quote:Op maandag 9 januari 2006 09:36 schreef TheThirdMark het volgende:
Friethof is geen patatkraam maar een begraafplaats.
Mijn ma heeft vroeger een duitser naar de plaatselijke patat kraam gestuurd ipv naar de begraafplaats.
Hulde!
quote:Op maandag 9 januari 2006 08:52 schreef Fling het volgende:
Overigens in dat kader: vorig jaar was ik in Londen en het viel me op dat op straat (op trottoirs e.d.) iedereen steeds tegen elkaar op liep te botsen. Enkele dag later viel pas het kwartje: Europeanen 'houden rechts' als ze elkaar passeren terwijl Britten 'links houden'. In een stad als Londen met bergen toeristen krijg je dan veel botsingen ja![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 09:50 schreef Fling het volgende:
Ik vind dat deze even mee mag naar het volgende topic
[..]
quote:Op zondag 8 januari 2006 19:16 schreef Tr0ublegum het volgende:
In de botsauto's op de kermis heb je normaal van die "penningen", je kent ze wel, die muntjes die veel te duur worden verkocht voor een minuutje botspret.
Nou had je op de kermis ook altijd van die gasten die bij de botsauto's werkten, en die hadden een speciale penning, met een stokje er aan zeg maar(zodat dat ding niet werd ingeslikt door het autootje, zodat zij gratis konden rijden om lege autootjes aan de kant te zetten enz.)
Mijn vriendjes en ik noemden zo'n ding een "steekpenning", dat woord hadden we vast eens ergens opgevangen en de naam lijkt logisch. Alleen begreep ik vroeger dus nooit wat er dan werd bedoeld als ik hoorde dat een minister of wethouder ofzo steekpenningen had gekregenZo'n oude vent ging toch niet meer in de botsautootjes op de kermis, konden ze zo'n ding beter aan mij geven!
Waarom wil een Belg in Duitsland begraven worden ??quote:Op maandag 9 januari 2006 09:36 schreef TheThirdMark het volgende:
Friethof is geen patatkraam maar een begraafplaats.
Mijn ma heeft vroeger een duitser naar de plaatselijke patat kraam gestuurd ipv naar de begraafplaats.
Hulde!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
dat dacht ik ook altijd, die a is ook zo lekker onduidelijkquote:Op maandag 9 januari 2006 12:02 schreef Jeffo het volgende:
[afbeelding]
Dat Fila, Fila is en niet Fils. Ik schreef vroeger de "s" op de manier zoals je 't daar ongeveer ziet.
Kwam erachter toen ik een jaartje of 12 was, daarvoor had nog nooit iemand er raar van opgekeken, wanneer ik het merk zo noemde.
Fila als Fils, Disney als Disnep, ik deed 't allemaalquote:Op maandag 9 januari 2006 14:57 schreef capibar het volgende:
[..]
dat dacht ik ook altijd, die a is ook zo lekker onduidelijk![]()
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fila als Fils, Disney als Disnep, ik deed 't allemaal.
Over die Disnep trouwens, ik dacht dat 't zo heette omdat sprookjes niet echt waren. Dit is niet echt, Disnep.
.
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Over die Disnep trouwens, ik dacht dat 't zo heette omdat sprookjes niet echt waren. Dit is niet echt, Disnep.
.
quote:Op maandag 9 januari 2006 15:56 schreef infra-roodborstje het volgende:
Topografie:
Ik heb ook jaren lang gedacht dat leeuwarden ergens in zuid-limburg ligt![]()
Sterker nog , ik heb het voor deze post nog ff opgezocht voor de zekerheid![]()
Ja, dat was mij ook lange tijd niet duidelijk... Ik las het altijd als 'sjar-lwà', op z'n Frans dus. En het kwam dus ook volstrekt niet in me op dat het 'Saarloos' waar m'n opa het altijd over had, weleens datzelfde zou kunnen zijn...!quote:Op maandag 9 januari 2006 12:05 schreef lurf_doctor het volgende:
Ook in de categorie geografie,
Als Rotterdammers het over Saarloos hebben,
ze Charlois bedoelen![]()
Je had de VW Passat, maar de 2 ss-en leken meer op rr, dus zei ik VW Parratquote:Op maandag 9 januari 2006 15:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Fila als Fils, Disney als Disnep, ik deed 't allemaal.
.
herkenbaarquote:Op maandag 9 januari 2006 15:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
.
quote:Op maandag 9 januari 2006 19:09 schreef NAF_NAF het volgende:
Ik kwam er dus vorige week pas achter dat kort jakje gewoon een hoer was.
dan mag jij wel een keertje hier in Almere-Stad op zaterdag komen.. loopt ook iedereen links en rechts..quote:Op maandag 9 januari 2006 08:52 schreef Fling het volgende:
[..]
Ow?
Overigens in dat kader: vorig jaar was ik in Londen en het viel me op dat op straat (op trottoirs e.d.) iedereen steeds tegen elkaar op liep te botsen. Enkele dag later viel pas het kwartje: Europeanen 'houden rechts' als ze elkaar passeren terwijl Britten 'links houden'. In een stad als Londen met bergen toeristen krijg je dan veel botsingen ja![]()
Ik noem het ook nog steeds zoquote:Op maandag 9 januari 2006 12:02 schreef Jeffo het volgende:
[afbeelding]
Dat Fila, Fila is en niet Fils. Ik schreef vroeger de "s" op de manier zoals je 't daar ongeveer ziet.
Kwam erachter toen ik een jaartje of 12 was, daarvoor had nog nooit iemand er raar van opgekeken, wanneer ik het merk zo noemde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |