24185994
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 12:49 schreef C3La het volgende:
Ik heb vroeger eens een advertentie gelezen met de text "de aandeelhouder wint". Heb er nog steeds moeite mee om het goed te zeggen... "de aanhouder wint"!

En dan de opmerking volslank. Dan ben je dus wat dikker. Maar vroeger dacht ik altijd dat je dan helemaal slank was!
oh dus...... en weet wat geleerd sta hier echt naar mijn monitor te staren als een debiel nu van verbazing
pi_24189014
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 13:49 schreef Loohcs het volgende:
Ik dacht vroeger dat vliegveld valkenburg in Limburg lag
Is dat niet zo dan??
En waar ligt het dan wel?
domdomdom ik weet het...
pi_24189518
Dat de monden van spelers in films op Duitse zenders nooit helemaal gelijk liepen op de tekst die je hoorde, wist ik toen veel dat die films nagechroniseerd werden .
pi_24191952
ok.. wtf is TVP
pi_24192063
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 23:42 schreef Marlboro-man het volgende:
ok.. wtf is TVP
terug vind post
046
Dank aan Yeahinho
pi_24197419
quote:
ok.. wtf is eenTVP
wtf kennen ze wel, maar tvp ho maar

TVP is Texturized Vegetable Protein

een TVP is een Terug Vind Post
pi_24197428
quote:
Op vrijdag 24 december 2004 21:34 schreef Elin het volgende:

[..]

Is dat niet zo dan??
En waar ligt het dan wel?
domdomdom ik weet het...
Dat ligt hier om de hoek, ergens bij leiden enzo..

ofzo
pi_24200904
quote:
ok.. wtf is TVP
Hehe die vraag wilde ik dus ook net stellen..

Waarom alleen tvp typen dan..? Kan je toch net zo goed gelijk wat zinnigs zeggen???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')