Ha, die is ook goed!quote:Neo666 - maandag 6 juni 2005 @ 15:22
Ik dacht altijd dat mensen in een film echt dood gingen en dat de familie dan gewoon een miljoen euro kreeg. Totdat ik zelfde personen vaker in een film dood zag gaan toen dacht ik ey hier klopt iets niet ^_^
Dat komt uit het latijn, daarom heet zo een foto op controle van borstkanker ook wel Mammografie...quote:Erodome schreef, in het vorige topic
...
Memmen, wat een woord weer zeg...
Goh, ook nooit gewetenquote:Op maandag 6 juni 2005 17:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat komt uit het latijn, daarom heet zo een foto op controle van borstkanker ook wel Mammografie...
![]()
quote:Op maandag 6 juni 2005 16:03 schreef Scootmobiel het volgende:
Zelf heb ik als kind altijd jaaaarenlang gedacht dat onder 'wild' alleen echt wilde, gevaarlijke dieren vielen, zoals leeuwen, tijgers, beren enz. ...
Dus toen ik hoorde dat dat o.a. hazen, konijnen, herten enzo waren, zei ik: 'Ja maar die zijn toch helemaal niet wild? Die zijn juist lief...'![]()
![]()
Dan is het eigenlijk een Hamkaatjequote:
En het zijn dus niet de Heils Angels.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:21 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Dat het leger des HEILS was, in plaats van Leger des Hels.
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dan is het eigenlijk een Hamkaatje![]()
.
Ik dacht vroeger de lichtsnelheid wel aan te kunnen. Vond het altijd rottig dat ik m'n eigen achterhoofd niet kon zien in de spiegel. Dan ging ik er met m'n achterhoofd naar toe staan en probeerde me zo snel om te draaien dat ik 't nog net m'n achterhoofd kon zien in de spiegel.
Zonder succes, ja echt..
[..]
.
Ik dacht vroeger de lichtsnelheid wel aan te kunnen. Vond het altijd rottig dat ik m'n eigen achterhoofd niet kon zien in de spiegel. Dan ging ik er met m'n achterhoofd naar toe staan en probeerde me zo snel om te draaien dat ik 't nog net m'n achterhoofd kon zien in de spiegel.
Zonder succes, ja echt..
Komt me bekend voorquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:16 schreef Agiath het volgende:
oja, ik dacht vroeger ook altijd dat alle artiesten live op de radio waren, dus dat bij elk nummer die artiest ook echt in de studio stond haha
en over hoeveel jaar begrijp je dat je te laat bent??quote:Op woensdag 8 juni 2005 00:11 schreef bloempjuh het volgende:
Ik werd gemaild door Yorin FM of ik op de radio wilde vertellen wat mijn dingen-die-je..-ervaring (die over de Muppets, zie vorig deel).. Lees ik 't het mailtje net pas (om 0.06 uur), terwijl de uitzending tot 0.00 uur duurde..
Nu alquote:Op woensdag 8 juni 2005 00:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
en over hoeveel jaar begrijp je dat je te laat bent??
Die van dat stoplicht en die hierboven, over Manneke Pis, daar heb ik echt minutenlang over dubbel gelegen van het lachen... ik zie het al voor me!quote:RAiDEN - zaterdag 5 januari 2002 @ 01:33
Ik dacht vroeger altijd dat je bij een geboorte zelf de huidskleur kon kiezen van het kind... Dus het kind laten stofferen zoals bij een bank.
generalist - dinsdag 8 januari 2002 @ 00:44
Dat je als voetganger op het stoplicht aan de overkant moest kijken, en niet half over straat hangend naar die aan jouw kant (omdat je toch op het knopje op die paal had gedrukt!!)
SurfDude - woensdag 12 maart 2003 @ 01:03
Ik dacht dat auto's vooruit gingen door de lucht die door de uitlaat naar buiten werd geblazen. Net als bij vliegtuigen zeg maar. Nog niet eens zo heel raar gedacht eigenlijk. Toch?
En natuurlijk dacht ook ik dat wanneer iemand anders mijn tekening niet mooi vond ik die van de ander dus ook niet mooi hoorde te vinden.
Rewimo (Reviewer) - woensdag 12 maart 2003 @ 22:52
Tijdens een aardrijkskundeles moest iemand een stukje voorlezen... En leest vrolijk over een 'piepeliene' die ergens door Rusland loopt. (pipeline)
Alcatraz - vrijdag 4 april 2003 @ 18:02
En waarom nette mensen met 2 woorden praten.. Ik dacht: dan kan je toch alsnog hele vieze dingen zeggen??
somegirl - woensdag 28 januari 2004 @ 23:34
Ik vertelde een keer aan m`n vriendje van heeeeel lang geleden dat ik de pil "doorslikte".
Vroeg ie wat ik er anders mee deed, naast m`n bed leggen ofzo? vond ik ook wel erg grappig
MouseOver - woensdag 16 februari 2005 @ 11:26
Ik ben er een paar weken geleden pas achtergekomen dat Manneke Pis niet beroemd was omdat hij "iets" in een lekkende dijk had gestoken en dat ik dus kennelijk het verkeerde verhaaltje aan het verkeerde ventje had gekoppeld...
ohquote:Op dinsdag 7 juni 2005 20:32 schreef Scootmobiel het volgende:
Dat de rode kleur van het vlees dat je eet géén bloed is (maar veroorzaakt wordt door een in spieren aanwezig eiwit, myoglobine)![]()
hehe mafkees!quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:31 schreef Lynx666 het volgende:
Ik dacht vroeger ook dat iedereen als ze volwassen werden/waren, een nieuwe naam moest kiezen. Geen idee hoe ik er op kwam
Hee vage gast!quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe mafkees!(tevens tvp)
vroeger, toen drop nog lekker was en sex vies... dacht dat er allemaal kleine wezentjes in een electrische typmachine zaten om de toetsen nog handmatig aan te slaan
Haha, LOLquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:27 schreef Agiath het volgende:
Oja over die stoplichten, ik dacht vroeger dat als je 2 keer op het knopje drukte je het weer ongedaan bleef. Dus ik de hele tijd zeggen tegen mensen: "Niet drukken! dan gaat ie nooit op groen"...
En als ze dan drukte moest ik weer drukken om het weer goed te doen...haha
Ik dacht juist, hoe vaker je drukt hoe sneller het groen wordt. Dus ik steeds als ik bij een stoplicht stond zolang op die knop drukken tot het groen wasquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:27 schreef Agiath het volgende:
Oja over die stoplichten, ik dacht vroeger dat als je 2 keer op het knopje drukte je het weer ongedaan bleef. Dus ik de hele tijd zeggen tegen mensen: "Niet drukken! dan gaat ie nooit op groen"...
Herkenbaar!quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:12 schreef bierglas het volgende:
Ik dacht juist, hoe vaker je drukt hoe sneller het groen wordt. Dus ik steeds als ik bij een stoplicht stond zolang op die knop drukken tot het groen was
Dat doe ik nu nog steeds!!quote:Op donderdag 9 juni 2005 12:12 schreef bierglas het volgende:
[..]
Ik dacht juist, hoe vaker je drukt hoe sneller het groen wordt. Dus ik steeds als ik bij een stoplicht stond zolang op die knop drukken tot het groen was
ga weg! daar geloof ik niets van!quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:48 schreef tiez het volgende:
dat uitgaan met je vrienden zonder alcohol ook gewoon gezellig kan zijn.
kwam ik gister achter.
Ik dacht altijd dat die vangrails als ze de grond in verdwenen ook onder de grond dóórgingen, tot ze een end verderop weer boven de grond uitkwamen.quote:Op donderdag 9 juni 2005 20:39 schreef Vieske het volgende:
Ik dacht altijd dat de vangrail naast een snelweg voor fietsers was bedoeld. Ik snapte alleen niet waar je als fietser moest fietsen als de vangrail 'afgelopen' was. Ik zag ook nooit mensen op dat 'fietspad' fietsen.
Nou weet ik eindelijk waar alle fietsers zijn en waar je dan heen moetquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die vangrails als ze de grond in verdwenen ook onder de grond dóórgingen, tot ze een end verderop weer boven de grond uitkwamen.
Lol, dat dacht ik vroeger ook altijdquote:Op donderdag 9 juni 2005 21:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die vangrails als ze de grond in verdwenen ook onder de grond dóórgingen, tot ze een end verderop weer boven de grond uitkwamen.
zo herkenbaar, had ik ookquote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:28 schreef jogy het volgende:
[afbeelding]
Dat het logo een rode hand met een glas chocomel was, nooit geweten, kwam er pas achter wat het was toen ik 20 was ofzo.
echt?quote:Op donderdag 9 juni 2005 15:48 schreef tiez het volgende:
dat uitgaan met je vrienden zonder alcohol ook gewoon gezellig kan zijn.
kwam ik gister achter.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:27 schreef Agiath het volgende:
quote:Op dinsdag 7 juni 2005 11:28 schreef jogy het volgende:
[afbeelding]
Dat het logo een rode hand met een glas chocomel was, nooit geweten, kwam er pas achter wat het was toen ik 20 was ofzo.
Hmm, ik kan er nog steeds niet echt een vogelkop in zien...quote:Op zaterdag 11 juni 2005 00:02 schreef LuQas het volgende:
Heb je het vorige topic ook gelezen? Ik had precies hetzelfde! Dacht jij ook dat het een soort vogelkop was?
quote:EvilD - vrijdag 6 februari 2004 @ 13:34
De eerste keer dat ik les kreeg in computeren en je dus in de boeken kon lezen dat je je floppy disk altijd (de eerste keer) moest formatteren. Dus ik format a:. Daarna bezig met de les van twee uur.
De week daarop ik weer achter de computer en weer format a:
Dacht dat het echt elke keer zo moest. Vond het vreemd dat ik mijn gemaakte lesstof niet meer kon terugvinden...
mynick - vrijdag 6 februari 2004 @ 13:41
Als je de warme kraan aan zet duurt het altijd even voordat het water warm wordt. Bij wijze van experiment heb ik toen ik een jaar of 3/4 was eens een bakje gevuld met dat koude water om vervolgens elke 10 sec. met mijn vinger te voelen of het al warm werd.
safarikanarie - maandag 16 februari 2004 @ 14:09
oja, en toen ik klein was ging ik altijd m'n oma bellen als ik nieuwe schoenen had om ze te laten zien....later had ik toch wel door dat ze ze zo niet echt kon bekijken
voodoolady - zondag 25 april 2004 @ 09:25
Ik kwam er een paar maanden geleden achter dat de borden langs de weg met plaatsnamen erop niet betekenen dat daar de grens van de plaats is, maar dat je de bebouwde kom binnen komt, en ik me maar altijd afvragen van wie de grond ertussen was...
Heb ik toch nog wat geleerd van m'n theorie-examen.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:38 schreef Snuitebolletje het volgende:vroeger was ik ook altijd bang om mn haar te laten knippen, dacht dat het pijn deed, dus kreeg een lollie voor de pijn alszijnde een paracetamol
pepermuntje
Ik ook. Min of meer dezelfde tekst ook ja.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:13 schreef tommytheman het volgende:
Wie heeft deze mail nog meer gehad trouwens, nee heb niet gebeld zag de mail pas na de uitzending maar dan had ik ws nog niet gebeld want ben niet mediageil ofzo.
Mail:
Dat meneer Cactus dus eigenlijk helemaal niet zo OKE is
Hey Thomas,
We doen vanavond in een radioversie van het Fokforum-onderwerp: "Dingen die je pas jaaaaren later hebt begrepen" op Yorin FM (21:00 - 00:00)
Jouw post was erg leuk (hahaha dus), kan ik je straks ergens bereiken op een telefoonnummer ?
Lijkt me leuk !!!
Met vriendelijke groet,
RTL Nederland
Timur
Yorin FM
Deze e-mail en de inhoud is vertrouwelijk en uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Indien u niet de geadresseerde bent van deze e-mail verzoeken wij u dit direct door te geven aan de verzender door middel van een reply e-mail en de ontvangen e-mail uit uw systemen te verwijderen. Als u geen geadresseerde bent, is het niet toegestaan om kennis te nemen van de inhoud, deze te kopieren, te verspreiden, bekend te maken aan derden noch anderszins te gebruiken.
The information contained in this e-mail is confidential and may be legally privileged. It is intended solely for the addressee. If you are not the intended recipient, any disclosure, copying, distribution or any action taken or omitted to be taken in reliance on it, is prohibited and may be unlawful. Please notify us immediately if you have received it in error by reply e-mail and then delete this message from your system.
[..]
.
Zonder succes, ja echt..
Dat zou betekenen dat er een Yorin-medewerker hier Fokt?quote:
Dat meneer Cactus dus eigenlijk helemaal niet zo OKE is
Nog erger, Jensen las vorige week een aantal posts. Ongeveer de paar aan het einde van het vorige deel.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:43 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat er een Yorin-medewerker hier Fokt?
Las een aantal posts terug dat iemand die mail ook al gehad had.
We worden nog beroemd !!!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:32 schreef snijder het volgende:
Nog erger, Jensen las vorige week een aantal posts. Ongeveer de paar aan het einde van het vorige deel.
Bassie en Vlugge Japie was er o.a. 1 van.
Dat dacht ik vroeger ook altijd! Ik begreep al nooit waarom ze dat deden, totdat ik erachter kwam dat dat niet waar is.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zei vroeger:quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:05 schreef Mesad het volgende:
Ik dacht altijd dat het Popeye de Zeemeermin was i.p.v. Popeye the Sailorman...
En een baxinelichtje i.p.v. een waxinelichtje (eigenlijk best logisch, het zit toch in een 'bakje'?)
Ik kom daar nu pas achter.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef MissBliss het volgende:
En vorig jaar kwam ik erachter dat
[afbeelding]
dit logo een auto voorstelt.
verrekquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Ik kwam er ook niet uit mezelf achterquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat de stichting lekker dier er niet is voor recepten...
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
ik snapte die titel ook nooit, dacht altijd dat er een kruistocht IN die spjkerbroek plaatsvondquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:27 schreef NoXxa het volgende:
Ik heb onlangs mijn vriendin uitgelegt hoe het boek "Kruistocht in spijkerbroek" in elkaar stak. Ze begreep na ongeveer 10 jaar eindelijk dat die knul met zijn spijkerbroek terecht kwam in een kruistocht. Ze dacht altijd dat ze toen de spijkerbroek hadden uitgevonden. Humor...
Ik had als peuter de rare gewoonte om sommige woorden om te draaien.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zei vroeger:
Vrokaan ipv vulkaan
Zugaret ipv sigaret
Zjuraf ipv giraffe
Anderlander ipv buitenlanderIk was nog jong...
Voor de webcam werkt dat wél altijd!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
.
Zonder succes, ja echt..
Dat doe (nog steeds) vaak letters omwisselen van samengestelde woordenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:51 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik had als peuter de rare gewoonte om sommige woorden om te draaien.
Zo zei ik niet 'kippen' maar 'pikken'
En het was niet 'zee' maar 'eez'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |