Dat is wel erg zonde.quote:Op vrijdag 28 december 2007 16:46 schreef gronk het volgende:
Die rosbievenzijn volgens mij een inkoopfoutje. Hier in den haag liggen d'r ook zat die afgevoerd gaan worden.
wordt vernietigdquote:Op vrijdag 28 december 2007 17:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is wel erg zonde.Wat gebeurt er eigenlijk met vlees dat niet verkocht wordt voor het over datum is?
Hier proberen ze het te slijten tegen "dumpprijzen" 4,99 voor zo'n groot stuk vlees is wel erg weinig. Behalve de rosbief hadden ze ook heel veel schotse visrolletjes voor 2,99. Maar die vond ik er niet lekker uitzien.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:38 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is wel erg zonde.Wat gebeurt er eigenlijk met vlees dat niet verkocht wordt voor het over datum is?
Is dat serieus?quote:
Vlees dat over datum is?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:26 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Is dat serieus?
Kan dat niet naar een goed doel ofzo? Naar het Leger Des Heils? Of naar andere instellingen?
Vlees dat niet verkocht wordt voordat het over datum is. En dat is het pas op het moment dat het over datum is.quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:41 schreef conleche het volgende:
[..]
Isegrim vroeg: voordat het over datum is
Bij mijn AH's hier in zuid/dePijp lag er gisteren nog genoeg. Ik heb lamsrack en kalkoenhaas gekocht met korting.quote:Op vrijdag 28 december 2007 17:33 schreef mecano het volgende:
Vreemd genoeg zijn de excellent producenten grotendeels verdwenen uit de AH in mijn buurt (A'dam) toen ik gisteren langs ging. Kan het zijn dat ze de producten naar een andere AH hebben verplaatst?
Er zijn hier namelijk 3 AH's gevestigd binnen een straal van zo'n 1km. Ik dacht nog misschien om één van die producten te kopen als avondeten.
Hebben ze nog veel lamsrack? (ik ga vaak naar die op het Cornelis Troostplein, bedoel je die?)quote:Op zaterdag 29 december 2007 10:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
Bij mijn AH's hier in zuid/dePijp lag er gisteren nog genoeg. Ik heb lamsrack en kalkoenhaas gekocht met korting.
Daar kom ik ook vaak, maar gisteren was ik bij de AH in de Rijnstraat. Daar hadden ze nog een stuk of 5 lamsracken en veel kalkoen (-filet en -gebraad). Ben vandaag nog niet geweest dus misschien is het inmiddels op.quote:Op zaterdag 29 december 2007 11:20 schreef conleche het volgende:
[..]
Hebben ze nog veel lamsrack? (ik ga vaak naar die op het Cornelis Troostplein, bedoel je die?)
Ja... het concept is vanuit een verkooptechnisch oogpunt gezien geniaal. Maar... de Excellent-kerstmaaltijden vond ik eigenlijk niet zo veel.. ik kan zelf veel lekkerder koken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:19 schreef Tezz het volgende:
Ik was net in de AH, en het leek wel voor niks, zo druk was het! De vakkenvullers kregen de excellentproducten niet aangesleept...........toch wel een geniaal concept!
Dat knackerbrood zoals de AH dat verkoopt heeft IKEA ook in het assortiment van de Swedish Food Marketquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:58 schreef Curiosity het volgende:
Ze hadden bij ons een proeverij gisteren, ik doe altijd op de donderdag boodschappen, dus ik had mazzel.
Gegeten, maaltijdtaart met shoarma en paprika, kalkoen uit de oven, scones met jam, diverse sapjes, oh ja, de knackerbrood met de vissalades, smaakte erg goed allemaal
ohja die heb ik ook nog thuis liggen, smaakt het niet, dan iig weer 2 schaaltjes erbijquote:Op zondag 23 maart 2008 19:39 schreef Trusten het volgende:
Net crème brûlée met sinaasappelcoulis op, viel beetje tegen
Het was niet vies maar ik vind creme brulee onder de grill nooit zo geslaagd, eet het liever koud dan lauwwarm...quote:Op zondag 23 maart 2008 19:49 schreef SeaOfLove het volgende:
ohja die heb ik ook nog thuis liggen, smaakt het niet, dan iig weer 2 schaaltjes erbij
Dat is erg vaak zo bij de afbakdingen van AH. Met kerst die kleine broodjes, lagen manden vol met schimmelplekjes in de winkel die nog minimaal een week goed waren (volgens de datum)quote:Op zondag 23 maart 2008 21:47 schreef SiGNe het volgende:
En het afbakbrood (ook AH exelent) was aan de onderkant keihard en aan de bovenkant zat er
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |