Ja... het concept is vanuit een verkooptechnisch oogpunt gezien geniaal. Maar... de Excellent-kerstmaaltijden vond ik eigenlijk niet zo veel.. ik kan zelf veel lekkerder koken.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 10:19 schreef Tezz het volgende:
Ik was net in de AH, en het leek wel voor niks, zo druk was het! De vakkenvullers kregen de excellentproducten niet aangesleept...........toch wel een geniaal concept!
Dat knackerbrood zoals de AH dat verkoopt heeft IKEA ook in het assortiment van de Swedish Food Marketquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:58 schreef Curiosity het volgende:
Ze hadden bij ons een proeverij gisteren, ik doe altijd op de donderdag boodschappen, dus ik had mazzel.
Gegeten, maaltijdtaart met shoarma en paprika, kalkoen uit de oven, scones met jam, diverse sapjes, oh ja, de knackerbrood met de vissalades, smaakte erg goed allemaal
ohja die heb ik ook nog thuis liggen, smaakt het niet, dan iig weer 2 schaaltjes erbijquote:Op zondag 23 maart 2008 19:39 schreef Trusten het volgende:
Net crème brûlée met sinaasappelcoulis op, viel beetje tegen
Het was niet vies maar ik vind creme brulee onder de grill nooit zo geslaagd, eet het liever koud dan lauwwarm...quote:Op zondag 23 maart 2008 19:49 schreef SeaOfLove het volgende:
ohja die heb ik ook nog thuis liggen, smaakt het niet, dan iig weer 2 schaaltjes erbij
Dat is erg vaak zo bij de afbakdingen van AH. Met kerst die kleine broodjes, lagen manden vol met schimmelplekjes in de winkel die nog minimaal een week goed waren (volgens de datum)quote:Op zondag 23 maart 2008 21:47 schreef SiGNe het volgende:
En het afbakbrood (ook AH exelent) was aan de onderkant keihard en aan de bovenkant zat er
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |