abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27677889
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_27678841
Zelf heb ik als kind altijd jaaaarenlang gedacht dat onder 'wild' alleen echt wilde, gevaarlijke dieren vielen, zoals leeuwen, tijgers, beren enz. ...
Dus toen ik hoorde dat dat o.a. hazen, konijnen, herten enzo waren, zei ik: 'Ja maar die zijn toch helemaal niet wild? Die zijn juist lief...'
  maandag 6 juni 2005 @ 17:09:11 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_27681210
quote:
Erodome schreef, in het vorige topic
...
Memmen, wat een woord weer zeg...
Dat komt uit het latijn, daarom heet zo een foto op controle van borstkanker ook wel Mammografie...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 6 juni 2005 @ 17:11:20 #4
45206 Pietverdriet
pi_27681286
Er is in het katholieke deel van Duitsland een heeeeel belangrijke katholieke feestdag, Frohen Leichnam.
Ik dacht altijd, Blij lijk, waar slaat dat nu op. Maar dat bleek Vroom ofwel, heilige overledene te zijn.. Jaja
pi_27681321
quote:
Op maandag 6 juni 2005 17:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat komt uit het latijn, daarom heet zo een foto op controle van borstkanker ook wel Mammografie...
Goh, ook nooit geweten
pi_27682534
quote:
Op maandag 6 juni 2005 16:03 schreef Scootmobiel het volgende:
Zelf heb ik als kind altijd jaaaarenlang gedacht dat onder 'wild' alleen echt wilde, gevaarlijke dieren vielen, zoals leeuwen, tijgers, beren enz. ...
Dus toen ik hoorde dat dat o.a. hazen, konijnen, herten enzo waren, zei ik: 'Ja maar die zijn toch helemaal niet wild? Die zijn juist lief...'
Geweldig hoe je vroeger dacht.. toen je klein was enzo !
  maandag 6 juni 2005 @ 18:09:03 #7
114869 Bar-Le-Duc
drinkt nu Spa
pi_27683024
dat na piepende banden niet perse een botsing hoeft te komen
  maandag 6 juni 2005 @ 22:35:34 #8
88233 Steve
Still the best.
pi_27692176
Dat er vroeger ook kleur was, maar dat je dat gewoon niet ziet op zwart-wit foto's/films
"Atb is lief, groetjes Peri."
  maandag 6 juni 2005 @ 22:37:56 #9
79638 Davidboaz
I want more.
pi_27692256
vroeger dacht ik altijd dat iemand die grappig was een goeie humeur had...
How could it hurt you when it looks so good...
pi_27693945
Dat een terugvindpost eigenlijk best handig is .
  maandag 6 juni 2005 @ 23:35:10 #11
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_27694463

dat één hamkaasje een hamka heet
Tot zover het nieuws
  dinsdag 7 juni 2005 @ 00:00:36 #12
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_27695181
Dat tulpen eigenlijk uit Turkije komen .
pi_27695391
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 00:00 schreef Kang-He het volgende:
Dat tulpen eigenlijk uit Turkije komen .
En Sinterklaas ook .
pi_27696682
quote:
Op maandag 6 juni 2005 23:35 schreef L.Mo het volgende:
[afbeelding]

dat één hamkaasje een hamka heet
Dan is het eigenlijk een Hamkaatje .

Ik dacht vroeger de lichtsnelheid wel aan te kunnen. Vond het altijd rottig dat ik m'n eigen achterhoofd niet kon zien in de spiegel. Dan ging ik er met m'n achterhoofd naar toe staan en probeerde me zo snel om te draaien dat ik 't nog net m'n achterhoofd kon zien in de spiegel .

Zonder succes, ja echt..
  dinsdag 7 juni 2005 @ 07:37:59 #15
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_27698345
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 00:08 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

En Sinterklaas ook .
en dat het niet duidelijk is waar hij nu begraven is.
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_27700574
Dat het bij Leen Bakker niet de bedoeling is om dingen te lenen om ze later terug te geven.
Ik snapte dat al nooit, we kregen altijd van die reclamefoldertjes en dan stonden er prijzen bij.
Dus ik zo aan mijn moeder vragen: "Mam, als je iets leent maar er voor betaalt heet het toch huren? Waarom noemen ze het hier dan lenen?'

Waarop ze in de lach schoot en me maar even de waarheid heeft verteld
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_27702747
Dat het leger des HEILS was, in plaats van Leger des Hels.

Ik snapte het al niet
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:23:21 #18
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_27702830
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:21 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Dat het leger des HEILS was, in plaats van Leger des Hels.
En het zijn dus niet de Heils Angels.

Ja, ik denk, ik licht je maar even in
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:28:34 #19
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_27702989

Dat het logo een rode hand met een glas chocomel was, nooit geweten, kwam er pas achter wat het was toen ik 20 was ofzo .
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:34:06 #20
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_27703148
Dat ik met mijn duurdere nieuwe puma-schoenen (met klittenbandsluitingen gekruist uiteraard) harder kon rennen dan met andere (ouwere) schoenen...
Prrrrrrrr.....talieloe....
  dinsdag 7 juni 2005 @ 11:38:02 #21
122218 Crudus
Professioneel Krullevaar
pi_27703262
Ik was er ook van overtuigd dat de nieuwsleesman (of vrouw) op tv mij ALTIJD aankeek, op welke plek ik ook ging staan in de huiskamer...
Prrrrrrrr.....talieloe....
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:18:32 #22
121819 QQelleQ
Is ontlurkt!
pi_27708263
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 01:06 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Ik dacht vroeger de lichtsnelheid wel aan te kunnen. Vond het altijd rottig dat ik m'n eigen achterhoofd niet kon zien in de spiegel. Dan ging ik er met m'n achterhoofd naar toe staan en probeerde me zo snel om te draaien dat ik 't nog net m'n achterhoofd kon zien in de spiegel .

Zonder succes, ja echt..

dat heb ik heel misschien ook wel eens geprobeerd
The thing that drives me sometimes hazy, am I or are the others crazy?
  dinsdag 7 juni 2005 @ 14:49:32 #23
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_27709230
Dat toen ik vijf werd, nu ook even hard kon rennen als alle andere kiddos die ook vijf waren.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 15:15:41 #24
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_27710098
Vroeger dacht ik al tijd dat engelse mensen een speciaal oor hadden. Als ik dan "yes" zei ging hun oor dat vertalen in "ja"

ff denken kheb nog wel meer....

Oja ik dacht eerst dat mensen gewoon de hele tijd door geld uit de muur konden halen, dat er dus geen limiet was..

oja, ik dacht vroeger ook altijd dat alle artiesten live op de radio waren, dus dat bij elk nummer die artiest ook echt in de studio stond haha
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_27710913
quote:

[..]

Zonder succes, ja echt..
!
pi_27714866
Ik heb onlangs mijn vriendin uitgelegt hoe het boek "Kruistocht in spijkerbroek" in elkaar stak. Ze begreep na ongeveer 10 jaar eindelijk dat die knul met zijn spijkerbroek terecht kwam in een kruistocht. Ze dacht altijd dat ze toen de spijkerbroek hadden uitgevonden . Humor...
pi_27715886
Dat je 'foyer' niet uitspreekt als 'foojer' maar als 'fwajeej'.
  dinsdag 7 juni 2005 @ 18:23:24 #29
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_27716312
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 15:16 schreef Agiath het volgende:
oja, ik dacht vroeger ook altijd dat alle artiesten live op de radio waren, dus dat bij elk nummer die artiest ook echt in de studio stond haha
Komt me bekend voor
Net efkes anges
pi_27718015
Dat de mensen vroeger geen kleur zagen maar gewoon zwart wit, omdat filmpjes zoals Charlie Chaplin zwart wit waren
Maar zo is het wel, toch?
pi_27718833
Toen ik in groep 6 zat, zaten klasgenoten wel eens vervelend te doen als ze dachten dat de juf het niet in de gaten had. Als ze het dan wel doorhad zei ze altijd dat dat kwam omdat ze ogen in haar achterhoofd had en dat alle leraren dat (nodig) hadden. Ik dacht dat ze dat letterlijk bedoelde, dus toen heb ik een tijdje rondgelopen met het idee dat er ergens onder het haar op haar achterhoofd echt extra ogen verstopt zaten. En ik stelde me dan ook voor dat iedereen die de lerarenopleiding afmaakte een operatie moest ondergaan waarbij er twee van die oogbollen in het achterhoofd van die persoon werden geplaatst.

brrr.. wat een eng idee eigenlijk
pi_27719291
Dat het jus is en geen sju.
Ich bin der Führer.
pi_27720328
Dat de rode kleur van het vlees dat je eet géén bloed is (maar veroorzaakt wordt door een in spieren aanwezig eiwit, myoglobine)
pi_27723230

Dat als je 'over de brug' ging, niet de volledige staalconstructie overhoefte.

Bang dat ik was!
Animals Crossing WW
Name: Droplet
Town: Questo
Code: 0601-9806-8796
pi_27726921
Dat je voor een treinreis van Maassluis naar Den Haag via Rotterdam een kaartje met de optie "via Rotterdam" moet kopen omdat het via Schiedam vrijwel altijd sneller in tijd is
pi_27728378
Ik werd gemaild door Yorin FM of ik op de radio wilde vertellen wat mijn dingen-die-je..-ervaring (die over de Muppets, zie vorig deel).. Lees ik 't het mailtje net pas (om 0.06 uur), terwijl de uitzending tot 0.00 uur duurde..
Mon 'en!
  woensdag 8 juni 2005 @ 00:27:50 #37
65997 Oldbie
Proud to be South African!
pi_27728755
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 00:11 schreef bloempjuh het volgende:
Ik werd gemaild door Yorin FM of ik op de radio wilde vertellen wat mijn dingen-die-je..-ervaring (die over de Muppets, zie vorig deel).. Lees ik 't het mailtje net pas (om 0.06 uur), terwijl de uitzending tot 0.00 uur duurde..
en over hoeveel jaar begrijp je dat je te laat bent??
pi_27732349
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 00:27 schreef Oldbie het volgende:

[..]

en over hoeveel jaar begrijp je dat je te laat bent??
Nu al
Mon 'en!
pi_27738577
Net nog even weer een paar oudere deeltjes van dit topic doorgelezen... Je blijft lachen!!!

Hier nog een paar goeie:
quote:
RAiDEN - zaterdag 5 januari 2002 @ 01:33
Ik dacht vroeger altijd dat je bij een geboorte zelf de huidskleur kon kiezen van het kind... Dus het kind laten stofferen zoals bij een bank.

generalist - dinsdag 8 januari 2002 @ 00:44
Dat je als voetganger op het stoplicht aan de overkant moest kijken, en niet half over straat hangend naar die aan jouw kant (omdat je toch op het knopje op die paal had gedrukt!!)

SurfDude - woensdag 12 maart 2003 @ 01:03  
Ik dacht dat auto's vooruit gingen door de lucht die door de uitlaat naar buiten werd geblazen. Net als bij vliegtuigen zeg maar. Nog niet eens zo heel raar gedacht eigenlijk. Toch?

En natuurlijk dacht ook ik dat wanneer iemand anders mijn tekening niet mooi vond ik die van de ander dus ook niet mooi hoorde te vinden.

Rewimo (Reviewer) - woensdag 12 maart 2003 @ 22:52
Tijdens een aardrijkskundeles moest iemand een stukje voorlezen... En leest vrolijk over een 'piepeliene' die ergens door Rusland loopt. (pipeline)

Alcatraz - vrijdag 4 april 2003 @ 18:02
En waarom nette mensen met 2 woorden praten.. Ik dacht: dan kan je toch alsnog hele vieze dingen zeggen??

somegirl - woensdag 28 januari 2004 @ 23:34
Ik vertelde een keer aan m`n vriendje van heeeeel lang geleden dat ik de pil "doorslikte".
Vroeg ie wat ik er anders mee deed, naast m`n bed leggen ofzo? vond ik ook wel erg grappig

MouseOver - woensdag 16 februari 2005 @ 11:26
Ik ben er een paar weken geleden pas achtergekomen dat Manneke Pis niet beroemd was omdat hij "iets" in een lekkende dijk had gestoken en dat ik dus kennelijk het verkeerde verhaaltje aan het verkeerde ventje had gekoppeld...
Die van dat stoplicht en die hierboven, over Manneke Pis, daar heb ik echt minutenlang over dubbel gelegen van het lachen... ik zie het al voor me!
  woensdag 8 juni 2005 @ 13:11:00 #40
13957 Lord_Of_Darkness
Ik wel, Jij ook?
pi_27738791
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 20:32 schreef Scootmobiel het volgende:
Dat de rode kleur van het vlees dat je eet géén bloed is (maar veroorzaakt wordt door een in spieren aanwezig eiwit, myoglobine)
oh
ik dacht nogsteeds dat het bloed was
pi_27739244
Ik dacht altijd dat mn vriendje 7 nintendo's en 8 playstations had, ik snapte ook nooit waarom die dan maar 1 tv had ...
ik ben sowieso da bomb
pi_27739543
Ik dacht vroeger ook dat iedereen als ze volwassen werden/waren, een nieuwe naam moest kiezen. Geen idee hoe ik er op kwam
pi_27741398
Oja over die stoplichten, ik dacht vroeger dat als je 2 keer op het knopje drukte je het weer ongedaan bleef. Dus ik de hele tijd zeggen tegen mensen: "Niet drukken! dan gaat ie nooit op groen"...

En als ze dan drukte moest ik weer drukken om het weer goed te doen...haha
pi_27741771
Ik dacht altijd dat wanneer je oud was (18 jaar ofzo ) dat je dan automatisch heel veel geld zou hebben.
pi_27742069
Toen ik in groep 1 of 2 zat, wou ik nooit knutselen, maar rekenen en taal leren, zodat ik kon lezen. Dus altijd vroeg ik aan mn moeder, wanneer kan ik nu lezen? "als je 6 bent" (want haar redenering: dan zit je in groep X en dan leer je lezen) Dus ik op de ochtend dat ik 6 word, pak een boek, allemaal rare tekens! Ik kon niet lezen, dus ik huilen.
pi_27742841
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 13:31 schreef Lynx666 het volgende:
Ik dacht vroeger ook dat iedereen als ze volwassen werden/waren, een nieuwe naam moest kiezen. Geen idee hoe ik er op kwam
hehe mafkees! (tevens tvp)

vroeger, toen drop nog lekker was en sex vies... dacht dat er allemaal kleine wezentjes in een electrische typmachine zaten om de toetsen nog handmatig aan te slaan
pi_27744033
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:06 schreef Snuitebolletje het volgende:

[..]

hehe mafkees! (tevens tvp)

vroeger, toen drop nog lekker was en sex vies... dacht dat er allemaal kleine wezentjes in een electrische typmachine zaten om de toetsen nog handmatig aan te slaan
Hee vage gast! . Jij hier

Vroeger toen je "poep" nog met een lange "oe" schreef en de guldens nog van hout waren dacht ik ook dat elektrische stroom vloeibaar was. Dus als je een draadje doorknipte waar stroom op stond dacht ik dat het vloeibare spul er uit zou lopen . En als je in contact kwam met dat drabje, je dan een elektrische schok zou krijgen.

Toen ik eens de proef op de som nam (zwakstroom, en een veilige schaar bleek er niks uit te vloeien. Mijn conclusie was dan ook dat het vloeibare spul onzichtbaar moest zijn. Ik liep ook lang om de plek heen waar ik 'm door had geknipt. .
pi_27744089
vroeger was ik ook altijd bang om mn haar te laten knippen, dacht dat het pijn deed, dus kreeg een lollie voor de pijn alszijnde een paracetamol
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:23:29 #49
104160 Nihil
stelt niks voor
pi_27758256
Mijn vader had een "auto van de zaak". Ik begreep daaruit dat hij de auto van zijn baas mocht lenen en dat mijn vader en zijn baas samen door heel nederland zijn gereden zodat zijn baas hem kon vertellen waar mijn vader naar een hogere cq lagere versnelling moest schakelen. Ik had dus geen idee hoe en waarom er geschakeld werd en de link naar het toerental kwam pas later.
  woensdag 8 juni 2005 @ 22:48:17 #50
52853 L.Mo
Hey! Viespeuk!
pi_27759245
Als we met de auto langs een industrie terrein reden met schoorstenen, dacht ik dat daar de wolken gemaakt werden.

En als je met elkaar trouwt krijg je de kinderen er automatisch bij.
Tot zover het nieuws
pi_27768033
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 14:27 schreef Agiath het volgende:
Oja over die stoplichten, ik dacht vroeger dat als je 2 keer op het knopje drukte je het weer ongedaan bleef. Dus ik de hele tijd zeggen tegen mensen: "Niet drukken! dan gaat ie nooit op groen"...

Haha, LOL

O ja, er schiet me net weer eentje te binnen... Toen ik net m'n eerste cd-speler had gekocht, na jarenlang vinylplaten gedraaid te hebben, wilde ik een bepaalde cd in de winkel even beluisteren, en vooral naar het laatste nummer wat op de hoes vermeld stond was ik wel benieuwd. Dus ik zeg heel serieus tegen die verkoper: 'Zet u maar gelijk de tweede kant op, anders moet ik veel te lang op dat ene nummer wachten...'

pi_27770175
quote:

Ik dacht juist, hoe vaker je drukt hoe sneller het groen wordt. Dus ik steeds als ik bij een stoplicht stond zolang op die knop drukken tot het groen was
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
pi_27774896
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:12 schreef bierglas het volgende:
Ik dacht juist, hoe vaker je drukt hoe sneller het groen wordt. Dus ik steeds als ik bij een stoplicht stond zolang op die knop drukken tot het groen was
Herkenbaar!

Ik zie me nog rammen op die knop...
pi_27777131
dat uitgaan met je vrienden zonder alcohol ook gewoon gezellig kan zijn.
kwam ik gister achter.
he buur!
pi_27780071
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 12:12 schreef bierglas het volgende:

[..]

Dat doe ik nu nog steeds!! .
pi_27780932
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:48 schreef tiez het volgende:
kwam ik gister achter.
ga weg! daar geloof ik niets van!
pi_27785483
Ik dacht altijd dat de vangrail naast een snelweg voor fietsers was bedoeld. Ik snapte alleen niet waar je als fietser moest fietsen als de vangrail 'afgelopen' was. Ik zag ook nooit mensen op dat 'fietspad' fietsen.
In vergelijking met mezelf ben ik helemaal zo gek nog niet
pi_27787037
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 20:39 schreef Vieske het volgende:
Ik dacht altijd dat de vangrail naast een snelweg voor fietsers was bedoeld. Ik snapte alleen niet waar je als fietser moest fietsen als de vangrail 'afgelopen' was. Ik zag ook nooit mensen op dat 'fietspad' fietsen.
Ik dacht altijd dat die vangrails als ze de grond in verdwenen ook onder de grond dóórgingen, tot ze een end verderop weer boven de grond uitkwamen.
pi_27790947
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 21:23 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat die vangrails als ze de grond in verdwenen ook onder de grond dóórgingen, tot ze een end verderop weer boven de grond uitkwamen.
Nou weet ik eindelijk waar alle fietsers zijn en waar je dan heen moet
In vergelijking met mezelf ben ik helemaal zo gek nog niet
pi_27791830
quote:

[..]

Lol, dat dacht ik vroeger ook altijd
pi_27792153
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:28 schreef jogy het volgende:
[afbeelding]

Dat het logo een rode hand met een glas chocomel was, nooit geweten, kwam er pas achter wat het was toen ik 20 was ofzo .
zo herkenbaar, had ik ook
Prins Carnaval Amsterdam-Noord 2005, hoe triest het ook klinkt
pi_27792218
quote:
Op donderdag 9 juni 2005 15:48 schreef tiez het volgende:
kwam ik gister achter.
echt?
pi_27797036
Ik kwam pas jaren later achter welke japanse tekenfilm het nou was die honderden kleine japanse kinderen epilepsie bezorgde in 1997...
http://www.snopes.com/radiotv/video/pokedemo.rm
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:00:41 #64
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_27797540
quote:

Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 10 juni 2005 @ 10:27:10 #65
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_27798192
Vroeger gingen we regelmatig zwemmen in een plas bij Wanroij. Daar stonden twee grote fonteinen in het water. Ik wist zeker dat ze bewogen over een railsysteem dat op de bodem lag.
Mijn ouders hebben jaren getracht me uit te leggen dat de beweging gesuggereerd wordt door het bewegende water dat langs de fonteinen stroomde!
En ik maar zoeken met mijn duikbril of ik die rails kon vinden!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_27798422
Dat 'marionetten' en 'majorettes' twee verschillende dingen waren. Of liever gezegd, dat je majorettes niet óók uitsprak als marionettes.
  zaterdag 11 juni 2005 @ 00:02:55 #67
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_27823177
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 11:28 schreef jogy het volgende:
[afbeelding]

Heb je het vorige topic ook gelezen? Ik had precies hetzelfde! Dacht jij ook dat het een soort vogelkop was?
Afrika Paprika
pi_27857328
quote:
Op zaterdag 11 juni 2005 00:02 schreef LuQas het volgende:
Heb je het vorige topic ook gelezen? Ik had precies hetzelfde! Dacht jij ook dat het een soort vogelkop was?
Hmm, ik kan er nog steeds niet echt een vogelkop in zien...
Misschien over een paar jaar pas, wie weet...

Hier nog een paar leuke uit eerdere delen opgescharreld:
quote:
EvilD - vrijdag 6 februari 2004 @ 13:34
 De eerste keer dat ik les kreeg in computeren en je dus in de boeken kon lezen dat je je floppy disk altijd (de eerste keer) moest formatteren. Dus ik format a:. Daarna bezig met de les van twee uur.
De week daarop ik weer achter de computer en weer format a:
Dacht dat het echt elke keer zo moest. Vond het vreemd dat ik mijn gemaakte lesstof niet meer kon terugvinden...

mynick - vrijdag 6 februari 2004 @ 13:41
Als je de warme kraan aan zet duurt het altijd even voordat het water warm wordt. Bij wijze van experiment heb ik toen ik een jaar of 3/4 was eens een bakje gevuld met dat koude water om vervolgens elke 10 sec. met mijn vinger te voelen of het al warm werd.

safarikanarie - maandag 16 februari 2004 @ 14:09
oja, en toen ik klein was ging ik altijd m'n oma bellen als ik nieuwe schoenen had om ze te laten zien....later had ik toch wel door dat ze ze zo niet echt kon bekijken

voodoolady - zondag 25 april 2004 @ 09:25
Ik kwam er een paar maanden geleden achter dat de borden langs de weg met plaatsnamen erop niet betekenen dat daar de grens van de plaats is, maar dat je de bebouwde kom binnen komt, en ik me maar altijd afvragen van wie de grond ertussen was...
Heb ik toch nog wat geleerd van m'n theorie-examen.

Die laatste is trouwens voor mij wel herkenbaar, dat heb ik me ook jarenlang afgevraagd. Tot iemand me het een keer vertelde.
pi_27857508
In de vierde klas v/d middelbare school kwam ik erachter dat hoesten en niezen toch níet hetzelfde is
pi_27863679
Toen ik nog klein was hadden we vaak last van voetballende jeugd op het pleintje achter ons huis. Veel herrie door ballen tegen muren, tuinhekjes en garagedeuren enzo.
M'n vader ergerde zich er nogal aan als er weer zo'n harde dreun te horen was, volgens hem was het allemaal 'pure baldadigheid' van die jongelui.

Ah, dacht ik, weer een woord geleerd. 'Baldadigheid'. Vond het ook wel een heel logisch woord voor zoiets.
Jaaaaren later kwam ik er pas achter dat dat op zich dus helemáál niets met een bal te maken heeft...
  zondag 12 juni 2005 @ 19:36:45 #71
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_27864458
quote:
Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
vroeger was ik ook altijd bang om mn haar te laten knippen, dacht dat het pijn deed, dus kreeg een lollie voor de pijn alszijnde een paracetamol pepermuntje
Asjemenou
pi_27865370
Ik kwam er ook pas later achter dat er in andere wijken ook eendevijvers waren. Ik altijd maar denken dat ik ging vissen in ´dé eendevijver´.
  maandag 13 juni 2005 @ 19:13:00 #73
81273 tommytheman
zie ook mijn andere post
pi_27896241
Wie heeft deze mail nog meer gehad trouwens, nee heb niet gebeld zag de mail pas na de uitzending maar dan had ik ws nog niet gebeld want ben niet mediageil ofzo.

Mail:

Dat meneer Cactus dus eigenlijk helemaal niet zo OKE is

Hey Thomas,

We doen vanavond in een radioversie van het Fokforum-onderwerp: "Dingen die je pas jaaaaren later hebt begrepen" op Yorin FM (21:00 - 00:00)

Jouw post was erg leuk (hahaha dus), kan ik je straks ergens bereiken op een telefoonnummer ?

Lijkt me leuk !!!

Met vriendelijke groet,
RTL Nederland

Timur
Yorin FM

Deze e-mail en de inhoud is vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien u niet de geadresseerde bent van deze e-mail verzoeken wij u dit direct door te geven aan de verzender door middel van een reply e-mail en de ontvangen e-mail uit uw systemen te verwijderen. Als u geen geadresseerde bent, is het niet toegestaan om kennis te nemen van de inhoud, deze te kopieren, te verspreiden, bekend te maken aan derden noch anderszins te gebruiken.

The information contained in this e-mail is confidential and may be legally privileged. It is intended solely for the addressee. If you are not the intended recipient, any disclosure, copying, distribution or any action taken or omitted to be taken in reliance on it, is prohibited and may be unlawful. Please notify us immediately if you have received it in error by reply e-mail and then delete this message from your system.

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
  maandag 13 juni 2005 @ 19:15:14 #74
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_27896306
quote:
Op maandag 13 juni 2005 19:13 schreef tommytheman het volgende:
Wie heeft deze mail nog meer gehad trouwens, nee heb niet gebeld zag de mail pas na de uitzending maar dan had ik ws nog niet gebeld want ben niet mediageil ofzo.

Mail:

Hey Thomas,

We doen vanavond in een radioversie van het Fokforum-onderwerp: "Dingen die je pas jaaaaren later hebt begrepen" op Yorin FM (21:00 - 00:00)

Jouw post was erg leuk (hahaha dus), kan ik je straks ergens bereiken op een telefoonnummer ?

Lijkt me leuk !!!

Met vriendelijke groet,
RTL Nederland

Timur
Yorin FM

Deze e-mail en de inhoud is vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien u niet de geadresseerde bent van deze e-mail verzoeken wij u dit direct door te geven aan de verzender door middel van een reply e-mail en de ontvangen e-mail uit uw systemen te verwijderen. Als u geen geadresseerde bent, is het niet toegestaan om kennis te nemen van de inhoud, deze te kopieren, te verspreiden, bekend te maken aan derden noch anderszins te gebruiken.

The information contained in this e-mail is confidential and may be legally privileged. It is intended solely for the addressee. If you are not the intended recipient, any disclosure, copying, distribution or any action taken or omitted to be taken in reliance on it, is prohibited and may be unlawful. Please notify us immediately if you have received it in error by reply e-mail and then delete this message from your system.

Ik ook. Min of meer dezelfde tekst ook ja.
Afrika Paprika
pi_27896340
quote:
Op maandag 13 juni 2005 19:13 schreef tommytheman het volgende:

Jouw post was erg leuk (hahaha dus)
.

Ohja, volgens die disclaimer mag je die mail niet kopiëren.
pi_27896770
quote:

[..]

Zonder succes, ja echt..
Ik ook, ja echt
  maandag 13 juni 2005 @ 19:43:34 #77
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_27897188
quote:
Mail

Dat zou betekenen dat er een Yorin-medewerker hier Fokt?
Las een aantal posts terug dat iemand die mail ook al gehad had.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 13 juni 2005 @ 20:32:02 #78
38433 snijder
snijderdotcom
pi_27898859
quote:
Op maandag 13 juni 2005 19:43 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Dat zou betekenen dat er een Yorin-medewerker hier Fokt?
Las een aantal posts terug dat iemand die mail ook al gehad had.
Nog erger, Jensen las vorige week een aantal posts. Ongeveer de paar aan het einde van het vorige deel.

Bassie en Vlugge Japie was er o.a. 1 van.
Get a life.....Morgen lig je onder de tram
pi_27899057
Keilang inke-ping gelezen ipv inkeping
  maandag 13 juni 2005 @ 20:38:52 #80
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_27899092
Dat vluchten geen zin heeft.
pi_27899785
quote:
Op maandag 13 juni 2005 20:32 schreef snijder het volgende:
Nog erger, Jensen las vorige week een aantal posts. Ongeveer de paar aan het einde van het vorige deel.

Bassie en Vlugge Japie was er o.a. 1 van.
We worden nog beroemd !!!

pi_27901090
-snap het al-

[ Bericht 83% gewijzigd door Brendovic op 13-06-2005 21:51:41 ]
  maandag 13 juni 2005 @ 22:02:56 #83
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_27901917
Ik denk dat ik pas een jaar of 12, 13 was toen ik besefte dat er vroeger ook al kleuren bestonden. Ik ging er daarvoor altijd van uit dat die met de komst van de kleuren-televisie waren opgekomen.
Afrika Paprika
pi_27904984
Ik heb die mail dus ook gehad.
Mon 'en!
pi_27907962
ik begreep de volgende zin niet:
"als het regent en de wind,
schudt het eiland heen en weer"
(ik dacht dat het regent en de wind de omstandigheden waren, dus "als het regent en de wind, dan schudt....")

totdat ik op mijn 20e ineens begreep dat het het volgende is:
"als het regent,
en de wind schudt het eiland heen en weer"

het klinkt heel dom, en dat is het ook.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 11:10:34 #86
24860 Gitarist
Ondertitel?
pi_27912613
quote:

[..]

Dat dacht ik vroeger ook altijd! Ik begreep al nooit waarom ze dat deden, totdat ik erachter kwam dat dat niet waar is.
me·lo·maan\ (de ~ (m.), -manen)
1 iem. met een overdreven liefde voor muziek
pi_27915878
Ik dacht altijd dat het Popeye de Zeemeermin was i.p.v. Popeye the Sailorman...
En een baxinelichtje i.p.v. een waxinelichtje (eigenlijk best logisch, het zit toch in een 'bakje'?)
Ehh... Ok
  dinsdag 14 juni 2005 @ 13:48:18 #88
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_27917378
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:05 schreef Mesad het volgende:
Ik dacht altijd dat het Popeye de Zeemeermin was i.p.v. Popeye the Sailorman...
En een baxinelichtje i.p.v. een waxinelichtje (eigenlijk best logisch, het zit toch in een 'bakje'?)
Ik zei vroeger:
Vrokaan ipv vulkaan
Zugaret ipv sigaret
Zjuraf ipv giraffe
Anderlander ipv buitenlander Ik was nog jong...

En vorig jaar kwam ik erachter dat

dit logo een auto voorstelt.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_27917641
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Ik kom daar nu pas achter. .
pi_27917803
quote:

[afbeelding]
verrek
  dinsdag 14 juni 2005 @ 14:04:11 #91
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_27917881
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 13:55 schreef Lynx666 het volgende:

[..]

Ik kom daar nu pas achter. .
Ik kwam er ook niet uit mezelf achter
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 14 juni 2005 @ 14:08:40 #92
45206 Pietverdriet
pi_27918008
Dat de stichting lekker dier er niet is voor recepten...
pi_27920409
Ik wilde vroeger altijd een medicijn uitvinden die tegen elke ziekte werkte. Dit deed ik met spullen uit de keuken als koffie, kaas, water etc.
  dinsdag 14 juni 2005 @ 15:41:47 #94
44377 Litman
Live a sunny life!
pi_27921085
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 14:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat de stichting lekker dier er niet is voor recepten...

Net zoals Jantje Beton niet de naam voor het Platform Joegoslavische Huurmoordenaars bleek te zijn.
"the same sun that melts the wax, hardens the clay"
  dinsdag 14 juni 2005 @ 15:58:21 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_27921632
quote:
[afbeelding]

en ik zei altijd 'sjelf' in groep 3 ipv 'zelf' echt heel vaag, maar ik heb het heel lang gedaan. Zei iemand tegen mij: doe dit even, dan zei ik 'doe het sjelf'
Niet meer actief op Fok!
pi_27921750
quote:
Op dinsdag 7 juni 2005 17:27 schreef NoXxa het volgende:
Ik heb onlangs mijn vriendin uitgelegt hoe het boek "Kruistocht in spijkerbroek" in elkaar stak. Ze begreep na ongeveer 10 jaar eindelijk dat die knul met zijn spijkerbroek terecht kwam in een kruistocht. Ze dacht altijd dat ze toen de spijkerbroek hadden uitgevonden . Humor...
ik snapte die titel ook nooit, dacht altijd dat er een kruistocht IN die spjkerbroek plaatsvond
People live to learn things, and I learn to live...
  dinsdag 14 juni 2005 @ 16:51:12 #97
42151 LuQas
Dum spiro spero
pi_27923352
quote:

[..]

Ik zei vroeger:
Vrokaan ipv vulkaan
Zugaret ipv sigaret
Zjuraf ipv giraffe
Anderlander ipv buitenlander Ik was nog jong...
Ik had als peuter de rare gewoonte om sommige woorden om te draaien.

Zo zei ik niet 'kippen' maar 'pikken'

En het was niet 'zee' maar 'eez'
Afrika Paprika
  dinsdag 14 juni 2005 @ 16:55:55 #98
105578 Dead-Doll
Not your mother!
pi_27923505
quote:

[..]

Zonder succes, ja echt..
Voor de webcam werkt dat wél altijd! .
  dinsdag 14 juni 2005 @ 17:05:52 #99
103031 Kroketter
Gedachtendialoog
pi_27923770
Vroegah, dacht ik dat electriciteit eruitzag als piepkleine elleboogmacaronietjes (vraag me niet waarom, maar het is echt zo). Dus iedere keer als we die macaroni aten, noemde ik ze ook 'stroompjes'.
Nuchter zijn is relatief.
pi_27923810
quote:
Op dinsdag 14 juni 2005 16:51 schreef LuQas het volgende:

[..]

Ik had als peuter de rare gewoonte om sommige woorden om te draaien.

Zo zei ik niet 'kippen' maar 'pikken'

En het was niet 'zee' maar 'eez'
Dat doe (nog steeds) vaak letters omwisselen van samengestelde woorden

Smeet akelijk
Mimpelpees
Koterboek
boppelstaard

etc. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: