Hmmmm, dat kan ook.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Als ik het niet weet dan doe ik een lasagne, dat vinden de meeste wel lekker, met veel spinazie
Lijkt me lekkerquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:04 schreef zquing het volgende:
Hmmmm, dat kan ook.
Kan ik nu de lasagna maken en morgen in de oven stoppen, alleen kost 't maken van een goede tomatenbasis wel een paar uur en zijn verse tomaten duur bij de AH
Nog meer suggesties, ik ga over 10 minuten boodschappen doen en ik denk dat dit 'm wordt
leg eens uitquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:32 schreef Sebasser het volgende:
Viezerik.
er zijn noggeeneens 932093332 topicsquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:50 schreef motorbloempje het volgende:
topic 932093332 over dit onderwerp.. kan nou níemand zelf wat bedenken?dárn
kan er geen [Centraal] Er komt iemand eten maar ik heb geen inspiratie-topic komen?
Anders, heel simpel maar goddelijk lekker:
Rijst
veul groente (paprika, sperzieboontjes, champignons, broccoli bijvoorbeeld)
beetje kip
Rode Currypasta
kartonnetje kokosmelk
rijst gaarkoken
kip opbakken (in kleine stukjes gesneden) en de groente meebakken totdat het beetgaar is
Kokosmelk en twee eetlepels rode currypasta erbij, even laten pruttelen
mooi torentje rijst bouwen, sausje eroverheen, en serveren met wat javaanse kroepoek
heb je niet een kleiner pannetje wat blijft hangen op een iets grotere pan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:03 schreef zquing het volgende:
ik kom er net achter dat ik ben vergeten bakpapier te kopen........Hoe ga ik ervoor zorgen dat 't niet blijft plakken. Ik kan boter en bloem gebruiken maar weet niet zeker of dat goed gaat werken. Als ik in een springvorm had gebakken zou 't makkelijker zijn geweest en ik hou er niet van om bloem te strooien, dat ziet er niet zo super uit(iig de laatste keer dat ik dat gedaan had)
help
en is 't erg om chocolade in de magnetron te smelten? 'T ziet er altijd zo vreem uit dan....... Heb alleen geen au bain marie pan bij me in de buurt.....
Ik mis de goed gevulde keuken bij mn ouders![]()
had ook gekund, maar ik ben toch maar voor de magnetron gegaan...... Ben en blijf een student en haat afwassenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:21 schreef prupke het volgende:
[..]
heb je niet een kleiner pannetje wat blijft hangen op een iets grotere pan?
dan kan je ook ABM-en
ipv bakpapier alu folie en die goed invetten
Kijk ik zo in mn myat, zie ik dat golver heeft gereageerd op mn topicquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:40 schreef golfer het volgende:
Wat maak je je nou zorgen met zo'n TT als:
Vriendin komt morgen lang, wat te koken?
Laat haar lekker lang komen en maak je geen zorgen over het koken daarna.
Je wilt haar dus niet eens lang laten komenquote:Op woensdag 26 maart 2008 08:56 schreef zquing het volgende:
[..]
Kijk ik zo in mn myat, zie ik dat golver heeft gereageerd op mn topic![]()
blijkt 't over mn typo in de TT te gaan![]()
('t moest dus langs zijn)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |