quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dan is het eigenlijk een Hamkaatje![]()
.
Ik dacht vroeger de lichtsnelheid wel aan te kunnen. Vond het altijd rottig dat ik m'n eigen achterhoofd niet kon zien in de spiegel. Dan ging ik er met m'n achterhoofd naar toe staan en probeerde me zo snel om te draaien dat ik 't nog net m'n achterhoofd kon zien in de spiegel.
Zonder succes, ja echt..
Dat zou betekenen dat er een Yorin-medewerker hier Fokt?quote:
Dat meneer Cactus dus eigenlijk helemaal niet zo OKE is
Nog erger, Jensen las vorige week een aantal posts. Ongeveer de paar aan het einde van het vorige deel.quote:Op maandag 13 juni 2005 19:43 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat er een Yorin-medewerker hier Fokt?
Las een aantal posts terug dat iemand die mail ook al gehad had.
We worden nog beroemd !!!quote:Op maandag 13 juni 2005 20:32 schreef snijder het volgende:
Nog erger, Jensen las vorige week een aantal posts. Ongeveer de paar aan het einde van het vorige deel.
Bassie en Vlugge Japie was er o.a. 1 van.
Dat dacht ik vroeger ook altijd! Ik begreep al nooit waarom ze dat deden, totdat ik erachter kwam dat dat niet waar is.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die vangrails als ze de grond in verdwenen ook onder de grond dóórgingen, tot ze een end verderop weer boven de grond uitkwamen.
Ik zei vroeger:quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:05 schreef Mesad het volgende:
Ik dacht altijd dat het Popeye de Zeemeermin was i.p.v. Popeye the Sailorman...
En een baxinelichtje i.p.v. een waxinelichtje (eigenlijk best logisch, het zit toch in een 'bakje'?)
Ik kom daar nu pas achter.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef MissBliss het volgende:
En vorig jaar kwam ik erachter dat
[afbeelding]
dit logo een auto voorstelt.
verrekquote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
Ik kwam er ook niet uit mezelf achterquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat de stichting lekker dier er niet is voor recepten...
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef MissBliss het volgende:
[afbeelding]
ik snapte die titel ook nooit, dacht altijd dat er een kruistocht IN die spjkerbroek plaatsvondquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:27 schreef NoXxa het volgende:
Ik heb onlangs mijn vriendin uitgelegt hoe het boek "Kruistocht in spijkerbroek" in elkaar stak. Ze begreep na ongeveer 10 jaar eindelijk dat die knul met zijn spijkerbroek terecht kwam in een kruistocht. Ze dacht altijd dat ze toen de spijkerbroek hadden uitgevonden. Humor...
Ik had als peuter de rare gewoonte om sommige woorden om te draaien.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 13:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zei vroeger:
Vrokaan ipv vulkaan
Zugaret ipv sigaret
Zjuraf ipv giraffe
Anderlander ipv buitenlanderIk was nog jong...
Voor de webcam werkt dat wél altijd!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 01:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dan is het eigenlijk een Hamkaatje![]()
.
Ik dacht vroeger de lichtsnelheid wel aan te kunnen. Vond het altijd rottig dat ik m'n eigen achterhoofd niet kon zien in de spiegel. Dan ging ik er met m'n achterhoofd naar toe staan en probeerde me zo snel om te draaien dat ik 't nog net m'n achterhoofd kon zien in de spiegel.
Zonder succes, ja echt..
Dat doe (nog steeds) vaak letters omwisselen van samengestelde woordenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 16:51 schreef LuQas het volgende:
[..]
Ik had als peuter de rare gewoonte om sommige woorden om te draaien.
Zo zei ik niet 'kippen' maar 'pikken'
En het was niet 'zee' maar 'eez'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |