En het is een internationaal offshore bedrijf, dus kan je toch wel zeggen, dat je kon weten dat dit erbij hoortquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:21 schreef FJD het volgende:
Cursus wordt vergoed door het bedrijf terwijl het ook een goede investering in jezelf is (tenminste dat hoop ik voor je ) dus een vergoeding voor die extra uren vragen is eigenlijk not done.
Uh..lees OP?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:01 schreef DroogDok het volgende:
Is volgens mij wettelijk niets voor geregeld.
Scheidingsgeld zal contractueel geregeld moeten worden.
Ja gedaan.....quote:
Scheiding? We hebbenhet over een week weg van thuis door werk. Hij is niet door zijn vrouw het huis uitgetrapt.quote:
Wedden dat je baas dan zegt dat je dan ook de cursus zelf kunt betalen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:14 schreef Mikkie het volgende:
Lijkt me dat je alle werkgerelateerde uren betaald krijgt. Dus tien uur cursus = tien uur betalen. De uurtjes vrije tijd 's avonds die je doorbrengt in de bar of in de bios krijg je natuurlijk niet betaald.
'scheidingsgeld' is een (extra) vergoeding die je krijgt omdat je langere tijd je vriend(in), man, vrouw, hond, kat en kanarie niet kan zien.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Scheiding? We hebbenhet over een week weg van thuis door werk. Hij is niet door zijn vrouw het huis uitgetrapt.
De schavuiten! Ondraagbaar!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:48 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
'scheidingsgeld' is een (extra) vergoeding die je krijgt omdat je langere tijd je vriend(in), man, vrouw, hond, kat en kanarie niet kan zien.
Ik heb een tijdje zitten denken hoe ik netjes op deze vraag kan reageren, maar ik kom niet verder danquote:Is het mogelijk om voor de verloren tijd dat ik niet thuis kon zijn een vergoeding te krijgen?
Het gaat echter in dit geval niet om een kwartiertje. Ik heb mezelf prima vermaakt de hele week, maar ik heb ook een aantal belangrijke dingen van mn vereniging gemist bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:30 schreef anarchitect het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje zitten denken hoe ik netjes op deze vraag kan reageren, maar ik kom niet verder dan
Dit valt ongeveer in de categorie van mensen die klagen dat ze een kwartiertje door moeten werken en dat dan per se uitbetaald willen krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |