Het gaat niet om negatief zijn structureel is er geen knoop aan vast te knopen bij dit team. Zo wisselvallig als het weer. En geen waarneembare verbetering kwa voetbal.quote:Op zondag 16 maart 2008 12:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sommigen houden liever van een negatieve uitspraak. Doen Nederlanders wel vaker, dan kan het alleen maar meevallen.
Ik ben meer zenuwachtig voor Roda-PSVquote:
dan zijn we iig 1 puntje ingelopen. Nog altijd beter dan niks inlopen.quote:Op zondag 16 maart 2008 12:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik ben meer zenuwachtig voor Roda-PSVMaar zal je net zien dat Roda wint, en Ajax niet verder komt dan een 0-0
Ik ben ook een enorme optimist.quote:Op zondag 16 maart 2008 12:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sommigen houden liever van een negatieve uitspraak. Doen Nederlanders wel vaker, dan kan het alleen maar meevallen.
Als je kijkt naar de laatste 5 wedstrijden hebben we gewoon goed gevoetbald en tegen Roda JC erg onterecht verloren. Al zeggen clubjes als Sparta en Excelsoir niet zoveel, woensdag weten we echt of we op de goede weg zijn (misschien wel naar het kampioenschap) !quote:Op zondag 16 maart 2008 12:15 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het gaat niet om negatief zijn structureel is er geen knoop aan vast te knopen bij dit team. Zo wisselvallig als het weer. En geen waarneembare verbetering kwa voetbal.
quote:Op zondag 16 maart 2008 12:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Willem2 wint alleen maar? Hoe kom je aan die onzin?
En dan straks weer lekker lopen zeiken over de slechte wedstrijd als ik gelijk krijg?quote:Op zondag 16 maart 2008 12:13 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij mag alles van mij. Maar hoe kom je aan de onzin dat W2 de laatste wedstrijden alleen maar wint?quote:Op zondag 16 maart 2008 12:45 schreef Longmen het volgende:
[..]
Na de winterstop doen ze het een stuk beter.
Tuurlijk in normale doen wordt dit gewoon een makelijke overwinning, Maar ben te vaak teleurgesteld dit seizoen over het resultaat. Mag dat niet meer?
Hopelijk krijg ik niet gelijk
slip of the tonguequote:Op zondag 16 maart 2008 12:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij mag alles van mij. Maar hoe kom je aan de onzin dat W2 de laatste wedstrijden alleen maar wint?
Na de winterstop drie keer gewonnen van de tien wedstrijden.
Bruno de geweldenaarquote:Op zondag 16 maart 2008 12:52 schreef toma het volgende:
ik zie Ajax ook niet makkelijk over WillemII walsen hoor. Die Gregoire is trouwens een geweldige speler voor aan de linkerkant daar moet Ajax echt voor uitkijken.
ik denk ook 3-1.quote:Op zondag 16 maart 2008 13:19 schreef notunreal het volgende:
Ik zeg een 3-1 overwinning..Roda psv zeg ik niks want ik heb echt geen flauw idee in welke vorm roda is..
Zwaar uit vorm de afgelopen weken...quote:Op zondag 16 maart 2008 13:53 schreef Black-Death het volgende:
Hmmm Geen Perez!
quote:Op zondag 16 maart 2008 14:02 schreef Longmen het volgende:
[..]
Zwaar uit vorm de afgelopen weken...
4-4-2quote:Op zondag 16 maart 2008 14:00 schreef Urquhart het volgende:
Stekelenburg, Silva, Heitinga, Vermaelen, Vertonghen, Gabri, De Jong, Davids, Suarez, Huntelaar, Emanuelson
werken op zondagquote:Op zondag 16 maart 2008 14:00 schreef Aanvoerder het volgende:
Er daar zit je dan op zondag op je werk om LDL te kunnen volgen.
Nee, maar ze zenden de wedstrijd nergens uit en de enige computer die ik thuis kon gebruiken is naar god.quote:Op zondag 16 maart 2008 14:21 schreef toma het volgende:
[..]
werken op zondag
zit je bij de beveiliging / brandweer / politie ?
Gebeurt te vaak dit seizoen. Elke keer als het kan, laat men het enorm afweten.quote:Op zondag 16 maart 2008 14:54 schreef Cheiron het volgende:
Pff.. Om moe van te worden dit. Hoe kan het toch elke keer zo knullig gaan. Nu heb je verdorie een enorme voorbereidingstijd gehad en dan krijg je dit..
En daarom is het voor psv helemaal niet nadelig dat ze midweeks ook moeten voetballen.quote:Op zondag 16 maart 2008 14:54 schreef Cheiron het volgende:
Pff.. Om moe van te worden dit. Hoe kan het toch elke keer zo knullig gaan. Nu heb je verdorie een enorme voorbereidingstijd gehad en dan krijg je dit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |