staat in je arbeidsvoorwaarden.quote:Op zondag 6 april 2008 14:23 schreef GLY het volgende:
Hallo,
Zit met een vraag, ben normaal gesproken werkzaam als field engineer in de IT wereld. En zit ik gewoon in mijn eigen regio in de buitendienst.
Nu moet ik de laatste tijd een hele week weg van huis voor het werk, zit dan een hele week in een huis.
Hiervoor me hoor je toch een vergoeding te krijgen? Wie kan mij daarover meer vertellen.
Je kunt natuurlijk ook eens een boek lezen in plaats van de sociale aap uit te hangen.quote:Op zondag 6 april 2008 20:32 schreef GLY het volgende:
Vergoeding voor eten en drinken krijg ik inderdaad wel. Baas heeft zelf een huurhuis waar we in mogen overnachten.
Maar je zit hoort dacht ik ook een vergoeding ervoor te krijgen dat je van huis bent dacht ik. Je hebt normaal ook een sociaal leven en nu ben je gewoon 24/7 voor het werk bezig.
Je kan niet ff 'savonds op visite bij vrienden of familie of lekker gaan sporten. Ze kunnen niet zomaar gaan verlangen dat ik week in week uit ergens anders ga werken. Het is al geen werk in de buitendienst wat ik nu als project moet doen. Zit gewoon hele week intern. Dus dan moet ik toch recht hebben op scheidingsgeld?
Doe het echt niet voor mijn plezier daar werken, het is dat het moet.
Ik denk niet dat je werkgever je op pad gaat sturen als je er zelf nog geld bij moet leggen. Dat zou niemand doen.quote:Op maandag 7 april 2008 07:54 schreef Koffielurk01 het volgende:
Als je slim bent laat je je niet naaien door je werkgever en zorg je er voor dat je in ieder geval geen geld extra kwijt bent.
Zou je gek op staan kijkenquote:Op maandag 7 april 2008 08:52 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je werkgever je op pad gaat sturen als je er zelf nog geld bij moet leggen. Dat zou niemand doen.
Noem mij 1 werkgever die dat doet en 1 werknemer die het zou accepteren.quote:
Waarom denk ik meteen aan BloodhoundFromHell?quote:Op maandag 7 april 2008 09:17 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Noem mij 1 werkgever die dat doet en 1 werknemer die het zou accepteren.
In een huis?quote:Op zondag 6 april 2008 14:23 schreef GLY het volgende:
zit dan een hele week in een huis.
O, zat werkgevers die dat wel doen hoor. Of je in een slecht hotel zetten op een goedkoopje.quote:Op maandag 7 april 2008 08:52 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je werkgever je op pad gaat sturen als je er zelf nog geld bij moet leggen. Dat zou niemand doen.
Ehm ja en? Moet een werkgever je altijd in een 5 sterren hotel met luxe verzorging proppen dan? Je komt er om te werken, niet om vakantie te vieren.quote:Op dinsdag 8 april 2008 07:34 schreef Osramp het volgende:
[..]
O, zat werkgevers die dat wel doen hoor. Of je in een slecht hotel zetten op een goedkoopje.
De werkgever hoeft je zeker niet in een 5sterren hotel te zetten. Hij is wel verplict om je fatsoenlijk onderdak te geven. Zelf zitten wij meestal in 2-4 sterren hotels, in Duitsland (waar ik zelf veel zit) krijg je meestal de betere hotels omdat de prijzin in vergelijking met Nederland lager liggen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 08:30 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ehm ja en? Moet een werkgever je altijd in een 5 sterren hotel met luxe verzorging proppen dan? Je komt er om te werken, niet om vakantie te vieren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |