Alsof ik ook iedere dag actief ben, jij hebt overduidelijk geen leven met je World of Nerdcraft.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:57 schreef First het volgende:
[..]
Zegt degene die al 3 jaar op fok rondloopt, trieste hypocriet.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:58 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Alsof ik ook iedere dag actief ben, jij hebt overduidelijk geen leven met je World of Nerdcraft.
Ik omdat die kut bart smit gaan fucking kadobonnen aanneemtquote:Op vrijdag 21 maart 2008 18:08 schreef Mof het volgende:
Tsss, welke n00b gaat nu niet met pasen WoW'en.
Dan kijk je niet goed. Het staat er wel degelijk op. Ik heb er net nog 1 bij de Free Record Shop gedumpt na in de trein de conclusie getrokken te hebben ze die accepteren.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:45 schreef First het volgende:
[..]
Nee hoor op de envelop staat alleen irischeque er staat voor de rest helemaal geen informatie op.
idd, heb meteen zon halfjaar abo genomen, scheelt nog knaken ookquote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:33 schreef Leonos het volgende:
WoW kan je trouwens ook automatisch incasso doen
Nee al een jaar of 8 niet meerquote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:12 schreef dontf0kwithme het volgende:
een gamecard willen kopen met een cadeaubon
geen knaken zeker?
Wat is dat nou voor een domme opmerking een cadeaubon is ook gewoon geld waard.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 00:12 schreef dontf0kwithme het volgende:
een gamecard willen kopen met een cadeaubon
geen knaken zeker?
Waarom heb je die dan?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:43 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ik heb nog een ongeopende WoW gamecard, voor ¤20,- mag je 'm op komen halen.
Je spelling, je speelt WOW, en nog wat..:')³quote:
Is niet mijn schuldquote:Op zaterdag 22 maart 2008 12:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Je spelling, je speelt WOW, en nog wat..:')³
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |