Ha, die is ook goed!quote:Neo666 - maandag 6 juni 2005 @ 15:22
Ik dacht altijd dat mensen in een film echt dood gingen en dat de familie dan gewoon een miljoen euro kreeg. Totdat ik zelfde personen vaker in een film dood zag gaan toen dacht ik ey hier klopt iets niet ^_^
Dat komt uit het latijn, daarom heet zo een foto op controle van borstkanker ook wel Mammografie...quote:Erodome schreef, in het vorige topic
...
Memmen, wat een woord weer zeg...
Goh, ook nooit gewetenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat komt uit het latijn, daarom heet zo een foto op controle van borstkanker ook wel Mammografie...
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:03 schreef Scootmobiel het volgende:
Zelf heb ik als kind altijd jaaaarenlang gedacht dat onder 'wild' alleen echt wilde, gevaarlijke dieren vielen, zoals leeuwen, tijgers, beren enz. ...
Dus toen ik hoorde dat dat o.a. hazen, konijnen, herten enzo waren, zei ik: 'Ja maar die zijn toch helemaal niet wild? Die zijn juist lief...'![]()
![]()
Dan is het eigenlijk een Hamkaatjequote:
En het zijn dus niet de Heils Angels.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:21 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Dat het leger des HEILS was, in plaats van Leger des Hels.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dan is het eigenlijk een Hamkaatje![]()
.
Ik dacht vroeger de lichtsnelheid wel aan te kunnen. Vond het altijd rottig dat ik m'n eigen achterhoofd niet kon zien in de spiegel. Dan ging ik er met m'n achterhoofd naar toe staan en probeerde me zo snel om te draaien dat ik 't nog net m'n achterhoofd kon zien in de spiegel.
Zonder succes, ja echt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |