Grijnz ik zat wel aan dit topic te denken toen ik de FP lasquote:Op woensdag 23 januari 2008 11:47 schreef ursel het volgende:
Denk dat we voorlopig even niets van TS zullen horen..
Kwade man probeert woningverhuurder te wurgen
Geen huur was volgens mij niet geheel verstandig, gezien jij daarmee in gebreken nu komt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:03 schreef timbob het volgende:
Ja hoi!
Het is februari! dat betekend dat het huis nu echt echt echt verkocht moet zijn
al met al heb ik nog steeds niks gehoord over een evt nieuwe eigenaar, geen kachel en geen nieuws..
geen huur betaald ook nog.
Al met al, een update om te vertellen dat er niks gebeurt is.
We kijken het even aan na het weekend....
Jij speelt hem in de kaart. Als je geen huur betaalt gedraag jij je niet als een goede huurder en heeft hij reden om je contract te beeindigen. Slim van je, vooral volhouden je huur niet te betalen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:12 schreef timbob het volgende:
hij heeft mij verteld het huis verkocht te hebben.. dus waarom betalen..
bovendien is 1 maand huur achterstand geen gegronde reden iemand het huis uit te trappen. Als hij echt z'n centjes mist doet ie er maar wat aan.
Ik heb sowieso nog een paar dagen om te betalen... 5 dagen in de maand zegmaar.
hoe oud is die vent???quote:Op maandag 4 februari 2008 20:58 schreef timbob het volgende:
ha!
ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen.
Vanmiddag meneer de huisbaas gebeld. Hoe het zat met z'n hele "1 feb is het huis verkocht" uitspraak en waar de huur heen moest e.d.
Het antwoord was dat de huur naar hem moest en "Wie heeft jou verteld dat het huis verkocht werd?"...
ehm.. u zelf?
Nee, dat klopte allemaal niet, en hij legde het nog wel een keer uit.
Wel moest ik mijn deuren los laten, want hij ging binnenkort een nieuwe kachel aanleggen.....
Ik wacht echt met spanning af op z'n uitleg.
he lost me [ afbeelding ]
dementie, alzheimer, korzakov ?quote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:58 schreef timbob het volgende:
ha!
ik weet niet of ik nou moet lachen of huilen.
Vanmiddag meneer de huisbaas gebeld. Hoe het zat met z'n hele "1 feb is het huis verkocht" uitspraak en waar de huur heen moest e.d.
Het antwoord was dat de huur naar hem moest en "Wie heeft jou verteld dat het huis verkocht werd?"...
ehm.. u zelf?
Nee, dat klopte allemaal niet, en hij legde het nog wel een keer uit.
Wel moest ik mijn deuren los laten, want hij ging binnenkort een nieuwe kachel aanleggen.....
Ik wacht echt met spanning af op z'n uitleg.
he lost me [ afbeelding ]
helemaal mee eens, ik zou hem geen woord meer geloven, het lijkt Joran van der ....wel alleen ouder....quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:55 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zou vragen wanneer hij komt om de kachel te repareren en zorgen dat ik zelf aanwezig ben dan.
Voor je het weet zet hij alsnog je spullen op straat voor je thuiskomt.
ik zag het niet maar anderen wel , alleen die wilden niet getuigenquote:Op zondag 3 februari 2008 11:55 schreef DoimeN het volgende:
Hoe weet dat het k riminelen zijn? Zag je ze criminele dingen doen?
jupquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:22 schreef buitenbeentje het volgende:
Al wel huur betaald voor deze maand?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:50 schreef timbob het volgende:
Er is nog geen nieuws...
hoor niks meer van 'm
niet eens een valentijnskaartje
Hij houd niet meer van me.
Ja, dat raadde de rechtswinkel mij ook ooit aanquote:Op donderdag 10 januari 2008 11:13 schreef hiolpi het volgende:
wat je kan doen (wat ik meestal doe, wanneer ik aangetekend verstuur)...
1 brief aangetekend, daarin vermelden "ook per gewone post verstuurd", 1 brief onaangetekend, daarin vermelden "ook aangetekend verstuurd"
Kraken zonder dat er sprake is van leegstand?quote:Op donderdag 14 februari 2008 01:53 schreef mcDavid het volgende:
Kraken, briefje sturen dat je de boel wilt huren en iedere maand 10 euro overmaken moet dus in principe genoeg zijn als dat geld niet teruggestuurd wordt!
quote:Op zondag 9 maart 2008 00:23 schreef Re het volgende:
hoe is het met z'n haar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |