Wat is het en hoe spreek je het dan uit?quote:pijpetuitje
Tja, zo kan je het óók zien natuurlijk!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:34 schreef dork22 het volgende:
Een pijpetuitje is gewoon een ronde etuiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
serieus? Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:58 schreef Henkmanz het volgende:
dat verstandskiezen verstandskiezen heten omdat ze 'ver staan' , dus ver-stands-kiesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hmm.. wist ik niet joh. ze zijn er bij met uit, iedereen denkt dat ik nu dom ben geworden..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:58 schreef Henkmanz het volgende:
dat verstandskiezen verstandskiezen heten omdat ze 'ver staan' , dus ver-stands-kiesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet niet hoe lang 't al in de OP staat, maar nu pas begrijp ik dat het dus ook een etuitje kan zijn, en niet alleen een tuitjequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:21 schreef Scootmobiel het volgende:
Het kan een tuitje van een pijp zijn (pijpe-tuitje, vroeger nog zonder de beruchte tussen-n dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.), of een etuitje ('ee-twie-tje') van een pijp... Duidelijk zo?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat lijkt me sterk.. in 't Engels is 't ook wisdom tooth/teeth.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 18:58 schreef Henkmanz het volgende:
ik accepteer de cookies.
Ik begrijp juist nu pas dat het ook tuitje kan zijn en niet alleen etuitjequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik weet niet hoe lang 't al in de OP staat, maar nu pas begrijp ik dat het dus ook een etuitje kan zijn, en niet alleen een tuitjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Komt vast uit het Nederlandsquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:17 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dat lijkt me sterk.. in 't Engels is 't ook wisdom tooth/teeth.
Dan zou het nog niet moeten slaan op verstand, maar op 'ver sta(a)nd' . 'Far away teeth' ofzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:19 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Komt vast uit het Nederlandsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Al die engelsen dachten natuurlijk ook dat het op verstand sloegquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:20 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dan zou het nog niet moeten slaan op verstand, maar op 'ver sta(a)nd' . 'Far away teeth' ofzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
't Staat pas vanaf deeltje 17 in de OP...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik weet niet hoe lang 't al in de OP staat, maar nu pas begrijp ik dat het dus ook een etuitje kan zijn, en niet alleen een tuitjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mjah. En in het Vlaams "Wijsheidstand". In het Frans "dent de sagesse". De naam verstandskies is ontstaan doordat je de tanden rond je 18e levensjaar krijgt, wanneer je ook "verstand krijgt".quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 19:17 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.. in 't Engels is 't ook wisdom tooth/teeth.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop