Je impliceerd dat als we in het verleden direct hard tegen kleine criminaliteit onder immigranten hadden opgetreden het nu niet zou uit de klauwen was geescaleerd?quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:43 schreef Poetsdoekjes het volgende:
Zijn dit vooral jonge migranten?
dat niet zo. maar het zou er om gaan dat buitenlanders mekaar vertellen hoe makkelijk alles kan in nl en daardoor ook sneller emigreren..quote:Op donderdag 6 maart 2008 12:46 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Je impliceerd dat als we in het verleden direct hard tegen kleine criminaliteit onder immigranten hadden opgetreden het nu niet zou uit de klauwen was geescaleerd?
Maar niet alleen allochtone jongeren komen overal mee weg, dat geld ook voor autochtone jongeren, die bovendien thuis nog veel softere ouders hebben zitten.
mooi voorbeeldquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:11 schreef Armageddon het volgende:
Ik roep dit al jaren maar luisteren hó maar.
Waar gebeurd verhaal uit 1990 (gesprek tussen ali en appie, twee schoolvrienden van mij)
ali: Dat moet je niet doen man. Echt niet dat kan je niet maken Ap.
Ap: Ach wat jij. Die poiltie ies toch mongolisch. Je kan hier alles flikken in dit land man. Kaaskoppen. *tuft*
Poeh inderdaad en vroeger was het allemaal beter.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:19 schreef nonzz het volgende:
Nou, het is allemaal wat zeg...
En toch zijn we een van de landen met de hoogste productiviteit per hoofd van de bevolking. Hoe zou dat toch komen? Heb werkelijk geen idee.quote:
Omdat ik me de touwtering werk voor die twintig andere halve tammen in m'n straat.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:53 schreef Seneca het volgende:
[..]
En toch zijn we een van de landen met de hoogste productiviteit per hoofd van de bevolking. Hoe zou dat toch komen? Heb werkelijk geen idee.
Nou inderdaad, niksnutten verzamel je hier, and do your thing (niets dus). En nog steeds vraagt de Nederlandse regering zich af, hoe het komt dat er zoveel slimme koppen uit Duitsland komen en niet uit Nederland. Misschien moeten ze is ophouden met dingen ze af te vragen en gewoon eindelijk iets beginnen uit te voeren.quote:
Cijfersquote:Op donderdag 6 maart 2008 13:53 schreef Seneca het volgende:
[..]
En toch zijn we een van de landen met de hoogste productiviteit per hoofd van de bevolking. Hoe zou dat toch komen? Heb werkelijk geen idee.
Inderdaad. Zo kan ik me bijvoorbeeld de winter van 1935 nog goed herinneren.... Dat waren pas tijden.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:27 schreef du_ke het volgende:
[..]
Poeh inderdaad en vroeger was het allemaal beter.
Laat maar. Het waren cijfers uit 1998. Ik laat het even aan anderen over terwijl ik mijn eigen arbeidsproductiviteit omhoog schroef.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Omdat ik me de touwtering werk voor die twintig andere halve tammen in m'n straat.
^^quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Omdat ik me de touwtering werk voor die twintig andere halve tammen in m'n straat.
Om dat je je hier uit de naad moet werken om iets over te houden en dan word je als nog beloond met vliegtax en nog wat andere extra taxen zodat je er toch nog op achteruit gaat.quote:Op donderdag 6 maart 2008 13:53 schreef Seneca het volgende:
[..]
Vrijheid enzo he. Je hebt ook de vrijheid om je niet uit de naad te werken, als je de beloning niet hoog genoeg vindt.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 12:26 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Om dat je je hier uit de naad moet werken om iets over te houden en dan word je als nog beloond met vliegtax en nog wat andere extra taxen zodat je er toch nog op achteruit gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |