Bedankt, graag gedaan!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goed dat dat B&A ding in de OP staatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:29 schreef nightfall het volgende:
ik heb heel lang gedacht dat "vingeren" aan een wijf de'r tieten zitten betekendeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Idd, ik dacht altijd dat ik voorzichtig moest zijn met de onderkant, toen mijn stage begeleider vertelde dat ik hem beter op de onderkant kon leggenquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:40 schreef nightfall het volgende:
de'r zijn ook nog een hoop mensen die denken dat de data van een cd, of cd-rom op de onderkant van het schijfje staatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zet maar eens een krasje op de bovenkant jaquote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Idd, ik dacht altijd dat ik voorzichtig moest zijn met de onderkant, toen mijn stage begeleider vertelde dat ik hem beter op de onderkant kon leggenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Haha, die is goed!!quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is mogelijk dat ik 'm al eens verteld heb, maar weet 't niet zeker...
Mijn moeder ging een keer schoenen met me kopen omdat de mijne te klein waren geworden. Ik was toen een jaar of vier denk ik. Toen vroeg de verkoopster of ik mijn oude schoenen wilde houden. "Ja", zei ik, "die wil ik bewaren tot ze klein genoeg zijn voor mijn pop". Ik dacht tot dan toe dus dat mijn schoenen steeds kleiner werden in plaats van ik steeds groter. Mama had immer gezegd: "Je schoenen worden te klein".
Niet echt jááááren later, maar goed.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Tha_Erik - zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:22
Ik heb jarenlang gedacht dat mijn oma een heks was omdat ze een spinnewiel had Tegenwoordig weet ik dat niet iedereen met een spinnewiel een heks is.
Wat gebeurt er dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 17:43 schreef nightfall het volgende:
[..]
zet maar eens een krasje op de bovenkant jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan is ie kapot.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat gebeurt er dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik snap 't nietJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
haha.. die is wel goed ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2005 18:06 schreef mvdw_exquisite het volgende:
zo kwam mn moeder erachter dat je een DVD niet terug hoeft te spoelen wanneer de film afgelopen is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop