abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29606311
En we gaan weer vrolijk door!

Vorige delen:
1) Dingen die je pas jaaaaaaaren later hebt begrepen
2) Dingen die je pas jaaaaaaren later hebt begrepen 2
3) Dingen die je pas jaaaaaaren later hebt begrepen 3
4) Dingen die je pas jaaaaaaren later hebt begrepen 4
5) Dingen die je pas jaaaaaaren later hebt begrepen 5
6) Dingen die je pas jaaaaaaren later hebt begrepen 6
7) Dingen die je pas jaaaaaaren later hebt begrepen 7
8) Dingen die je pas jaaaaaaren later hebt begrepen 8
9) Dingen die je pas jaaaaaaren later hebt begrepen 9
10) Dingen die je pas jaaaaaaren later begrepen hebt 10
11) Dingen die je pas jaaaaaaren later begrepen hebt 11
12) Dingen die je pas jaaaaaaren later begrepen hebt 12
13) Dingen die je pas jaaaaaaren later begrepen hebt 13
14) Dingen die je pas jaaaaaaren later begrepen hebt 14
15) Dingen die je pas jaaaaaaren later begrepen hebt 15
16) Dingen die je pas jaaaaaaren later begrepen hebt 16

Voordat we officieel van start gaan, even wat info voor de trouwe Bassie & Adriaan-fans onder ons (Let op, dit kan schokkend zijn voor sommigen...):

Wisten jullie al dat de rol van Vlugge Japie door Bassie gespeeld werd?
En de Baron (in het begin) door Adriaan, en later door Paul van Gorcum?
Vast wel, want het is in vorige delen van dit topic al zo'n 20.000 keer vermeld.
(Kan ook 1 keertje meer of minder geweest zijn, ben de tel ff kwijtgeraakt... )
Voor foto's van de Baron: zie hier.

Er blijken trouwens ook héééééél veel Fokkers te zijn die zich verbaasden over het feit dat er in Duitsland zoveel borden naar de stad 'Ausfahrt' staan, of in Frankrijk naar 'Sortie', en er jaaaaren later pas achter kwamen dat dat gewoon 'uitrit' betekent en geen plaatsnaam is...
En ook dat 'Einbahnstraße' geen straatnaam is, maar gewoon een eenrichtingsweg aanduidt...

Dat 'Tatort' niet de naam is van de hoofdrolspeler uit die serie, maar 'plaats delict' (Tat-Ort) betekent.
Dat Gorkum en Gorinchem niet 2 verschillende plaatsen zijn, en 's-Hertogenbosch en Den Bosch ook niet.
Dat ChrisJX een vrouw is...
En dat er ook al kleuren bestonden vóórdat de kleurentelevisie was uitgevonden.

Oh ja, en dan hebben we nog het bekende Disney-logo, dat door velen vroeger gelezen werd als 'Disnep'...

En natuurlijk woorden die je altijd verkeerd gelezen hebt, zoals bommelding (bom-melding, ja), pollepel, pijpetuitje, en uiteraard ons eigen Fok!woord 'banaanvraag'... Voor dit soort dingen kan je terecht in het topic normale woorden die bij verkeerd lezen raar zijn

Zo, dan hebben we dat vast gehad.
* Mompelt iets van oude koeien. Sloot enzo.

Dan kunnen we nu weer lachen/gieren/brullen om 'vers' materiaal!

TS begint:
Ik wist tot vlak voordat ik internet had, nooit precies hoe die informatie nou eigenlijk je huis binnenkomt... ik heb dus jaaaarenlang gedacht dat daar een speciale kabel voor aangelegd moest worden naar (en tot in) je huis.
Ik zie me nog met Wanadoo aan de lijn hangen: 'Hoezo via de telefóónlijn...?! Ik wil geen inbelverbinding hoor, ik wil ADSL!'
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_29606355
tvp, voor het eerst
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_29606412
Goed dat dat B&A ding in de OP staat .
pi_29606547
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Goed dat dat B&A ding in de OP staat .
Bedankt, graag gedaan!
pi_29606646
Er stonden een paar nieuwe dingen voor mij in de OP.

Dat van Tatort had ik nooit bedacht. En ik dacht ook altijd dat ChrisJX een man was.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:27:50 #6
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_29606664
Mooie OP, ook lekker effectief.

Nu weer snel verder Ontopic... alleen kan ik zo snel niet bedenken wat ik jaaaaaaaren lang verkeerd begrepen heb
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_29606692
ik heb heel lang gedacht dat "vingeren" aan een wijf de'r tieten zitten betekende
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:32:14 #8
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_29606740
blijft leuk deze reeks mooie OP!
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_29606742
Het is mogelijk dat ik 'm al eens verteld heb, maar weet 't niet zeker...

Mijn moeder ging een keer schoenen met me kopen omdat de mijne te klein waren geworden. Ik was toen een jaar of vier denk ik. Toen vroeg de verkoopster of ik mijn oude schoenen wilde houden. "Ja", zei ik, "die wil ik bewaren tot ze klein genoeg zijn voor mijn pop". Ik dacht tot dan toe dus dat mijn schoenen steeds kleiner werden in plaats van ik steeds groter. Mama had immer gezegd: "Je schoenen worden te klein".

Niet echt jááááren later, maar goed.
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:33:06 #10
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_29606760
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:29 schreef nightfall het volgende:
ik heb heel lang gedacht dat "vingeren" aan een wijf de'r tieten zitten betekende
.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
  zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:35:46 #11
88233 Steve
Still the best.
pi_29606816
Mooi OP hoor
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_29606844
ik heb dus jaaaaaaaren gedacht dat je het steelpannetje (het hemel-lichaam) als bovenaanzicht moest bekijken. ik snapte dus ook nooit waarom de steel van de pan krom was.
hoor ik dus deze vakantie dat je dat moet zien als een zij-aanzicht. wist ik veel.....
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_29606895
de'r zijn ook nog een hoop mensen die denken dat de data van een cd, of cd-rom op de onderkant van het schijfje staat
pi_29606934
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:40 schreef nightfall het volgende:
de'r zijn ook nog een hoop mensen die denken dat de data van een cd, of cd-rom op de onderkant van het schijfje staat
Idd, ik dacht altijd dat ik voorzichtig moest zijn met de onderkant, toen mijn stage begeleider vertelde dat ik hem beter op de onderkant kon leggen
pi_29606967
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:42 schreef StephanL het volgende:

[..]

Idd, ik dacht altijd dat ik voorzichtig moest zijn met de onderkant, toen mijn stage begeleider vertelde dat ik hem beter op de onderkant kon leggen
zet maar eens een krasje op de bovenkant ja
pi_29607158
Als kleine jongen probeerde ik altijd vogeltjes te vangen door wat brood in de tuin te leggen en dan een doos half er boven met een stok eronder. Een stukje verderop zat ik klaar met een touw in mijn hand die aan de stok verbonden zat.

Op een gegeven moment zei onze buurman, als je zout op de staart van een vogel kan strooien kan je hem pakken.

Jarenlang heb ik gedacht dat wanneer je zout op een vogel zijn staart strooit dat hij dan niet kan wegvliegen. Uiteindelijk viel het kwartje, dat hij waarschijnlijk bedoelde dat als je zout op zijn staart kan strooien de vogel zo dichtbij is dat je hem net zo goed kan pakken.
Viper 4 life
pi_29607237
Dat van die CD's...
pi_29607254
Showtime heeft dus jaren met een pak zout in de tuin gezeten?
pi_29607296
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het is mogelijk dat ik 'm al eens verteld heb, maar weet 't niet zeker...

Mijn moeder ging een keer schoenen met me kopen omdat de mijne te klein waren geworden. Ik was toen een jaar of vier denk ik. Toen vroeg de verkoopster of ik mijn oude schoenen wilde houden. "Ja", zei ik, "die wil ik bewaren tot ze klein genoeg zijn voor mijn pop". Ik dacht tot dan toe dus dat mijn schoenen steeds kleiner werden in plaats van ik steeds groter. Mama had immer gezegd: "Je schoenen worden te klein".

Niet echt jááááren later, maar goed.
Haha, die is goed!!

Deze (1 van de laatste posts uit het vorige deel) vond ik trouwens ook geweldig:
quote:
Tha_Erik - zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:22
Ik heb jarenlang gedacht dat mijn oma een heks was omdat ze een spinnewiel had Tegenwoordig weet ik dat niet iedereen met een spinnewiel een heks is.
pi_29607348
aan het eind van de film las ik "The End"
ik wist dat het Engels was, en dat het "Het einde" betekende.
The -> Het
End -> Einde
Dus ik hussel wat met de letters en dacht dat zo elk Engels woord kon worden gemaakt door het husselen van letters van het Nederlandse woord. (bij end moest je volgens mijn theorie 2 letters toevoegen)...
pi_29607432
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 17:43 schreef nightfall het volgende:

[..]

zet maar eens een krasje op de bovenkant ja
Wat gebeurt er dan? Ik snap 't niet .
pi_29607456
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:05 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Wat gebeurt er dan? Ik snap 't niet .
Dan is ie kapot.
pi_29607458
zo kwam mn moeder erachter dat je een DVD niet terug hoeft te spoelen wanneer de film afgelopen is..
pi_29607470
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2005 18:06 schreef mvdw_exquisite het volgende:
zo kwam mn moeder erachter dat je een DVD niet terug hoeft te spoelen wanneer de film afgelopen is..
haha.. die is wel goed ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')