Hier stopte ik met lezen.quote:ik ga weer world of warcraft spelen.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:27 schreef First het volgende:
Klacht1: kut bart smit die geen kadeabon aanneemd.
Heb je OP post wel gelezen? daar had ik geen tijd voor want ik wist niet hoe laat de winkels dichtgingen ivm goede vrijdag.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:33 schreef Salvad0R het volgende:
Naar een winkel gaan die ze wel aanneemt had je verder niet aan gedacht?
Bijna iedere fatsoenlijke winkelketen neemt ze aan het lijkt wel also bart smit de enigste uitzondering isquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:33 schreef Salvad0R het volgende:
Naar een winkel gaan die ze wel aanneemt had je verder niet aan gedacht?
Die zit hier niet in de buurtquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Had je maar naar Intertoys moeten gaan.
Nee hoor op de envelop staat alleen irischeque er staat voor de rest helemaal geen informatie opquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:43 schreef swollywood het volgende:
In de envelop waar die irischeque inzit, zit een boekje welke ketens hem accepteren.
Dat was 1 minuut werk geweest.
Normaal download ik gewoon alle spelen maar world of warcraft is alleen leuk op de echt e servers.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:43 schreef postmortum het volgende:
mensen die betalen om games online te spelen
Zegt degene die al 3 jaar op fok rondloopt, trieste hypocrietquote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:48 schreef ImTheBase het volgende:
Serieus... zoek een leven
Alsof ik ook iedere dag actief ben, jij hebt overduidelijk geen leven met je World of Nerdcraft.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:57 schreef First het volgende:
[..]
Zegt degene die al 3 jaar op fok rondloopt, trieste hypocriet.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:58 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Alsof ik ook iedere dag actief ben, jij hebt overduidelijk geen leven met je World of Nerdcraft.
Ik omdat die kut bart smit gaan fucking kadobonnen aanneemtquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:08 schreef Mof het volgende:
Tsss, welke n00b gaat nu niet met pasen WoW'en.
Dan kijk je niet goed. Het staat er wel degelijk op. Ik heb er net nog 1 bij de Free Record Shop gedumpt na in de trein de conclusie getrokken te hebben ze die accepteren.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:45 schreef First het volgende:
[..]
Nee hoor op de envelop staat alleen irischeque er staat voor de rest helemaal geen informatie op.
idd, heb meteen zon halfjaar abo genomen, scheelt nog knaken ookquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:33 schreef Leonos het volgende:
WoW kan je trouwens ook automatisch incasso doen
Nee al een jaar of 8 niet meerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:12 schreef dontf0kwithme het volgende:
een gamecard willen kopen met een cadeaubon
geen knaken zeker?
Wat is dat nou voor een domme opmerking een cadeaubon is ook gewoon geld waard.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:12 schreef dontf0kwithme het volgende:
een gamecard willen kopen met een cadeaubon
geen knaken zeker?
Waarom heb je die dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:43 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ik heb nog een ongeopende WoW gamecard, voor ¤20,- mag je 'm op komen halen.
Je spelling, je speelt WOW, en nog wat..:')³quote:
Is niet mijn schuldquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je spelling, je speelt WOW, en nog wat..:')³
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |